Hier gaat het goed, lekker veel bezig met de paarden, gisteren nog een rit van 30 km gemaakt

En weer af en toe een shoot!
[ITP] PRE Modesta weer op de kiek!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaluH schreef:Borracho is in de winter ook een lolly
Ik kijk altijd uit naar weidegang, meneer is dan zo druk om zijn merries bij elkaar te houden dat ik bij moet gaan voeren
Azmay schreef:Al die schimmeltjes hier, heeft wel wat maar niets voor mij
Diva verrast me met haar zomervachtje, veel donkerder op haar hoofd en benen en veel meer witte haren op de flank van haar rabicano![]()
Als iemand nog een leuke cremello of perlino hengst weet te staan? Ik ben me een beetje aan het oriënteren voor volgend jaar
MaluH schreef:Ja een lolly grote ronde bal met stokjes eronder hahaha
Nee meneer is niet volledig man meer maar dat krijg ik niet in dat koppie van hem, duikt in het begin overal bovenop
Pandora2 schreef:Azmay schreef:Al die schimmeltjes hier, heeft wel wat maar niets voor mij
Diva verrast me met haar zomervachtje, veel donkerder op haar hoofd en benen en veel meer witte haren op de flank van haar rabicano![]()
Als iemand nog een leuke cremello of perlino hengst weet te staan? Ik ben me een beetje aan het oriënteren voor volgend jaar
Oehhhh...er gaat een veulie komen ? Geen idee waar er ergens een cremello of perlino papa staat, maar wel gave kleuren beide vind ikMoet hier op bokt toch te vinden zijn? Heb al topics zien passeren met zo'n leukerds dacht ik...
Wat betreft die schimmel...een gekleurde kon ik niet betalen![]()
Azmay schreef:Al die schimmeltjes hier, heeft wel wat maar niets voor mij
L_Ruiterhuis schreef:Azmay schreef:Al die schimmeltjes hier, heeft wel wat maar niets voor mij
Op deze stal staat sinds kort een p.r.e. Perlino hengst.
http://www.andalusiers.nu/nieuws.html
lovelance schreef:Daphneeeej schreef:Meneer genaamd Cedro is niet erg fotogeniek ben ik al achter gekomen. Had gister even vlug een stand foto gemaakt voor het poetsen waar je zijn brandmerk beetje kan zien (wat slechter ivm wintervacht)
[ Afbeelding ]]
Volgens mij heb je een lusitano. Brandmerk van een andalusier zit dacht ik links. Een lusitano rechts. Ook hebben lusitanos vaker een brandmerk op de hals.
Durf het niet helemaal met zekerheid te zeggen hoor