heb je wel eens goed eronder gekeken

nou is echt geen zakje hoor

nee en dan krijgt ie nog klappen erop

dan wil het wel een hang zak worden

en macho vond dat niet zo fijn

hij liep wel erg wijdbeens raar he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Oh ja, is goed... Maar moet zowiezo eerst Sander doen, daarna pas Ab, alhoewel... maakt niet zoveel uit want ik moet Suus naar huis brengen, dus ze wacht maar evenOh nee, als Ab klaar staat, kan Suus daarna, eenhandig, Sander poetsen en dan komt het precies uit!
Prinslover schreef:Hahahaha, ik zie al helemaal een beeld voor me van Elise die Macho in de houtgreep legt! Vergis je niet in die dwaas.. Hij heeft mij ook een keer op de grond gekregen HAHAHAA![]()
![]()
Yenneke, nog wat gehoord van je sollicitatie?
Suelza schreef:Wij hebben er ook zo 1, maar die is gelukkig maar 60 cm
Hier in de houdgreep, omdat meneer het nodig vond om tegen de baas aan te steigeren... Tsja... dat doe je maar 1x en dan ga je naar de grond
(Overigens heb ik dit ook al eens gepresteerd met een goedgekeurde dekhengst. 4 Beentjes in de lucht gelegd en daarna heeft hij het nooooooooooooooooooooit meer gedaan. Donatello vond het ook nodig om dit uit te proberen en ook die heeft mogen zandhappen, waarna hij zich, na maanden van terreur, ook ineens voorbeeldig kon gedragen! Sundance heeft 8 jaar geleden ook mogen zandhappen, maar die was ons voor... Die liet zichzelf maar omvallen).
*** edit **** spelfoutje