[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lonan

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:49

@redina , een nieuwe stal waar Enno lekker naar buiten kan, gelijk heb je.
Nog steeds verliefd !!! Haha!

@Lusitano, lekker zonder zadel gereden, fijn dat het zo goed gaat, van die zadel problemen zou ik helemaal de zenuwen krijgen.

@spokie79 , fijn dat het wel oke gaat met je schoonmoeder. En fijn dat je alles even kan vergeten als je bij extremo bent.

@ Soeske, prachtige rij fotos.

@Yenneke , jeetje nu al met de spring collectie bezig,lekker druk dus.
Wat leuk dat je in Hoogezand was.

@Cin, ach wat sneu, sterkte meid. 25 jaar is een erg mooie leeftijd.

@picasso, wij hebben ook ruinen die af en toe wel eens recht omhoog staan bij een merrie (euhh of een andere ruin ) Het zijn en blijven mannen he Knipoog Wij hebben ook een shet, die is denken wij klophengst, maar die word gewoon giftig als er een andere ruin of nieuw paard bij ZIJN merrie komt.

Sorry heb de puf niet om verder te lezen, kom tot 244....ik reageer morgen verder.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:56

Hoe is het trouwens met Jacolien? Verkoop je haar nu definitief niet meer? En rij je er nu alweer op, of staat ze in training bij Balingenhof?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:14

jaaa het is nu echt zeker,maar wessel heeft raak geschoten,volgend jaar is er een kleine wessel Lovers

dat is echt zoooo leuk!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:11

Ohh wat leuk Haha! ! Dus Wessel word papa? Wat lief, alleen wie is de moeder, of heb ik iets gemist Bloos

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:50

Kim, wat een geweldige foto's!! Echt super haha
Leonie, dankje wel Lachen
Mooie fotos van Yield!!
Vandaag weer lekker gereden, ff in de bak. Ging balkjes draven maar dat vond meneer nogal eng, dus moest elk balkje met een flinke sprong met flinke stamplanding van de voorbenen genomen worden. Daarna elke balk met een sprong en toen had hij het door. Mooi uitgestrekt, super..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:53

Prinslover: Ik zo direct je topic bekijken!! Ik ben erg benieuwd naar Rocky Haha!
Edit* Oeh, Rocky is leuk!!!! En jielt is ook een stoere, alleen jammer dat zijn manenkam naar 1 kant is geklapt, maar voor de rest is hij jumjum.

Femke: Gefeliciteerd Haha! Ik ben benieuwd hoe het kleine wesseltje eruit gaat komen te zien Haha!

Ik ben gisteren voor het laatst aan het werk geweest (ik begin weer als ik terug kom van vakantie) en vandaag heb ik m’n spullen ingepakt, vanmiddag nog mijn laatste inkopen doen en dan morgen nog even langs Vick en Otje, een bruiloft en dan op vakantie!!! Heb er zo’n zin in Haha! Alleen moet ik dan wel een week zonder vriendlief en dat klinkt heel stom, maar ik ga hem denk ik zo missen.. We hebben elkaar nog nooit langer dan 2/3 dagen niet gezien Bloos Misschien ben ik wel een beetje verslaafd aan hem Nagelbijten / Gniffelen

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:57

wessel zou ik ook wel 1 x op mijn merrie willen maar mijn vader wilt ereen met vol papier Boos! helaas

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:03

zasread schreef:
Ik ben begonnen met Fifty wat vrijheidsdressuur bij te brengen en hij pikt het al aardig op. Hij wordt steeds leergieriger. Toen hij 2 jaar geleden nog hengst was, was hij lui, koppig, liet zich niks bij brengen en af en toe nog agressief ook en totaal niet op mensen gericht. Maar nu hij ruin is blijkt hij ontzettend intelligent, leergierig, stiekem een held op sokken, een knuffelbeer en echt heerlijk in de omgang. En daar probeer ik nu van te profiteren Haha! Hij kan nu al een buiging, maar ik vroeg me af of er hier iemand is met meer ervaring met vrijheidsdressuur en die mij wat tips kan geven?

Tja, wat wil je weten? Neem anders eerst eens een kijkje op mijn site en op het vd forum www.amable.nl en tricktraining.multiforum.nl

Fem wat leuk, een kleine Wessel!

Enneh, Leonietje, ik ben ook wel heel benieuwd hoe het momenteel met Jacolien gaat Lachen

Voor de geintereseerden, Jauke en ik zijn laatst weer op show geweest! viewtopic.php?f=10&t=802614&hilit=

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:05

leonietje schreef:
@picasso, wij hebben ook ruinen die af en toe wel eens recht omhoog staan bij een merrie (euhh of een andere ruin ) Het zijn en blijven mannen he Knipoog Wij hebben ook een shet, die is denken wij klophengst, maar die word gewoon giftig als er een andere ruin of nieuw paard bij ZIJN merrie komt.

Haha, achja.
Toch hebben we een sterk vermoeden dat Picasso toch klophengst is. Maar goed, het maakt me eigenlijk niet uit wat het is. Ik houd gewoon van hem zoals hij nu is. Ja

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:36

Amable schreef:
zasread schreef:
Ik ben begonnen met Fifty wat vrijheidsdressuur bij te brengen en hij pikt het al aardig op. Hij wordt steeds leergieriger. Toen hij 2 jaar geleden nog hengst was, was hij lui, koppig, liet zich niks bij brengen en af en toe nog agressief ook en totaal niet op mensen gericht. Maar nu hij ruin is blijkt hij ontzettend intelligent, leergierig, stiekem een held op sokken, een knuffelbeer en echt heerlijk in de omgang. En daar probeer ik nu van te profiteren Haha! Hij kan nu al een buiging, maar ik vroeg me af of er hier iemand is met meer ervaring met vrijheidsdressuur en die mij wat tips kan geven?

Tja, wat wil je weten? Neem anders eerst eens een kijkje op mijn site en op het vd forum http://www.amable.nl en tricktraining.multiforum.nl

Ik denk dat ik wel een eindje op weg kom met je site, als ik nog vragen heb hoor je het wel van me Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:38

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:45

Gaaf hoor Kimmie261! Eem kleine wessel!

Ik heb ook goed nieuws Klaar is drachtig! We hebben net een scan laten maken en eindelijk is het gelukt om d'r drachtig te krijgen! Ze zit nu op 2 maanden! Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:45

@ Liekie; van harte gefeliciteerd, wat leuk! Haha!

zasread schreef:

*hijg, kwijl
Wow, das wel een hele echte. Die wil ik ook wel. Wow!
'Doet mij die maar..' inderdaad. Ja
Die kleur is erg leuk, maar het paard nóg leuker!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:31

Prinslover schreef:
Hoe is het trouwens met Jacolien? Verkoop je haar nu definitief niet meer? En rij je er nu alweer op, of staat ze in training bij Balingenhof?

Hallo, wat lief dat je er naar vraagt.

Met Jacolien gaat het goed....teminste ze loopt nu nog niets vermoedend te grazen in de wei.. Extreme duivel Haha!

23 juli gaat ze naar Balingehof, voor 4 weken. Dan zal ze weer moeten werken.
Ik ben zo benieuwd...
Ik hoop echt dat we over 4 weken weer lekker kunnen rijden.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:32

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:11

Het is rustig en kan het toch niet laten, ben aan het bijlezen hahaha.

@DinkeyGirl , wat een gave fotos van dinkey en amber en brenda. Ziet er echt super uit, het plezier straalt ervan af.
Ik had Suev volgens mij nog nooit gezien, wat een knappert.

@redina, tja Enno...ik vind hem echt helemaal geweldig.Hij ziet er goed uit.

@Loolapelooza, super mooi veulen, en de merrie is ook mooi hoor, mooie leeftijd.

@Michael, welkom

@BrankaZ , wat een leuk paars setje. Staat super.

@Nouvel , wauw wat een mooie fotos van de schriktraining. Ik hoop echt dat ik dat ooit ook met Jacolien zou kunnen. ( ze heeft vorige week zaterdag haar stal verbouwd omdat er een plastic zakje in lag.)

Pfff ben weer blz verder, ga nu weer werken...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:13

ff snel hoor,moet nog veel doen,maar de merrie welke zwanger is van wessel is een kwpn merrie...

een merrie van diablo op bokt (mira),vast nog wel topics van te vinden,van de dekking..

en dancie,je bedoelt een goedgekeurde hengst op jou merrie,wessel heeft nl gewoon papieren,maar is niet gekeurd... Lachen

ben er vanavond nog wel even wat langer,ga nu mijn huis soppen,blllllllllllllll

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:59

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 19:47

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:16

Het kleurtje is inderdaad gaaf, maar ik ben blijkbaar een uitzondering want verder spreekt hij mij niet bijzonder aan.

Overigens... vanavond nog even een lekker bekkie gefotograveerd Kwijl
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:02

Branka: mooie foto Lachen heb je er nog meer gemaakt?

leonie: Ik duim voor je dat je zo snel mogelijk weer lekker op je paard kunt rijden!

prinslover: natuurlijk wil ik hem met je delen, moet ik eerst wel even een aantal jaren sparen Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

Morgen ga ik op vakantie dus vanaf vandaag zal ik een weekje niet reageren.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:22

Branka; mooie foto idd! Ja

Ik wilde ook nog even een mooie foto showen, die ik gisteren heb gemaakt. Lachen

Afbeelding

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:11

zasread , fijne vakantie .....zucht ik ben jaloers...!
Ik moet 6 dagen per week werken de aankomende maanden Verdrietig en vakantie daar zal ik de komende jaren niet aan toe komen vrees ik !! Maar vind het niet erg hoor, ik heb hier tenslotte zelf voor gekozen. En ben blij dat ik de stap heb genomen. Geen baas meer in mijn nek.

Ik ben trouwens een afspraak bij een advocaat gemaakt. Mijn vorige werkgever heeft 1000 euro van mijn laatste salaris getrokken omdat ik een cursus had gevolgt.
Dat ging hij terug vorderen,ik kreeg een salaris strook waar het volledige bedrag op stond en er zat een los briefje bij in dat hij dit van mijn salaris heeft afgetrokken.
Dus mijn jaaropgave klopt straks niet want ik heb 1000 euro te weinig ontvangen, daar komt bij dat dat volgens mij niet zomaar mag. Ik ben woest, een normaal gesprek met die man is vaak niet mogelijk dus ik ga het maar via een advocaat doen. Hij heeft hier niets over gezegt, dat hij het van mijn salaris zou trekken of wat dan ook, deed mega sentimenteel , mijn laatste dag. Hij vond het zo erg dat ik weg ging, ja logisch, ik runde zijn beide winkels in mijn uppie. Nu moet ie het zelf doen, maar weet totaal niet wat er gebeurt of wat dan ook binnen het bedrijf want hij deed zelf nooit wat.
Ik ga dus uitzoeken of hij dit wel had mogen doen..

Een andere ex collega heeft kanker hoorde ik net twee dagen geleden. Vreselijk hij is net 28 jaar geworden in mei. Toen ie 19 was, had hij ook kanker, in zijn onderrug, dit hebben ze weg kunnen halen maar nu heeft hij het op drie verschillende plekken en ook rondom zijn ruggegraat, daar kunnen ze niet bij. Ik ben er echt kapot van.

Nou even weer over iets leuks..

Ik zag net twee hele mooie paarden hoofdjes hierboven.

Ik kreeg net een email van een stalgenootje, wie wil er mee op buiten rit as zondag ?
Daar word ik dan weer helemaal blij van he.
Vorige week ben ik met Indianajones en tinkersjakie hier op bokt op buitenrit geweest.
Ik mag vaak op Sally, een leuke tinker van Mirna een stalgenootje.
Afgelopen zondag was zo gaaf, we hebben keihard over een zandpad gecrosst met drie tinkers.
Sally had er zin in, geweldig. Daar kan ik een hele week nog van nagenieten.
Nog 9 daagjes en dan gaat Jacolien naar Balingehof...ik ben zooo benieuwd hoe ze gaat reageren daar en wat ze met haar gaan doen.

Nou pauze voorbij, eten inmiddels ook naar binnen gewerkt, ik ga weer verder tot 9 uur.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:53

Noah2006 schreef:
@peetisgreat; op welke leeftijd heb jij je fries laten ruinen? Tof dat je meewerkt in een ponykamp, doe je dit fulltime of in de vakantie alleen? Haha!

ik heb tsjillert op 3,5 laten ruinen nu een weekje geleden en ik kan nu zeggen dat hij erg is opgeknapt het is nu mooi niet dik meer heeft nog wel veel praatjes maar dit zal nog wel even duren denk ik

en het ponykamp is alleen in de vakantie`s maar ben nu al gesloopt pfffffff
ze houden je goed bezig !!!!!!s`morgen les geven en dan de hele dag die koters bezig houden
Haha! Haha!
ook nog een spooktocht gehad die was erg gaaf maar was zelf ook wel bang hoor ik sprong zo hoog voor een slang aan een touwtje dat er een meisje bijna in haar broek plaste Haha!
de laatste avond bij een paar meiden op de kamer gelegen die om half drie snachts met chips in mijn bed gingen om gezellig te eten pffff wat een gekken heb je toch maar we hebben het super leuk gehad
op naar de volgende Haha! maar nu even tijd om bij te komen

tsjillert heb ik helemaal gewassen en zijn deken heeft hij nu dag en nacht op
hopen dat hij nu niet meer gaat schuren
wat een scheet is het toch ik moet die deken over zijn hoofd doen zodat hij niets meer ziet maar het maakt hem niks uit lig echt in een deuk om hem hij blijft gewoon staan met die doek voor zijn ogen

nou meiden sorry voor het lange verhaal Ach gut

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:13

@ prinslover; wat een lieverd is die Rocky zeg, mooie lange manen heeft hij , nu je accu toch is opgeladen, ik wil ook wel actie foto's zien (van jou erop!) Haha!!
@ Peet is great; Volgens mij heb jij een hoop lol gehad op zo'n ponykamp. Als kind is het zelf al vermoeiend, laat staan als je leiding geeft Haha!. Wel tof hoor, waar heb je dat gedaan? Werd het ruinen bij jou nog wel vergoed door de verzekering op deze leeftijd? Ik las namelijk in mijn papieren dat het voor zijn 3e moet gebeuren, anders wordt het niet vergoed :/?

Paar daagjes terug stond ik even bij Noah in de wei, begon het flink te bliksemen. Aangezien ik het daar niet zo op heb, nam ik een loopje naar de boerderij. Noah die rende hard achter mij aan.. hihi.. Hoop niet dat ik hem nu bang heb gemaakt Knipoog.