Nou ben benieuwd als je binnekort meer weet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Oeps, dat is niet zo fijn voor de binnenkant
.
. Alleen die stal is wel echt hard werken!! Andere vriendin van mij doet nu vrijwilligers werk in Cambodja, ze geeft les in engels aan kinderen. Die heeft het ook erg naar haar zin
.
. Mohmmed snapt niet dat ik regen niet leuk vind
. Ach ja hij is nog niet in Nederland geweest...
. Twee paracetamol genomen en maar lekker me bed in gedoken. Ben nu net wakker en voel me gelukkig alweer wat beter!! Zo even naar mijn pony toe, die staat sinds gister 24 uur op het land. Hij vond het wel even gek dat ie weer naar het land gebracht werd, maar toen die er was vond ie het prima. Terwijl twee andere alweer voor het hek stonden van neem me maar mee.
.
.
. Beterschap met je hoofdpijn
.
. Erg leuk beestje. Alleen Shaddy kan het er niet mee vinden. Ze lopen niet in het zelfde land maar ze zijn wel buren en Shaddy geeft Safiera ( nieuw paardje) geen moment rust.
.
. Hij krijgt nu zoveel beweging
. Maandag 3 uur, gisteren 4 uur en vandaag 5 uur buiten. Volgende week staan ze van 9 tot 17 op de wei en evt heb ik de mogelijkheid de week erna hem 24/7 buiten te hebben. Is dat niet nog te koud (hij staat zonder deken, heeft al flink wat wintervacht verloren en is dus de winter stal gewend 's nachts)? Wat vinden jullie?
garny95 schreef:dag meiden, ik lees nog wel braaf mee maar het is hier rustig met het zoeken naar een anda, ik ben bij een geweldige merrie geweest een paar weken geleden maar die stond scheef met een hoef en had twee megaschiefels en dat is hem niet geworden, wel 400 km gereden, balen zeg, zag nog een machtige hengst voorbijkomen een paar pagina's terug maar ik wil echt een merrie en we doen even rustig aan, het is bij ons ook erg druk.
Deze is voor Prinslover![]()
!
, sterkte in ieder geval
mijn vriend vind het maar niks, regen, hij komt uit Tunis en daar valt regelmatig wat.. Gelukkig is je hoofdpijn weer over 
hij had er duidelijk zin in, wilde echt diep erin en wilde toen niet meer terug naar stal.. Wilde ook alweer wat sneller leek het, maar heb hem nog maar even rustig gehouden. Straal was al minder gevoelig geloof ik. Even met Darius gespeeld, brutaal beestje wordt het hoor..
. Meer zal het niet worden omdat ik heb gezegd dat ik nooit in Egypte zou kunnen leven en hij nooit gelukkig zal worden in Nederland... Nu zal ik met Egypte kunnen leven, maar ik weet ook dat als ik ooit met hem zal trouwen ik me ineens aan allemaal regeltjes moet gaan houden die me niet aanstaan
. Dus ja gewoon vrienden was de beste oplossing
.
.
.
.
. Kan er ook nog wel bij. Heb me gister verstapt in de wei en omdat mijn rug verkeerd staat kan ik dat dus niet hebben. Nu doet mijn hele onder rug pijn.
Het is maar normaal dat je het daarna dan nog even kan checken hè? Althans, dat vind ik dan, kun je nagaan hoe ik word 'opgevoed'. Maar ik heb idd ook goede verhalen over Ninon gelezen hier. Hulzebos heeft vast en zeker prima personeel. De zadels zijn over het algemeen ook prima. Wat voor zadel heb jij momenteel? En slechte recensies, tja, ik ga dan liever niet meer van bokt uit. Er zitten een aantal mensen op bokt, die nogal makkelijk de vuile was buiten hangen over een ander. Ik blijf van mening dat er maar heel weinig slechte zadelmakers zijn. Het gaat er om of je het eens bent met de ideeën die de zadelverkoper of maker heeft. Als dat zo is, zit het goed. Toch?