Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Toch netjes hoor, zulke punten rijden met zo'n arm, ik doe het je niet na!
.
.
) en daarna ben ik alsnog 6 maanden in Spanje gaan werken op een stal, Licor is toen goed opgevangen door mijn toenmalige bijrijder 
.
) geweest, ik had een brommertje waarmee ik tussen mijn lessen en huis pendelde. Ik had voor Licor immers al een eigen paard (een haflinger) dus het was OF paard OF kot. Maar ik ben wel heeeeeel veel op stap geweest dus heb niks gemist aan studentenleven, vind ik toch belangrijk
Echt alsof ze nog nooit gebruikt zijn. Zijn nog helemaal stijf. Beetje gesleten aan de onderkant, maar mag geen naam hebben. Meer dat je kunt zien dat ze minstens 1 keer gedragen zijn. Heb ze meteen even goed schoongemaakt en ingevet en in de vorm (dus riempjes vast) om een dikke handdoek heen weggelegd. Heb toch liever dat ze al iets bol staan als ze omgaan.
.
Begint nu toch wel in de buurt te komen. Zalamera was ook een mooie, dus het nieuwe veulen ook ongetwijfeld.
. Heb ik zelf niet eens door!
. Die longeer ik nu voor het rijden, anders heeft ie ook energie te veel!

. Wat is hij nog veranderd met 3 jaar terug zeg! Hij blijft groeien ook! Hij is prachtig
Idra schreef:Ik ben ook niet "op kot" (zo zeggen we dat in België) geweest, ik had een brommertje waarmee ik tussen mijn lessen en huis pendelde. Ik had voor Licor immers al een eigen paard (een haflinger) dus het was OF paard OF kot. Maar ik ben wel heeeeeel veel op stap geweest dus heb niks gemist aan studentenleven, vind ik toch belangrijk
Dat feesten doe ik mijn hele leven wel met mate... Je bent zo oud als je je voelt hè? Ik snap wel heel goed, dat je Licor niet kon laten staan..