Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jamiejoyce schreef:Ik twijfel of ik dat ook ga doen op Otto lijkt me best leerzaam.
Ook de teugeldrukmeter denk dat het goed zou zijn al weer ik wel waar me zwakke punten liggen.
8 maart mogen we weer en dan proef 3 wat een rot stukje zit daar in met de halve volte links ben denk blond want snap hem niet zo
Sanet schreef:Ik vond Otto eigenlijk een beetje tegenvallen.
Althans, mijn paard reageert niet zo op ophoudingen. Dat als ik een kleine ophouding maak in galop sta ik niet ineens stil
Plus hij vond steeds dat ik onwijs op links zat. Maar op Syb moet ik juist meer op links gaan zitten.
Flexchair is nuttiger, maar dat is mijn persoonlijke mening
iEmmaaa schreef:Ik vind het ook altijd heel snel eng worden maar ben echt super blij met Klasien, ze is echt nergens bang voor. Als er een grote vrachtwagen aan komt dan ga ik gewoon even stil staan in de berm en vind ze het allemaal prima. Als er iets is wat ze dan wel eng vind, brieven bussen bijvoorbeelddan is ze gelukkig heel makkelijk te overtuigen. Dat geeft gelukkig wel heel veel vertrouwen anders zou ik ook niet op pad durven te gaan
AmoorM schreef:Jenny_S schreef:Jazeker. Ze kost wel 175 euries maar er komt Van alles aan te passen. Ook Accupentuur soms. Ze komt samen met haar man. Zij is ook dierenarts
175 euro voor een osteopaat? Wat duur! (of is dat normaal?)
Wij hebben een keer een fysio er bij gehad, een hele goede. 60 euro.