Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje_M

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:45

Das ook niet voor het eerst, wij zouden zo van paarden kunnen ruilen volgens mij :+ :))

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:54

Ik ken het merk Connect ook niet. Snap wel dat als je een hoop geld investeert je ook de juiste kleur wilt, dat zou ik ook hebben.

Audesta, gefeliciteerd met je punten, knap gedaan!

Iedereen weer heerlijk bezig geweest in de kou!

Karma gaat goed! Bult is helemaal weggetrokken (ze staat wel nog op novacam) dus even duimen dat het weg blijft en het dus opgelost is. Net de DA nog gesproken en die was blij dat het weggetrokken is :D

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:00

Fijn dat het weg is getrokken. En hopen dat het weg blijft.

Ik snap ook dat je voor dat geld wel de juiste kleur wilt.

Ik had een druk weekend dus ik ben nog niet geweest. We hadden afgelopen donderdag afgesproken maar toen was het echt slecht weer.

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:11

Bikkel Audesta!

Zadels.. als een bruine beter ligt dan een zwarte, dan maar bruin. Ben niet zo moeilijk :D

Fijn dat het de goede kant op gaat met Karma!

Ik kan niks vertellen over Luci. Heb een dagje Luci-vrij gehad. Hij zal zich vast vermaakt hebben met de verzorgster :)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 55 min geleden

De bruine is ander merk en zou ook nog aangepast moeten worden .
Connect is een jong NL zadel merk wat zich kenmerkt door kort opleg vlak en 3 verschillende basis heeft als boom en daarbij is het kopijzer onbeperkt verstelbaar door zadel passer die dit merk verkoopt.
Dus je kunt je zadel echt fine tunen voor je paard .
Bovendien is het kopijzer U vormig ipv V vormig. Veel V vormen klemmen toch nog op ronde paarden en zijn vaak langer in t kopijzer.
Dat is in t kort connect.

Heb er een in test nog nu . Dus zo maar eens buiten rit maken.

En idd kleur is van minste belang als t super past , maar voor beetje meer zou ik wellicht wel een zwarte connect kunnen kopen( die precies pas afgesteldb wordt door zadel fitter );ipv een bruine Harry Dabbs , die niet door de passer afgesteld kan worden omdat ze enkel passer is, en we dus alsnog een ander moeten inschakelen die kopijzer verbreedt.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 52 min geleden

ik ben echt geen fan van kopijzers die in een pers oid op maat gemaakt moeten worden, dus ik zou vanuit dat oogpunt al niet voor de Harry Dabbs gaan :=