Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:04

Ja ik had me er zo op verheugd ;(

Toen we daar aankwamen zeiden ze al dat er nog een koper was en die had al een aanbetaling gedaan. Sowieso vreemd want dan is je paard dus gewoon al verkocht? Maargoed dat werd pas verteld toen we daar kwamen, 5 uur totaal in de auto gezeten. Ze wilde dat Ferro naar mij toe ging want daar hadden ze een beter gevoel bij. Een aanbetaling hoefde niet.

Alles ging via de stalhulp, op een gegeven moment reageerde hij al niet meer op mijn berichten als ik vroeg om een update of een foto. Nu werd ik gebeld dat de andere koper Ferro echt wilde hebben en ze niks voor mij konden doen. Naar mijn idee was hij gewoon al verkocht dus toen ik daar aankwam, niet meer reageren op mijn berichten want ze zagen de bui al hangen dat ik natuurlijk kwaad erom zou worden. Ben ook echt wel heel kwaad. Ze zullen wel meer geboden hebben of iets, geen idee -O-

Bijna 3 maanden gewacht op een droompaard wat toch al nooit naar mij zal gaan..

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:31

Escada schreef:
Ja ik had me er zo op verheugd ;(

Toen we daar aankwamen zeiden ze al dat er nog een koper was en die had al een aanbetaling gedaan. Sowieso vreemd want dan is je paard dus gewoon al verkocht? Maargoed dat werd pas verteld toen we daar kwamen, 5 uur totaal in de auto gezeten. Ze wilde dat Ferro naar mij toe ging want daar hadden ze een beter gevoel bij. Een aanbetaling hoefde niet.

Alles ging via de stalhulp, op een gegeven moment reageerde hij al niet meer op mijn berichten als ik vroeg om een update of een foto. Nu werd ik gebeld dat de andere koper Ferro echt wilde hebben en ze niks voor mij konden doen. Naar mijn idee was hij gewoon al verkocht dus toen ik daar aankwam, niet meer reageren op mijn berichten want ze zagen de bui al hangen dat ik natuurlijk kwaad erom zou worden. Ben ook echt wel heel kwaad. Ze zullen wel meer geboden hebben of iets, geen idee -O-

Bijna 3 maanden gewacht op een droompaard wat toch al nooit naar mij zal gaan..

Wat een rotstreek!

Ikke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:55

Jeetje wat erg!!

Maar als hij al zei dat er een aanbetaling was had je het al wel een beetje kunnen weten.

Buitenzinnig

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:28

Jeetje, wat erg!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:16

Ja dat van die aanbetaling werd pas verteld toen ik daar was. Maar ze verzekerde me ervan dat het wel goed kwam en Ferro naar mij toe kwam. Als ik het van tevoren wist hadden we nooit die reis gemaakt

Ikke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:20

Ja maar als je zelf dan geen aanbetaling hebt gedaan.......
paarden zijn handjeklap. Geen betaling is niks van jou

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:09

We hadden een aanbetaling mee maar dat hoefde niet. Dat was al alarmbel nr 1 eigenlijk

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:08

Mijn god wat een naaistreek!! Heel triest..
Je wil echt graag een valkje en hengst toch?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:42

Mag ik hier als leek wat vragen?
Is het de moeite om volgende week bij de CCE te gaan kijken? Is op mijn oude stal, dus vlakbij :j

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:23

Komt vanzelf wel weer wat op mijn pad. Heb hiervan geleerd maar toch sluit je zo'n beestje in je hart. Had al heel penny overal foto's staan :')

Ik ga volgend weekend ook! Ben heel benieuwd, ik ga alleen maar ik vermaak me wel gok ik zo :j

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:42

LadyMadonna schreef:
Is het de moeite om volgende week bij de CCE te gaan kijken? Is op mijn oude stal, dus vlakbij :j

Ja hoor, altijd leuk om te kijken.
Je kunt de rubrieken opzoeken die je leuk vind bijv. En je kunt lekker Churro’s eten! *D

Escada,
Jorina Aerents bied echt goede veulens aan voor normaal geld! Ik dacht dat zij ook nog wel een valk hengstje te koop had.
Zij is volgende week ook bij de CCE.

Betrouwbaar persoon ook!

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:25

Beetje leukere noot terug,
ik heb beeldmateriaal van ons vrijheidswerk vandaag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 22:54

Och jee wat een pech voor jullie dames..
Sterkte ermee!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 22:54

_Zsazsa_ schreef:
LadyMadonna schreef:

Ja hoor, altijd leuk om te kijken.
Je kunt de rubrieken opzoeken die je leuk vind bijv. En je kunt lekker Churro’s eten! *D

Escada,
Jorina Aerents bied echt goede veulens aan voor normaal geld! Ik dacht dat zij ook nog wel een valk hengstje te koop had.
Zij is volgende week ook bij de CCE.

Betrouwbaar persoon ook!

Dankje, heb vandaag contact met haar gehad maar helaas was ook daar een eerdere koper die net besloten heeft hem te reserveren. Het zit me nog niet mee helaas ;(

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 07:51

LadyMadonna schreef:

Jaaaa hoor. We doen ons best om er een waar Spaans feest van te maken en we hebben een groot deelnemersveld. De moeite om te komen!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:39

Wat een pech Escada. Snap dat je je er enorm op verheugd had. Hopelijk een (zure) maar wijze les voor de volgende keer.

Ik ben op dit moment in Spanje. Ga een paar dagen meelopen op de Yeguada waar Hungaro vandaan komt. Zo leuk om zijn broertjes en zusjes te ontmoeten. Daarna nog een paar dagen Madrid dus ik mis wel de CCE. Als het goed is gaat mijn vriend wel even kijken :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:28

Welke dag is leuker om te kijken bij de CCE? Ik twijfel misschien om zaterdag of zondag te gaan kijken! Moet een flink stuk rijden ervoor.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:09

Zondag is er working equitation, dus ik ga zondag ;)

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:59

Zaterdagavond is er ook een show met allemaal topacts met iberische paarden die de moeite zal zijn. Beide dagen zijn interessant, aan jou de keuze wat je het fijnst vind om te kijken.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 15:26

Zo genieten hier!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Arthis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:29

Wat actie foto's proberen te maken van Flor maar viel beetje tegen ze waren alleen maar aan het scheuren en de camera was te langzaam :')

Hebben ook besloten haar helaas sowieso te verkopen omdat we er te veel hebben. Baal wel omdat ze het Pearl gen draagt dus daarmee ook interessant is om mee te fokken. Ze word ook mooi barok.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:44

Prachtig veulen! Ik roep al een tijd dat ik ook nog een jonge PRE merrie wil.. Maar helaas is het voor mij een slechte timing. :')

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:19

Toch een beetje onverwacht op mijn pad na Ferro, maar vanaf vandaag ben ik eindelijk de trotse eigenaresse van mijn eerste PRE *\o/* *\o/* *\o/*

Valoroso Eleganza :+:

Afbeelding

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 07:27

Wat een knapperd zeg. Gefeliciteerd met haar. Doet haar naam eer aan :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:53

Het is een hengst :o ik denk dat ik de naam wel zo laat. 28 september word hij gebracht *\o/*