ik heb een paard dat 2x zoveel barok paard is

kruizing tussen lippizaner en een fries (L)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madelief88 schreef:Hoi Iedereen!
Sorry hoor, ik kom gewoon even kijken en een update geven
Want mijn "geheimpje" van laatst kan ik verklappen
Ik ga namelijk per 1 oktober in Belgie op een dressuur- en africhtingsstal werken!
Een vriendin van mij kwam 2 weken terug op msn: of ik interesse had om als groom bij haar op stal te komen voor een half jaar tot een jaar (de vaste groom moet een operatie ondergaan). Die vriendin werkt er dus ook.
De bedoeling is dat ik voornamelijk de werkzaamheden doe zoals op/afzadelen, in/uitstappen, poetsen, wassen, vegen, opstrooien, tuig poetsen etc.
De paarden die "over" zijn zal ik dan evt ook beweging geven, daarnaast krijg ik 3 a 4 keer in de week les van de eigenaren waar ik denk ik heel veel van kan gaan leren, als ik naar die vriendin kijk die er nu al een tijdje zit.
En Furia mag natuurlijk mee![]()
Was van het weekend langs, hartstikke gezellige mensen (ze praten wel belgisch hihi) en natuurlijk hartstikke gezellig met die vriendin, met wie ik dus een studio zal gaan delen
Moest ook nog even voorrijden op de 5-jarige hengst, die wel een stukkie groter was dan Furia(1.72
).
Zijn beweging waren dus ook een stuk ruimer haha, maar hij is nog wat zwak in de benen maar wel erg leuk om te rijden!