Dank jullie wel allemaal... Ik Ben echt zo over de zeik en boos op mezelf... En daarbij doodsbang... Er gaat sowieso een pin in, de rest zie ik morgen wel.
Weekje op vakantie in Frankrijk geweest!! Heerlijk weer dus dat was even fijn...
Heb zoveel mogelijk bijgelezen maar ga me maar even niet 'nu nog' in alle gaande gesprekken mengen...
Maar jeetje JOLIJN! Wat heftig zeg! Hoop dat het morgen spoedig mag verlopen... Lijkt me idd en verschrikkelijk vooruitzicht om te moeten herstellen... Wat heb je gedaan dat je je bovenbeen kunt breken? Heel vervelend en hoop dat het de komende tijd mee mag vallen
Voor de rest schijnt Chim behoorlijk onstuimig te zijn geweest toen ik weg was... heel druk en maakte vooral in haar stal ook echt een bende! Ga er morgen weer op, vandaag even wat gelongeerd aan de bijzet om de spiertjes wat voor te bereiden... Ben benieuwd!
Hoe ging de operatie? Of ben je nog niet geweest... Echt bagger zeg! Is altijd extra lelijk als je er 'beschaafd' af valt ja! Dan verwacht je dat ook echt niet... Schrok Mo ofzo? (ik weet dat Chim zonder zadel heel spannend vindt, maar waarom weet ik eigenlijk niet...?)
Oh Jolijn, dat klinkt toch weer iets positiever! natuurlijk weer niet gelijk overbelasten, maar beter dan een lange tijd strak in het gips! Hoop dat je vanacht ook echt beter slaapt dan!! Lig je nog wel in het ziekenhuis?
Oooh gelukkig is het goed gegaan, zal nog wel even lastig en pijnlijk worden maar het ergste is achter de rug! Heel veel sterkte, hopelijk zakt de pijn snel..