Aaah dizootje

Prinslover: Bij mij gaat het rijden wel redelijk tot goed, het is wel qua total picture wat achteruitgegaan, maar we werken nu meer aan de basis, en bv zn stap en draf zijn al best verbeterd, maar het plaatje dus verminderd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Furia schreef:@prinslover, ik heb les gehad van de aanwezige instructrice op stal, maar ik kom er gewoon niet verder mee. Dus ben op zoek, alleen weet niet waar te zoeken haha
ja, Furia en Dizo waren heel lief samen, ze waren een beetje aan t rennen en toen struikelde Dizo en Fuur liep achter hem en hij ging meteen in de remmen. echt cute![]()
Mijn 2 schatjes!
Furia schreef:Ja sorry, vind het nogal vanzelfsprekend dat je voor hetzelfde paard dezelfde instructie zoekt.
Nouvel schreef:Ik heb net een half uurtje met Fifi voor de wagen gereden.
Omdat haar ijzer los zit kon ik de weg niet op, dus voor het eerst maar eens geprobeerd aangespannen wat rondjes in de bak te maken.
Dat zijn op de korte zijdes best korte wendingen met een wagen erachter, daarom doe ik het eigenlijk nog niet, maar eens moet de eerste keer zijn...
En ze liep echt zo lekker ontspannen, heerlijk gereden!
Buiging was links nog niet helemaal super, maar verder liep ze zo heerlijk rond te sjouwen!![]()
Ze galoppeerde zelfs keurig aan op m'n stem en na een rondje en een volte rechts ben ik van hand veranderd en wisselt ze keurig alsof het niks is aan het eind van de diagonaal van galop en galoppeert weer rustig links verder!
Geweldig!