[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:30

Ow Okej Haha!

Mooie foto's nog gezien van een superschattige pup van Madelief, en van X-tremo!!

Cin, die houtsnippers leveren ze helaas niet meer... dus noodgedwongen moeten we nu naar zand overgaan...

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:54

zo heb weer bijgelezen maar ben nu weer iedereen vergeten wat en wie was

wel hele gaven foto`s van het zwemmen gezien leuk he
samen met je paardje/hondje zwemmen

kom net van stal en heb de DA laten komen
tsjillert had 40.5 koorts en zijn zakje was iets opgelopen
wel al gekoeld maar vertrouwden het niet
de DA heeft zijn wond een beetje meer open gemaakt zodat het vuil eruit kan
schoongemaakt met betadine oplossing en een antibiotica gegeven
nu hopen dat mijn ventje snel opknapt
baal er wel van
hij maakt geen zieke indruk eet en drinkt goed en is lekker levending maar toch die koorts he bah
en morgen heb ik het eerst heel druk met hondentrimmen zodat ik pas later naar stal kan
Boos!
ik hou jullie op de hoogte

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:13

Idra, dat heeft Goya nu ook ja haha.. Soms..
Vanmiddag heerlijk gereden. Eerst moest er flink rodeo gereden worden, hij moest zich even uitsloven voor de dames van de buren (bak grenst aan het land van hun, rij ook in hun bak) Dus hij ging flink tekeer. Daarna deed hij echter super zijn best Lachen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:59

peetisgreat , hopelijk word hij vlug beter ! dat is minder hé, veel beterschap toegewenst.

Lobke, en wa voor zand neem je wa is de prijs ongeveer daar ( mag per pb anders)
Liberate heb ik ook , is een super produkt, heb de shampoo en creme. Het gaat er wel vlug door bij mij..

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:15

Peet ik hoop dat hij snel is opgeknapt, hoe is het nu met hem?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:37

Peet dat is niet fijn, hopelijk knapt hij snel op! Doe hem maar een beterschapsknuffel Ach gut

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:29

vanmorgen was de koorts iets gezakt
naar 39.5 ik heb hem lekker afgespoten en daarna in de stapmolen gezet
dit was voor het eerst dus hij had wel zoiets van halloooooooo jij staat stil en ik moet lopen!!!!! gek hoor
maar na een paar min. had hij het door ne liep rustig mee met de molen
vanaaf nog ff afkoelen en in de molen en daarna mag hij lekker het land op
moest wel zijn eten mengen want die poeder eer meneer echt niet op dus vanaaf ook maar ff in een spuit doen de poeder

hij knapt volgens mij op van jullie beterschapsknuffels thanks meiden

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:34

Aah, arme Tjillert! Hoop dat ie snel weer opknapt peet! Ach gut

soeske: haha, die Goya van jou is best een uitslover of niet? Knipoog

Idra: Fijn dat je zo lekker hebt gereden van het weekend. Je zadel ook nog is verkocht, en heel snel je nieuwe zadel, eindelijk! We krijgen dan zeker wel weer foto's te zien he hihi Bloos

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:54

Nou mensen ik ben weer terug en mijn vakantie op Texel is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen (foto's) volgen nog.

Het begon zaterdag met een stralende dag, alleen moesten we wel 2 uur in de rij staan voor het inchecken, maar verder waaide het alleen een beetje hard en zijn we nog op het strand geweest.

Zondag kregen we een onwijse regen en onweersbui en begon onze tent te lekken. Toen hoorden we even later van het thuisfront dat de bliksem vlakbij ons in was geslagen en dat er een dode en gewonden waren gevallen. Wij schrokken ons echt helemaal dood. We zijn toen naar het dorp geweest om tape te halen om de lekkende naden van de tent af te plakken. Daarna hebben we het er maar op gewaagd en zijn we naar het restaurant bij de vuurtoren gefiets (12 km fietsen), waar we 2 jaar geleden gewerkt hebben. Een rit van een uur, maar we wilden er gewoon heel graag heen. Toen we daar waren was het heel mooi blauw, maar eenmaal op de terug weg begon het weer te betrekken en begon het weer te onweren.

Maar gisteren was het echt te erg. De hele dag hebben stralend weer gehad, we zijn naar Ecomare (zeehonden opvang) geweest en dat was echt onwijs leuk. Maar vanaf half 8 is onze hele vakantie echt verpest. Er kwam toen zo'n ongelofelijke mega wolkbreuk met onwijs veel wind en onweer. Onze hele tent ging zo wat plat van de wind. De onweer was echt recht boven ons en de flitsen waren gewoon roze. En de regen ging hard! We stonden in een dal van het duin en toen we na een kwartiertje buiten onze tent keken stond er een enorme plas water net een halve meter van onze tent. Onze overburen stonden tot halverwege hun knieen in het water en al hun spullen dreven rond. Onze tent had het ook niet droog gehouden, al het water wat hoger was gevallen is onder onze tent door gespoeld en de slaaptent in getrokken. Ook begon de tent weer te lekken en mijn slaapzak en matje e.d. waren echt helemaal doorweekt. Toen het wat opklaarde zijn we even boven op een duin gaan staan om de rest van de ravage te bekijken en even verderop stonden mensen tot aan hun knieen in het water. Na wat rond gebeld te hebben kregen we te horen dat er nog meer op komst was en na onze tent nog eens geinspecteerd te hebben, kwamen we tot de conclusie dat onze tent echt geen bui meer aan kon en het was ook allemaal modder en viezigheid. Toen hebben we mijn vriend gevraagd om ons de volgende dag op te komen halen, want er ging geen boot meer. Vervolgens zijn we naar de receptie gelopen om te vragen of ze een vervangende slaapplaats hadden. We konden in het clubhuis overnachten, dus wij hebben alles ingepakt, alleen de tent laten staan en hebben onze spullen naar het clubhuis gesleept. Daar aangekomen waren er nog ongeveer 10 andere mensen die ook zouden blijven slapen. Tussen 3 en half 5 heeft het vervolgens weer ongelofelijk gespookt en toen ik 's ochtends om 7 uur wakker werd, lagen er wel een stuk of 40/50 mensen, met en zonder slaapzak, gewoon op de grond. Ik ben toen met m'n vriendin gaan kijken hoe het met de tent stond en we gingen hem opbreken. We zagen toen nog een aantal weggewaaide tenten en we hebben onze tent op moeten vouwen in de wc's want het waaide buiten te hard om het daar fatsoenlijk te doen. De plek van onze overburen was inmiddels opgedroogd en was een grote afvalplek, met papier en haringen en hun tent lag een eindje verderop plat.
We hebben ontbeten het ons uitgecheckt en om 10.00 hadden we de boot naar Den Helder. (eigenlijk zouden we tot zaterdag blijven) Wij gaan echt nooit meer kamperen op Texel!!!!

(ik ga zo even bij lezen, maar ik moest dit even kwijt)
Laatst bijgewerkt door zasread op 17-07-07 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 16:10

Zasread, je hebt niet echt geluk gehad. Wat een pechvakantie zeg! Ach gut Gelukkig waren de zeehondjes nog wel leuk! Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 16:35

Picassox: Wat een onwijs mooie foto van Picasso! Die is echt heel goed gelukt.
Die zwemfoto´s zien er ook erg leuk uit!

Leonie: Wat een rotstreek van je vorige werkgever!! Ik zou ook stappen ondernemen, volgens mij mag dat inderdaad ook niet.
Ah bah, op zo’n jonge leeftijd al kanker, ik kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt! Ach gut

Peet : Jou friese man vind ik net zo knap als wessel Kwijl *zucht* Wat een lekkerding!! Dat koppie is echt zo lief!
Wat een rare reactie van je vriendin. Hopelijk vindt je nog een onderdak voor je cavia’s, mijn vriend zou voor die van mij zorgen, maar ja, dat is nu niet meer nodig.
Wat balen dat het zo slecht gaat met Tsjillert, hopelijk knapt hij snel weer op!!

madelief : Furia z’n manen lijken inderdaad wel langer Haha! Hopelijk blijven ze ook zo mooi lang!

Soeske: Ik heb weer mooie foto’s van Goya gezien Haha! Hoe gaat het inmiddels met claudia?

Pipi : Wat leuk dat je op Mynke hebt gezeten. Is Mynke nou zo hoog of lijkt dat maar zo?

Furia: Die pup is echt zo schattig Haha! Dat witte vlekje op zijn neus, zo lief. Ik ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien als hij groot is.

Nouvel: Wat fijn dat je zo heerlijk hebt gereden op je paardje!

Yenneke: X-tremo is echt zo schattig en mooi!! En wat fijn dat het zo goed ging met die ruin.
Wel jammer van het huisje.

Idra : Ik ben erg benieuwd naar de foto’s!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 17:02

Yenneke, wat ziet Xtremo er al groot uit! Vooral op die 2e foto.
Picassox, leuk, zwemmen met paard en hond. Ziet er gezellig uit!
Idra, tis (jammer genoeg voor haar haha) niet madelief dr pup, maar die van mij en mn vriend Knipoog
Peetisgreat, echt zwaar balen, succes met hem! Maar fijn dat je al het idee hebt dat ie opknapt!
Zasread, niet zo fijn dat je in een tent zat met dat weer zeg, hier was het ook echt verschrikkelijk! Gisteravond echt een stortvloed in 1x samen met onweer..
en ik ben ook echt heel benieuwd hoe hij eruit gezien! Hij groeit wel al pittig, een vriendin had hem een halve week terug gezien en vond hem al weer gegroeid, dat idee had ik ook al.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 17:20

Jemig wat een verhaal Zasread. Denk je een leuke vakantie te krijgen, verpest het weer het gewoon. Echt zonde, want volgens mij is Texel anders heel erg leuk om naar toe te gaan. Ben er zelf nog nooit geweest, maar wel over gehoord. Wat een puinhoop is het geworden zeg.. Erg jammer! Ga je nog ergens anders op vakantie, of hou je het nu voor gezien. Knipoog

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 17:32

Ach meis,wat zonde van je vakantie Ach gut
Misschien een schrale troost,maar niet alleen op Texel zijn jullie weggespoeld.
Ik geloof dat heel Nederland heeft blank gestaan Boos!

Mynke is 1.65,dus niet echt een kleintje Knipoog

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 19:08

Pfff, daar ben ik weer ff! Vol schema, veel socializing de afgelopen periode haha Haha! Ben eiegenlijk van 7 tot 22.00 minstens bezig, met vrienden, paard of werk, en ben nu ff heel moe haha Haha!
DUs vanaaf relaxt-avondje, eerst wat eten maken, dan languit voor de tv Gilmore Girls Haha!
En zometeen nog even bijlezen en reageren Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 19:17

Jemig Zasread! Dat zijn geen leuke berichten!
Met claudje gaat het weer wat beter, ze loop nog niet optimaal, zal allemaal nog wel gevoelig zijn.
Heb nog leuk filmpje van Goya en mij:
Weliswaar niet geheel goede spaanse pas, maar dat deed hij alleen als de camera uit de buurt was haha

http://www.youtube.com/watch?v=bv6ZuP18OnY

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 19:55

Zo, hier wat foto's van mijn ventjes, er zijn er nog meer, maar die volgen later, dan maak ik wel een HAW topic.

Yoshi Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Licor onder het zadel. Let niet op de te kleine zitmaat van het zadel waar ik nu mee reed...

Afbeelding

Lacheuh!! Doe ik normaal zelden als ik rijd, dus ik was blij met deze foto Tong uitsteken
Afbeelding

Pas de deux me de merrie die met mij samen reed, zij heeft moeite met verzamelen, Licor met verruimen, en het was ongelooflijk hoezeer de paarden hun best deden elkaar te volgen. Ze werden er beiden beter van Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:23

Gave fotos hoor! Ziet er echt super uit

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:30

Madelief: Dat is wel ff lekker dan een rustig avondje tussendoor Knipoog

Soeske: Geweldig filmpje. Pling Hij begint het wel door te krijgen he! Echt super leuk! Alleen hij probeerde volgens mij wel even er onderuit te komen Clown Overal naar kijken en op dingen letten waar die juist niet op moet letten haha!

Idra: Geweldige foto's weer Haha! Hier kan ik echt weer even van genieten! Ziet er weer leuk uit, hij zweet weer lekker zo te zien haha, harde werker Haha! En Yoshi is ook super cool zeg 8) Hij lijkt wel een beetje op Rocky!

Ik was gister bezig met voetjes leren te geven bij Rocky. Even zn beentje naar voren gehouden "voetje" gezegd en een snoepje gegeven. Ik kom vandaag op stal, ik vraag voetje en ja hoor hij deed het Haha! Echt geweldig, binnenkort even foto's van maken! Hij strekt zn beentjes ook zo mooi naar voren Pling

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:31

Wow, wat is het toch een gweldig knappe jongen hè. Lovers

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:42

Geweldig Prinslover!
Ja, hij probeert altijd overal onderuit te komen. Als we dan eenmaal goed bezig zijn en serieus dan komt het wel weer goed vaak haha

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:56

Héhé ik vind Goya grappig, wat leuk dat filmpje Haha!

Loble wat super mooi fotos, ge zijt mooi gekleed zo met licor's setje erbij , MOOIiiiiiii Tong uitsteken

Vandaag is de stal gezet , nu nog chappe leggen om af te werken boven de beton en het dak erop, nu is het een cabrio stal Haha!
Ik hoop dat mijn paardjes binnen 2 weken kunnen komen, stef is er nie zeker van...
En heb slecht nieuws van Aqua's fokker gekregen...aquatje is gekwetst Verdrietig
ons Aqua heeft tegen de deur van haar stal gelopen en ze heeft nu een bloedblein aan haar rechterknie.

Maar géén paniek, we hebben de veearts al laten komen en hij heeft gezegd dat we er niets aan mogen doen maar het zal gewoon weggaan en ze gaat daar alleszins niets aan overhouden.

Tis alleen nu een beetje een stom zicht.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:14

zo he wat een gave foto`s echt super
die tweede van yoshi top!

kom net van stal en heb hem weer even in de molen gehad hij had nog steeds 39.5 maar maakt geen zieke indruk gelukkig nu hoop ik dat het gauw weer over is en me paardje de oude wordt
later nog lekker in het land wat hij wel fijn vondt

morgen maar weer kijken bij hem ga nu naar bedje moet morgen veel hondentrimmen druk druk druk pffffffffffffffffff Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:38

Ik heb vanavond gelijk wat plaatjes geschoten van rocky's nieuwe kunstje. Hij vind het geloof ik echt heel leuk. Hij kan ook al op een ton staan, en dan ook nog is voetje geven, issie niet knap Haha! Haha! En als ik hem los doet volgt ie heel goed, en als ik achteruit loop, doet hij dat ook. Echt een schatje. Ik show gelijk even de foto's. Heb ook nog een filmpje, maar die komt later.

En strekken maar Haha!
Afbeelding

Was wel moeilijk fotograven, been aantikken, en belonen zeg Clown
Afbeelding

Afbeelding

En als laatste op de ton, hij stond er zelf ook wel even van te kijken Vork
Afbeelding

Op de foto's lijkt het wel zo donker als het nu is, maar toen was het nog aardig licht. Ik kom er niet nét vandaan ofzo Clown Voor jullie denken dat ik nachtwerk heb gedaan haha. Knipoog

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 07:55

Wat een knappe poownie Prinslover,leuk om te zien dat ie zelf een beetje verbaasd lijkt over zijn eigen kunnen Haha!

Lobke,prachtige foto's van jou en Licor.
Ik vind jullie altijd een hele mooie combinatie.
En Yoshi is natiuurlijk ook een spetter Knipoog Wat lijkt ie trouwens licht geworden of verbeeld ik me dat?

Ai Cin,wat zal je weer geschrokken zijn van het nieuws van Aqua.
Hopelijk houdt ze er idd niks aan over.
Wel fijn dat het werk een beetje opschiet.
Als het klaar is haal je haar zeker snel naar huis??

Gister heb ik weer even op Mynke gezeten.
In de buitenbak dit keer.
Was voor haar de eerste keer daar en ze deed het super.
De bak ligt echt vlak langs de weg,veilingroute,dus volop langsrazende vrachtwagens Boos!
Zij had er op zich niet zoveel van,maar ik kreeg er wel knikkende knietjes van Bloos
Ik heb dus besloten om voorlopig maar binnen te rijden.
Maak haar en mezelf er anders alleen maar onzeker mee en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Was wel een beetje pissed op mezelf,maar ja,ik heb wel los gedraafd,dus toch wel een heel klein beetje knap van mezelf toch? Clown