[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LALALOVEr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:11

Hoi iedereen,

Ik weet dat dit misschien even off topic is en ik wil helemaal niet onbeleefd in jullie supergezellige topic binnendringen maar ik verkoop mijn PRE hengst. En nou vroeg ik me af of er niemand onder jullie of iemand die je kent er eentje zoekt.

Groetjes en alvast bedankt!
Stéphanie

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:29

Shanna, ahh vind het nog steeds jammer hoor.. Maar helaas, soms gaan die dingen zo..

Madelief, same here, 1 x te koop aangeboden, moet hoognodig weer eens doen, en flink zakken in de prijs ben ik bang := . Wel zuur vind ik, ik heb het maar een half jaar gebruikt en zowat 1000,- voor betaald.. nou dat krijg ik nooit meer.. vrees het ergste :(

Sanne, brr, verhuiskriebels := . Logisch hoor, had ik ook... Maar komt allemaal goed, is wel leuke spanning!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:34

Pfoei... effe geen tijd om bij te lezen. Net geholpen de paarden naar buiten te zetten de wei op! Voor het eerst weer. had met Jippe wat spektakel verwacht, maar hij liep op zijn dooie akkertje de wei in. Later ging ie wel sprinten hoor, met de anderen mee. Nu 2 jongens van 7 en 8 over de vloer (de mijne en een vriendje) en die willen allebei steeds wat anders doen :+ Dus dat is vrij vermoeiend. Verdenk vriendje ervan alles wat zoon wil NIET te willen en zijn eigen ding te willen doen. Zoon raakt wat gefrustreerd dus...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:38

LALALOVEr schreef:
Hoi iedereen,

Ik weet dat dit misschien even off topic is en ik wil helemaal niet onbeleefd in jullie supergezellige topic binnendringen maar ik verkoop mijn PRE hengst. En nou vroeg ik me af of er niemand onder jullie of iemand die je kent er eentje zoekt.

Groetjes en alvast bedankt!
Stéphanie

Succes met de verkoop.
Ik zoek wel, maar koop voorlopig in principe nog niet. Was je een jaar later geweest ofzo, had het maar zo gekund. :+

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:47

Prinslover schreef:
Shanna, ahh vind het nog steeds jammer hoor.. Maar helaas, soms gaan die dingen zo..

Madelief, same here, 1 x te koop aangeboden, moet hoognodig weer eens doen, en flink zakken in de prijs ben ik bang := . Wel zuur vind ik, ik heb het maar een half jaar gebruikt en zowat 1000,- voor betaald.. nou dat krijg ik nooit meer.. vrees het ergste :(

Sanne, brr, verhuiskriebels := . Logisch hoor, had ik ook... Maar komt allemaal goed, is wel leuke spanning!

Ook mij is het niet gelukt om mijn zadel te verkopen. Voorlopig hou ik hem dus maar gewoon, eerst maar eens kijken of hij straks op Igneo past.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:05

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 10:58

Sanne – met mij en heike gaat het super heike zit lekker in zijn vel en doet super zijn best, en hoe is het gegaan op de trailer
Lisenka – klinkt heftig hopelijk weten ze snel wat het is beterschap en sterkte
Leuk hoor shanna dat je dat kan ik ben echt zo onhandig met zulke dingen net als met fotos bewerken, zal zo is in je topic reagerem
Madelief en ilona – balen dat jullie zadels nog steeds niet verkocht zijn hopelijk vinden jullie snel een goede koper

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:02

Ben dus niet de enige met zadelverkoopproblemen :=. Mij werd verteld dat het van de zomer makkelijker zadelsverkopen wordt omdat er dan ook de meeste handel is in paarden (weet niet of dat geheel logisch is maar goed :P).

Waarschijnlijk komt 5 mei de zadelmaker langs :). Gelukkig best al snel! Nu hopen dat ik vrij kan krijgen van me werk (stelletje gekken hebben de vrije 5 mei dag omgeruild met 31 december, scheelt ze weer geld). Want ja anders dan wordt het pas 1 juni...

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:35

Heey

Lisenka: Pfff, dat klinkt niet erg lekker :(:). beterschap :(:).

Mijn zadel heb ik in kunnen ruilen voor het zadel wat ik nu heb :).

Ik moet eerder naar de kinderarts als de afspraak die we nu hebben staan. De Qkoorts zou of hetzelfde of beter moeten zijn/worden maar het lijkt wel steeds slechter te worden. Van het weekend voelde ik me wel redelijk maar nu weer slecht.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:55

Angela: Jij ook sterkte.

Esther: nee hoor jij bent niet de enige. Heb mijn zadels gelukkig nog wel kunnen verkopen of inruilen, maar het kost toch altijd geld.

Heb tegen de benauwdheid medicijnen. De benauwdheid wordt hierdoor wel minder, pijn op de borst met ademhalen (nog) niet.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 20:19

angela en lisenka sterkte

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 22:43

Michelle: <3 <3 <3 Idd Odin is een beauty! Is het een kruising van iets of een 'stamboek'veulen?

Ilona: Nee hoor! Helemaal niet! Ik noem haar niet bij naam uit respect voor haar. Ze was echt verrast om mijn meer aan punten dan haarzelf. Ze vond Sam te traag namelijk en ikzelf overigens ook. En zo geblunderd had zij niet. Ik was ook wel benieuwd naar het idee erachter van de jury. Ook omdat haar 2e proef niet spectaculair anders was en 17 punten hoger werd gewaardeerd. Dat is een enorm verschil! En ach, ik zou liegen als ik zeg dat ik het niet erg vind om geen winst te rijden of laatstes te eindigen, want stiekem hoopt elke wedstrijdruiter op de eerste prijs en veel winst. Winnen is altijd leuker dan verliezen. Maar nee, echt geen rivaliteit. Allerminst! Zij beleeft het wedstrijden bezoeken wel fanatieker dan ik. Ik ben gewoon minder prestatiegericht bezig dan zij. En zij wil mij gewoon heel graag vooruit helpen. Soms draaft ze daar een beetje in door. ;)

Esther: Ja, zadels 2ehands is dramatisch! wie laat je komen voor je zadel en waarom? Mss kun je je 'nieuwste' zadel nog redelijk inruilen? Ik weet er wel één die goed inruilt, maar of je dan ook krijgt wat je er voor in gedachten hebt? Dat kan ik natuurlijk ook niet garanderen. Je kan je zadel wel bij hem ook op de site zetten. Maar bij ons zadel loopt het ook geen storm. Verschil is wel dat ie me niet in de weg ligt. Tzt kom ik er allicht vanaf. ;)

Shanna: mag via PB, maar je maakt me nieuwsgierig welke youngriders? Dat is wel een compliment zeg! Als zij er één bij je afnemen.

Lisenka: Zo denk ik er ook over hoor! KWPN in de Drunense Duinen, dat zijn er maar heel weinig. :+ En Sam leent zich ervoor!
Wel een heftig verhaal! Stomtoevallig heeft een vriendin van mij identieke klachten en ze weten ook niet wat het bij haar is. Zij is ook nog eens zwanger, dus haar man was razend toen ze naar huis werd gestuurd. En idd, haha, mijn concoursmaatje wil wel vanalles met haar paardje, maar een buitenrit vindt ze een eng idee. Die van haar is pas 6 en nog maar een jaar onder het zadel. Ze heeft een paard waar ze al meer dan 10 jaar mee reed, maar die is aan één oog blind en daarna erg gevaarlijk buiten geworden. Dus de stap om er daadwerkelijk mee de bossen in te gaan heeft ze nog niet durven nemen. Ik hoop snel van wel, want als ze dat durft, is onze volgende stap: Endurance!

Haha, als ik zo lees hier, kan ik al een aardig voorraadje opbouwen aan 2ehandsjes... :+

Wanda: Kids kunnen bij onenigheid heel vermoeiend zijn! Ik wil het dan ook nog gezellig houden voor allebei... Moeilijk dan!

De rest lees ik morgen wel weer... Frank is dan jarig...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 23:19

Anouk, okee, zo kwam het een beetje over. Als een soort van "wie is de beste". Dat lijkt me niet leuk, maar ik lees al dat het zeker goed bedoeld is van haar! Dat maakt het anders he ;) hihi. En gelijk hoor, iedereen hoopt op succes op wedstrijd, je zou liegen als het niet zo is idd... Gezellig morgen feest dus, alvast gefelciteerd met je hubby!! :D

Esther, nope, same here! Maarja, binnenkort écht weer eens te koop zeggen en hopen dat de zomer helpt :P

Lisenka, oh fijn, helpt dus toch iets! Hopelijk is het niks ernstig, ik duim igg. :(:) Beterschap.

Angela :(:) jij ook beterschap.. echt vervelend dat gedoe met die Qkoorts enzo.. :\

Nog een leuke foto spammen van Chic vandaag :D
Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 08:29

Frank - gefeliciteerd met je verjaardag en laat je lekker verwennen

anouk - gefeliciteerd met je hubbie en verwen hem maar lekker :P

Ilona - wat een lekkere foto :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 10:10

Ik was toch al aan het spammen.. dus nog even 3. Heb nog veel meer leuke foto's ik zal daar nog ff een ITP'tje van maken eerdaags.

Hihi, hier nog 1 een tijdje terug, in een flinke stoeipartij, hij gooit ff zijn gewicht in de strijd :+
Afbeelding

Hier zegt ie een seconde later HAP :D
Afbeelding

En daarna heel guitig kijken.. }>
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 10:30

Hahahaha de boef!!!

Mensen ik heb zulke leuke aanbiedingen voor na mijn studie dat ik het gewoon niet meer weet... :\

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 10:42

Ohh god, dat is ook niet makkelijk := . Tussen welke twijfel je?!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 10:47

Nou:

1) Gesolliciteerd op een baan in NL. Dit gaat voor!

Maar dan...

2) Werken op een stal in Spanje. Voordeel: mogelijkheid tot verder ontwikkelen van rijvaardigheid, werken met PRE, Spaanse taal

2) Naar Engeland als au pair. Voordeel: vrije tijd om dingen te bezoeken, Engelse taal, 50 minuten van Londen.

2) Naar de VS als au pair. Voordeel: VS!!! vrije tijd om dingen te doen, Engelse taal, bij Chicago.

Oef...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:20

Sanne, ja leuk he :+ ga ook even in jouw topic kijken :)

Lisenka, get zeg.. Lijkt me ook eng.. Dat het ook zo lang doorgaat ;( sterkte ermee!

Ilona wat ene leuke foto's weer :) scheetje is het.. Dat neusje :)

Anouk hihi het zou op zich geen slecht idee zijn, ben echter al bezig met wat anders, wil ook geen engels zadel meer.. Maar het was wel goed bedacht ;)

Nou Flaaf gaat op zich ok, elke dag met hem naar zee wandelen en tot z'n knieen erin, aan de hand loopt hij dan gewoon goed. Verder is het weer tijd voor een wormenkuurtje. Ow, gisteren kwamen we nadat we de weg over hadden gestoken en het strand opliepen trouwens een megaslang tegen! Ik stapte er bijna op, schrok me rot, gilde ook maar Flaaf kon het niet veel schelen, deed zelfs een stap ernaartoe zodat de slang snel weggleed...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:30

Shanna := . Oeeh moeilijk, klinkt allemaal aanlokkelijk.. Als au pair is leuk maar rijden ook, voor jezelf kiezen wat je dan meer kiest. ;) Kan je ook geen dingen combineren? Misschien ipv een jaar au pair bijvoorbeeld een half jaar, en een half jaar Spanje? Moeilijk! Ik wil altijd en en en :D !

Martine, heb ik iets gemist? Loopt Flaaf niet goed :(:) . Jeetje, schrikken met die slang :oo . Ik zou echt in paniek raken geloof ik brr, getver!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:32

Half jaar op een stal vind ik zelf geen optie. Ben je net een beetje combinatie met de paarden, ga je weer weg. Voor de paarden ook niet erg fijn denk ik, iedere keer een andere ruiter.
Dus dat wil ik zelf niet. :)

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:40

Goedemorgen! :)

Shanna; als je zelf een half jaar op een stal niks vind zou ik voor de VS gaan :D
Als ik had mogen kiezen zou ik naar Spanje gaan! :)

Frank; gefeliciteerd! :)

Prinslover; mooie fotos! :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:41

Ja VS trekt mij ook heel erg... ik ga even afwachten, hun profiel klinkt erg leuk maar volgens mij moet je voor de VS aan een aantal dingen voldoen (o.a. bewijs van ervaring kinderzorg) en dat heb ik niet... dus dan houdt het snel op.

En even die baan afwachten en kijken hoe Spanje is. Over een paar weken weet ik vast meer. :)

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:42

Oh ja dat is wel jammer dan! Maar aan de andere kant wel makkelijker kiezen voor je :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:43

Pfff nou :x voorlopig nog even niet hahaha.
Nuja, geduld lost vaak ook het één en ander op, dus ga ik dat maar proberen. ;)