ik heb een paard dat 2x zoveel barok paard is
kruizing tussen lippizaner en een fries (L)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
enne je had al gegeten las ik
(wel leuk hoor om te lezen allemaal!)
. Wel balen trouwens van die tegenvallers... daar kan je echt ff zuur van zijn he..
?
. Geweldig joh, die kleur hihi. Apart & vooral uniek paard heb je haha!
En wat onwijs tof dat Jasmijn jou kant op komt!
haha. En die andere kleine boef van je pakt het ook lekker op lees ik!
? Gaaf joh!
Dat wil ook met Igneo, alleen op de lange manen moet ik nog even wachten en als het goed is zie ik hem zaterdag weer 

Maar ik snap je besluit wel.
Gelukkig zie ik hem als het goed is zaterdag weer
Eerst nog even een schoolopdracht maken en dan zoek ik de laatste hengstenfoto's uit

Respect voor je dat je er weg kan blijven, verstandig maar daar is denk ik ook discipline voor nodig!
Vind t wel grappig wat totaal verschillend karakter die Friezen en Anda's dan toch hebben
Lekker he dat tutten!
Zo gestresst..
Lastig joh dat t zo lastig is een baan te vinden! Hoop dat dat even wat makkelijker gaat binnenkort..

En die jeukfoto!
) Je was toch zaterdag op HE? En wat een geluk zeg, gratis een longeerlijn 

) 

madelief88 schreef:Hoi Iedereen!
Sorry hoor, ik kom gewoon even kijken en een update geven
Want mijn "geheimpje" van laatst kan ik verklappen
Ik ga namelijk per 1 oktober in Belgie op een dressuur- en africhtingsstal werken!
Een vriendin van mij kwam 2 weken terug op msn: of ik interesse had om als groom bij haar op stal te komen voor een half jaar tot een jaar (de vaste groom moet een operatie ondergaan). Die vriendin werkt er dus ook.
De bedoeling is dat ik voornamelijk de werkzaamheden doe zoals op/afzadelen, in/uitstappen, poetsen, wassen, vegen, opstrooien, tuig poetsen etc.
De paarden die "over" zijn zal ik dan evt ook beweging geven, daarnaast krijg ik 3 a 4 keer in de week les van de eigenaren waar ik denk ik heel veel van kan gaan leren, als ik naar die vriendin kijk die er nu al een tijdje zit.
En Furia mag natuurlijk mee![]()
Was van het weekend langs, hartstikke gezellige mensen (ze praten wel belgisch hihi) en natuurlijk hartstikke gezellig met die vriendin, met wie ik dus een studio zal gaan delen
Moest ook nog even voorrijden op de 5-jarige hengst, die wel een stukkie groter was dan Furia(1.72
).
Zijn beweging waren dus ook een stuk ruimer haha, maar hij is nog wat zwak in de benen maar wel erg leuk om te rijden!
Was er ook trots op!
Moet er idd beetje meer op letten, er komen nog meer filmpjes! moet nog even wat knip en plak werk verrichten
Dus deze maand 3 nieuwe paardjes
die rottige lompe plotsoverstekende kapstokken ook. Brandhout er van maken!
Jouw paard 2x zo barok........ HA!