[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:54

Nou Suus... de rest staat in mijn hyve na een aantal prince foto's...

Nogmaals ik plaats hier geen ITP en vraag niet om commentaar over mijn kwaliteiten. Alleen Suus vind ik al meer dan voldoende om te moeten onthouden.
Net begonnen en wat valt het vies tegen! Maar wat blinkt mijn perdje!
Afbeelding

Sam vindt de lange teugels wel relaxed... Ik daarentegen heb het druk met balans zoeken!
Afbeelding

Overleg en uitleg en dat aparte gevoel door geklop onder mijn voet. Zoals je kan zien, vindt Sam het echt gezellig! Hij heeft in geen tijden zo relaxed door dat bakje gehobbeld. Gewoonlijk vindt hij in elke hoek wel een reden om te schrikken.
Afbeelding

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:56

Hij blinkt zeker Anouk :D

Ach het is makkelijker als Sam zijn balans al heeft en jij nog niet helemaal... dan wanneer hij zijn balans moet zoeken, want dan word jij sneller uit evenwicht gebracht!
Op de goede weg dus... ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:56

Ow en deze vond ik gewoon zooo mooi! Dat koppie! Doet niet onder voor een PRE... <3 <3

Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:58

Jaja, hij is érg leuk! :j

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:58

Haha, ja ,zo in het halfdonker wel handig! Dan zie je tenminste waar hij loopt! :D En dank je! Persoonlijk vind ik Sam ook erg mooi... Hij is zienderogen aan het opknappen, nu hij weer wat voller wordt.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 00:32

Iloon: Ik vind Chico ook gigantisch veranderd hoor. Hij is veel meer paard geworden. En inderdaad die wordt ook al wit. Schrikken dus dat hij een trap had gehad. Hoop dat hij er niet al teveel last van heeft.

Suus: Ik vind het ook wel jammer dat hij al witter wordt.

Anouk: Sam is inderdaad voller geworden. Zo te zien aan zijn oortjes vond hij het werk ook erg leuk. Leuk dat Sabrina de smaak lekker te pakken heeft.

De laatste foto van Halley onder het zadel is tijdens Jumping Amsterdam gemaakt. Ik reed toen mee in een clinic. Edward Gal reed toen met Gribaldi en zei wat heb jij een ontzettend leuk paard. Ik kon toen nog net stamelen (met een heel rood hoofd) ja, jij ook.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 00:37

Hahaha Lisenka, dat zie ik nou al helemaal voor me. _O-

Wel gaaf, rijden op JA!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 00:48

Lisenka: Ik zie het ook helemaal voor me! Haha! Inmiddels kom ik regelmatig tussen de corifeeën. Ik zou al zo mondig zijn dat ik zou opperen om te ruilen.. :P Ik hoor het de zadelmaker nog vragen of ik die of die kende. En ik heel blond: "Nee? moet dat dan?" Bleek ook al geen kleintje te zijn. Je moet maar zo denken: zij moeten af en toe ook naar de wc hoor... ;)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 08:46

Daarom rijdt Edward nu op Totilas, die heeft ook zo'n lekkere nek :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:37

Fotos zijn leuk geworden!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:51

Anouk: zadel laat nog even op zich wachten (tsja, ik wilde wat aparts) maar hopelijk dus binnen een week of 2.
Vordert mijn project bij jullie al?

Hij ziet er prachtig uit, blinkt idd mooi. Die van mij is meer grijs dan zwart, zoveel stof komt er uit zijn vacht momenteel.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 10:08

Wat een leuk dekje bij Sam, staat hem goed Anouk! Chico wordt ook wel wat witter, maar in mijn ogen niet zo extreem, al denken sommige daar toch anders over, via foto of film :P .

Lisenka, hihi, wat een compliment van Edward.. :D ! Snap dat je dan alleen nog ff kan stamelen := hihi. Maar hij heeft absoluut gelijk! Chico is gelukkig idd meer paard geworden, hij veranderd ook nog steeds hoor! Gelukkig.. Hij wordt alweer een stukje voller als eerst, staat hem goed al zeg ik het zelf! ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 10:13

Wanda: Het wondermiddel daarvoor is volgens mij lijnzaadolie. ;) Mijn zadel glijdt er nog net niet af! hihi. Momenteel heb ik mijn zadel laten aanpassen op een bontje voor eronder. Sam zijn schouderspieren doen het zo goed en door het zadel werden zijn rugspieren belemmerd. Nu is het breder, maar om de nog niet aanwezige spieren op te vullen heb ik tijdelijk een bontje onder mijn zadel vanaf vrijdag. Dus mijn zadel is aangepast op een bontje. :+ Kan ik ook eens met de mode mee.
Project vordert hoor! Volgende week wil ie er een aantal afronden. Ergens hoop ik dat ik je zadel nog wel ga zien. Ben er reuze benieuwd naar! Vrijdag gaan er een aantal zadels op de post. Als het je leuk lijkt: Dan kan ie laten zien wat hij heeft! Ik hoop dat voor Prince er ook iets bijzonders bij zit. Zou het wel stoer vinden om die te laten zien. Persoonlijk vond ik die errug mooi en Des gaat ie ook zeker niet misstaan.

Ilona: Dank je! Ja, ik vind hem ook wel mooi. Het is er één van Eurostar. Zo'n cooldinges. Wel een heel fijne een aanrader.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 10:16

Jup weet het. Zit ook al laaang te twijfelen over zo'n dekje. In grijs met roze, of bruin met roze.. Ze zijn alleen zo prijzig :=

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 10:51

Voor ik bij ga lezen even een enorm ego-berichtje: De meesten weten wel dat ik vrij weinig weet over de geschiedenis van Frío. Net heb ik een berichtje gekregen van Frío zijn 1e Nederlandse eigenaar. Ze wil graag in contact komen omdat ze hem uit het oog is verloren.
Ben er vol van geschoten want ik wil zo graag meer over vroeger van hem weten!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:08

Goh Branka, dat is bijzonder!!! Via bokt gevonden?! Wel gaaf hoor, zo kom je ook weer dingen over hem te weten en kan je hem misschien nog beter begrijpen. Leuk zeg *\o/*

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:27

super zeg Branka!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:01

hoi meiden, ondanks dat ik hier al zo lang niet meer ben geweest.

kan ik nou zeggen dat ik weer helemaal terug op bokt ben te vinden op dit moment gaat het super met mij en met heike
en zijn we ook weer officieel gestart met wedstrijden.

ik hoop dat ik hier weer terug mag komen om te kletsen want ik kan wel zeggen dat ik jullie gemist hebt :o

hier nog een topicje van weer de allereerste wedstrijd

[RIJ-ITP] eindelijk weer op wedstrijd

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:13

Dat is wel mooi Branka!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:29

Hey Denise, zo back on track 8-) . Leuk dat je weer mee komt kletsen meid! En fijn dat jij en heike zo goed gaan. Je ziet het ook echt op de foto's, wat een vooruitgang, netjes hoor :)) . Hoe is het verder? Met je vriend ook alles goed? Werkt ie trouwens nog bij die waardetransport? En heb je je opleiding gehaald?

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:54

Hoi allemaal! Kom ook weer eens kijken na lange tijd... Erg druk gehad met huwelijksvoorbereidingen en verhuisplannen. Lees wel nog altijd mee, en zie altijd de mooie foto's voorbijkomen natuurlijk :)
Anouk wat fijn dat het nu zo goed gaat met Sam!
Branka wat leuk als je zo meer over hem te weten kunt komen!
Nu ga ik het weer proberen bij te houden, rust in m'n hoofd is iig teruggekeerd!
Met de paardjes gaat het goed, Darius wordt al flink groot en Flavio is helemaal gekalmeerd. Het is echt m'n maatje geworden nu, waar een jaar terug samen met hem in de bak/longeerring staan nog een soort van zelfmoord was spelen we nu gewoon rustig samen.. We hebben ook in februari een keer endurance geprobeerd, hij deed het super en bleef zo braaf, ook gewoon tussen de merries toen we nog een paar uur moesten wachten. Hij liep trouwens ook zo achter me aan de trailer op, wat toch de eerste keer voor hem was! Hier een filmpje van de start, waar hij toch wel wat al te enthousiast was :=
http://www.flickr.com/photos/97911988@N00/4377901671/

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:08

denise, welcome back!
Lakshmi,jij ook welcome back ;) Fijn dat het goed gaat met je paardjes! Verhuizen binnen tunesie?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:23

zonet:
Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:27

Dankje Soeske, we wilden naar het noorden van Tunesie verhuizen maar uiteindelijk na veel gezoek hebben we toch besloten maar hier te blijven :+ het werd toch aardig duur en we vonden niet iets waar we echt een goed gevoel bij hadden.. Daarbij is het qua papieren hier bijna onmogelijk te regelen.. Daarbij is het klimaat toch ook wel heel wat anders hihi, hier hebben we echt een superwinter gehad, altijd minimaal 15 graden overdag en veel zon.. in het noorden heeft het maanden achtereen geregend, dan zouden we nog beter naar NL kunnen verhuizen!
Hoe gaat het met jou en Goya? Las al dat je lesgeeft nu, leuk!!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:29

Leuke foto ook zeg, wat een bink. Is hij nou helemaal wit?!