[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 13:46

Wat een foto's weer van Licor zeg! Echt heel mooi lobke, het rijden ziet er altijd weer toppie uit! Wel erg zonde van zn manen, maarjaa, helaas valt daar niks meer aan te doen..

Lusitano: Zoo, dat klinkt als een lekkere vakantie, echt jammer dat Sam niet mee kan, die zou daar ook wel van genieten haha. Fijn dat je weer lekker met zadel kan gaan rijden, en de draad weer op kan pakken. Wel weer foto's plaatsen he!!

Regine: Ik ga gelijk een kijkje nemen in je topic!

Malin: Leuke foto is dat he van Rock. Hij zit echt heel verbaasd te kijken, zo van "Ik overtref me zelf weer is Bloos! " haha. Wanneer komen er foto's van Dink in actie voor de kar Haha! ?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:03

nog van harte met je verjaardag lustiano leuke kado`s gehad

en wat een mooie foto`s van een klein ondeugend paardje die niet met zijn moeder mee wilt lopen ahahhahaha nu al een eigen willetje mooi diertje hoor Haha!

tsjillert knapt wel een beetje op temp. was nu 37.6 netjes hoor de antibiotiaca
(scrabbel woord) doet zijn werk hij loopt mooi in de stapmolen en snapt die nu ook das weer een voordeel

ik moet wel zeggen dat hij nu al minder bijterig is dan voor heen maar of dit kan na pas twee weken

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:03

Oh ja Marit nog gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Wat stom daar had ik gisteren helemaal overheen gelezen Bloos

Fijn dat het nu beter gaat met Tsjillerd!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:09

Gefeliciteerd MARIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Malin, klopt dat Yoshi niet erg dik is, denk dat het ook veel met zijn hormoontjes te maken heeft...
Wschlk brengen we hem volgend jaar voor voor de hengstenkeuring, kenners zeggen dat hij heel mooi gebouwd is en veel kans maakt op goedkeuring Haha!

Hier nog een mooie van hem:
Afbeelding

Hoera voor Tsjillert!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:32

Ik vind yoshi er prima uit zien! Vingers aflikken Ze hoeven toch niet altijd zo vol te zijn!

Zal vanavond proberen om wat foto´s te plaatsen van mijn zwaar verregende les van laatst. Ik ben zo dolgelukkig met mijn instructrice. Ze is didactisch zo enorm goed! Ze weet me alles uit te leggen. En reageert als Sam iets goed doet direct met ´voel je dat!´. Er vallen in ieder geval een hoop kwartjes iedere les.
En als de nieuwe spullen er zijn natuurlijk stijlfoto´s! Haha!
Ik heb zo´n lief vriendje....loop altijd te rennen en te vliegen tussen werk, honden en paarden. Nu gaf hij aan dat we maar een boerderij moeten kopen als we gaan samenwonen Haha! dan heb ik ook nog wat tijd voor hem. Clown

Peet, fijn dat het beter gaat met Tsjillert!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:36

Haha fijn vriendje heb jij Haha!

Ben erg benieuwd naar je foto's, ik hoop maandag eindelijk eens een paar rijfoto's van mezelf te krijgen, en van Dink voor de kar, want dan gaat een van mijn beste vriendinnen mee!

Yoshi ziet er echt super uit! Ik vroeg het omdat Dink best snel aankomt en ik hem echt in beweging moet houden anders is hij zo veel te vet. En ik had begrepen dat jij eigenlijk nog nix met Yoshi doet, en ik zag dat hij wel gewoon op gras stond dus ik vroeg me af wat jouw geheim was Tong uitsteken

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:12

Hihi, leuke vriend inderdaad! Haha!
Super van je instructrice, dat kan zo veel deugd doen... Ik ben ook zo ontzettend blij met mijn instructeur, hij heeft mij probleemoplossend leren rijden en dat is zo veel waard. Vroeger reed ik van les tot les en spaarde ik mijn problemen op, nu los ik ze zelf op Lachen

Joehoe Sam-foto's!!

Oh Malin, ik heb al zolang geen Suevo@work foto's meer gezien!! Ben benieuwd!!

Ik heb nog een supermooie foto van Licor doorgestuurd gekregen, als er nog animo zou zijn dan plaats ik hem hier ook wel even Haha!

Yoshi blijft inderdaad makkelijk slank, maar ik heb sowieso gene vette weide omdat dat voor Licor ook niet goed is. Licor staat trouwens op een eiwitarm dieet, ik ben van voer veranderd en zijn vachtje glanst weer als vanouds Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:19

Idra, posten!
Ben ook wel benieuwd naar de Sam fotos!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:21

Tuurlijk is er animo voor de foto Lobke! Wat denk jij nou, van Licor kan ik iig geen genoeg krijgen Haha!

Malin: Gaaaf, ook weer actie foto's bij jou Ja

Peet: Helemaal super van Tjillert! Echt fijn dat het weer beter gaat, en nu weer helemaal voor de 100% genezen.

Marit: Oeps, was het vergeten te plaatsen, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag Haha! Eigenlijk nog leuke dingen gekregen? En je vriend is dan wel erg lief zeg, zou wel super zijn een boerderijtje met plek voor je dieren Pling

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:22

Afbeelding

Cool

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:28

Wow!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:36

Wow, kijk dat achterbeen dan... Super!!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:14

soeske schreef:
Wow, kijk dat achterbeen dan... Super!!!

haha ik zag die foto en dacht "VET ACHTERBEEN" en toen scrolde ik naar jouw post Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:32

Gave foto Lobke!! Wat kan die kanjer van jou toch loper he! Gaat volgens mij steeds beter Ja En idd dat achterbeen Vingers aflikken

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:32

Hihi, ja, maar helaas gebruikt hij zijn achterbeen niet altijd zo geweldig als op deze foto. Maar mijn nieuwe zadel verricht wonderen, volgende zondag sinds enkele weken weer op wedstrijd, ik ben benieuwd hoe hij gaat lopen Lachen

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:55

idra wouw wat een foto

Peet geweldig weer een gezonde je weet wel man

Nog gefeliciteerd Marit

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:40

idra wat een geweldige foto's en ik ben verliefd op Yoshi,wat is die knap zeg!!

echt een geweldige shet! Lovers Lovers Lovers

peet gelukkig wordt tjillerd weer wat beter,het duurt meestal een week of 2 dan zijn ze wel weer de ouwe Lachen

Malin,ik wil dinkey foto's we maken er gewoon een shetten topic van Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken

vandaag weer met wessel aan de lange lijnen gewerkt,ging echt super Party!! Hyper!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:44

heey wat doen jullie eigenlijk om de manen van jullie barokke kanjes zo mooi en lang mogelijk te houden en te late groeien??
de manen van mijn anda zijn vrij kort (toen ik hem kocht)
nu zijn ze al best gegroeit
ik doe ze iedere dag invlechte en geef m lijnzaadolie
hebben julle miss nog betere tips?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:56

Dank jullie wel voor de felicitaties!!!
Lobke.....Licor is toch wel zo'n lekker ding! Snel die foto aan Sam laten zien, dan snapt hij het misschien ook! Hopen dat mijn zadel ook zulke wonderen verricht...

Hierbij dan eindelijk de foto's van Sam....
Het was niet zulk lekker weer en Sam dacht er het zijne van.... En ik zie dat Astrid en ik gekke bekken trekken om het hardst!! zo fotogeniek...
Afbeelding
Ik krijg geanimeerde uitleg van mijn ontzettend fijne instructrice Haha!
Afbeelding zooooooooooo groot was hij....
Afbeelding

en aan de slag...
Afbeelding zelf proberen! Ach gut
Afbeelding
Afbeelding

dat verdraaide touw.... continue in de knoop... Tong uitsteken
Afbeelding

even een andere oplossing verzinnen voor dat onding, Astrid vindt het maar raar Clown
Afbeelding (maar Sam steelt snel een knuffel)
Afbeelding
Afbeeldingdat gaat beter...

genoeg geoefend op de grond, er op!
eerst nog wat uitleg en afstemming over de hulpen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

and all we left....
Afbeelding

Hierna hield mijn vader het voor gezien. Dit was de eerste les onder de man zonder zadel dus nog heel voorzichtig! Inmiddels alweer sprongen vooruit. Ik hoop het gauw te kunnen laten zien met mijn nieuwe zadel! Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:19

Femke haha ja hoor vind ik ook Haha! Shetties zijn ook heeeeel barok Schijnheilig Ja
Fijn dat het zo lekker met Wessel gaat, misschien pakt hij het mede ook daarom dan volgend jaar beter op!

Iloon dat moeten we nog maar afwachten hehehe of die foto's gaaf worden Tong uitsteken Als blijkt dat ik erop zit als een zoutzak ga ik ze niet posten Schijnheilig

Marit STOERRRRRRRRR Cool Wat is Sam volwassen geworden!! Hij ziet er echt goed uit Kwijl Lekker rond alleen jammer van zijn bespiering in zijn nek. Maar met je nieuwe zadel moet dat weer snel goed gaan komen door hem op de juiste manier te rijden en te trainen. Hoop echt voor je dat je snel weer lekker kan rijden joh!

Heb gisteren met Suev in de bak getraind, in het begin liep hij een beetje te mutsen met zijn aanleuning. Hij heeft toch wel moeite met langer worden in de hals en dan lager te lopen, nagevelijk maar wel met het neusje eruit. Met mijn instructeur erbij had ik hem zo veel beter op het achterbeen dat langer en lager ook echt geen probleem was, dus ik hoop nu toch snel iets te kunnen organiseren.
Toen hij er eenmaal was, heeftie echt wel zo zalig gelopen dat ik er zelf ook een beetje verbaasd van was Tong uitsteken Bloos Het was ongeveer het niveau van voordat alle griffelbeentjes toestanden begonnen, met nette travers en appuyementen. Heb zelfs een galopappuyementen op de linkerhand gereden waar de achterhand ook goed meekwam (dit was altijd zijn zwakke punt). Dus ik was weer helemaal trots en blij Hyper!

Vandaag ben ik in de stromende regen met Brenda en Ambertje naar buiten gegaan. De ene op Dinkey, de andere mocht hem vasthouden, haha nou ik liep daar voor spek en bonen Vork en om te zorgen dat het hele stel aan de kant ging als er een auto voorbij kwam Tong uitsteken Terug op de boerderij waren ze helemaal verzopen maar we hadden nog niet gegaloppeerd dus dat moest natuurlijk ook nog even gebeuren in de bak Pling Hihi echt zo schattig Lovers

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:21

Heej iedereen, ben erg druk geweest dus heb het topic eigenlijk even wat minder frequent bijgehouden Bloos maargoed, ga nu eens even uitgebreid op iedereen reageren.. ik begin op pagina 249, als ik nog iemand vergeet, dan bij voorbaat sorry Bloos

Nouvel, wat fijn dat ze zo lekker liep voor de wagen. Dat lijkt me ook superleuk om te doen, mennen, ga wel eens vaker met Amable mee op de kar, maar zelf mennen vind ik toch nog wat eng.. voel me veiliger erop dan erachter Haha!

Yenneke , wat een mooie foto's van X-je! wat is hij alweer flink gegroeid.. hij lijkt het werk erg leuk te vinden..

Picassox , leuke foto's, dat is vast erg genieten zo in het water... en leuk ook met je hond erbij Haha!

Idra , wat een prachtige foto's weer, hij gaat maar beter en beter lopen he... en Yoshi ziet er ook heeel stoer uit!

Peetisgreat, wat rot van tsjillert, ik hoop dat het nu echt weer beter gaat...

zasread , wat balen van je vakantie! Jammer hoor, want Texel is echt een heel leuk eiland om vakantie te vieren (en mooi strandritten te maken!!)..

Paola, ik had het je al gezegd op msn, maar wat goed dat je Snuitje het zo braaf doet allemaal... echt een heel fijn paard heb je daaraan!

soeske, wat een leuk filmpje van Goya! is toch leuk zo he, een beetje mieren zonder zadel Lachen

cinv , wat balen van Aquatje, hoop dat het alweer de goede kant op gaat!

cojolly , sterkte ermee... Ach gut

regine , vervelend zo'n verstandskies... wel lekker dat je met capriola aan de slag bent, wanneer is de keuring?

Prinslover , leuk dat je hem dat geleerd hebt!

Lusitano, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wordt dinsdag a.s. alweer 24, ik word oud Vork gave foto's , wat is sam toch een mooi ding!

DinkeyGirl , ben benieuwd naar de foto's! Die moet je hier dan maar snel plaatsen Haha!

Zo, ik ben weer een beetje bij Haha! Ik ben dit weekend bij femke, als het weer mee wil werken gaan we morgen weer even foto's maken van yippie. Zal die dan ook plaatsen hier Haha! Ze wordt mooier en mooier en neigt steeds meer naar andalusier..kan echt staan kwijlen op haar, ze wordt zo knap Nagelbijten / Gniffelen Verder gaat alles zijn gangetje maar ben ik gewoon druk en zit ik 's avonds niet heel veel meer achter bokt, heb ook wat last van RSI dus probeer niet al teveel achter de pc te hangen buiten mijn werk. Maar ik lees wel braaf mee! Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:44

Marit gefeliciteerd!

mooie foto's allemaal!

ik heb vanaf nu vakantie, dus snel weer tijd om bij te lezen!

ga nu gauw boodschappen doen, morgen familie op visite voor m'n verjaardag... Cool

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:17

Wat een superleuke foto's allemaal!
- Prinslover- Wat is je paardje lief, dat op die ton staan is knap heb je dat zelf aangeleerd?
- Lusitano- leuke foto sessie zo, hoelang is je paard nu onder het zadel? Succes iig straks als je met je nieuwe zadel aan de slag gaat.
- Peetisgreat- wat vervelend dat je paardje zo ziek is. Gelukkig dat de koorts gedaalt is nu. Succes ermee!
- Idra- mooie set hebben jullie aan, zelf je rijbroek past erbij Haha! toppie!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:23

Ik heb weer hele gave foto's voorbij zien komen. Lees half mee, heb het erg druk.
Maar morgen lekker met vakantie. Dus ik ben er even niet. X-je morgen nog ff een kussie geven en dan zie ik hem ruim 3 weken niet.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:34

Marit: Geweldige foto's! Sam is ook een mega lekkerding hoor!! Daar mag je echt wel vaker foto's van plaatsen Haha! Haha!

Nouvel: Alvast gefeliciteerd! En hoe jong word je Vork Lekker vakantie, heb ik ook, heerlijk! Hele dag lekker luieren en vooral genieten Knipoog

Spokie: Lekker hoor op vakantie, even X-je een dikke knuffel geven en gaan Haha! Laat je nog een paar leuke foto's zien van je vakantie?

Kjoetie: Thnx! Ben ook erg trots op Rock. Ja

Noah: Jaa, ik heb hem alles zelf geleerd, hij pakt alles ook heel snel aan, dus dat maakt het wel makkelijker voor mij Haha!

Dinkeygirl: Ahjooh, stel jij je niet zoo aan! Je zit heus niet als een zoutzak erop hoor, gewoon die foto's plaatsen! Denk jij maar zo; Suev staat er iig mooi op Knipoog Het gaat tenslotte om het plezier wat je hebt met je paardje he Knipoog