Oh ik zou ook eens graag het bos in gaan met Menno! Helaas hebben we niks van bos in de buurt..
Eske_B
Geplaatst: 26-12-15 14:30
Nou ja, bos... recreatiegebied met enorme zwemplas. Hieromheen lopen wandelpaden en een ruiterpad en er zijn veel bomen. Echt bos hebben we niet, maar het lijkt er wel heel erg op Het is zo'n 20-30min vanaf stal enkele reis. Dan ben je er in zo'n driekwartier omheen. Je kan ook doorrijden naar andere gebieden, maar dat moet ik nog even uitvinden.
Hier eergister de kaarten besteld voor de Hengstenkeuring half Januari en gister wou de staleigenaar ook nog kaarten kopen voor de showavond dus dat word een mooi weekend
Captain
Geplaatst: 27-12-15 15:15
Zo, eigenaresse had verassing vanmorgen dat we een heel groot rondje gingen doen.
Was echt zo heerlijk, over de dijk met het zonnetje erop.. Lekker rustig.
Ja hier nu ook bewolkt maar vanochtend zon hoor. Zo leuk he die paardenlogica.. Moesten we langs een paar vlaggen die flink onze kant op aan het waaien waren en redelijk laag hingen.. En die dingen maakte ook nog herrie.. Maar daar dan niet van op kijken maar een hekje heeeeeeel erg eng vinden.
Woow super mooie friezen allemaal!! Ik meld mij ook aan als dat kan =) mijn fries heet Yke Haar vader is: Rypke Ut De Mieden Haar moeder is:Thilde V/D Kahoalsterleane Als er iemand een fries heeft of kent hoor ik het graag het zou leuk zij om haar familie te zien =D Verder is Yke is 16 jaar oud maar super lief en de laatste tijd super open ❤ we rijden ook wedstrijden en zitten nog in de B met 0 winstpunten maar ik hoop in 2016 sowieso 1 winstpunt te behalen want het gaat super goed en we zitten dicht tegen de 180 aan =) hier wat foto's
Onze wandeling vanochtend ging echt veel beter dan gedacht, dacht we komen niet verder dan de straat maar zijn zeker 40 minuten weg geweest me daarin 10 minuutjes op een grasveldje komende keren gaan we nog lopend en daarna erop, ben zo trots op mijn meisje
kusvoorjou
Geplaatst: 28-12-15 01:14
hey wat leuk chriske, ik zag het ook op Facebook al voor bij komen !
nog even 2 fotos van ongeveer een half jaartje terug (net 2 keer onder t zadel geweest)
Vandaag samen met een vriendin op pad geweest! Ik trots:-)
Steffiee_
Geplaatst: 28-12-15 20:15
Plassen zijn eerst héééél spannend, daar moet je vol voor op de rem, en heeeel hard naar blazen, maar als je dan eenmaal in zo'n plas staat, dan is het stiekem toch wel leuk Ik was alleen enorm bang dat ze zou gaan liggen, maar dat deed ze gelukkig niet