[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:30

noah2006, ik heb het helemaal niet opgegeven bij de verzekering vergeten Bloos dus weet ook niet of ze het zouden vergoeden
maar het is goed gegaan

femke leuk hoor dat wessel raak heeft geschoten hij voelt zicht zeker super nu Haha!

heb nog even een paar foto`s voor de liefhebbers
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:15

Heey iedereen,
Heb nu beetje tijd, ga weer even bijreageren vanaf een paar blz terug.

Zoals jullie weten heb ik het erg druk met mn baan, ben meestal pas rond 6/7 thuis en de tijd die ik dan over heb wil ik dan graag besteden met vrienden of Furia natuurlijk!!!

Zasread: Lekker op vakantie, denk dat je geluk hebt, dat het erg mooi wordt dit weekend (heb ik althans gehoord). Vanmiddag was iig erg veelbelovend hier in Alkmaar!! Leuk dta je met VD bent begonnen, zelf geen ervaring mee dus geen tips, maar je komt al ver met die site van amable volgens mij!! En je vriendje missen, klef stel Tong uitsteken Ik heb weer een vriend, en aangezien mn ouders weg zijn slaapt hij nu al de hele week bij mij, is inderdaad altijd wel erg gezellig, alleen is ook zo alleen Tong uitsteken
Idra: Een nieuwe baan, en heb je je draai al were een beetje gevonden? SUper, dat je zo bijgereageerd hebt!!
Nouvel: Jammer dat Fifi niet meer drachtig is..
Peetisgreat: Hahaha, ja bij Furia duurde het ook wel even voordat ie iets minder werd, maar verschil viel wel mee, aangezien hij niet zo heftig was. En hij is nog steeds beetje van slag altijd als hij nieuwe paarden ziet, dat vind ie altijd mega spannend Haha! En wat een leuke foto's van TSjillert, ik ben en blijf megafan van hem Lovers
Prinslover: Wat heeft Jielt toch indrukwekkende manen!!
Kimmie261: Volgend jaar een klein wesseltje, gefeliciteerd! Word ie pas voor de 1e keer papa, ik d8 dat ie al vaker had gedekt. Waarom is Wesseltje eigenlijk niet gekeurd?
LiekeJ: Ook gefelicteerd, met de drachtige klaartje!
Ik was inderdaad ook nieuwsgierig naar Jacolien, spannend hoor, ben benieuwd hoe t uit gaat pakken! Poeh, leonietje, wat een nare dingen op je werk en van je ex-collega, echt jong!
Branka: Leuke foto, haha tis echt zo'n lief heertje volgens mij, zo ziet ie dr althans uit naar mijn idee Haha!
Picassox: Das echt een supermooie foto van hem, zelf gemaakt? Wat voor toestel gebruik je dan?

Nou, heb dus weinig tijd voor Furia, maar in het weekend verwen ik m nu altijd uitgebreid! Mijn lieve kanjer! En wat mij dus laatst opviel, was dat de manen opeens best lang waren. Toen ik erover ging nadenken ben ik erachter gekomen dat ze serieus zeker wel 5-10 cm langer zijn geworden!

Heb niet echt goede foto's, maar op deze kan je zeker wel het verschil zien:

Eerst:
Afbeelding

Nu:
Afbeelding

Is misschien lastig zien, vanwege verschillende houdingen, maar zn manen zijn nu zegmaar langer dan wat je op de eerste foto zou kunnen zien (zou dus nog doorlopen aan de onderkant), daar zou nog wat manen niet op staan.
Dus ben best beetje trots Pling

Dinsdag mocht ie weer ff los in de bak, en was heel jammer dat ik geen fototoestel meehad. Hij vond het heerlijk en was als een gek aan het rennen en snuiven net een arabier zo heet was ie!
En op een gegeven moment een draf die eruit kwam, nou ik stond letterlijk te kwijlen, zo had ik t nog nooit gezien bij m! Echt dat *tak-tak-tak* met die hoeven dat strekken echt mega extreem, deed niet onder voor een goed dressuurpaard, dus was echt wel gaaf, en baalde echt dat ik geen Cheese! bij mij had! En groot dat ie leek!

En voor de rest, we gaan waarschijnlijk per 1 aug. naar een nieuwe stal, meer horen jullie daar nog wel over, is best lang&ingewikkeld verhaal Knipoog
Nu ook weer mail bijwerken haha, echt veel gedoe allemaal Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:19

peetisgreat: precies dat is het belangrijkste! Wat een mooi hoofdje heeft hij zeg en wat zijn zn manen netjes Haha!
madelief;nou de manen zijn inderdaad flink gegroeid, hoelang heb je daarover gedaan?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:31

De eerste foto is van maart dit jaar, en om eerlijk te zijn heb ik het idee dat zijn manen de laatste maand in een keer heel veel zijn gegroeid, ik ben er iig erg blij mee Haha!
Eerst vlocht ik veel vaker, nu doen we er eigenlijk niks mee, vaak anti-klit erin en heel af en toe even door kammen, en af en toe es een dag vlechtjes in, that's it Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:33

Super hey.. ga ik ook proberen Haha!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:40

Heee Madelief! Dacht al dat je het druk had met je nieuwe baan. Niets voor jou om zo lang weg te blijven Knipoog
De manen van Furia lijken inderdaad een heel stuk gegroeid te zijn. Mooi hoor! Gaat bij Frío een stuk langzamer. Zal dus geduld moeten hebben.
Wat betreft zijn omschrijving, die klopt redelijk. Hoewel hij ook zo zijn buien kan hebben en een clown kan zijn. Bij het losgooien kan hij ook helemaal los gaan. Keihard galopperen en dan vlak voor het schot opzij springen en flink snuiven. Maar super eerlijk en trots. Gewoon een heel fijn paard. Als je zin hebt kom je het zelf maar eens bekijken Knipoog

Vanavond trouwens les met hem gehad. In het begin was hij wat ongeconcentreerd, later liep ie super en hij bleef maar voor mij werken. Geweldig! We zijn nu ook echt bezig om mij de dingen goed te laten doen. Stijgende lijn zit er echt in en hij begint ook steeds beter in zijn bespiering te komen. Ben ook best een beetje trots dat ik dit zelf heb gedaan. Okee, met instructie maar heb het wel zelf erop gereden en getraind bij hem Cool

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:59

Goya vind het helemaal geweldig nu om de zweep te pakken. Lukt nu ook op commando. Ook kan hij de spaanse pas onder de vrouw, helaas nog geen foto's van. Eindelijk na tijden oefenen heeft hij door dat hij door moet lopen haha.
Afbeelding
Afbeelding
Hij wordt wel een beetje rond hihi
Afbeelding
Claudia kwam ook nog even om het hoekje kijken
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-SNUGFS43.jpg[/img

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 16:45

wat een mooie foto`s en je manen kan je goed zien hoor dat die langer geworden zijn

en soeske nu moet je uitkijken als hij de zweep heeft ........straks rent hij achter jouw aan en laat hij je rondjes lopen Pling Haha!

wel leuk dat je paardje dit kan op comando

hahaha gaaf hoor

zo dan tsjillert net even uit het land gehaald stonden veulens in een wei naast hem met moeder paardje
nou hij is nog helemaal hengst hoor moest wel een beejte lanchu hoe hij liep te showen door het land
gelukkig was er iemand bij die de veulesn weg kon jagen anders weet ik niet of ik hem wel gehouden had Bloos dan is hij zo sterk
ik had vanmorgen ook zo`n zin om te rijden he
ik dacht ik ga gewoon het zadel erop doen en met hem naar het bos
maar ik moet nog even wachten tot hij helemaal herstelt is
iedereen een fijn weekend

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:06

nou ik wil ff zeuren
belt me vriendin op ze zou ons naar schiphol brengen voor de vakantie en op onze cavia`s passen
zegt ze ineens he ik breng jullie niet want me ik moet dan s`nachts rijden
en je cavia`s kun je ook niet brengen omdat het te druk wordt nou ja zeg
ik bracht ze ieder jaar en ze lopen alleen buiten in een ren bij haar konijnen

zegt ze als laatst nog oja bel je nog wel een keer .............. ik zeg nog ja waarom niet dom of niet

ik was wel een beetje met stomheid geslagen dan niet toch maar geef een goede reden denk ik dan

sorry voor mijn gezeur meiden ik moest het ff kwijt
zet me caafs wel op stal neer in een box kunnen ze lekker rennen ]
en vraag wel of iemand anders ons wil brengen Wow!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:21

balen peet, rare opmerkingen zit haar iets dwars, lijken meer smoesen dan excusen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:28

ja die ged88 kwamen ook bij mij op Tong uitsteken

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:03

wel stom van haar Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Bloos

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:53

Beetje banketstaaf,zeker als dat een vriendin is Boos!

Ik ben helemaal in de gloria,heb vandaag voor het eerst even op Mynke gezeten Go jij! Go jij!
Gestapt en zelfs een stukje gedraafd Bloos
Coby moest er eerst even naast lopen van mij,maar wat later durfde ik wel helemaal alleen Knipoog
Een grote overwinning op mezelf,ik sta nl met stipt op 1 in de lange lijst der bangeschijterds Bloos
Maar ze voelde zo fijn en vertrouwd aan,ik vond het helemaal geweldig!!
Hier heb ik tenslotte wel ruim een jaar naartoe gewerkt.
Ben helemaal trots op mijn knappe baby paard.
Ik heb 2 foto's van toen ik net zat en een paar kleine filmpjes,maar daarvan weet ik niet zo goed hoe ik die aan elkaar moet plakken,dus die komen nog.
Wel de foto primeur:
Afbeelding

Afbeelding

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 19:32

*breekt in*
super paola, wat ziet dat er gaaf uit Ja

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 19:48

Paol ziet er echt geweldig uit!Kan niet wachten tot ik jullie samen zie rijden!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:54

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op de foto's Haha! Ik ben vandaag weer lekker met Rocky bezig geweest. En hij loopt sinds gister ook netjes en braaf mee naast de fiets, mijn topper Lovers

Wauw wat een foto;s zijn er weer geplaat zeg! Echt heel gaaf om te zien.

Echt een mooie foto van de mooie schimmel, hoe hem je hem toch zo wit Haha!

Picasso begint steeds voller te worden lijkt het wel. Echt een mooie foto, gelijk als avatar gedaan zie ik! Heb je die zelf gemaakt, echt knap gedaan!

Goya ziet er ook weer goed uitzeg, hij mag alleen wel wat minder vol zeg maar Clown Hij heeft een goed leven, dat kan je wel zien hihi. Erg leuk dat ie nu een nieuw kunstje kan, ik ben Jielt ook de spaanse pas aan het leren, alleen dat ie moet lopen heeft ook nog steeds niet door Clown

Tjillert ziet er weer op en top uit Peet Haha! Hij heeft ook mooie maantjes zeg Ja Wel heel raar van die vriendin Verward Ik denk ook dat er meer dwars zit anders kom je toch niet met zo'n k*t smoes?

Furia zn manen zijn zeker gegroeid, dat verschil is heel duidelijk! Vind hem nu ook wel veel mooier eigenlijk als in het begin (en toen vond ik hem al mooi) Goed bezig meiden Knipoog

En dan de primeur! Mynke onder het zadel met Paola Haha! Geweldige foto's! Je staat er goed op hoor, je meisje lijkt wel heel groot zo Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:54

Wat gaaf Paola! Dat is echt zo'n super lekker gevoel he, voor het eerst op je eigen paardje!!!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:02

Het is waanzinnig Haha!
Ik zit de hele avond al op m'n roze wolkje en heb al 100.000 x gezegd hoe gaaf ik het vind Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 23:25

pipi wat een gaaf gezicht en wat zal je je een prinses voelen
heel leuk voor je
en gewoon doorgaan hoor

en die vriendin tja voor mij heeft ze wel afgedaan al zeg ik zelf
met zo een domme smoes komen bekijk het maar

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 23:26

Ja, peet heb je gelijk in. Zoiets kan je eigenlijk ook geen vriendin meer noemen Tong uitsteken Tenzij er meer aan de hand is natuurlijk Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 23:40

ik zou het echt niet weten maar maak me niet druk meer deed het wel en net natuurlijk zat alles tegen
eerst me haar dat ik blond ging verven is mislukt werdt oranje Boos!
toen viel me telefoon gelukkig niet stuk maar toch weer een dikke kras
ging naar een bbq schuurt me lievelings broek kapot ik weer trg naar huis
he bah wat eeen zooi toch
maar nu na een lekkere bbq gaat het weer goed met me
ga morgen lekker naar me ventje en hem eens lekker verwennen

heb hem gisteren heerlijk gewassen en vanmorgen nog met azijn water nabehandeld deken op en die gaat niet meer af hopen dat zijn jeuk snel weg is en niet meer trg komt

zijn zakje is ook mooi slank geworden Pling

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:00

Allemaal mooie fotos heb ik hierboven gezien zeg, dat hebben jullie goed gedaan!
altijd leuk, fotos zien Tong uitsteken
Nouvel wat spijtig dat ze niet drachtig is
Lobke, neen spijtig genoeg is het opvulgrond dus aarde dat ik gratis zou krijgen, maar daar moeten we een dossier en vergunning weer aanvragen aan de gemeente..dan zou hij minstens 50 camions droppen.
Zand zwijg me ervan, hier is alles super duur !! we zijn met de werken bezig en hebben hier maar een groot 'winkel' gedoe en die zijn dus zonder concurentie en daardoor zijn de prijzen 3 x zo duur als het niet meer is dan in Ramsel en ergens anders !!! echt schandalig !
We hebben net beton gegoten, niets als pech dat we hebben, echt niet normaal.
Ik had een aannemer doen komen vrijdag , tging mooi weer zijn, t heeft constant geregend hier. Annemer kon nie tot aan de stal met de beton, dus zo maar gedropt , reed vast constant, en dus moeten afzeggen, de beton in de regen moeten doen, en zelf al 11 x met de remorque beton gaan halen, zo hard gewerkt , we moesten wel verder, en nu is het bouwverlof , gisteren om 5 u want de betoncentrale was open van 6 tot 11u maar !...man man man
allez ja ik ga alles nie vertellen maar het is een HEL , we hebben alleen de fundering van de stal kunnen afmaken , de 3 m ervoor moeten we na het bouwverlof doen maar ja nu kunnen we dan als het droog is aan de stal beginnen.Vandaag de planken nog gaan halen.We moeten nog zo een 5 x rijden pfffff om alles hier te hebben.
Ah ja ben een beetje afgewijkt, dus voor zand moet ik hier goe betalen. Voor mijn piste vol te hebben moet ik zo een 3000e neertellen. Jij gaat ook zand erop doen, je kn die hoetschilfers nie meer doen komen? pas op hé want voor zand moet je een vergunning aanvragen hé
Welke zand neem je ?

Femke wat leuk dat Wessel gedekt heeft ! En blijft hij handelbaar en braaf ?
en hoe is t met de kleinste ? Lachen

Paola, wat SUPER zeg ! ik denk da ik ook toch een beetje 'niet op mijn gemak' zou zijn de eerste x op een groen paardje , wel waarschijnlijk door al mijn gezondheidsproblemen en ongelukken da ik heb.had hé.

Malin leuk fotos van Suevo en DInkey te zien, mag je meer plaatsen Knipoog

tro ben maar even zo vlug binnengesprongen dus sorry als ik nie op alles reageer.
T is hier zo DRUK.......vlug da die werken gedaan zijn man man man

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 12:31

cinv, jee dat kost allemaal nog een hoop zeg voor je het in orde hebt!
Succes ermee!

peet, diep ademhalen en rustig blijven als er zoveel tegelijk tegen zit... Haha!
er komen vast weer betere tijden! Knipoog

leuke foto's trouwens ook!

pipi, geweldig zeg!
kan me voorstellen dat je super trots bent!

soeske, gave foto's zeg, met die zweep, echt stoer!

branka, fijn dat je les goed ging!
Mag je toch best trots op zijn dat je hem zo vooruit ziet gaan! Knipoog

madelief, gaaf zeg dat zijn manen nog zo groeien!

kimmie, gaaf dat Wessel pappa wordt!

idra, hoe is het met je zadel afgelopen, verkocht?
en heb je al wat anders?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:00

Zo, ik meld me ook maar weer eens even!
Ik lees altijd braaf mee, maar heb nooit het geduld om ervoor te gaan zitten Schijnheilig en veel te typen, maar nu dus wel weer een keer.

Brankaz, leuke foto's en paars staat hem idd goed, bij Fuur hebben we ook paars alleen een andere tint, dat vind ik ook erg mooi staan. Roze vind ik hem ook niet zo passen.

Redina, weer prachtige foto's van Enno, wat een kerel is het nog steeds zeg!

Nouvel, gaaf die schriktraining, dat wil ik ook nog absoluut met Furia gaan doen!

Kimmie, super foto's weer van de shet en maestro, wat een bijdehandje zeg haha!
En gefeliciteerd met de gelukte dekking van Wessel!

Prinslover, ook mooie foto's van die Fries, knap dat je hem hebt geleerd voetjes te geven hoor Knipoog
Zasread, herkenbaar dat stukje over je vriend haha, dat had ik ook vorige zomer Knipoog

Peetisgreat, lekker koppie, en die manen, echt mooi!
Raar van die vriendin, maar misschien is er idd wat aan de hand?
Succes met je cavia's!

Pipi, echt geweldig voor je, ziet er hartstikke leuk uit!

Soeske, leuke fotos van Goya, met die zweep ziet er leuk uit haha.

Zo, dat was even in het kort wat reactie's!
Ik heb nu vakantie van mijn werk Haha!
En sinds kort hebben ik en mijn vriend er een nieuw huisgenoot bij:

Afbeelding
Afbeelding

We waren al een tijdje op zoek naar een pup, en wilden of een labrador of een akita inu, en toen kwamen we een kruising tegen! Hoe toevallig!
Dus Dizo (de pup Knipoog) was woensdag met 7 weken bij ons in huis gekomen!

Voor de rest gaat het met Fuur en rijden niet echt toppie, ik heb gewoon echt een goede instructeur nodig. Iemand nog tips in Alkmaar eo? Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:21

Peet: Wat een pech zeg, gelukkig ging alles weer goed na de bbq. Knipoog

Cin: Jemig, wat een gedoe zeg, denk je lekker bezig te gaan, regent het heel de dag. Het was ook vrijdag de 13e he Knipoog * Heb ik zelf niks van gemerkt gelukkig * Hoop dat het weer is wat beter bij jullie gaat, jullie hebben nu al zoveel pech gehad de laatste tijd, bah.

Furia: Wat een schatjee!!! Lovers Daar smelt je echt van he zo'n lief puppy. Leuke naam heeft ie ook, vind Furia hem ook lief? Jammer dat het rijden niet zo goed gaat.. Heb je nu geen les dan, of bevalt de les die je nu krijgt niet zo goed? En heeft madelief hier dan ook last van of juist niet?