. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
.
. Is een grote kleuter. En zal vandaag dan el weer beter gaan.
, he Elise). Maar ik vind een goede klik met de eigenaar ook net zo belangrijk als een goede klik met het paard. En Elise en ik hebben ook gewoon heel veel lol samen en dan krijg ik nog een Debby bij ook
. En nu met Sun bof ik helemaal, omdat ik veel van hem en van Elise kan leren. Ik heb nog nooit zoveel geleerd als in de laatste anderhalf jaar. En mijn omgang met paarden is nu ook heel anders en meer ontspannen. Ben er zelf ook erg blij mee.
Fijn dat het rijden met bbp ook zo lekker ging buiten! Chico komt in juli & augustus op het land in Berkel. Misschien een x meeten? 

. Lees hier onder maar..
Ik hoop dat je mee kan, ben wel benieuwd naar een meeting met jou!
. Moest je ff doorheen, en dan was er niks aan de hand! Vaak doe je onbewust commando's geven he.. maar soms gebruiken ze het ook tegen je, dat is niet leuk nee..!
. Wauw! Geen foto's van hihi? Ben heel benieuwd.. Hopelijk morgen goed nieuws.. ik duim nog steeds! Edit; lees al dat er geen foto's zijn, balen zeg.. !
Moeilijke beslissing zeg... heel zielig... maar het is denk ik beter zo.. Heel veel sterkte, knuffel
.
. Hij begon toch lelijk te doen.. helemaal er achteraan jagen.. Dus Guess maar eruit gehaald, en toen was er niks meer aan de hand. Gek paard, met zn dominante gedrag.. Het is me er 1
.

en dan gaat hij heel langzaam in draf en ontspant gelijk. Was dus een hele leerzame les. Zelfs de galop ging perfect. De les duurde langer als normaal en ineens ging het tijdens het uitstappen flitsen. Brrrr dan ben ik echt geen held. Ik ben echt doodsbang voor onweer. Na de 10 minuten uitstappen in de bliksem
, gauw naar stal. Ze stonden goed en wel op stal en toen begon het toch ineens te waaien. Echt onwijs hard. En kort daarna plenzen. Ik heb de hele nacht niet geslapen. Vind het echt niet leuk.
Maar vond gisteravond toch wel mooi om vanaf de bank zo naar buiten te kijken.