Heey iedereen,
Heb nu beetje tijd, ga weer even bijreageren vanaf een paar blz terug.
Zoals jullie weten heb ik het erg druk met mn baan, ben meestal pas rond 6/7 thuis en de tijd die ik dan over heb wil ik dan graag besteden met vrienden of Furia natuurlijk!!!
Zasread: Lekker op vakantie, denk dat je geluk hebt, dat het erg mooi wordt dit weekend (heb ik althans gehoord). Vanmiddag was iig erg veelbelovend hier in Alkmaar!! Leuk dta je met VD bent begonnen, zelf geen ervaring mee dus geen tips, maar je komt al ver met die site van amable volgens mij!! En je vriendje missen, klef stel
Ik heb weer een vriend, en aangezien mn ouders weg zijn slaapt hij nu al de hele week bij mij, is inderdaad altijd wel erg gezellig, alleen is ook zo alleen 
Idra: Een nieuwe baan, en heb je je draai al were een beetje gevonden? SUper, dat je zo bijgereageerd hebt!!
Nouvel: Jammer dat Fifi niet meer drachtig is..
Peetisgreat: Hahaha, ja bij Furia duurde het ook wel even voordat ie iets minder werd, maar verschil viel wel mee, aangezien hij niet zo heftig was. En hij is nog steeds beetje van slag altijd als hij nieuwe paarden ziet, dat vind ie altijd mega spannend
En wat een leuke foto's van TSjillert, ik ben en blijf megafan van hem 
Prinslover: Wat heeft Jielt toch indrukwekkende manen!!
Kimmie261: Volgend jaar een klein wesseltje, gefeliciteerd! Word ie pas voor de 1e keer papa, ik d8 dat ie al vaker had gedekt. Waarom is Wesseltje eigenlijk niet gekeurd?
LiekeJ: Ook gefelicteerd, met de drachtige klaartje!
Ik was inderdaad ook nieuwsgierig naar Jacolien, spannend hoor, ben benieuwd hoe t uit gaat pakken! Poeh, leonietje, wat een nare dingen op je werk en van je ex-collega, echt jong!
Branka: Leuke foto, haha tis echt zo'n lief heertje volgens mij, zo ziet ie dr althans uit naar mijn idee 
Picassox: Das echt een supermooie foto van hem, zelf gemaakt? Wat voor toestel gebruik je dan?
Nou, heb dus weinig tijd voor Furia, maar in het weekend verwen ik m nu altijd uitgebreid! Mijn lieve kanjer! En wat mij dus laatst opviel, was dat de manen opeens best lang waren. Toen ik erover ging nadenken ben ik erachter gekomen dat ze serieus zeker wel 5-10 cm langer zijn geworden!
Heb niet echt goede foto's, maar op deze kan je zeker wel het verschil zien:
Eerst:

Nu:

Is misschien lastig zien, vanwege verschillende houdingen, maar zn manen zijn nu zegmaar langer dan wat je op de eerste foto zou kunnen zien (zou dus nog doorlopen aan de onderkant), daar zou nog wat manen niet op staan.
Dus ben best beetje trots
Dinsdag mocht ie weer ff los in de bak, en was heel jammer dat ik geen fototoestel meehad. Hij vond het heerlijk en was als een gek aan het rennen en snuiven net een arabier zo heet was ie!
En op een gegeven moment een draf die eruit kwam, nou ik stond letterlijk te kwijlen, zo had ik t nog nooit gezien bij m! Echt dat *tak-tak-tak* met die hoeven dat strekken echt mega extreem, deed niet onder voor een goed dressuurpaard, dus was echt wel gaaf, en baalde echt dat ik geen
bij mij had! En groot dat ie leek!
En voor de rest, we gaan waarschijnlijk per 1 aug. naar een nieuwe stal, meer horen jullie daar nog wel over, is best lang&ingewikkeld verhaal 
Nu ook weer mail bijwerken haha, echt veel gedoe allemaal