Haha, Atlas kan zich ook nooit zo goed bedwingen als het om slobber gaat. Met gewone brok staat hij netjes te wachten, maar met slobber is het net zo’n hijger.

Je bent wel lekker bezig geweest met al dat uit mesten. Kon je ons land ook niet doen?
Mies_Apollo: En……ben je al weer wat bij geslapen?

Miichelle90: Ik had Rowena ook een slagroomgebakje gegeven, om lekker mee te kliederen. Blijkt ze toch goed opgevoed. Netjes wachten tot ze een hapje krijgt. Echt ongelooflijk. D’r fruithap is nooit veilig.

Dat probleem met een kado voor mijn man heb ik ook. Hij was gisteren jarig en ik had gewoon niks. Kan ook gewoon niks bedenken. Misschien een dvd ofzo.
Succes met zoeken.
Zo’n kast met al dat roze heb ik ook bij mijn dochter. Elke keer denk ik, ik koop een ander kleurtje en elke keer kom ik toch weer met roze aan. Mijn moeder zegt ook elke keer, koop toch eens een andere kleur. Maar roze tja het mag bij een meisje. Haha.

Super dat je weer een opleiding gaat doen. Waar ga je voor leren?
Idefix4: Wow zonder beugels. Ben dan bang dat ik daar van af stuiter. Ga wel ff navraag doen.
Een martingaal? Wat doet die dan? Ik heb vroeger zo’n ding gehad, maar ik had er niets aan.
Die handen die weten wat. Ik steek altijd mijn pinken uit of ik rij met open handen. Erg lastig om dat weer af te leren. Stille handen echt super!!

Hoe ben je aan je gekneusde ruggewervel gekomen? Sterkte daarmee.
Bij mij doen de foto’s in het profiel ook alleen maar als ik ze via de slide van hyves erop zet. Echt vreemd.
Spokie79: Combi regen, wind en nog niet genoeg vet op zijn lijf. Ik moet bekennen, dat ik dacht dat hij met een regendeken buiten stond. Iemand anders heeft hem buiten gezet en ik had vorige week al gezegd, dat als het kouder wordt. Dat hij dan zijn regendeken weer op moet, maar helaas is er niet naar mij geluisterd.

Jolynn: En nog bij Xantha geweest? Rij je eigenlijk alweer voorzichtig, of mag dat nog niet?
Heikedenise: Gisteren hoestte hij flink op het land, vanavond maar even bekijken.
Ik denk dat het weer ook een rol speelt bij Heike. Atlas heeft af en toe ook de wind in zijn hol.

Soeske: Hij hoestte gisteren op het land, dus kijk het vanavond even aan.
Suelza: Misschien heb je het niet gemerkt maar wordt je zicht heel langzaam beter. Houdt de moed erin. Sterkte morgen. Ik ga weer voor je duimen.

Cloris: Lang van stof……, maar wel duidelijk. Dank je.

Moppielover: Alles goed met je?

Vanavond gaan we misschien eindelijk die lang verwachte strandrit maken. Moet alleen wel even kijken of de Wintec er goed oplegt, want zonder zadel naar het strand durf ik nog niet.

En tja, als hij enorm gaat hoesten, ga ik uiteindelijk ook niet naar het strand.
Het is hier in ieder geval mooi weer.