Moppie zal jullie dankbaar zijn, hij zal geen pijn meer hebben. Denk daar maar goed aan morgenavond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moppie zal jullie dankbaar zijn, hij zal geen pijn meer hebben. Denk daar maar goed aan morgenavond

Suelza schreef:Helemaal niets verbeterd. Kan wel janken... Maar ik doe het niet. Ik geniet gewoon van mijn 'vakantie' en ben lekker met de paarden bezig... Hoef niet goed te kunnen zien om te kunnen rijden of grondwerken, dus dat scheelt.
Hopelijk is het niet blijvend, want het beperkt je natuurlijk wel enorm!! zasread schreef:Suelza schreef:Helemaal niets verbeterd. Kan wel janken... Maar ik doe het niet. Ik geniet gewoon van mijn 'vakantie' en ben lekker met de paarden bezig... Hoef niet goed te kunnen zien om te kunnen rijden of grondwerken, dus dat scheelt.
JeetjeHopelijk is het niet blijvend, want het beperkt je natuurlijk wel enorm!!
idefix4 schreef:Brankaz Wat leuk dat jullie ook van die heethoofden hebben. Frank beweerde al dat dat een afwijking was die alleen KWPN'ers hebben.Dat is dus blijkbaar niet zo. Sam is idd ook exact hetzelfde.

Ik zeg altijd maar: Die een hond kan opvoeden, lukt het met een kind ook. Een paard is groter en tja, ik ben gewoon voorzichtiger met ze. Vaak werkt dat tegen me. Maar ja, gevoel en verstand. Dat zijn 2 heel aparte dingen!
Maar het waren schitterende filmpjes. Ik heb er ook van genoten.
Jij zou vast geholpen zijn met zo'n barefootsjabrak. Laatst staan bekijken op de horse Expo. Ze zijn heel gaaf. Dat is een dik sjabrak met een singel en past altijd! 
Mooi een fototaart. Waar heb je die besteld?
Wij eten nooit andere. Ja, één keer wel, maar toen duurde het zo lang dat ie ze meebracht en woonden we niet bij het bedrijf. Je had dat gezicht moeten zien toen haha, alleen al daarvoor zou ik het nog eens doen.
In een restaurant bestellen we ook altijd champies. En dan worden ze gekeurd hoor! Eet Sanne ze ook rauw? Mijn tante wel!
Ik weet echter dat ik op Sam geen kind kan zetten. Hij gaat dan vluchten. Hij vindt een kind op zijn rug echt heel erg eng, maar hij heeft het zowiezo niet op vreemden op zijn rug. Hij is heel erg éénkennig. Absoluut geen allemansvriend!

Kelly_Taco schreef:Laulau: sommige paarden zijn ook gereden op hele kleine hulpenZo is de jonge merrie waar ik vaak op rij heel snel in achterwaarts, hoef ik alleen maar mijn gewicht te verplaatsen. Soms gebeurd het dan wel dat je even gaat verzitten en zij achteruit gaat. Dat is het jammere als je geen uitleg krijgt, je weet niet op welke hulpen ze lopen
kijk uit dat je niet te snel in alles wilt gaan geef het de tijd.