Een paardje met een verleden moet ik wel zeggen.. Uit Spanje naar Nederland geïmporteerd en in Spanje is ze niet goed behandeld geweest! Desondanks is ze een fantastisch paard
Zo trof ik haar van de week aan sochtends
danaderese
Geplaatst: 10-05-13 10:29
Britt_Mara wat goed dat jij dat paardje een beter leven wil geven Sjolvir leuk topic toobs furioso wat een verschil lrtj_ hihi hij heeft er plezier in Luckystory nog een valkje wat leuk
lang even niet veel laten horen was een beetje druk op het werk gisteren onze eerste wedstrijd in de club gehouden was 3de van de 17 en eerst van de jonge paarden
helaas werd tist het wachten voor de proef teveel en de spanning die in de club hing ook een beetje denk ik hij heeft tegen een auto gestampt (niets aan tist) daarna van het schrikken omhoog en op zijn achter benen gedraaid waardoor ik er half af hing terug op gekrabbeld even op positieven gekomen en proef gereden deze ging gezien wat buiten gebeurde wonderwel
wel m'n enkel bezeerd weet niet precies hoe het ging allemaal zo snel kan er daarna nog wel mee lachen "tist wou eens over de tent kijken"
goed het filmpje van de proef proef begint na 1min 30 mocht even rijden om hem terug bij mij te krijgen
Babsding
Geplaatst: 10-05-13 11:00
Ik vind Pluis ook een echte Pluis! Mooi hoor! en Icha, is echt een schat volgens mij, zie dr lekker liggen!
Ff wat van ons uit showen!
Binnenkort vertrekt mijn vriend Auri met zijn bazinnetje naar het grote avonturenbos te Spanje. Ik ga mijn grote hengstenshetlander verschrikkelijk missen, laat staan Ozal (In de paddock is Auri altijd zeer relax, en chill, en meer dan kinderponywaardig, zodra je gaat zitten en oppakt, heb je een hengst onder je kont! And so it was!!), Ik ben dan ook druk op zoek naar een stalgenoot, anders zal ik mijn knapzak verhuizen naar de stal van een van mijn vriendinnen. dan heeft hij in ieder geval gezelschap.
Omdat het baasje van Auri erg druk is met alle voorbereidingen, pak ik Auri wat meer op (rijtechnisch). Wilde even een paar platen showen, zijn wel stills uit een filmpje. Hij sjouwde er zo mooi over! Enne, mocht er nog iemand zijn die tussen nu en 20 dagen tijd heeft voor een shoot van mijn jongens... PLEASE!!! (woon in Hengelo OV, btw). Naja genoeg ge****. Foto's!
Zodra ik een filmpje kan plaatsen, zal ik het uiteraard ook doen! Moet dat nog even uitvogelen (N00B). Rijtechnisch commentaar mag altijd. Hou er rekening mee dat hij 7 is, net uitgezwaard en uitgegroeid en ik heb 14 dagen weer aan (om de dag) werk heb. Vond het leuk om even te showen
@Danaderese: ze is 5 jaar geleden uit Spanje gehaald. Haar vorige eigenaresse heeft haar tot het paard gemaakt dat ze nu is jouw paard vind ik erg gaaf zeg!!
Auri: prachtig dier!
Caeruleus
Geplaatst: 10-05-13 16:00
Jullie gaan veel te hard, zo kan ik echt niet op iedereen reageren hoor
Sjolvir: Knappe toobs! Ik vond hem altijd al stoer hoor, maar gewoon nog jong.
Britt: Aicha voelt zich duidelijk al op haar gemak, lekker dutje doen in de wei.
Danaderese: oeps, wilde Tist indruk maken op de jury of zo? Of ook gezellig in de auto komen zitten? Gelukkig zijn jullie nog heel.
Babsding: knap paard! Misschien kan je beter plaatjes nemen zonder het start-stop balkje? Nu missen we de helft en dat is jammer. Als ik het goed zie zit je op de telefoon: je kan naar youtube gaan en daar rechtstreeks filmpjes uploaden
We hadden vanmorgen zulke harde woei dat de paarden bijna weg waaide Gezellig met z'n allen door de bak en het land aan het vliegen, levert wel leuke plaatjes op...
Van de week, in het kader van algemene opvoeding, ook eens peesjes omgedaan. Zoals jullie kunnen zien was hij zwaaaaaar onder de indruk. Vervelend hoor, die Frederiksborgers
danaderese
Geplaatst: 10-05-13 20:34
Caeruleus schreef:
Danaderese: oeps, wilde Tist indruk maken op de jury of zo? Of ook gezellig in de auto komen zitten? Gelukkig zijn jullie nog heel.
was niet de auto van de jury gewoon een auto die daar (in de weg) stond
Knappe Cortana, blijf ik een prachtdier vinden! Haha Pim flehmen, leuk! Aïcha ziet er uit als een mooi paard! Heb het idee dat de meeste paarden die uit spanje komen toch wat hebben meegemaakt, heb er ook wel eens wat in mn les en dan merk je toch iets. Desondanks blijven het natuurlijk geweldige dieren Wat een enorm gaaf paard die valk Auri is heel gaaf @caeruleus, wat een gaaf dier is dat! Vind zijn hoofd heel mooi
Even klein paspoortje - Romeo - 11 jaar - kruising andalusier
We zijn sinds dit jaar een combinatie en we gaan heel erg goed! In maart een onofficiele wedstrijd gehad op manege de fruithof. We hebben een 2de plek gehaald met 183 punten! Helaas alleen foto's van het losrijden
Maar we relaxen ook hoor!
nombrado
Geplaatst: 11-05-13 12:43
Wat een leven hier! Weilandje, grote slaapkamers, leuke vrienden om mee te stoeien , wat wil een paard nog meer!
Wauw ! Mooie papa hoor Hidalgo mag er natuurlijk ook wel zijn
Fur zijn lief hoofdje
Morgen hebben we weer wedstrijd en moet ik mee in het viertal rijden ik hoop dat het goedkomt aangezien ik meestal mijn cirkels in galop groter moet maken en hij zich snel druk maakt als hij achter andere paarden moet lopen Normaal heb ik iemand dat de proef wel filmt of fotografeerd en dan nog mijn individuele proef ook morge se In Weelde-Ravels is het te doen, weet niet of het dichtbij iemand van jullie is ? (tis een LRV wedstrijd)
SayaJones
Geplaatst: 12-05-13 13:14
Wauw, de papa van Hidalgo is mooi!! Hij mag er zelf ook zeker zijn
Hoe oud is Furioso nu? Hij blijft leuk, ik ben benieuwd wanneer ie gaat schimmelen!
Jullie gaan veeeel te snel! Even bijreageren op de laatste foto's
Eefiepeefie, knappe mannen heb je toch... En de witte dame is helemaal geweldig! Evy, goed zo! En leuke foto's! Hoera voor Tist! Nombrado, ze mogen er allebei zijn, zeg Nieuw paardje, en alweer zo'n mooierd, Romeo!
@Britt_Mara: Wat een lief hoofdje heeft je merrie zeg! Leuk altijd om ze zo aan te treffen, ik moet het nog mee maken bij Neron!
@Irtj_: Wat een gekke bekken kan jou paard trekken haha.
@furioso: Hij wordt echt steeds knapper!! Jullie zijn echt vooruit gegaan.
@Babsding: Mooi dier, ziet er netjes uit!
@Caeruleus: Gaaf dier heb je!
@JNY024: Erg leuk dier mooi front zit erop.
@danaderese: Gefeliciteerd!! Het is ook wel echt een knapperd hoor..
@Eefiepeefie: Jou heb ik dus gezien op wedstrijd! Je hebt echt een super gave merrie. De rest van je dieren mogen er ook wezen..
xhenkexspons
Geplaatst: 14-05-13 14:13
Hoi hoi! Mag ik ook hier meekletsen?
Dit is Campillero II Ik heb Campi nu ongv 4,5 week, hij is uit spanje gekomen. We hebben hem gekocht via Mariette Stegwee. Campi is een ruin, hij is 3 maanden geleden gecastreerd. Hij is 4 jaar en nog niet beleerd, hier ga ik na me examens mee beginnen.