Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wel zuur vind ik, ik heb het maar een half jaar gebruikt en zowat 1000,- voor betaald.. nou dat krijg ik nooit meer.. vrees het ergste
. Logisch hoor, had ik ook... Maar komt allemaal goed, is wel leuke spanning!
Dus dat is vrij vermoeiend. Verdenk vriendje ervan alles wat zoon wil NIET te willen en zijn eigen ding te willen doen. Zoon raakt wat gefrustreerd dus... LALALOVEr schreef:Hoi iedereen,
Ik weet dat dit misschien even off topic is en ik wil helemaal niet onbeleefd in jullie supergezellige topic binnendringen maar ik verkoop mijn PRE hengst. En nou vroeg ik me af of er niemand onder jullie of iemand die je kent er eentje zoekt.
Groetjes en alvast bedankt!
Stéphanie
Prinslover schreef:Shanna, ahh vind het nog steeds jammer hoor.. Maar helaas, soms gaan die dingen zo..
Madelief, same here, 1 x te koop aangeboden, moet hoognodig weer eens doen, en flink zakken in de prijs ben ik bang. Wel zuur vind ik, ik heb het maar een half jaar gebruikt en zowat 1000,- voor betaald.. nou dat krijg ik nooit meer.. vrees het ergste
![]()
Sanne, brr, verhuiskriebels. Logisch hoor, had ik ook... Maar komt allemaal goed, is wel leuke spanning!
. Mij werd verteld dat het van de zomer makkelijker zadelsverkopen wordt omdat er dan ook de meeste handel is in paarden (weet niet of dat geheel logisch is maar goed
).
. Gelukkig best al snel! Nu hopen dat ik vrij kan krijgen van me werk (stelletje gekken hebben de vrije 5 mei dag omgeruild met 31 december, scheelt ze weer geld). Want ja anders dan wordt het pas 1 juni...
. beterschap
.
.
Idd Odin is een beauty! Is het een kruising van iets of een 'stamboek'veulen?

En Sam leent zich ervoor!
hihi. En gelijk hoor, iedereen hoopt op succes op wedstrijd, je zou liegen als het niet zo is idd... Gezellig morgen feest dus, alvast gefelciteerd met je hubby!! 

Beterschap.
jij ook beterschap.. echt vervelend dat gedoe met die Qkoorts enzo..

. Tussen welke twijfel je?!
ga ook even in jouw topic kijken 
sterkte ermee!
scheetje is het.. Dat neusje
. Oeeh moeilijk, klinkt allemaal aanlokkelijk.. Als au pair is leuk maar rijden ook, voor jezelf kiezen wat je dan meer kiest.
Kan je ook geen dingen combineren? Misschien ipv een jaar au pair bijvoorbeeld een half jaar, en een half jaar Spanje? Moeilijk! Ik wil altijd en en en
!
. Jeetje, schrikken met die slang
. Ik zou echt in paniek raken geloof ik brr, getver!
voorlopig nog even niet hahaha.