Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evdpanne schreef:Ach als paard wil rennen doet ie het toch, al loopt ie aan een longeerlijn. Ze sleuren de persoon aan de longeerlijn dan ook wel mee
. En als paard omgetrokken wordt aan longeerlijn (als dat al lukt) lig je er waarschijnlijk als nog naast
.
Maar netjes hoor! Ziet er goed uit!
Xantha schreef:Sorry even ego, ik had net les en was net klaar toen Frits mij belde.
Ze hadden gebeld van de dierenambulance dat ze mijn kat Harry hadden gevonden, hij is doodgereden!!
Ben echt kapot, hij was nog geen twee jaar oud en hij was zo bijzonder.
Ik ga zo even afscheid van hem nemen...............
Arme Harry, R.I.P. lief vriendje
cloris schreef:Elise, ik zie ze ook liever niet aan de longeerlijn hoor, zelfde reden als hier boven al geschreven.
Suelza schreef:cloris schreef:Elise, ik zie ze ook liever niet aan de longeerlijn hoor, zelfde reden als hier boven al geschreven.
HAha ja idd... maar je moest eens weten hoeveel commentaar ik er altijd op krijg!
Terwijl ik nog steeds van mening ben, dat als een paard er 'klaar' voor is, dan gaat het gewoon goed. En zo niet, dan was hij er kennelijk dus toch nog niet klaar voor...
Karina schreef:Beda... is vast gewoon ernstig verlate puberteit
evdpanne schreef:Denk dat een longeerlijn ook voor nog meer angst kan zorgen.... De reactie van mensen is dan waarschijnlijk vol gaan hangen in het toch al gevoelige mondje van het paard... Dus dan heb je een leuke combinatie van schrikken, angst en pijn die aan elkaar gekoppeld wordt met ook daarbij ruiter op de rug... Terwijl als je erop zit kan je ze ruimte geven om te schrikken en te vluchten en kan je het inderdaad misschien beter oplossen (tenzij je als nog in de mond gaat hangen als reactie maar gok dat dat jou reactie niet zal zijn).