Weet je zeker dat als je veertig bent nog steeds met en beertje rond wilt lopen?
Dat heeft mijn nl altijd tegen gehouden, het idee dat wat ik nu leuk vind, ik over een paar jaar wel dom kan vinden. Uiteindleijk heb ik nep tattoos gekocht om allerlei motieven en plekken uit te proberen en eigenlijk bevallen me die zo goed dat een echte op de achtergrond is geraakt, ook vanwege de risicos met mijn gezondheid. Mocht het alsnog er ooit van komen (ben nu 47) dan denk ik dat het mijn sterrenbeeld wordt.
Ik weet wie er op Branca gereden heeft, de dienstmeid heeft hem met ahar ana de hand gezien, het is de stalhulp, wat ik al dacht. Erger is dat ik ontdekte dat het voer dat ik gistermiddag alvast ik haar bak had gedaan voor de avond, er nog gewoon in lag, ze is niet binnen gehaald voor de nacht! En dat hoeft hij net eens speciaal te doen, ze komt met twee merries met veulens, waarmee ze in de wei staat binnen. Hun stallen waren ook niet uitgemest. (Ik doe de mijne)
Laat het nou ook nog de hele nacht en ochtend geregend hebben en ze heeft geen vet om zich warm te houden, daarom staat ze juist binnen voor de nacht! Kan dus gewoon helemaal niet van hem op aan.
Ik weet ook bijna zeker dat Nuno´s hengsten gisteravond geen eten hebben gehad.
Vanavond zal ik de merries wel binnen zetten en de paarden voeren.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 18-09-08 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt