Cyrina -> Jeetje, je shet z'n pony afgeknipt? Goed dat je ze te pakken hebt gekregen toen. Ik hoop het nooit mee te maken dat iemand bij Rints gaat knippen..... Wat een idioten lopen er rond zeg.
Miichelle90 -> Leuk een tattoo! Ik heb afgelopen januari een tattoo laten zetten. Heb er wel 5 jaar over gedaan om de beslissing te nemen, maar ben er wel echt blij mee.
Sanne -> Joh, als ie nou maar een dun prakkie met manen krijgt dan kan je er altijd nog extensions in laten zetten! Hahaha! Geintje!
Ania -> Welkom hier!
Gabriella -> Je hebt alle reden om trots te zijn op je ventje, hij IS ook mooi!
Lusitana -> Je bent al weer een stapje verder las ik. Ben benieuwd of ie nog het lef heeft om zich te laten zien, zal het wel niet......
Heidi -> Leuk weer wat van je te lezen! Leuk hè, die zwangerschapskwaaltjes? Doe maar heel rustig aan, hoor! Die hormonen maken alles zo los en soepel en week, daar moet je voorzichtig mee zijn. Dat van die massages is wel weer een leuk bijkomend voordeel!
Frank -> Grapjas! Mochten we een keer meeten dan zal ik wel zo'n luchthoorn meenemen, in dat holletje proppen en even toeteren, misschien dat je konijntje dan tevoorschijn komt en wel te zien is?
Leuk dat veel meer mensen een tattoo blijken te hebben! Bij sommigen verwacht je het niet, of kan je ze niet zo zien. Dit is de mijne; In januari laten zetten. Voor mij is het een symbolische; de dubbele S met doorns is van mijn naam, de stippellijn voor mijn levensloop, de onderste ster ben ikzelf, die daarboven is mijn man Frits, dan komt onze dochter Lisanne en helemaal bovenaan is onze zoon Jorick. Zo heb ik ze altijd bij mij. Hij is op mijn rug tussen mijn schouderbladen neergezet, dat vond ik een heel mooi plekje.
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 18-09-08 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Lusitana ik heb vol begrip voor je moordneigingen... ik zou denk ik echt helemaal flippen!! Ook het verhaal over het shetje verderop, vreselijk.
Foto's van Borderjay's Moreno had ik al gezien, maar hij is inderdaad echt onwijs stoer, wat een geluk heb je met dat paard.
Heidi, ik snap dat je je er niet te druk om wilt maken, maar je mag best wat klagen over je zwangerschapskwaaltjes want het klinkt allemaal best vervelend. Maarrrr... je weet waar je het voor doet! En het begint best op te schieten!
Ik sta er best van te kijken hoeveel mensen een tattoo blijken te hebben, meer foto's please!! Saida ik vind die van jou eigenlijk best heel mooi, qua vormgeving en qua betekenis, maar dan nog zou ik het echt niet durven, iets permanent op mijn huid.
Volgens Lusitana moest je je bij een tattoo afvragen of je het op je 40e nog mooi zou vinden... laat ik dat nou vandaag geworden zijn . Pfffff, ik moet er wel errrug aan wennen. Ik voel me helemaal niet veerterig , voel me ook nog niet toe aan een tattoo, en weet ook nog steeds niet wat ik later wil worden
Nog even Veludo-fotootjes van vorige week spammen, Borderjay heeft ze gemaakt:
Whahaha Karina,ga jij me nu ook al borderjay noemen? Ik zal eens kijken of ik ergens die naam kan veranderen,weet iemand hoe dat moet?
Veludo is echt verbazingwekkend gegroeid vind ik!Zelfs nog in de hoogte! Eigenlijk even een 1e fotootje van hoe hij was en een foto van hoe hij nu is neerzetten
Ik vind tatoos ook erg gaaf,maar ben veel te bang dat ik er spijt van krijg..kleintje op mn enkel lijkt me nu wel leuk,maar als ik zo 60 ben hangt ie onderaan mn voet
Saida: Ik wil al heeel lang een tattoo, eerst wou ik op me enkel 3 hartjes en dan zo zeg maar (L) met een P erin (L) met een & erin (L) met een M erin. Van papa en mama. Omdat ze zooveel voor gedaan hebben en me vader en zomaar tussenuit kan wezen. Maar toen d8 ik, ik ga er eerst 1 laten zetten van iets met Samantha. En toen ben ik op beertje met sierletter S gekomen. tattoo's met een betekenis vindt ik gewoon onwijs mooi. Dus maar snel hopen dat het woensdag de 24ste half 3 is haha. en dan zal ik zo snel mogelijk een foto plaatsen :d En ik vindt jou tattoo ook echt prachtig. mooie plek ook !
Soeske :die ster is ook onwijs mooi, mooie gedachten erachter.
Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik mijn maxje heb in moeten laten slapen. (bennersenner)
Ja ik zeg ook maar Borderjay, ben bang dat anders niemand snapt tegen wie ik het heb Gab
Euh... ja, op een ander forum had ik een fototopic van Veludo gezet genaamd The Extreme Makeover.... het is best spectaculair hoeveel hij veranderd is.
Dit was Veludo ongeveer de eerste week van maart dit jaar: Een 6jarige Lusitano die nog helemaal niks gedaan had, kon nog niet eens voetjes geven, nog nooit bij de smid geweest, niet aan de longe, dook nog in elkaar van een borstel op zijn lijf. De helft van een tweeling is hij, en schijnbaar altijd perongeluk beetje achtergebleven en vergeten.
En dit hebben we dus in 6 maanden bereikt...
Echt ALLES aan hem is mooier geworden, behalve zijn manen, die issie kwijt
robijn : ahh (K) is erg K.lote altijd. ik ben bij mijn hond gebleven totdat die helemaal weg was. nog geknuffeld toen die er niet meer was. het was mijn eerste eigen hond. had hem toen voor me verjaardag gekregen omdat ik hem zo graag wou. hy is maar 3 jaar geworden helaas !
lusitana: Wat een rotnieuws allemaal in 1x. Beterschap en sterkte voor je zus en haar vriend! Wat schandalig dat iemand zo met je paard is omgegaan! Zou er zeker achteraan gaan, wie hoe en wat! Heeft verder gelezen: Wat een schandalige stalhulp!!! Arme beestjes, nou weet ik ook wel dat ze van een keer geen eten niet dood gaan, maargoed het is zijn beroep en die hoor je gewoon goed uit te voeren! Is er
gabriella: Wooow heb je niet meer van die foto's!
Cyrina: Leuk dat het zo goed gaat met Yaco!
Michelle: Je tatoo klinkt gaaf! Waar komt ie (of heb ik daar overheen gelezen) Wat een mooie hond!!
sanne: Tsjah je ontkomt er nu niet aan om ook even foto van jou en vaidosa te plaatsen
jolijn: Ben nu wel nieuwsgierig naar jou tatoo op een foto! Klinkt wel heel appart!
Karina: gefeliciteerd!! Hij is lekker breed aan het worden! Heerlijk die rust die hij uitstraalt!
gaaf al die foto's van tatoo's! frank, die van jou heoft niet op de foto hoor
Denk je ook een vriendin (tevens ook collega) te hebben...hoorde net dat ze achter mn rug om verkondigd dat ik jaloers op dr zou zijn.....ben de confrontatie maar niet aangegaan, leek me niet erg zinvol en had er totaal geen zin in. Als ze dat denkt, veel plezier ermee, maar dan ga ik me vooral niet voor dr inspannen of bijzonder aardig oid doen! Ahhh mag deze week voorbij zijn! Gelukkig zorgen alle leuke dingen bij de paarden dat het nog enigzins in evenwicht komt. Shaggy ging vandaag super aan de longe! Er was een ander paard in de bak aan het rijden en zodra die in de buurt kwam ging meneer even lekker showen...Maar nog steeds ontzettend braaf en goed luisteren..jammer dat hij wat klein is gebleven. Saida, we moeten maar een huis op onze wolk gaan bouwen want ik zit er voorlopig nog wel! Heerlijk gereden in de les vandaag...ze bleef al goed op eigen houtje nagefelijk..heerlijk mn hand volgen en zo licht in de mond....Ik wordt nog elke keer dat ik rij helemaal blij van dr. Misschien ga ik zaterdag met dr naar het strand!!!!!!!
Aah leuk zo'n collega zeg... Fijn altijd, zeg dat dan in je gezicht!
Fijn dat het longeren goed ging
Andere Michelle : Het was onze hond vanaf dat ik 5 was, ik woon inmiddels niet meer thuis, maar toch ontzettend rot... Ben er niet bijgeweest met inslapen, kon ik niet aan!
robijn : ik ben er bij gebleven omdat ik zelf wou zien dat die echt goed weg was gegaan, en vertrouwd om hem heen. verder was er niemand by. de rest van het gezin kon het niet aan. Denk dat het meer voor mezelf was ofzo, op een 1 of andere manier goede afsluiting voor mij. Meer egoisme denk ik.
Ja, mijn ouders en broer waren erbij, en ik kan er niet tegen om die te zien huilen allemaal... Dan gaat het met mij niet helemaal goed... En ik was er al extreem emotioneel onder..
Inslapen van dieren is áltijd k.lote... ! Helaas is het voor onze kat volgende week ook zo ver.. We kwamen er van de week achter dat ze een hele rode tong had . Naar de DA gegaan, en het blijkt een tumor te zijn . Arm beestje.. Aangezien het zo onverwachts kwam, en de pijn niet zodanig hevig is (ze eet gewoon enz.), heeft ze voor deze week een pijnstiller. Helaas is het daarna einde verhaal ... Ze heeft gelukkig wel een mooi poezenleven gehad voor dik 14 jaar..
En zoveel mensen met een tattoo hier! Ik vind sommige heel mooi, voor de zelf ontworpen, met een speciale betekenis. Je lichaam als 'kleurplaat' gebruiken en in tattoo's doorslaan vind ik dan weer jammer. Toch zou ik zelf geen tattoo nemen, ben als de dood voor naalden, en het idee dat het voor áltijd is schrikt me af haha .
Karina: Wow.. Wat een paard is Veludo geworden zeg . Ongelovelijk! Ik geloof me eigen ogen niet . En dat in 6 maanden!!! Echt super werk afgeleverd hoor!! Iets om trots op te zijn! En nog snel 5 min voordat het afgelopen is; GEFELICITEERD!
Mies: Jemig, wel ff een tegenvaller van die vriendin. Toch zou ik het ff navragen, je weet maar nooit of iemand dit gewoon als stoken heeft gezegd? Maar anders lekker l.ullig en vooral kinderachtig .... Wel een enorme oppepper van je eigen poownie en Shaggy! Toppie!
Karina Gaaf zeg die toen en nu foto's! Wat een verschil!!! Het is echt een 6 jarige baby op die eerste foto,als je er bij zou zetten dat hij 2 was zou je het ook geloven! Knappe vent geworden