Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iEmmaaa schreef:Ik woon in Winterswijk in de Achterhoek. Voor de bbq meet kan ik wel gewoon, dan hoeft paardje niet mee dus kan ik zelf rijden.
Maar bedoelde 2,5 uur naar het stranddan zouden we met de trailer moeten en denk niet dat mams het ziet zitten me zo ver weg te brengen.
berdien85 schreef:Zo wat gaat het hard nu het over onze meeting gaat hihi
Gister dus voorgereden voor jurycursus. Erg leerzaam! Ik dacht dat ik zou afgerekend worden op vooral impuls/tempo. Maar waar ik vooral op moet letten is het netjes afronden van mijn figuren. Ik begin heel goed, maar daarna raffel ik het zeg maar af.. Het gemiddelde zat tussen de 170/175 en ik heb 2 winstpunten gekregen
Ilsemarie schreef:Dat is al heel goed maar probeer haar eens in de bocht voor de diagonaal wat terug te nemen, passen wat verkleinen, dan inderdaad zo de diagonaal op. Op de diagonaal eerst recht stellen, hand open en gas erop, en dan voor de hoefslag weer duidelijk terugnemen en pas in de hoek weer gewoon arbeidsdraf.
Dan heb je A. een groter verschil en B. vertrekken ze nog wat meer van achter en C worden ze er heerlijk scherp van wat jou impuls waarschijnlijk ook ten goede komt.
Voor middenstap geldt hetzelfde. Nou moet ik sowieso zeggen dat schakelen in stap bij Arjen echt werkt als een tierelier. Doe je dat wel eens? Wordt hij heel scherp en actief van. Middenstap heb ik bijna altijd wel een 7 omdat ik hem gewoon klein laat stappen en dan de neus eruit schuif en dan stapt hij zo 2 hoeven en dan neem ik hem ook weer duidelijk terug. Nou heeft hij ook gewoon een goede stap, dat is het voordeel, maar dat schakelen daarin en het eerst terug nemen en dan duidelijk verruimen werkt erg goed. Heb het gevoel dat ze dan ook echt verruimen ipv versnellen.