[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 00:44

Kjoetie, dank je! Ben laatst ook, na het oefenen met de band (was rond half 10/10u savonds) nog even in mn 3kwarts broek er op gesprongen, blote voetjes, hoofdstelletje en dekje, en zo over de dijk gecrossed.. Heerlijk. Ben benieuwd naar jou fotos van Yippie!
Wat een leuke fotos van Sam zeg!
El en Spokie, Veel plezier op vakantie!
Dinkey, lekker he dat het dan in 1x zo goed gaat, is altijd zo fijn! Wil ook wel fotos zien trouwens Knipoog
Ga nu lekker op bed

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 08:40

Bedankt!

Ik ga niet weg hoor, blijf lekker thuis vakantie vieren voorlopig! Knipoog

ga nu gauw naar de paardjes, heb les!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 10:03

Vakantie... nog een weekje en dan heb ik 2 weken vrij. Frío lekker een week mee naar Drenthe. Heb daar gelukkig wel internet want ik zit bij mijn ouders. En Frío staat in een stalletje een klein stukje verderop. Als ie hinnikt kan ik het bijna horen in de slaapkamer Haha! Heb er zo veel zin in!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:00

Oh, dacht dat je op vakantie ging El haha.
Branka, Heerlijk ff op vakantie met Frio!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:59

Soeske: Je kan het wel zien bij cavia’s, maar die van mij deed alsof ze een mannetje was. Inmiddels weet ik het zeker… het is een vrouwtje.

Mentjuh: Mooie foto’s. Die fries en is een stoere en dat westernrijden lijkt mij ook zo gaaf om te doen!!

Peet: Fijn dat het weer wat beter gaat met Tsjillert

Lobke: Mij was inderdaad opgevallen dat hij een deel van zijn manen miste. Ga je nu dat gewoon weer bij laten groeien of alles kort (wat natuurlijk ook weer zonde is) ?
Wat fijn dat het nieuwe zadel zoveel beter is Haha!
De foto’s van Licor zijn ook weer fantastisch Kwijl En hoe meer foto’s hoe beter. Schijnheilig

Marit: Nog gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!
Wel balen dat je in de lappenmand hebt gezeten, ben je weer helemaal opgeknapt?
Ben erg benieuwd naar de foto’s, die moet je wel met ons delen hoor!
Alweer op vakantie Haha! Samen met je vriend?
Altijd fijn een instructrice waarbij je het goede gevoel krijgt. Hopelijk wordt alleen nog maar beter straks met je nieuwe zadel.
Sam is echt veranderd sinds de laatste keer dat ik foto’s van hem heb gezien. Hij ziet er goed uit, het jonge is er een beetje vanaf, hij wordt nu een echte vent.

Regine: Leuke foto’s van Meastro en hij wordt inderdaad groot!!

Femke: Wat fijn dat het zo goed gaat met Wessel aan de lange lijnen. Ik kan echt niet wachten tot ik hem in het echt mag bewonderen Haha! Ik tel de dagen al af Knipoog

Malin: Wat fijn dat het rijden zo goed ging, ik krijg daar ook altijd zo’n heerlijk gevoel van. Echt zo leuk dat die meisjes zoveel plezier van Dinkey hebben Lachen Hij heeft er zeker ook wel plezier van..

Kjoetie: Ik ben benieuwd naar de foto’s van Yippie, die heb ik al een tijd niet meer langs zien komen.

Spokie : Fijne vakantie!!!

Afgelopen dagen was de vriendin waarmee ik naar Texel was hier aan het logeren. Eergisteren zijn we met Otje en Fifty naar mijn huis gelopen. Fifty was echt een schijtluis Tong uitsteken Letterlijk en figuurlijk, want toen hij bij ons langs de parasol moest heeft hij ons terras onder gepoept. We hebben wat mooie foto’s van hem gemaakt en op gegeven moment had ik heel veel zin om op hem te gaan zitten. Dit heeft nog nooit iemand bij hem gedaan, dus mijn vriendin hem vasthouden, ik over hem heen hangen. En hij vond het helemaal niet eng Haha! Dus toen ben ik eens op hem gaan zitten, stond hij gewoon op rust. Toen nog een paar keer en hij stond er echt bij alsof hij dit al dagelijks deed. Ik helemaal trots en toen mijn vriendin een foto ging maken stond hij gewoon te eten. Gisteren hebben we z’n manen helemaal uitgekamt, want dat was echt een ramp. En toen hebben we hem gelongeerd en daarna heb ik nog een stukje met hem gestapt. Ik weet dat ik veel te groot voor hem ben, maar ik ben niet zwaar en hij gaf ook niet aan dat hij het vervelend vond. Hij vond het zelfs leuk Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 14:45

Wat een mooie shet!!
Het wordt hier echt een shettentopic, haha!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 15:08

Zasread wat een leuke foto's zeg! Echt super gave shetten Ja Die zwarte heeft echt heel veel uitstraling, gaaf hoor. Ook leuk dat ie zo braaf was met het zitten, dat kan heel af en toe geen kwaad denk ik Lachen

Nouvel: Hoe ging je les, ga je trouwens binnenkort nog starten met het witte sprookje? Of les je nog even door?

Lekker met Frío op vakantie! Heerlijk lijkt me dat, gezellig weer even bij paps en mams thuis, en een paardje zowat naast huis Haha! Lekker hoor, geniet er maar van!

Ik ben gister lekker wezen stappen in Rotterdam met een gezellig clubje en vriendlief. Haha! Was echt heel leuk, wij zijn naar Holly Woord Music Hall geweest, was leuk om daar weer een keer te zijn. Ja Zometeen met de trein naar Tilburg, naar de grote kermis toe, daar eens kijken! Net autorijles gehad, en ging echt super!! Weer een lekker weekend voor mij Haha!

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:46

Hey Hey!
Ik ben ook weer eens hier gestrand! Haha! En zelfs met een topic , met een firese merrie er in Tong uitsteken viewtopic.php?f=53&t=807301 ITP topic van onze jaarling merrie, ze is te koop!
xxx Noraly

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:34

Gave foto's weer van Licor.
Het word hier idd druk met shetjes haha Clown
Ik ben blij, heb vandaag voor het eerst met Fuur gegaloppeerd met alleen een halstertje om (geen zadel/hoofdstel) en hij was echt braaf!
Ook heeft mn hondje nog bij mij voor bij Fuur gezeten en mn 2-jarige nichtje, en Fuur deed t super Haha!

Edit: Sam ziet er ook super uit, prachtig!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:37

Fifty is ook gaaf zeg! En daar hebben we die lieve Otje ook weer Go jij! Go jij!

Otje is cool Lovers

Gave foto's Noraly, wat een pittig ding!

Lekker dat Fuur zo braaf was! Ik ben weer wezen crossen en Suev was echt ZO braaf! Hij kent de hindernissen en routes nu een beetje dus hij wordt was geroutineerder hehe Tong uitsteken Heb ook nog met een zeil geoefend, erover heen lopen, het over hem heen wrijven en overal mee aanraken ook op zijn buik en hoofd. Daarna het zeil over hem heen gehangen, en als laatste ook nog even lopen met dat wapperende ding over hem heen. Hij liet het superbraaf toe, ookal vond hij het lopen met zeil in het begin een beetje eng. Volgende keer ga ik het slepen als ik erop zit, net zoals hoe Ellis het had gedaan. En hij heeft ook nog 2x op het blok gestaan, wij hebben best een hoog blok (waar ze ook helemaal op kunnen staan zeg maar) en hij voelde zich helemaal stoer Cool

Daarna heb ik de pony van een stalgenootje gereden maar die was zo stijf dat ik er echt ontzettende last van mijn eigen rug van kreeg. Ik ga zo effe een warme douche pakken want voelt echt niet goed Boos!

Oh en iedereen die vakantie heeft (ikzelf dus ook hehe) geniet ervan!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:16

Ik wil ook echt zo graag een keer crossparcours oefenen met Fuur.
Weet je toevallig of er in Noord-Holland ergens 1 zit?
Hier trouwens nog wat foto'tjes van vandaag, slechte kwaliteit omdat het met een mob was Knipoog

Dizo en ik op Fuur..
Afbeelding

Afbeelding

En samen met mn 2jarige nichtje op Fuur, ze vind het zo hoog nog wel beetje eng, ze vind de shet bij ons op stal veel leuker Clown
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:19

Aaah lieve foto's joh, wat goed van Fuur dat hij dat allemaal zo doet!

Ik weet er zelf geen maar Cloris misschien wel? Die woont in Noord Holland.

Oh en ik moest nog wat leuks vertellen! Van de week hebben Brenda en Amber met zijn tweeen in mijn zadel Suevo uitgestapt Lovers Suev was echt superbraaf! Vandaag heeft Amber hem alleen uitgestapt, ik hou hem natuurlijk wel vast als hun erop zitten maar het is echt te schattig! Ze helpen ook met hoeven uitkrabben enzo, het zijn echt droppies Lovers

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:42

Leuk is dat he, die kleintjes met de paarden (en natuurlijk onze kanjers met de kleintjes!).

Edit: Nouvel trouwens gefeliciteerd, ik zag op de homepage dat je jarig was Pling

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:46

Jasmijn, je kan de sites van de verenigingen bijhouden. Ik weet dat bij Beukers door Alcmaria Hippix in april een oefenparcours werd georganiseerd.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:13

Ik heb net gekeken, maar is dat niet gewoon alleen een springparcours? En het lijkt me natuurlijk het mooist om het in een natuurlijk gebied te doen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:42

Furia, bedankt! Pling
Wat een lieve foto's zeg!

In sept. is er in Lisse altijd een oefencross in het keukenhofbos, erg leuk en niet hoog!
Ik heb een paar keer meegedaan, het is echt heel erg gaaf!

DinkeyGirl, wat lief zeg!!

Prinslover, super, zo'n lekker weekend! Knipoog
Ik heb gelest met Tulipa (grijze monster) vanmorgen, omdat die van de week ernstig opstandig was en Fifi hoestte leek me dat geen onverstandig besluit...

Na al mijn gevechten van van de week viel het in de les eigenlijk best heel erg mee!
Het was lang niet zo dramatisch als het van de week was... Haha!
Ik wacht weer heel even met starten met haar tot het weer wat beter gaat, heb er niet zo'n zin in dat ze de hele bak met me aan veegt op een wedstrijd... Clown
Met Fifi start ik niet, heeft ze te veel spanning voor jammer genoeg...
al moet ik zeggen dat ze het momenteel voor haar doen super doet! Pling

zasread, wat een leuke foto's en wat een leuke pony!

BrankaZ, klinkt super joh, lekker naar Drenthe en paardje nog mee kunnen nemen ook!
Lijkt me echt even genieten!
heb je al vervoer inmiddels?

Ik heb vandaag een nieuwe digitale camera voor m'n verjaardag gekregen, omdat mijn oude steeds minder scherp werd...
Van de week testen dus! Haha!
Nu maar hopen op mooi weer!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:56

Nouvel schreef:
Na al mijn gevechten van van de week viel het in de les eigenlijk best heel erg mee!
Het was lang niet zo dramatisch als het van de week was... Haha!
Ik wacht weer heel even met starten met haar tot het weer wat beter gaat, heb er niet zo'n zin in dat ze de hele bak met me aan veegt op een wedstrijd... Clown
Met Fifi start ik niet, heeft ze te veel spanning voor jammer genoeg...
al moet ik zeggen dat ze het momenteel voor haar doen super doet! Pling

Fijn om te lezen dat het goed gaat! Kan mij voorstellen dat je starten nog even uitstelt.
Op dit moment is Frío in een flinke 'discussie' met mij verwikkeld. Hard werken dus. Helemaal toen de draversmerrie die onlangs terug is gekomen op stal erbij kwam. De dame is gedekt en ruikt volgens mij flink hengstig. Liqueur, Frío zijn maatje, is heel bezitterig over haar. Frío heeft al een paar flinke krassen op zijn kont zitten. Maar goed, in de bak was Frío dus helemaal met zijn aandacht bij haar. Helemaal toen ze erg druk werd tijdens het galopperen. Dat vindt ze n.l. nog erg moeilijk en gaat behoorlijk luidruchtig....

Nouvel schreef:
BrankaZ, klinkt super joh, lekker naar Drenthe en paardje nog mee kunnen nemen ook!
Lijkt me echt even genieten!
heb je al vervoer inmiddels?

Gelukkig wel. Mijn moeder kan de trailer van de staleigenaar lenen. Super oplossing. Hoop zelf mijn E in oktober te halen en dan heeeeeel hard sparen voor een 1,5 paardstrailertje Knipoog

Nouvel schreef:
Ik heb vandaag een nieuwe digitale camera voor m'n verjaardag gekregen, omdat mijn oude steeds minder scherp werd...
Van de week testen dus! Haha!
Nu maar hopen op mooi weer!

Ben benieuwd naar de eerste foto's. Wat is het voor camera?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 23:43

heb alles weer bijgelezen

voor iedereen die met vakantie geet veel plezier ik ga zelf over ene weekje naar turkye tsjillert gaat natuurlijk mee al is het maar in de koffer op een foto*D

het gaat steeds een stukje beter met hem de wond is nog wel ietjes dik maar nog wel open en er komt nog wel eens een druppeltje uit vallen
hij is zo lief als ik hem verzorg he hij staat gewoon bijna te slapen
alleen ben ik een paar dagen natuurlijk met de spuit antibiotica in zijn stal gekomen zodat hij nu denkt als ik er aan kom nee he komt dat rot ding weer
dus heb nu maar twee keer op een dag slobber voor hem gemaakt met wat appels worteltjes en zemelen en brood dan eet hij ze pillen wel op
had zo`n medelijden met hem dat hij zo weg dook in zijn stal dat kende ik niet van hem

pff gisteren een buiten rit gemaakt op mijn oppas fries (twee weken) we waren met zes meiden heel gezellig lekker giebelen onderweg
maar nu auwwwwwww in mijn kont
had ze;f zo`n kramp toen ik terug kwam dat ik er bijna niet afkon ben dus zelf nog niet helemaal genezen jammer dacht dat ik het wel weer kon
mss morgen dan maar gewoon rijden alhoelwel het buiten toch leuker is hahahah maar even kijken hoe het gaat morgen en hoe het weer is

gr iedereen en prettig weekend doei peet

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 09:37

Branka, lastig met Frio zeg...
Hopen dat 'ie snel weer helemaal bij de les is!

Tulipa is vreselijk vervelend als ze hengstig is...
Ze is erg dominant en daarbij ook nog eens heel kijkerig, maar als ze hengstig is is haar gedrag soms echt idioot... Boos!

Fijn dat je vervoer is geregeld, dat is weer een zorg minder!

Ik heb zelf ook geen E-rijbewijs, maar mijn vriend wel, en als we weg gaan, gaan we toch samen, dus ik vind het prima zo!
(ben eerlijk gezegd ook niet zo'n held op de weg, en dan met een trailer erachter... Bloos )
Wij hebben vorige week onze 1,5 paards na lang dubben en rondkijken ingeruild voor een 2-paards!
Het was een super fijn trailertje, maar als we een paar dagen weg gaan met paard, hond, kar, etc... is het toch wel fijn om iets meer bergruimte te hebben, en met zoveel paarden op stal is 2 paarden mee kunnen nemen ook best handig! Knipoog
We hebben een alluminium Böckman van 2000 gekocht, gisteren konden we 'm ophalen. Ik ben er echt blij mee, ik vind het een gave trailer!
Zal gauw een foto maken! (heb er nu alleen eentje op m'n telefoon...)

Camera is een Panasonic Lumix als ik het nu goed zeg...
Mooi klein cameraatje, ben benieuwd hoe hij foto's maakt.
Gauw proberen deze week!
Zal mijn vriend vragen weer een keertje rij-foto's te maken! Cool

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 09:39

BrankaZ schreef:
Vakantie... nog een weekje en dan heb ik 2 weken vrij. Frío lekker een week mee naar Drenthe. Heb daar gelukkig wel internet want ik zit bij mijn ouders. En Frío staat in een stalletje een klein stukje verderop. Als ie hinnikt kan ik het bijna horen in de slaapkamer Haha! Heb er zo veel zin in!

Hééé, jij ookal? Ik ga ook met Picasso naar Drenthe. Hij staat een klein stukje verderop van onze camping. Ja

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 12:32

Nouvel schreef:
Camera is een Panasonic Lumix als ik het nu goed zeg...
Mooi klein cameraatje, ben benieuwd hoe hij foto's maakt.
Gauw proberen deze week!
Zal mijn vriend vragen weer een keertje rij-foto's te maken! Cool

De TZ3? Mijn moeder heeft de TZ1 begin dit jaar voor haar verjaardag gekregen. Inderdaad een mooi kleine camera met lekker veel zoom. Heb zelf ook al 2 jaar een Panasonic. Niet zo'n kleine, maar wel een hele fijne camera.
Ben benieuwd naar de eerste foto's!

Picassox schreef:
Hééé, jij ookal? Ik ga ook met Picasso naar Drenthe. Hij staat een klein stukje verderop van onze camping. Ja

Waar in Drenthe? Ik ga naar Zuid-Oost Drenthe. Heb er vreselijk veel zin in.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:44

wordt gezellig in drenthe he meiden !!!!!!

heb ff wat foto`s van tsjillert hoe die zijn pillen eet
Afbeelding
hier zie je als je goed kijkt de antibiotica nog aan der muur zitten die witte vlek
Afbeelding
Afbeelding
deze vindt ik zelf wel heel gaaf zo`n slobberbekkie
Afbeelding
we zouden vandaag buiten gaan rijden lopen we in het bos ja hoor regen dus wij terug en we hebben een hagel gehad lachu onderweg maar die meligheid moest ook even op de camera vastgelegdt worden door middel van gymnastic

en later dook mijn man nog even bij celine op het paardAfbeelding

hahahaaha de nieuwe jos lansink

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:51

Hallo Dames,

Sorry niet bijgelezen, ik wilde alleen even vertellen dat ik Jacolien vandaag met twee vriendinnen weg heb gebracht naar de Balingehof !!! Ben zooo benieuwd.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:12

Kermis in Tilburg was heeel gaaf. Menn, wat is die kermis groot zeg! En een attracties, die heb ik echt nog nooit gezien. Zelf ook in 1 geweest met vriendlief, vond het toen wel weer genoeg haha. Was een leuke avond Ja

Nouvel: Gaaf een camera én een nieuwe trailer. Het feest kan niet op he! Snel uit testen dat ding Knipoog

Peet: Haha, gekke Tjillert toch! Wat was die aan het smullen, en dan die vieze toet erbij haha Vingers aflikken Kan ik niet mee naar Turkije? Clown

Furia: Wat leuk die foto's! Fuurtje is echt heel braaf he, super paarden die barokkies Ja Dizo word groot zeg!

Malin: Kan je niet een keer foto's maken van dat bos, lijkt me echt héél gaaf om dat een keer te zien Vingers aflikken Suev in actie! En nog wel springend in een bos!

Leonietje: Wat spanned zeg!! Eindelijk is ze dan op het Balingenhof, ben ook heeeeeeeel erg benieuwd! Hou ons op de hoogte Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:28

En Leonietje, wat was je eerste indruk zo op Balingehof?

Prinslover > Kermis Tilburg is idd mega, maar ook mega duur! Kermis Best is ook altijd onwijs groot en ook nog eens de goedkoopste van de regio! Je betaal voor een rit dacht ik nooit meer dan 2,5 euro ofzo. Dan is het nog leuk om ergens in te gaan Lachen