Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mymyhorses schreef:Het is toch altijd zo dat de hengst zijn eigen nummer draag? Deze draagt het nummer 424 en op een hengstenshow droeg Ulke zijn eigen nummer 338.
ieleoor schreef:mymyhorses schreef:Het is toch altijd zo dat de hengst zijn eigen nummer draag? Deze draagt het nummer 424 en op een hengstenshow droeg Ulke zijn eigen nummer 338.
ja klopt hahah ,ik denk jullie weten het wel!!
ben het namelijk vergeten(is het niet harmen???)
horseyfries schreef:klomp schreef:hoe zit het eigenlijk met reyert? die was eerst afgekeurd, maar hoorde pas nog dat hij weer terugkomt als dekhengst???
Verkeerd gehoord? Misschien dat de vergissing komt doordat Tietse een Reyert zoon is?
Dancie schreef:stond volgens mij in de phryso ook
maar het is idd harmen ik keek ook even op google
klomp schreef:nee heb het niet verkeerd gehoord, ik had het ergens in een blad gelezen dat hij terug komt als dekhengst misschien?
wendely schreef:Rik en Tietse waren gister allebei bij de showavond van het fpf.
Was echt erg leuk, tietse en trea gaven weer een mooie show weg. Rik liet zich ook prachtig zien aan de lange lijnen!
Wat is tietse een onwijs lief en rustig paard zeg
MaCHo_LoVeR schreef:Als iemand belangstelling heeft om Wobke 403 & Loadewyk 431 te zien op 8 april is er open dag op Groot Archem, voor meer info klik op de link in mijn onderschrift
horseyfries schreef:klomp schreef:nee heb het niet verkeerd gehoord, ik had het ergens in een blad gelezen dat hij terug komt als dekhengst misschien?
Dan had het blad het verkeerd....Bewijst eens te meer: geloof niet alles wat je leest!