Ik mag dalijk lekker 2 uur buiten in de kou doorbrengen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Als we zo doorgaan haal ik mijn doel nooit voor het eind van dit topic
.
?
. We konden lekker met zn drietjes omdat één vriendin van mij daar de omgeving kent en ook leiding is bij ponykampen dus was wel gezellig en gewoon doen waar we zin in hadden. Het was gewoon een heerlijk ritje, lekker relaxed stappen maar ook wel even een paar rengalopjes dr tussen. Ik was echt even vergeten hoe hard die pony's ook alweer konden dus bij het eerste rengalopje schrok ik wel weer even
. Maar ja verder echt gewoon heerlijk gereden
. Dit was weer het goede nieuws van de dag.... Maar helaas ook weer slecht nieuws. Kreeg 's ochtends van de eigenaar van Atlas een berichtje dat ie niet lekker was en dat ie ook helemaal niet gemest had. En dat toch na een hele nacht op stal. Heb dr net weer een berichtje gestuurd dus hoop zo terug te krijgen dat ie is opgeknapt... Ben toch altijd huiverig voor het ergste bij Atlas.
. Ik zat op de Fjord
.
. Jij hebt ook genoten zo te horen
. Is altijd fijn om lekker tussen de paarden te zijn!
Ik heb eens een speelbal voor paarden bij Urbino in de stal gehangen, maar dat vond hij doodeng. Hij bleef toen stokstijf staan, hij bewoog echt geen cm meer. Hij was helemaal opgelucht toen ik hem weg haalde. Arm paard
. Wat een verrassend onderwerp ook
. En wat fijn dat het rijden met Urbino zo lekker gaat! 

Ik vind jou en chico ook zo'n leuk stel samen

.
Maar echt een leukerd!