frankiej schreef:ik heb een konijntje op me kont, alleen als je kijkt is ie weggekropen in het holletje....
hahaahah ja is een leuke frank hoop alleen niet dat je vlaamse reus hebt hihiohi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
frankiej schreef:ik heb een konijntje op me kont, alleen als je kijkt is ie weggekropen in het holletje....
gaat de laatste tyd erg lekker maar niet heus. Zoveel mensen in de narigheid. borderjay schreef:Whahaha Karina,ga jij me nu ook al borderjay noemen?
Ik zal eens kijken of ik ergens die naam kan veranderen,weet iemand hoe dat moet?
hopelijk is t idd geen vlaamse reus 

Met Suev gaat het nog steeds langzaam met een stijgende lijn, hij mag weer wat stro en hij staat ook alweer wat langer buiten. Ik mag er weer op, 15 min per dag stappen en dat langzaam uitbouwen naar een uur normaal rijden. Hij mag nu ook weer pulp en binnenkort gaat hij weer terug naar zijn eigen strobox. Hij komt langzaam maar zeker aan, hier zijn nog een paar foto's : http://picasaweb.google.nl/MalinV28/Sue ... 6637245970

heeft wel wat vind ik.
!!
en nog zonder waarschuwing ook haha 
. Ben benieuwd hoe hij het tegenwoordig doet.

.
. Maar een relatie, voorlopig even niet, al vind ik aandcaht van een jongen wel erg leuk moet ik zeggen hoor.
)
).
), dus dan maak ik gelijk foto's van hem denk.Amable schreef:borderjay schreef:Whahaha Karina,ga jij me nu ook al borderjay noemen?
Ik zal eens kijken of ik ergens die naam kan veranderen,weet iemand hoe dat moet?
Als het de eerste keer is dat je je naam veranderen gaat dan kan dat heel eenvoudig via deze link http://www.bokt.nl/forums/namechange.php
mijn naam en de mogelijke afkortingen zijn al in gebruik

Vind het rot voor je dat je relatie over is, ook al heb je het zelf gedaan, maar dan nog zijn zulke dingen nooit leuk. Dus hopelijk voelen jullie je allebei snel weer een beetje beter, ookal zal hij daar inderdaad meer moeite mee hebben dan jij.
in mijn ogen zijn het gewoon hufters andere woorden heb ik er niet voor ,en dan ook je fout nog niet toe willen geven. 
. Toch gelukt.. ben echt blij voor je. Hopelijk is het hier veel leuker, en ben je van die ellende daar af! En fijn dat je met suevie weer mag beginnen!
???? Dat is er wel heftig aan toe gegaan dan?? Heb je dr vast gezet aan dr hoofdstel ofzo?