Wat een leuke fotos van Sam zeg!
El en Spokie, Veel plezier op vakantie!
Dinkey, lekker he dat het dan in 1x zo goed gaat, is altijd zo fijn! Wil ook wel fotos zien trouwens

Ga nu lekker op bed
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nouvel schreef:Na al mijn gevechten van van de week viel het in de les eigenlijk best heel erg mee!
Het was lang niet zo dramatisch als het van de week was...![]()
Ik wacht weer heel even met starten met haar tot het weer wat beter gaat, heb er niet zo'n zin in dat ze de hele bak met me aan veegt op een wedstrijd...![]()
Met Fifi start ik niet, heeft ze te veel spanning voor jammer genoeg...
al moet ik zeggen dat ze het momenteel voor haar doen super doet!
Nouvel schreef:BrankaZ, klinkt super joh, lekker naar Drenthe en paardje nog mee kunnen nemen ook!
Lijkt me echt even genieten!
heb je al vervoer inmiddels?
Nouvel schreef:Ik heb vandaag een nieuwe digitale camera voor m'n verjaardag gekregen, omdat mijn oude steeds minder scherp werd...
Van de week testen dus!![]()
Nu maar hopen op mooi weer!
BrankaZ schreef:Vakantie... nog een weekje en dan heb ik 2 weken vrij. Frío lekker een week mee naar Drenthe. Heb daar gelukkig wel internet want ik zit bij mijn ouders. En Frío staat in een stalletje een klein stukje verderop. Als ie hinnikt kan ik het bijna horen in de slaapkamerHeb er zo veel zin in!
Nouvel schreef:Camera is een Panasonic Lumix als ik het nu goed zeg...
Mooi klein cameraatje, ben benieuwd hoe hij foto's maakt.
Gauw proberen deze week!
Zal mijn vriend vragen weer een keertje rij-foto's te maken!
Picassox schreef:Hééé, jij ookal? Ik ga ook met Picasso naar Drenthe. Hij staat een klein stukje verderop van onze camping.