Ik gebruik oestress van naf omdat doutz alleen monnikspeper helaas niet at. Ook echt een aanrader Kwam erachter dat stal al maanden het niet gaf aan haar was al bang dat hetniet meer werkte. Nu geef ik het zelf en heb weer een lief paard. Zit ook monnikspeper in.
Ik geef ook Oestress van Naf. Eerst 2x een fles vloeibaar verbruikt en nu de poedervorm omdat dat op de stalling waar ze nu staat wat makkelijker is om te geven. Werkt net zo goed. Ze is veel constanter in haar humeur.
Estherr__1
Geplaatst: 18-02-15 09:17
Gefeliciteerd met je punten Ilsemarie!
Osteopaat bij ons kost 95 euro, vind 175 ook wel erg veel
B nog.. Heb nu 9 winstpunten. Hopelijk zaterdag m'n laatste en dan gewoon lekker L1 als ik er zo fijn aan kan rijden als de 2e proef gister dan komt dat wel goed. Had 185 en 193 gister. En toen ik de ring uit kwam zei iemand die na mij moest direct dat ze mij haar complimenten wilde geven dat ik hem niet met de kom op de borst reed, echt leuk om te horen!
Samen met haar pavo koek, en in de avond een wortel, eet ze 20 a 30 gram op een dag op!
Ze krijg het in de avond, bij haar koek. Rond 8 a half 9 krijgen ze nog een korreltje brok (nou wat zal het zijn, misschien 50 gram?) of een wortel. En in de ochtend krijgt ze nog een koek.
Als ik om 3 uur in de middag kijk. Dan is haar voerbak volledig schoon.
Over de osteo, kosten beide 80 euro. Annemyke kingma, en Margritta holtmann
Goh weer wat geleerd. Ik had nog nooit van Monnikspeper gehoord...
Goed bezig Ilsemarie! Gefeliciteerd
Gister besloten om Isanne op brok te zetten (naast muesli, zemelen en wortelen). Ze was gister in de les ook niet actief aan mijn been en volledig bezweet. Ik heb daarom het idee dat ze wat te weinig energie heeft..
Ik geef op dit moment zonnebloem olie voor zn darmen en merk dat hij hier ook van gaat glimmen. Ik vraag het meer Ivm het energie verhaal van berdien en ik het interessant vind om te lezen wat hier aan bij kan dragen zonder enorme hoeveelheden brok erin te moeten stoppen
Ik geef 3-6-9 omdat die van mij ook ZE heeft en wat ouder is (maar er is nog niemand die haar dat verteld heeft).
Maar in principe is olie altijd een goede aanvulling. Paarden kunnen daar veel energie uit halen. Is echt niet alleen voor de vacht.
L_Vie
Geplaatst: 18-02-15 14:28
Jaaaaa, goed nieuws!
Heb weer op Mona gezeten en het ging goed!:D Mevrouw ging nog wel paar keer bokken, maar dan kon ik haar gewoon een schop geven zonder dat ze ging rennen. Later deed ze het perfect, alleen mevrouw wil niet stappen, dan gaat ze juist bokken. Ze wil alleen maar draven. In totaal een uur gereden en geen zweet te bekennen, paard alleen iets moe. Ik ben blij! Op naar een betere toekomst!
Omdat mevrouw lomp doet in de wei, toch maar springschoenen om!