http://www.cavalos.pt/index.php?_a=view ... ductId=919
Ik lees dat Chico weer goed zijn best doet

Denise: Ik heb hem al een keertje in IRL gezien

Nou, dan koppel ik een bezoekje aan jou ook mooi aan mijn verblijf bij Ilona

Heerlijk dat Heike nog steeds zo goed gaat

Anouk: Haha, de echte vuurdoop van Sabrina, gelukkig vond ze het niet erg!
Super dat het rijden met Sam zo goed ging

Gabriella: Een F1 proefje is niet bixie, daar zou ze dus wel aan mee mogen doen

Madelief: Wat ontzettend rot dat je bijrijdster geen tijd meer heeft voor Fuurtje

Wat lief 3 baby-poesjes

Hebben jullie er al eentje uitgezocht?
Mies: Stoere Shannon

Saida: Fijn dat de les van Cloris je zo'n goed gevoel heeft gegeven.
Ben je gestopt met lessen bij Mayke? Paste dat niet meer bij jou en Rints?
Oei, wat een draak die Rintske! Gelukkig heb je nu een 'truucje'
Haha, wat leuk dat Rintske en Tommie zo leuk 'gespeeld' hebben
Frank: Des zal inderdaad wel ergens van geschrokken zijn. Dat kan ook gebeuren..
Elise: Lekker dan, ze kunnen in de medische wereld zulke uiteenlopende ideeën hebben.. Maar goed dat jullie heen zijn gegaan voor een second opinion! Het is toch te belachelijk voor woorden dat die andere je gewoon naar huis heeft gestuurd!
Suus: Leuke foto's

En ik wil ook wel bij jou langskomen, jij ligt toch op de route naar Noord-Holland?
Angela: Een moedige keuze om hem binnenkort te laten gaan, hij heeft zo geen paardenwaardig leven meer

Laura: Volgens mij krijgt Hincapie een beetje hengstenkuren. Pas je wel goed op dat hij niet te dominant wordt?
Eline: Het lijkt mij ook niet dat een zadel perfect ligt als een een dubbelgevouwen sjabrak onder ligt

Vandaag komt er een andere dierenarts bij Igneo kijken. Omdat de dierenarts die ik nu had niet kon achterhalen wat hij heeft wil ik toch dat er ook een ander naar komt kijken. En als hij het ook niet weet ga ik vragen om een endoscopie, want ik zit er toch enorm mee in mijn maag. Zijn hoest is dan wel niet meer zo diep (het ik nu meer een oppervlakkige kuch) en hij doet het alleen nog maar als hij gelegen heeft en op staat (of als ik het op wek), maar nu ik de slijmoplossers om de dag geef, gaat het hoesten niet over. En eergisteren heeft hij ook nog een heerlijke kwak snot op bij gebriest... en dat lijkt me toch ook niet goed.
Gisteren hebben mijn vader en mijn zusje weer op Dosie gereden. Alleen met hen was ze ook heel actief, dus ook zij hebben lekker rond geracet

Zaterdag ging het rijden met Vaidosa echt helemaal niet. Mevrouw wilde echt alleen maar hard en galopperen en ik niet

Vrijdag heb ik een heerlijke buitenrit gemaakt samen met de dochter van Lisa. En met die dikke buik van Doos was ze toch sneller dan Yamea en Bonita op het zandpad

We hebben zaterdag ook stiekem een klein sprongetje meegenomen

Arm veulen (mijn zusje zit nu naast me en die zegt dat het veulen er helemaal mismaakt uit gaat komen