Nogmaals ik plaats hier geen ITP en vraag niet om commentaar over mijn kwaliteiten. Alleen Suus vind ik al meer dan voldoende om te moeten onthouden.
Net begonnen en wat valt het vies tegen! Maar wat blinkt mijn perdje!

Sam vindt de lange teugels wel relaxed... Ik daarentegen heb het druk met balans zoeken!

Overleg en uitleg en dat aparte gevoel door geklop onder mijn voet. Zoals je kan zien, vindt Sam het echt gezellig! Hij heeft in geen tijden zo relaxed door dat bakje gehobbeld. Gewoonlijk vindt hij in elke hoek wel een reden om te schrikken.

Ik hoor het de zadelmaker nog vragen of ik die of die kende. En ik heel blond: "Nee? moet dat dan?" Bleek ook al geen kleintje te zijn. Je moet maar zo denken: zij moeten af en toe ook naar de wc hoor...
hihi. Maar hij heeft absoluut gelijk! Chico is gelukkig idd meer paard geworden, hij veranderd ook nog steeds hoor! Gelukkig.. Hij wordt alweer een stukje voller als eerst, staat hem goed al zeg ik het zelf!
Kan ik ook eens met de mode mee.
. Leuk dat je weer mee komt kletsen meid! En fijn dat jij en heike zo goed gaan. Je ziet het ook echt op de foto's, wat een vooruitgang, netjes hoor
. Hoe is het verder? Met je vriend ook alles goed? Werkt ie trouwens nog bij die waardetransport? En heb je je opleiding gehaald?