hallo 
Er is al een heel nieuw topic zie ik, en het lijkt weer snel te gaan ook. Ik dacht, laat ik dan ook nog maar eens even goeiedag zeggen.
Cloris, ik wist helemaal niet dat jij een nieuwe PRE had. Wat voor een ongeluk heeft ze dan eigenlijk gehad en hoe heb je ze leren kennen?
En Malin, ik weet dat je altijd last had om Suevo dikker te krijgen dan begint de castratie nu pas zijn vruchten echt af te werpen? Daarnaast issie waarschijnlijk ook wel uitgegroeid nu dus dat zal er ook wel mee te maken hebben dat hij nu vet begint aan te maken.
Ik weet niet of ik Idra hier al heb zien passeren

Missmuts heb ik ook al gespot, nickyu en orban ook... Joh het zijn zoveel nieuwelingen hier ik zal maar gewoon even goeiedag naar allen zwaaien en mezelf voorstellen dan. Ik ben dus Laura, velen noemen me Lola maar ik luister naar alle 2. Ik heb een hele paardenboel en ben gepassioneerd fokster van Welsh sectie B en Part Breds (of Rheinland) Zo bestaat mijn huidige paardenbestand uit een New Forest merrie, haar jaarling zoon (ruin) een drachtige Welsh sectie B fokmerrie met haar zoon van dit jaar en last but not least (en de reden dat ik hier een kijkje neem) een palomino Lusitano ruin van 3 jaar oud genaamd Xender.
Ik kan jullie momenteel niet helpen aan recente foto's van hem aangezien ik hem bij missmuts op training heb gestuurd. We moeten haar maar eens lief aankijken dan

Maar dit issem afgelopen zomer

Missmuts hier die is dus zo vriendelijk geweest om Xender aan te nemen als leerling

Zij gaat hem zadelmak maken en inrijden op het gemakske, ik ben zelf rijkunstig niet straf genoeg om dat goed te doen.

ja je moet je grenzen kennen hé

Hier was hij pas gecastreerd en pas gewassen, inmiddels heeft hij veel meer body gekregen (dit was vorig jaar)