Wat een leuke fotos van Sam zeg!
El en Spokie, Veel plezier op vakantie!
Dinkey, lekker he dat het dan in 1x zo goed gaat, is altijd zo fijn! Wil ook wel fotos zien trouwens

Ga nu lekker op bed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb er zo veel zin in!
En hoe meer foto’s hoe beter.
Samen met je vriend?
Ik tel de dagen al af 
Hij heeft er zeker ook wel plezier van..
Letterlijk en figuurlijk, want toen hij bij ons langs de parasol moest heeft hij ons terras onder gepoept. We hebben wat mooie foto’s van hem gemaakt en op gegeven moment had ik heel veel zin om op hem te gaan zitten. Dit heeft nog nooit iemand bij hem gedaan, dus mijn vriendin hem vasthouden, ik over hem heen hangen. En hij vond het helemaal niet eng
Dus toen ben ik eens op hem gaan zitten, stond hij gewoon op rust. Toen nog een paar keer en hij stond er echt bij alsof hij dit al dagelijks deed. Ik helemaal trots en toen mijn vriendin een foto ging maken stond hij gewoon te eten. Gisteren hebben we z’n manen helemaal uitgekamt, want dat was echt een ramp. En toen hebben we hem gelongeerd en daarna heb ik nog een stukje met hem gestapt. Ik weet dat ik veel te groot voor hem ben, maar ik ben niet zwaar en hij gaf ook niet aan dat hij het vervelend vond. Hij vond het zelfs leuk 

Die zwarte heeft echt heel veel uitstraling, gaaf hoor. Ook leuk dat ie zo braaf was met het zitten, dat kan heel af en toe geen kwaad denk ik 
Lekker hoor, geniet er maar van!
Was echt heel leuk, wij zijn naar Holly Woord Music Hall geweest, was leuk om daar weer een keer te zijn.
Zometeen met de trein naar Tilburg, naar de grote kermis toe, daar eens kijken! Net autorijles gehad, en ging echt super!! Weer een lekker weekend voor mij
En zelfs met een topic , met een firese merrie er in
viewtopic.php?f=53&t=807301 ITP topic van onze jaarling merrie, ze is te koop!

Heb ook nog met een zeil geoefend, erover heen lopen, het over hem heen wrijven en overal mee aanraken ook op zijn buik en hoofd. Daarna het zeil over hem heen gehangen, en als laatste ook nog even lopen met dat wapperende ding over hem heen. Hij liet het superbraaf toe, ookal vond hij het lopen met zeil in het begin een beetje eng. Volgende keer ga ik het slepen als ik erop zit, net zoals hoe Ellis het had gedaan. En hij heeft ook nog 2x op het blok gestaan, wij hebben best een hoog blok (waar ze ook helemaal op kunnen staan zeg maar) en hij voelde zich helemaal stoer

Suev was echt superbraaf! Vandaag heeft Amber hem alleen uitgestapt, ik hou hem natuurlijk wel vast als hun erop zitten maar het is echt te schattig! Ze helpen ook met hoeven uitkrabben enzo, het zijn echt droppies
Nouvel schreef:Na al mijn gevechten van van de week viel het in de les eigenlijk best heel erg mee!
Het was lang niet zo dramatisch als het van de week was...![]()
Ik wacht weer heel even met starten met haar tot het weer wat beter gaat, heb er niet zo'n zin in dat ze de hele bak met me aan veegt op een wedstrijd...![]()
Met Fifi start ik niet, heeft ze te veel spanning voor jammer genoeg...
al moet ik zeggen dat ze het momenteel voor haar doen super doet!
Nouvel schreef:BrankaZ, klinkt super joh, lekker naar Drenthe en paardje nog mee kunnen nemen ook!
Lijkt me echt even genieten!
heb je al vervoer inmiddels?
Nouvel schreef:Ik heb vandaag een nieuwe digitale camera voor m'n verjaardag gekregen, omdat mijn oude steeds minder scherp werd...
Van de week testen dus!![]()
Nu maar hopen op mooi weer!
)
BrankaZ schreef:Vakantie... nog een weekje en dan heb ik 2 weken vrij. Frío lekker een week mee naar Drenthe. Heb daar gelukkig wel internet want ik zit bij mijn ouders. En Frío staat in een stalletje een klein stukje verderop. Als ie hinnikt kan ik het bijna horen in de slaapkamerHeb er zo veel zin in!
Nouvel schreef:Camera is een Panasonic Lumix als ik het nu goed zeg...
Mooi klein cameraatje, ben benieuwd hoe hij foto's maakt.
Gauw proberen deze week!
Zal mijn vriend vragen weer een keertje rij-foto's te maken!
Picassox schreef:Hééé, jij ookal? Ik ga ook met Picasso naar Drenthe. Hij staat een klein stukje verderop van onze camping.

Kan ik niet mee naar Turkije? 
Dizo word groot zeg!
Suev in actie! En nog wel springend in een bos!