[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:27

Anouk, klinkt alsof het een soort "strijd" is tussen jou en je wedstrijdmaatje, of lijkt dat maar zo? Jammer dat ze zo over de punten bleef emmeren. Vind het resultaat zeker niet slecht, tav het korte losrijden enzo, toch best netjes! En die Drunese duinen was nog het meest genieten lees ik, heerlijk hoor, je had prachtig weer ook 8-)

Welkom nieuwkomer :D , mooie fries heb je!

Lisenka, hihi, hoe je dat omschrijft "daar trappen we niet meer in". Geweldig :D ! Lekker relaxt dit jaar met de veulens dus! En heeerlijk joh, een rit op je vertrouwde keljan, klinkt heerlijk <3 . Banjer ook mee ;) ?

Esther, toch altijd leuk te weten dat je paard nog zo groeit in bespiering :D ! Maarja, zadels... pff.. en dan vooral het verkopen := . Loopt niet zo lekker tegenwoordig heb ik het idee! Wel fijn dat je een super vakantie hebt gehad 8-)

Shanna, paasei... jij rijd me een punten ook, en dat in die toestand :D ! Hoe flik je het toch iedere keer weer, knap hoor!

Branka, zo das toch een best net resultaat :D ! Altijd leuk om voor de oefening te doen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:32

Ik werk er ook hard voor Ilona... hahaha het gaat niet vanzelf! ;)
Op het moment zit ik er toch wel 6x per week op!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:52

Haha Shanna, dat snap ik hoor ;) . Komt zeker niet vanzelf, maar daarom zeg ik ook: knap hoor ;) . Ik doe het je niet na!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:55

Nou ik moet zeggen dat ik er zelf ook onwijs blij mee ben. Als ik zie waar dat paard vandaan kwam een half jaar geleden, hoe ik er toen mee rond reed en hoe ik er nu mee rij, en hoe ONT-ZET-TEND snel deze leert als ie meewerkt... daar word je echt bijna eng van! In sommige opzichten leert deze nog veel sneller dan Vajnic.

Dit is er echt één... je doet het twee keer voor en de derde keer snapt ze de strekking van het verhaal. Heb me er van de week nog twee dagen over verbaasd. Kon alleen stappen met mijn rug maar hup appuyementjes stapt ie nu dus door.
Stiekem maar eens proberen in draf. O:)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:44

Anouk: Ach ja het is voor niemand leuk natuurlijk, maar ja als ik zelf alle risico's op me zou willen nemen zou ik wel een los ticket kopen en het hotel zelf boeken ;). Die taxi van en naar het vliegveld is ook max. 35 pond en dan ben je er nog sneller als met het transferbusje :P. Maar jij hebt een lekker dagje gehad zo te horen!! Heerlijk altijd het buitenrijden!! Ik moet maar even wachten tot ik weer een goed zadel heb... Hopelijk kan de zadelmaker snel weer komen :D.

Ilona: Het zadels verkopen is idd een drama!! Ik heb er al eentje liggen die ik niet verkocht krijg en nu deze ook weer... Maar ja soms neemt de zadelmaker die nu komt ook tweedehands zadels in al koop je geen nieuw zadel. Dus dat hoop ik dan maar stiekem!

Michelle: Wat een schatje!! Wij hebben op stal ook zo'n leuke rondhuppelen! Echt heerlijk om te zien!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:51

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:04

Oh zo even kijken hihi :D

Heb net een pas de deux kur gemaakt voor twee PRE's. :)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:08

Leuk Shanna! Doe je dat vaker? Kur op muziek maken?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:09

Jup, heb al een jaar of vijf een hobbymatig 'bedrijfje'. Het een uit de hand gelopen hobby hahaha... verdien er feitelijk ook niks op, maar vind het onwijs leuk om te doen. Heb verschillende youngriders kurs gemaakt die internationaal reden. Tot en met Inter I gemaakt.

Al een hele tijd under construction: http://www.freestyle4you.nl

Ik had een website maar wilde 'm vernieuwen... en nu kom ik er niet aan toe om de nieuwe teksten te schrijven. :')
Moet na mn afstuderen dan maar.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:15

Dat ken ik, ik moet ook altijd echt tijd vinden en maken om mijn fotografiewebsite te updaten. Helaas komt het er niet vaak van.

Dan weet ik dus bij wie ik moet zijn als ik ooit nog eens een kur wil :D Echt leuk als je je kur vervolgens ook internationaal ziet gaan!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:16

Ja, is superleuk!!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:24

Lisenka – lekker een buitenrit wezen maken zo te lezen, en spannend weer veulentjes ik ben benieuwd :D

Esther – lekker weer terug van vakantie fijn dat jij niet zo’n hinder heb gehad van de vulkaan uitbarsting, balen dat je weer een nieuw zadel moet voor hem maar bekijk het positief hij veranderd lekker in zijn spieren

Angela – balen dat er bij jullie ook nog geen veulen is, en he bah naar het ziekenhuis hopelijk leer je idd op te gaan met je ‘’klachten’’ ik duim voor je

Shanna – een geluk bij een ongeluk dus, maar super nette punten en gefeliciteerd met je prijs, hopelijk krijg je geen last van je rug en kan de huisarts/osteo meer duidelijkheid bieden

Branka – gefeliciteerd met je punten fijn dat het lekker ging

Anouk – echt super gereden dus in de duinen jammer van je wedstrijd maar je was ook niet zo lekker dus volgende keer heb je winst ;) daar ben ik van overtuigd jullie gaan zo lekker de laatste tijd komt helemaal goed

Michelle – leuk een hengstje en ik begrijp dat je hem wilt hebben heb ik ook zon last van als ik veulens zie :D

Sanne – zal dadelijk even in je topic reageren

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:28

Denise, hoe gaat het met jou en Heike?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:48

Op vrijdag 16 april ben ik door de huisarts met spoed naar het ziekenhuis doorgestuurd omdat ik het heel benauwd had en pijn bij het ademhalen. Ben toen een paar uur in het ziekenhuis geweest omdat ze vermoedden dat ik een longembolie had. Pijn verdween net zo snel als hij gekomen was, maar was nog wel wat kortademig. Verleden week gewoon gewerkt, maar wel een paar keer eerder weg. Vannacht werd ik weer heel benauwd en ben nu dus thuis. Even afwachten hoe het morgenochtend is, maar anders toch maar naar de huisarts. Ik moet pas eind mei weer terugkomen bij de longarts voor een longfunctietest.

Esther: weet alles van het weer moeten verkopen van zadels. Halley was ook zo'n dure.

Shanna: Jullie gaan hard zo met de puntjes. Gefeliciteerd.

Branka: Gaat dus lekker met jou en Frio. Ook al is het onderling, zijn toch hele mooie punten.

Anouk: jammer van je wedstrijd, maar zo'n dag lekker buitenrijden in de Drunense duinen is toch ook helemaal te gek. Er zijn zat wedstrijdpaarden die nooit op buitenrit gaan. Laat die vriendin lekker kletsen, de beste stuurlui staan aan wal.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:49

Jakkie Lisenka, zit dus nog niet helemaal goed :(:)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:50

Oef, naar Lisenka :(:) Hopelijk is er niets ergs aan de hand!
Hoe is alles met de paarden? Ben je Halley nog een beetje aan het rijden?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:12

Nee, het gaat nog niet zo lekker.

Ilona: Nee, neem Banjer niet meer mee als ik op Keljan ga. Keljan heeft een bloedhekel aan honden en trapt gericht.

Madelief: Rij op het moment alleen op Keljan. Ben elke keer van plan om de anderen weer op te pakken. Straks als alles weer naar buiten gaat heb ik weer meer tijd.
Hoe bevalt het jou en Jasmijn op jullie eigen plekje.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:24

Miichelle90 schreef:
Jeetje wat zijn jullie hard door gegaan. Ga het vanmiddag allemaal even bijlezen. Kreeg Zaterdag te horen dat me oude merrie (Femke) der veulen uitgepoept heeft. Het is een Hengst en zijn naam is ODIN. Het is een schatje, wil hem hebben! haha
Ik zal zo snel mogelijk even een foto plaatsen :)

Wat leuk en wat een lieffie.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:27

Hmmmm ik heb hier al jaren muziek liggen die ik onwijs graag wil gebruiken voor een kur op muziek... krijg er na al die jaren nog steeds kippenvel van... :o
Misschien wel wat voor die PRE... hihi.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 14:27

Lisenka: Ja had gelezen van je lekker buitenrit met Keljan, lekker hoor. Hij is dus helemaal in shape :D
Bevalt heel goed nog steeds! Lekker rustig :)

Shanna: gaaf hoor, kür maken :j Wel makkelijk dat je het zelf kan doen haha.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 14:36

Ja en superleuk om te doen... zit nu nog even een kurtje te luisteren die ik een tijd terug gemaakt heb... toch leuk om weer terug te horen.

Als mijn nieuwe site online is wil ik ook voorbeelden erop hebben! :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 14:45

Shanna, vind het zo leuk hoe jij zo vooruit gaat met die paarden. Lijkt echt (misschien is het wel zo haha :D ) dat je íeder paard lekker aan het lopen krijgt! De X factor hahaha :P . Nu heb je ook heel veel ervaring met verschillende paarden en je traint er hard voor, maar toch, mooie resultaten hoor. Over Vajnic, hoor je daar nog welis wat over.. Was ook echt een fantastisch beest zeg...

Lisenka, he getver ;( .. wat naar die benauwdheid.. ik zou er niet zo gerust op zijn.. blegh.. Veel beterschap :(:) .

Esther, ik ken het, heb ook mn oude zadel nog liggen.. moet ook hoognodig weer eens op internet.. :=

Madelief, hoe is het met jou zadel verkoop? Lukt dat een beetje? Al een nieuw zadel?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:01

Dat klinkt niet fijn Lisenka :(:) Hopelijk valt het allemaal mee! Maar het is wel fijn als je weet wat de oorzaak is.

Ik word een beetje zenuwachtig voor vanavond. Heb net al wat dingen opgeruimd bij Igneo. Ben benieuwd hoe hij zich vanavond gaat gedragen op de trailer. Want dat is ook al weer meer dan een jaar geleden dat hij daar op gestaan heeft!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:02

Nee, helaas... en inderdaad een fantastisch beest, zowel als maatje, in karakter en lopen... :+:

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:02

Nopes, niet echt... :n Ben voorlopig lekker zonder zadel aan het trainen en dat gaat ook prima.. Heb ook nog niet echt fanatiek het zadel geprobeerd te slijten, ga ondertussen gewoon mooi centjes sparen ervoor ;) Wel echt stom he, dat iedereen gewoon met zadels blijft zitten :=