Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Handig: https://friezenwedstrijden.wordpress.com/
Nee, daar zit ik nooit Laura, dat is te duur qua reiskosten.
iEmmaaa schreef:Ik longeer klasien eigenlijk nooit ze heeft er echt een vreselijke hekel aanga dan altijd liever gewoon even een half uurtje rijden en dan alleen maar ontspannen laag. Of in de stapmolen met draf programma.
Ik heb zelf geen foto's maar naar mijn mening kunnen ze niet laag genoeg, natuurlijk wel ontspannen idd. Maar zeker als ze zelf willen zakken dan laat maar zakken denk ik altijd. Tenzij ze zich gaan opkrullen idd, het geheel moet wel gewoon lekker los en ontspannen blijven
Jenny_S schreef:ik longeer met de FRA longeerhulp wel met hoofdstel
of met helemaal niks en dan alles op stem commando, bij klikken gaat ze lang en laag en lekker ruim lopen, stop ik daarmee dan loopt ze weer meer op. grappig is dat.
AmoorM schreef:Jenny_S schreef:ik longeer met de FRA longeerhulp wel met hoofdstel
of met helemaal niks en dan alles op stem commando, bij klikken gaat ze lang en laag en lekker ruim lopen, stop ik daarmee dan loopt ze weer meer op. grappig is dat.
Ik heb ook z'n longeerhulp gehad, maar bij elke stap trok het touw aan het bit. Ik vond het niet echt fijn.
AmoorM schreef:Jenny_S schreef:ik longeer met de FRA longeerhulp wel met hoofdstel
Ik heb ook z'n longeerhulp gehad, maar bij elke stap trok het touw aan het bit. Ik vond het niet echt fijn.