lakshmi schreef:Huuu idd, Egypte is toch wel eventjes wat anders qua wetgeving... Denk dat ook de mentaliteit wel wat strenger is dan in Tunesie?
Egypte is inderdaad nog wel even wat strenger, de huidige president is wel wat 'europeser' en probeerd dat ook meer in de wetgeving door te voeren. Maar zat laatst nog op tv een serie te kijken waarin je dus de politieke crisis in Egypte zag. Er is een 'moslimbroederschap' wat er eigenlijk voor pleit dat er weer volgens de islam geleeft moet worden. Dus staat en geloof niet meer gescheiden. Als dat gebeurd heeft Egypte denk een probleem want dan wordt het zo'n land waar ook toeristen zo'n zwarte jurk aan moeten en dus niet meer in bikini op het strand kan liggen. Maar ja er is nog steeds wettelijk vastgelegd dat een vrouw niet zonder toestemming van de man het land uit mag. Dus ja al zou je ruzie krijgen kan je niet zomaar terug naar je familie in Nederland. Dat alleen al staat mij niet aan
.
Anouk: Er zijn inderdaad ook mensen die alleen maar commentaar geven en niet een kans geven om dingen eerst aan te passen. Maar ja ik baal dr wel van dat je van een andere zadelmaker te horen krijgt dat je zadel waarschijnlijk nooit goed gelegen heeft... En dat terwijl die nog wel ter plekke is aangepast. Het zadel wat ik had was trouwens een euroriding jade
. En nu is het weer afwachten wat het wordt, hoop weer iets tweedehands maar als er echt niks is dan maar nieuw aan laten meten
.