[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:44

Het bijlezen lukt hier nog wel,maar het reageren wordt al moeilijker Clown
Ik laat het ook maar achterwege deze keer weer,sorry...

Is het bij jullie ook eindelijk mooi weer?
Hier staat een heerlijk zonnetje en het is een bijzonder aangename temperatuur Cool
Hopelijk blijft het nou eens zo,dan kan ik lekker aan de wandel vanavond met mijn knappe Snuit.
Ze heeft gister weer meer dan haar best gedaan,dus vandaag lekekr een relaxed dagje.
Eens zien of ik eind van de week stoer genoeg bent om er zelf even op te gaan,moet nog wel ff moed verzamelen hoor,ben niet zo'n held.
Maar ze doet het heel braaf tot nu toe,meer als in het begin een beetje harder gebeurd er niet.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:07

nou hier komt het met bakken naar beneden zeilen,en echt heel erge onweer..bah bah...

en super dat snuitje zo haar best doet,en tuurlijk durf je erop!!

en dan wel foto's graag Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:14

Haha, ik kan ook slecht namen onthouden hoor Knipoog

Noah: Jaa, met mij alles goed, en met de paardjes ook. Als het goed is ga ik zo even een paar leuke foto's nemen van Rocky. Jielt helaas niet, want donderdag is het pas mijn dag weer.. Maar ik was de oplader kwijt van de accu, maar die is weer terrecht hihi Haha!

Pipi: Hier is het best aardig weer, wel veel bewolking he.. Ik woon niet zover bij jou vandaan hihi Vork

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:26

Malin: 1.86, wow, ik dacht dat ik al groot was. Is dat niet heel lastig met kleren kopen?
En je hoeft niet op te houden met je mini-dingen, die zijn juist zo schattig Lachen

Noah: Hij is lief! Haha!

Marit: Oeps, dan had ik dat verkeerd gelezen. Bloos
Als je aan het wachten bent tot je met iets leukers/nieuws kan beginnen duurt de tijd altijd lang. Als je zover bent, wens ik je dan wel weer succes op je nieuwe werk Knipoog
Dat is wel handig dat ze je oude zadel overnemen Lachen Hoef je zelf er niet meer voor te zorgen dat ie verkocht wordt.

Bij ons was het mooi weer, net heeft het even geregend en volgens buienradar komt het mooie weer er ook weer aan Haha!

Nog 4 nachtjes slapen en dan ga ik op vakantie!!! Hyper! Ik ga dan samen met een vriendin naar Texel, een weekje kamperen op het kogerstrand. Nou maar hopen dat het een weekje met mooi weer is, want ik zit in een mini-tentje... en ik wil graag bruin worden!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:48

Het is Lobke, Marit is nog iemand anders, haha, wordt lekker verwarrend Haha! Haha!
Maar dankjewel!!!

Heerlijk, op vakantie, maar ja, ik heb mijn portie al gehad...

Paola, geniet straks maar van je lieve meisje, hier is ook mooi weer Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 14:19

Idra schreef:
Het is Lobke, Marit is nog iemand anders, haha, wordt lekker verwarrend Haha! Haha!
Maar dankjewel!!!

Stom, stom, Frusty ben wel lekker blond bezig zeg. Daar vergis ik me al steeds in (jou naam en die van lusitano/marit) , in het vervolg zal ik het goed zeggen Haha! (hoop ik, en anders bij deze alvast mijn excuses)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:48

Zo, ik ben begonnen op p. 229, Haha!

BrankaZ, wat erg van het hondje op stal... een ongeluk is zo snel gebeurd....
Leuk dat je een vakantiestalling gevonden hebt! Ga je dan elke dag buitenritten maken?
Wij doen dat elk jaar met een groepje bokkers (medebelgen) en dit jaar is onze 3de editie, begin augustus. Licor geniet dan altijd volop, dus het is zijn vakantie ook een beetje Lachen
Super verjaardagskado! Ik heb vorig jaar ook mijn E achter B gehaald, is lekker handig! (maar wel moeilijk hoor, die maneuvers Tong uitsteken)
Haha die Bok van Frío Tong uitsteken Licor laat ook duidelijk merken als ik hem ontrecht bijtik Haha!

Ai Spokie, wat jammer van Lobke... Maar zo te horen is ze erg goed terecht gekomen!
Super dat jij nu de “bijrijder” wordt van X-tremo, dat zal ongetwijfeld het leed verzachten!

En de verslagjes van Lunteren, leuk leuk!
Ellis heeft zelfs meegedaan!
Ik ga straks eens de foto’s van Eef bekijken.
Eef, ik denk wel dat ze op Gran Canaria Andas hebben Haha!

Ellis, hebben ze van Dominic ook vliegendekens met hals? Wat fijn, misschien koop ik zo eentje dan ook wel, ik ben zo blij met de pasvorm van Dominick!!
Wat fijn dat jouw witte sp(r)ookje misschien drachtig is! Wie is de papa? Staat hij ook in Paarden van de Zon? En is het veulen voor de andere eigenaar of voor jou?

Zasread: wat jammer van je caafje... Maar je hebt twee leuke nieuwe exemplaren zo te zien!
Nog even antwoorden op je vraag wie er op Licor en Yoshi gepast heeft: een vriendinnetje (ze fokken ook shetjes, en Yoshi is daar geboren) met haar vader (Saartje39 op Bokt). Ik pas ook op hun paardjes als ze weg zijn, dus dat is best handig zo!
Oh wat is Otje schattig!!
Soer Djembee!

Primeur, rijfoto’s van Femke op Maes Haha!
Ziet er goed uit Fem, wat een prachtig paard toch, hopelijk zal hij nog heeeeeeeeeeeel lang bij je blijven!
Jammer van Wesseltje, zo angstig voor het inrijden. Hopelijk zal een jaartje rust hem goed doen en is hij er volgend jaar klaar voor. Hij ziet er super stoer uit in zijn sportmodelletje.
Wat ziet Gambit er goed uit zo geschoren! Hij heeft zo’n lieve pony-uitstraling Haha!
En een shetje, lief hoor, en een mooierd!

Nog een jumpende Napoleon zien voorbijkomen...

Ach en Paola, jouw shetje... knuffel hoor, jij hebt echt al te veel paardenellende gehad de laatste jaren...
Ik had geloof ik al in je fototopic gereageerd, maar nogmaals: erg jammer van de jury, maar super voor knappe Mynke dat het zo goed meeviel allemaal!

Nog mooie foto’s van Furia zien langskomen...
Gefeliciteerd met de baan Madelief!

Heerlijk hè Lola dat je zo maar kan opstappen en wegrijden (na lange tijd niet gereden te hebben) met die barokjes! Bij Licor is dat net zo!
Maareuh, WAAR BLIJVEN DIE FOTO‘S ?????

Oh Yenneke, gefeliciteerd met het huisje!
Ik ben ook op zoek met mijn vriend maar de prijzen vallen een beetje tegen en mijn smaak is te duur Clown
Ik ben ook zo gewend mijn paard aan huis te hebben en in deze buurt is dat niet meer betaalbaar...
Hihi, Licor die heeft ook zo veel respect voor een omheining, Yoshi baggert gewoon overal door en Licor blijft zelfs achter een draadje staan van 10cm hoog Haha!
Wat een mooie foto’s van X-tremo aan de LL, alsof hij nooit anders gedaan heeft!

Marit, heb jij nog een fijne vakantie gehad? Edit: ik lees al van wel Knipoog
Wat een domper op het thuiskomen wel zeg, arme kat....
Wow, al 4 eigen huizen gehad!
Buitenrijden zonder zadel, dat durf ik helemaal niet Scheve mond
Sneu van je hondje, hoe is het nu met haar?

Aiai Cin, wat denkt je vriend wel, jij Invierno verkopen? Denk dat dat nog wel het laatste zou zijn wat je zou doen...
Ik ben ook altijd erg triest als Licor zich niet goed voelt of een kwaaltje heeft, dan kan ik niks meer verdragen...
Wow krijg jij gratis zand?
Ik ga binnenkort ook mijn bak aanvullen maar helaas moet ik wel zand kopen... Knipoog
Licor had vroeger overigens ook vaak last van oogontstekingen, maar dat lag aan zijn vitaminetekort. Nu gaat het eigenlijk altijd goed met zijn ogen.

Stierengevechten te paard... op zich vind ik het best fascinerend, die hele cultuur die errond hangt, maar ja, ik heb ook wel medelijden met die stieren.

Oooh Malin wat een leuke sulky voor Dink! Kan hij eigenlijk 2 volwassen personen trekken? Ik wil met Yoshi ook ooit op pad kunnen Haha!
Een heeeeeeeeeeeele late gelukkige verjaardag! Foto’s van het hoofdstel?
Hihi, Dink is een echte pennyshet, heerlijk!
Haha, ik moet wel lachen om je koeiendrijversverhaal Haha! Suevo heeft vast Rejoneadors als voorouders Haha!

Hunnebun, jammer dat ik je foto’s niet kan zien. Yfke klinkt leuk...

Picasso heeft zijn eerste endurance wedstrijd achter de rug, super!
En Furia een dressuurwedstrijd, gefeliciteerd!

Peet heeft weer met Tsjillert kunnen rijden!
Wijze beslissing van de castratie, hij is er niet minder mooi om geworden.

Paarden Van de Zon heb ik ook ontvangen! Super initiatief en ik heb er nog een contact in teruggevonden dat ik al enkele jaren kwijt was Haha!

Leonietje, gefeliciteerd met de winkel!

Capriola wil ook weer mee onder het zadel, heerlijk!

Soeske, wat fijn dat je hem weer op een gewoon bitje kan rijden.
Is Goya nog steeds kreupel?

Zoooooooooooooooo ik ben bij Haha! Haha!
Sorry als ik nog wat vergeten ben hoor!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 16:48

Zóóó Lobke,vet goed ben jij OK dan!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:07

Zoo Lobke ook ik ben onder de indruk OK dan! Nerd

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:25

wow Lobke, dat heb je knap gedaan!! Cool

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 18:17

Citaat:
Ellis, hebben ze van Dominic ook vliegendekens met hals? Wat fijn, misschien koop ik zo eentje dan ook wel, ik ben zo blij met de pasvorm van Dominick!!
Wat fijn dat jouw witte sp(r)ookje misschien drachtig is! Wie is de papa? Staat hij ook in Paarden van de Zon? En is het veulen voor de andere eigenaar of voor jou?

even snelle reaktie hierop, de rest red ik even niet...

Ik heb de vliegendeken met hals van Dominick, is net als de andere dekens een deken met een mooie pasvorm.

Spookje is zaterdag voor de 2e keer gescand en ze blijkt niet meer drachtig te zijn... Verdrietig
Echt heel jammer...
ze is nog niet hengstig, dus het gaat dit jaar niet lukken...
het veulen zou nog voor de vorige eigenaar zijn trouwens...

verder allemaal bedankt voor de leuke reakties op de foto's!

hier staat de rest van de foto's trouwens...
viewtopic.php?f=53&t=801590&hilit=

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:02

Dank je, Lobke. Ben nu weer terug van Vlieland, was er even een weekendje, Goya loopt weer goed. Heb even met hem gespeeld net, en hij draafde goed en rende weer als een macho haha. Verder mooie fotos El en Eef, Picas, leuk dat je die clinic hebt gedaan.
Welkom voor de nieuwe mensen.
Verder weet ik het ff niet meer, moest aardig wat bijlezen haha.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:33

ohhhhhhhhhhhh tsjillert heeft jeuk........
kwam aan op stal en hij stond te schuren en ik had een stuk manen in mijn hand bah
gelijk een deken opgehaald en er een mummi van gemaakt
stond er wel lekker bij nu heb ik een bruine fries en niet eens van de zon
het gaat verder wel redelijk met hem was nog iets gezwollen vandaag maar hij heeft nog aardig wat praatjes
het is nu ook top druk bij ons op stal met het ponykamp dus hij kijkt zijn ogen uit met al die nieuwe merrie`s om hem heen
hij heeft nog niet in de gaten dat hij ruin is

vandaag druk geweest met helpen bij het ponykamp en morgen eten maken en loop ik mee met de spooktocht hahaha ben banger dan de meeste kids Bloos maar me groot houden he daarna blijf ik slapen en donderdag weer les geven pffffffff ben ik blij dat de meeste dan lekker moe zijn valt het niet zo op als ik met een kater in de bak sta les te geven van al die flessen wijn die op moeten Vingers aflikken
zal daarna hard aan vakantie toe zijn Slapen Dromen

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 23:16

Thnx voor de leuke reactie op de foto Bloos
@ prinslover; heb je het niet mega druk met je twee verzorgpaardjes of is het 1 op 1 dag? Ik ga morgenavond kennis maken met een vrouw van wie ik haar paard mis. ga verzorgen, heb er super veel zin in!
@peetisgreat; op welke leeftijd heb jij je fries laten ruinen? Tof dat je meewerkt in een ponykamp, doe je dit fulltime of in de vakantie alleen? Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 00:16

Nou het is een voordeel, ik heb nu vakantie, en toen ik nog school had was dat meestal tot half 1 ofzo, en dat 4 dagen in de week. Super veel tijd voor de paarden dus. En nog een voordeel, ik hoef er maar 1 te rijden, de shet gaat iets minder tijd in zitten en doe ik erbij als ik tijd genoeg heb Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:13

Eeven een mededeling: vandaag is Licor precies 4 jaar in Belgie Haha! en dus van mij Knipoog

Aaah wat jammer dat Tsjillert schuurt Peet!! Sja, Licor dus ook... bye bye bos manen Verdrietig

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:17

idra ik vind jou gewoon knap dat je zo'n post hebt al hierboven Haha!

en gefeliciteerd met je ventje,alweer 4 jaartjes van jou!!

en tja dat schuren he,wessel heeft geen manen meer over,die ga ik maar kaal scheren denk ik,en dan alles opnieuw laten groeien...

echt zo zonde,en de ergste jeuktijd gaat nog komen...snik..

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:13

Zo daar bof je mee dan Knipoog. Niet echt ideaal weer he deze vakantie, ik heb ook 2 weekjes vrij en nog maar 2 mooie dagen gehad Haha!. Was even vergeten dat de ander de shet was Nagelbijten / Gniffelen sorry.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:03

Nouvel: Jammer dat je spookje niet drachtig is. Wel mooie foto’s van de obstakeltraining. Ik zal zo even in je topic reageren.

Soeske: Fijn dat Goya weer goed loopt Haha!

Lobke (ja ik zeg het goed Knipoog Haha! ) : Gefeliciteerd!! Go jij! Go jij! Dat is wel een feestje waard Knipoog Volgend jaar een jubileum Tong uitsteken

Femke: Hoe gaat het nu met Wessel? Geniet hij een beetje van zijn leven als wei-opvulling en het geen sport-fries zijn? Tong uitsteken (komen er binnenkort ook weer foto’s van je knappe man Bloos ? )
En hoe is het met de rest van de paardjes, zijn ze een beetje blij met de komst van jou nieuwe monster Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben begonnen met Fifty wat vrijheidsdressuur bij te brengen en hij pikt het al aardig op. Hij wordt steeds leergieriger. Toen hij 2 jaar geleden nog hengst was, was hij lui, koppig, liet zich niks bij brengen en af en toe nog agressief ook en totaal niet op mensen gericht. Maar nu hij ruin is blijkt hij ontzettend intelligent, leergierig, stiekem een held op sokken, een knuffelbeer en echt heerlijk in de omgang. En daar probeer ik nu van te profiteren Haha! Hij kan nu al een buiging, maar ik vroeg me af of er hier iemand is met meer ervaring met vrijheidsdressuur en die mij wat tips kan geven?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:10

amable weet er heel veel van Ja ,die kan je vast helpen Lachen

en nouvel,inderdaad wat zonde zeg...verdorie,is zo leuk als ze drachtig zijn...

en zasread,ja hoor wesseltje doet het goed Ja

is weer helemaal stoer en zichzelf..oogjes staan weer goed,en hij is erg lief...

als de zon gaat schijnen zal ik wel weer wat foto's maken,nu is het zulk slecht weer...

en de andere paardjes gaan ook allemaal erg goed,en ze wennen wel aan dat kleine monstertje,hij was vanmiddag erg vervelend,heb dus weer lekker achter hem aan mogen rennen,hahaah,dondersteen...(in de blub nog wel liefst,men je wordt met elke stap 10 cm groter..)

hij moet binnenkort maar eens aan hetw erk gaan,hij krijgt veel te veel praatjes..als meneer zijn zin niet meteen krijgt,en je hebt hem vast aan het halster staat ie op zijn achterpootjes,dat is niet helemaal de bedoeling Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:25

Sanne (was het toch?), ik kan je niet helpen met VD maar Amable vast wel!

Haha Femke, dat deed Yoshi ook als naarling Haha! Ik heb hem zo in de wei een paar keer omver geduwd als hij dat deed en toen is hij er maar mee opgehouden. Nu is hij zoet, al durft hij af en toe nog eens bijten, vooral in vreemde mensen Haha!

Woei, morgen komt er eindelijk iemand naar mijn 2de hands zadel kijken! Dan moet ik het misschien toch niet via de ruiterportzaak verkopen.
Daarbij heb ik nu net een tweedehands Bates Isabell te koop gezien die nog maar enkele maanden oud is en die zoe ik dan beter kopen want die is goedkoper...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:42

Zasread: Amable is een hele goede idd! Ze heeft ook een site, misschien ook leuk om op te kijken. Ik wil met Rocky ook wat vrijheids dressuur gaan doen, alleen die is zó stresserig.. Dus dat eerst maar een beetje eruit krijgen denk ik.

Femke: Fijn om te horen dat alles weer zn gangetje gaat met de paardjes, precies zoals het hoort Knipoog En als er weer zon is gelijk foto's schieten he, ik heb al te lang geen wessel, lucky, meas gezien Haha!

Ik ga nu even een topic aanmaken met leuke foto's van Jielt en Rocky Clown Ik zet zo wel even de link neer.
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 11-07-07 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:47

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:08

Hallo Dames, Ik heb nog niet bij gelezen maar heb al wel vreselijk gelachen om de topic van Kimmie met haar weide monster !!
Zo en dan ga ik nu even bijlezen !!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:14

viewtopic.php?f=53&t=802839

Het topic met wat leuke foto's van Rocky en Jielt! Knipoog

Hier alvast een voorproefje.

Net slobber gehad, wat een raar smaakje is dat toch, ff likken Clown
Afbeelding

Even flink gek doen aan de longeerlijn Haha!
Afbeelding

Maar kan ook wel netjes lopen, alleen als het moet dan Knipoog
Afbeelding

En dit heb ik hem geleerd, voetjes geven Haha!
Afbeelding

En natuurlijk, de lieve, kleine Rocky Lovers
Afbeelding