[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:30

frankiej schreef:
ik heb een konijntje op me kont, alleen als je kijkt is ie weggekropen in het holletje.... Tong uitsteken

hahaahah ja is een leuke frank hoop alleen niet dat je vlaamse reus hebt hihiohi Haha! Clown Knipoog

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:03

mijnman beld mij net op dat mij schoonzusje met de auto onder de trein zat ,de treinis in aan de bestuurdes kan er in gevlogen .
zij heeft gelukkig niks .verder weet ik niet hoe het gebeurt is ,hoor dat nog ga haar strak ff bellen.
(ze hadden net een nieuwe bmw gekocht)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:14

Pfff, heftig.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:28

Wow Gaaaap gaat de laatste tyd erg lekker maar niet heus. Zoveel mensen in de narigheid.

Lusitana natuurlijk en nou jou schoonzusje weer :S

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:28

Sterktee !

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:34

Ilona & benthee :
veeel plezier he zondaaag hahahahahhahahahaha

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 11:14

borderjay schreef:
Whahaha Karina,ga jij me nu ook al borderjay noemen?
Ik zal eens kijken of ik ergens die naam kan veranderen,weet iemand hoe dat moet?

Als het de eerste keer is dat je je naam veranderen gaat dan kan dat heel eenvoudig via deze link http://www.bokt.nl/forums/namechange.php

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 11:24

Jow Danielle, ik had je ge-pm't Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 11:24

Djemo: Ook alweer zo heftig joh!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:03

he marielle hoe ist nu
niks met de personen zelf gebeurt hoop ik
is het van seine zijn broer????????

dikke kus ik spreek je wel ff op stal vanaaf Ach gut

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:36

Djemo dat is zeker heftig!

Lusitana sterkte, en hopelijk houdt Branca niets aan het rijden door die *%&*$^&#&^*(!!! over.

Jolijn jij ook sterkte, ik kan me jouw verdriet goed voorstellen.

Jasmijn hoe gaat het nu?

Madelief ben jij nou al begonnen in Belgie?

Frank WHAHAHA Haha! hopelijk is t idd geen vlaamse reus Nagelbijten / Gniffelen

Jeetje dat van Veludo is zeker extreme makeover zeg Wow!

Verder weer hele mooie foto's langs zien komen van oa de lusitanokeuring, erg leuk om naar te kijken Ja

Hier gaat het allemaal zn gangetje, ik voel me niet zo goed, ben ziek thuis met griep en ben ook steeds echt supermoe Slapen Met Suev gaat het nog steeds langzaam met een stijgende lijn, hij mag weer wat stro en hij staat ook alweer wat langer buiten. Ik mag er weer op, 15 min per dag stappen en dat langzaam uitbouwen naar een uur normaal rijden. Hij mag nu ook weer pulp en binnenkort gaat hij weer terug naar zijn eigen strobox. Hij komt langzaam maar zeker aan, hier zijn nog een paar foto's : http://picasaweb.google.nl/MalinV28/Sue ... 6637245970

Heb een andere baan gevonden, begin daar als het goed is 13 oktober. Ik stop per 1 oktober op mn oude werk dus dat is wel een opluchting. Als ik me zelf nou maar weer eens wat fitter voelde dan was ik helemaal gelukkig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:39

Hij begint er al goed uit te zien weer zeg Lachen

Ooh lekker, ook nog een paar daagjes vrij tussendoor!

Beterschap!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:28

haii, ik ga even bijreageren!

Gabriella, haha grappig dat Moreno witte haren er door heen krijgt Vork heeft wel wat vind ik.
En die foto van hem aaan de lange lijnen Kwijl !!

Peet ahhh vieze foto's hier plaatsen he Hamer en nog zonder waarschuwing ook haha Knipoog
Maar die van die palomino kleurige vind ik mooi, houd wel van dat glimmen haha.

Saida, gaaf, eerste keer buitenbak alleen, allemaal zo spannend met een jong paard die "eerste keren", krijg al helemaal zin om met Bandiet wat te ondernemen, maar nog even geduld haha. Jaaah kom ik binnekort die knappe parel van jou meeten, heb ik zin in! Ben nieuwsgierig naar je knappe meid.

Suzanne, goh fijn om te horen dat mensen ook normaal uit elkaar kunnen gaan. Maar het zal als nog wel moeilijk worden, dus hierbij wens ik je ook sterkte.

Yenneke, ben erg benieuwd naar weer eens wat rijfoto's van je knappe wilde hengst Knipoog. Ben benieuwd hoe hij het tegenwoordig doet.

Lusitana
, tsjee wat ellendig. Hoe gaat het er nu mee?
Echt bizar trouwens ook dat iemand zomaar ongevraagd op een paard stapt, wie doet dat nou? Al enig idee?

Frank wanneer komen er weer foto's van de knappe Des?
Omg, een konijn op je kont Clown

Sanne
, ik ben jaloers, wil ook wel zulke leuke paarden te rijden hebben haha. Ik zal je nog even terugmailen maar lijkt me heeeeel leuk om in de herfstvakantie langs te komen!

Heidi, oeh spannend hoor zo'n zwangerschap, ik wens je veel geluk met je aanstaande kind! Eind november, ik ben 11 nov jarig Lachen

Karina, heerlijke foto's, wat een lekker ding!

Michelle,
goh ken dat gevoel van een vriendin (of iig een goede kennis) te hebben, ken er eentje die er hoogst waarschijnlijk met mijn ex vandoor is, stom schijnheilige mens.

Marielle, zo he, heftig, vraag me altijd af hoe dat kan gebeuren he. Gelukkig maar dat er niemand gewond is.

Malin
, ik ben blij dat Suev al wat opknapt. Hoe lang gaat het nog duren voor hij de oude is of valt dat niet te zeggen? Balen dat je ziek bent, ik ben ook niet echt lekker sinds maandagavond, 1 dag ook thuisgebleven van werk, mar ik verveelde me dood en voelde me die dag daarop al beter, dus toen maar gegaan. Maar de hele tijd heel hard hoesten en niezen, nou mijn neus en keel zijn er echt heel pijnlijk van. ik ben blij voor je dat je een nieuwe baan hebt, vond die mensen echt niet cool reageren met Suev toen. Ik hoop dat het bevalt!

Nog even over leeftijd, ik heb dat ook al en dan moet ik nog 20 worden, maar de jaren gaan zo hard en zometeen in november zijn mijn tienerjaren dus voorbij, en dat vind ik best angstaanjagend eerlijk gezegd..

Ook nog over tattoo's, sind een paar weken weet ik ook zeker dat ik er 1 wil laten zetten, mn ex vond het maar niks maar nu hoef ik met niemand rekening te houden dus ga ik het doen.
Ik wil hem op mn onderbuik/langs mn heupbot zeg maar, en ik wil een bloem, of een arendskelk, of een jasmijn-bloem. Beide bloemen hebben een betekenis voor me. Ik moet alleen nog een ontwerp gaan zoeken, helas kan ik zelf niet tekenen, want het lijkt me supergaaf als je een helemaal eigen tattoo heb.

En dan hoe het met me gaat, tsja wel al beter, maar nog steeds af en toe heel erg ongeloof hoor.. Echt bizar hoe je samen met iemand kan geweest zijn, en hoe ik echt van hem hield, en hoe hij altijd zei dat hij van mij hield, en dat iemand dan alles zo afkapt, je nooit meer wil zien etc.
Het is btw ook allemaal heel vaag, want waarschijnlijk was dat gebeuren met dat meisje toen hij de honden op kwam halen een act, en heeft ie iets met een meisje die haar vriend ook gedumpt heeft (een week nadat mijn ex mij de bons gaf), en dat was een stel die we elke week regelmatig zagen (oude vrienden van hem van vroeger).
Maar het ergste van alles vind ik nog, dat hij alles zo verdraaid in zijn hoofd, want wij zijn natuurlijk alleen de eerste paar maanden van onze relatie gelukkig geweest Misselijk .
Oja en hij heeft over heel veel dingen tijdens onze relatie gelogen, kom ik ook achter.
Ik moet zeggen dat ik het echt gehad heb met hem.
Regelmatig denk ik ook wel, ik ben echt beter af zonder hem. Hij was wel heel lief en deed alles voor mij, maar had ook een hele akelige kant.
Ik ben nu ook echt wel al naar andere jongens aan het kijken haha, heb al een paar leuke exemplaren gespot Knipoog. Maar een relatie, voorlopig even niet, al vind ik aandcaht van een jongen wel erg leuk moet ik zeggen hoor.
En ik geloof nog steeds in sprookjes, ik denk dat mijn knappe prins op zijn paard ergens daarbuiten rondrijd... (mag ook op een motor zijn whaha Knipoog)

Werk is ook nog steeds heel leuk, mensen vroegen ook nog wat ik nou precies deed, nou er zijn momenteel niet heel veel paarden (3), dus ook niet echt iets te rijden voor mij op het moment, al is er eentje waar ik op gereden heb. Maar voornaamste werk is de paarden verzorgen (zijn echt luxe-paardjes), en dan voor de rest het terrein supersupernetjes houden (echt heel netjes Clown ).

Bandiet gaat het toppie mee, was er laatst nog, zit te denken om morgen weer heen te gaan, heb nu ook mijn eigen cameraatje (knalroze Haha!), dus dan maak ik gelijk foto's van hem denk.

Nou dat was weer een heel verhaal, zal proberen wat actiever weer mee te doen hier, want jullie zijn allemaal zo lief voor me geweest.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:59

Amable schreef:
borderjay schreef:
Whahaha Karina,ga jij me nu ook al borderjay noemen?
Ik zal eens kijken of ik ergens die naam kan veranderen,weet iemand hoe dat moet?

Als het de eerste keer is dat je je naam veranderen gaat dan kan dat heel eenvoudig via deze link http://www.bokt.nl/forums/namechange.php

Hmmm Boos! mijn naam en de mogelijke afkortingen zijn al in gebruik
Boos!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:04

mmm janske is gisteren niet zo relaxxt geweest heeft hoofdstel kapot getrokken en bit door midden. gelukkig heeft ze zelf niks maar baal verschikkelijk van mijn hoofdstel Verdrietig

morgen maar weer is zoeken naar een oplossing

peet: ik schrok toen ik je berichtje las dat is niet niks !!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:08

Jasmijn, dank je. Voor jou is het natuurlijk nog veel erger. Hoop dat je je er alweer wat overheen hebt kunnen zetten. Nog steeds sterkte ermee!
Goya en Bram zijn weer thuis, ik ook, was even rustig daar en moest nog even thuis het één en ander doen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:11

pffff,wat een relatie problemen allemaal,sterkte allemaal Ach gut

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:13

dankje wel. Heb er verder niet zoveel problemen mee, alleen dat hij graag weer wat wil afspreken en wel wil helpen met de stal witten enzo. Maar heb er niet zoveel behoefte aan nu, wil gewoon ff zelf en hij moet ook ze eigen leven weer oppakken..

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:27

weet nu hoe het gebeurt is met mijn schoonzusje.
ze stond voor het spoor en de slagbomen waren dicht,maar aan de kant van de weg stond een werk auto.en er liepen mannen met veiligheids vestje aan,en een van die mannen had er al 2 auto`s over het spoor laten gaan ?
en die man deed met ze hand nou ga maar ,ze dacht er is een storing en zij regelen het verkeer.
DUS NIET !!!!! HET WAREN MENSEN VAN DE GEMEENTE DIE DAAR AAN HET SCHOFFELEN WAREN ,MAAR ZE LIEPEN OP HET SPOOR ?ZE HOORDE DAAR DUS NIET !!!
zij ree om die auto heen om over het spoor te gaan en toen had de trein haar al tepakken.
ze hoorde een geschuur en gekraak en dacht nu ga ik dood en ze deed haar oogen dicht ,voet op de rem en handen aan het stuur .
en toen hoorde ze niks meer en stondt stil . ze deed haar oogen weer open en dacht ik leef nog
ze zette de auto uit want ze dacht dan kan die ook niet in de brand vliegen en sprong de auto uit ze stond helemal bevent naast de auto en heeft gelijk haar man gebeld.zij heeft gelukkig helemaal niks .
de treinmasinist en de politie zijden hij had je niet in je deur moeten raken ,want dan was je er niet meer geweest.
de masinist kwam ook gelijk de trein uit en zij tegen mij schoonzusje zat jij in die auto!!!ja zij ze en hij pakte haar om haar hals heen en zij wat ben ik blij dat ik gewoon met je kan praten .
9 van de 10 mensen kunnen dit niet na vertellen zij hij.

HIER DE AUTO WAAR ZE IN ZAT
Afbeelding
[img][/img]

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:41

omg peet vind het echt eng uit zien gelukkig heeft ze niks

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:43

OMG!!*shock* wat heeft zij een geluk gehad!
Lieve reactie van die machinist trouwens,die zal zn eigen ook wel dood geschrokken zijn Ach gut
Wat zeiden die werklui van de gemeente,gaven die hun fout toe?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:50

Jeetje zij heeft zeker geluk gehad, ik dacht eerst dat ze niet meer in de auto zat maar dus wel! Echt bizar, en dat ze het gwoon overleefd heeft zeg... PPPFFFFFFFFT!

Suus kwas jou helemaal vergeten vanmorgen met bijreageren maar ik wist niet alles meer Bloos Vind het rot voor je dat je relatie over is, ook al heb je het zelf gedaan, maar dan nog zijn zulke dingen nooit leuk. Dus hopelijk voelen jullie je allebei snel weer een beetje beter, ookal zal hij daar inderdaad meer moeite mee hebben dan jij.

Over mn werk, jongens er was nog veel meer aan de hand hoor. Er waren al 2,5 jaar lang problemen en 2,5 jaar lang heb ik me ondanks heel veel leugens van hun kant toch steeds voor de volle 200% ingezet, en heb er nooit enige waardering voor gehad. Er was altijd gezeik ook over van alles en nog wat, en we hebben 4 verschillende vestigingsmanagers in die periode gehad. Voor de vakantie had ik al voor mezelf het besluit genomen dat ik weg zou gaan, en dat van Suevo was voor mij gewoon de laatste druppel. Ben ontzettend opgelucht dat ik nu bij een werkgever terecht kom waar je gewoon als persoon behandeld wordt en niet als nummertje/instrument om geld mee te verdienen.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:08

borderjay...Wat zeiden die werklui van de gemeente,gaven die hun fout toe?
nee !!!! ze zijden we wouden haar tegen houden ,er was een getuigen die er bij stond en die kon het beamen dat dat niet was.
ze hebben voor haar ook al 2 auto`s over het spoor gelaten Boos! Boos! Boos! in mijn ogen zijn het gewoon hufters andere woorden heb ik er niet voor ,en dan ook je fout nog niet toe willen geven.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 00:10

Jasmijn: Goed om te lezen dat het weer iets beter met je gaat.. het zal vast wel met kleine stapjes zijn, maar toch.. Ik snap ook wel dat het soms moeilijk is te bevatten! Ik kan me het amper voorstellen, laat staan als je het zelf echt mee maakt! Maar gelukkig geef je niet op, echt super. En gezellig mee kletsen is idd wel leuk! Haha!

Marielle: Jeetje.... ongelovelijk, wat een ongeluk!! Ze heeft echt zoveeeel geluk gehad.. Ze zal vast voorlopig ff in shock zijn!

Malin: Super je nieuwe werk Haha! . Toch gelukt.. ben echt blij voor je. Hopelijk is het hier veel leuker, en ben je van die ellende daar af! En fijn dat je met suevie weer mag beginnen!

Fanny: Jeetje, hoe kan Janske in hemels naam een hoofdstel en BIT door midden breken.. Bloos! ???? Dat is er wel heftig aan toe gegaan dan?? Heb je dr vast gezet aan dr hoofdstel ofzo?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 01:15

wow marielle dat is ff heftig. m'n broer had vorig jaar ook bijna zo iets: bomen stonden open, locomotief stond vlakbij de overgang stil. hij dacht dus gewoon over te kunnen. net dat ie op wil trekken, komt er aan de andere kant een trein aangestoven, de bomen bleven gewoon omhoog staan!! het was veel mazzel voor hem dat ie zelf goed uitkeek anders was het over geweest.
jasmijn: gelukkig kom je alweer wat opgewekter over. ga zo door meissie!
gisteren contact gehad met callista, binnenkort komt haar collega kijken en passen, ook zij vond het zadel er niet goed op liggen. van de week ook eens m'n stubben proberen denk ik.
zojuist zijn we naar de kamasutrabeurs geweest. t was niet zo gezellig en mooi als vorig jaar. was nog een stevig akkefietje daar. een meisje was helemaal over de rooie, haar vriendin steunde haar. ik stond er vlakbij en vroeg wat er was. bleek er recht voor haar ogen een jongen in z'n borst gestoken te zijn. notabene op zo'n beurs zeg. zij kende hem verder niet maar was er compleet van over de zeik en wilde niks anders als naar huis omwege angst voor de dader die er volgens haar nog zou rondlopen. volgens haar was het een gerichte daad. later buiten zagen we dat er een jongen geboeid werd afgevoerd, en het slachtoffer werd ondertussen toch maar met een ambulance opgehaald. ze stond er op het moment dat hij in een rolstoel werd gezet toch nog wel bij. het slachtoffer stond even tevoren nog wel zelf maarja je weet natuurlijk niet wat zo'n steek kan aanrichten. ik vond het echt erg voor dat meisje dat zo'n avondje uit zo beroerd moet eindigen. haar vriendin bleef er wel nuchter onder gelukkig.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 20-09-08 01:20, in het totaal 1 keer bewerkt