Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prinslover schreef:Hey Denise, zo back on track. Leuk dat je weer mee komt kletsen meid! En fijn dat jij en heike zo goed gaan. Je ziet het ook echt op de foto's, wat een vooruitgang, netjes hoor
. Hoe is het verder? Met je vriend ook alles goed? Werkt ie trouwens nog bij die waardetransport? En heb je je opleiding gehaald?
Prinslover schreef:Jup weet het. Zit ook al laaang te twijfelen over zo'n dekje. In grijs met roze, of bruin met roze.. Ze zijn alleen zo prijzig
Prinslover schreef:Goh Branka, dat is bijzonder!!! Via bokt gevonden?! Wel gaaf hoor, zo kom je ook weer dingen over hem te weten en kan je hem misschien nog beter begrijpen. Leuk zeg
heikedenise schreef:branka - wat leuk dat ze contact met je hebben opgenomen hopelijk kom je nu wat meer te weten
idefix4 schreef:Branka: Wat enorm leuk! Hopelijk kan ze je idd meer vertellen!
Mies_Apollo schreef:branka: leuk, vanaf welke leeftijd had zij hem? Ze kan je misschien ook verder helpen naar eerdere eigenaren
Mies_Apollo schreef:Ik ben dinsdag op een excursie naar adacamie bartels geweest, vanuit school van een vriendin en ik moest met de trailer rijden dus mocht meteen een dagje rondkijken! wat een accomodatie zeg! Maar eerlijk is eerlijk, ik heb dan toch liever een kleine rommel stal![]()
Zondag weer wedstrijd
heikedenise schreef:Branka – ik snap best dat je het even moest laten zakken