Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Helemaal niets verbeterd. Kan wel janken... Maar ik doe het niet. Ik geniet gewoon van mijn 'vakantie' en ben lekker met de paarden bezig... Hoef niet goed te kunnen zien om te kunnen rijden of grondwerken, dus dat scheelt.
zasread schreef:Suelza schreef:Helemaal niets verbeterd. Kan wel janken... Maar ik doe het niet. Ik geniet gewoon van mijn 'vakantie' en ben lekker met de paarden bezig... Hoef niet goed te kunnen zien om te kunnen rijden of grondwerken, dus dat scheelt.
JeetjeHopelijk is het niet blijvend, want het beperkt je natuurlijk wel enorm!!
idefix4 schreef:Brankaz Wat leuk dat jullie ook van die heethoofden hebben. Frank beweerde al dat dat een afwijking was die alleen KWPN'ers hebben.Dat is dus blijkbaar niet zo. Sam is idd ook exact hetzelfde.
Kelly_Taco schreef:Laulau: sommige paarden zijn ook gereden op hele kleine hulpenZo is de jonge merrie waar ik vaak op rij heel snel in achterwaarts, hoef ik alleen maar mijn gewicht te verplaatsen. Soms gebeurd het dan wel dat je even gaat verzitten en zij achteruit gaat. Dat is het jammere als je geen uitleg krijgt, je weet niet op welke hulpen ze lopen