Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nikita is gewoon heerlijk om mee te werken en ik kan echt zo ontzettend van haar genieten. Wat heerlijk dat je al gehangen hebt en dat hij zo braaf was 

.
. Maar als ik dan eindelijk naar rechts buig is het zo apart
. Schijnt rechtshandigen probleem te zijn
.

. Zie op FB regelmatig prachtige plaatjes voorbij komen van je knapperds. Ze zijn echt super mooi allemaal! Al druk met toeristen daar?
?
Ook lekker naar de veluwe geweest. Mooi daar he?
. Nu is Disney he? Super gaaf! Hoe was het
?
. Alsof we paard aan huis hadden, het is weer super bevallen. Chico ook heel braaf dus helemaal super allemaal. Deze maand begint Joyce, onze bijrijdster. Ze gaat Chico 2 dagen in de week doen. Zo heb ik ook wat "lucht" 2 dagen en wordt hij toch lekker gereden.
We gaan haar wanneer ze 3 of 4 is ( liefst 4) inrijden en betuigen. Als ze het dan ook goed doet blijft ze zeker. Ben echt blij dat het rijden de laatste tijd zo lekker gaat.
En wat fijn dat je een bijrijdster gevonden hebt voor Chico 

Super dat de vakantie zo goed is bevallen, DHD is toch wel een stukje comfortabler vermoed ik
Vertel eens wat meer over je bijrijdster, super joh!

Hoe oud is ze?
Hoe oud is ie eigenlijk? Ik ben nog steeds blij dat ik mijn Strada voor Fuur heb gekocht toen ie 7 was, dan veranderd er niet meer zoveel 

Heb echt een rare, heftige week achter de rug...
.
. En ben benieuwd wat je er allemaal bij gaat leren! Vind dat steigeren al heel knap dat zou ik echt niet durven! Furia trekt trouwens ook rare gezichten op die foto hoor
.
. Ook op vreemd terrein gedroeg ie zich weer goed, hij was echt heel relaxed! Stond daar even in een paddock relaxed te eten, ging de schuilstal even van binnen inspecteren vond het helemaal leuk! 
. Daarna gekeken voor een springzadel, even een paar gepast en er lag er eigenlijk maar eentje goed. Dat was de kentaur olympic. Dus ja even een testritje gedaan en nu ben ik een springzadel rijker
. Nu kunnen we daar dus ook echt wat fanatieker mee verder!
. Eerst een stukje met die vriendin mee gereden die mag nu weer gaan opbouwen met dr paardje dus is een stukje met me meegestapt en daarna is zij weer omgedraaid naar huis en ben ik lekker het bos in gegaan. Dat vond pony natuurlijk weer heerlijk, al waren de plassen in het begin wel eng... Uiteindelijk crosste die daar ook weer doorheen! Was weer een lekker ritje en een goed alternatief voor de bak (die bij ons daar kunnen momenteel eendjes in zwemmen....).
Hij is 6, dus nog redelijk piep en slecht in de spieren. Boes is super leuk, daar word een mens blij van.
Gelukkig gaat het nu wat beter met je en heb je je hoofd lekker leeg kunnen maken. Daar knapt een mens van op.

.
.
Dan heb je zijn gekke gezichten nog niet gezien 

Die cursus ziet er inderdaad interessant uit, is het een eenmalig of jaarlijk iets weet jij dat?
. Heb over die cursus nog niet geïnformeerd dus weet niet meer dan er op de website staat
.
Fuur was ook heel lief voor Dito in de grote kudde!