[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:25

Ilona: Kijk hier staan nog meer foto's van 'Chico' ;)
http://www.cavalos.pt/index.php?_a=view ... ductId=919
Ik lees dat Chico weer goed zijn best doet :D ! Wanneer trek je de stoute schoenen weer aan voor een ritje op het strand?

Denise: Ik heb hem al een keertje in IRL gezien :j En misschien ooit nog wel eens een keertje.
Nou, dan koppel ik een bezoekje aan jou ook mooi aan mijn verblijf bij Ilona :D
Heerlijk dat Heike nog steeds zo goed gaat :j

Anouk: Haha, de echte vuurdoop van Sabrina, gelukkig vond ze het niet erg!
Super dat het rijden met Sam zo goed ging :j Dat brengt toch wat meer zekerheid.

Gabriella: Een F1 proefje is niet bixie, daar zou ze dus wel aan mee mogen doen :j

Madelief: Wat ontzettend rot dat je bijrijdster geen tijd meer heeft voor Fuurtje :(:) Het ging toch net zo lekker met haar.
Wat lief 3 baby-poesjes :+:
Hebben jullie er al eentje uitgezocht?

Mies: Stoere Shannon 8-) Dat ze dat durft ;) in het water :P

Saida: Fijn dat de les van Cloris je zo'n goed gevoel heeft gegeven.
Ben je gestopt met lessen bij Mayke? Paste dat niet meer bij jou en Rints?
Oei, wat een draak die Rintske! Gelukkig heb je nu een 'truucje'
Haha, wat leuk dat Rintske en Tommie zo leuk 'gespeeld' hebben

Frank: Des zal inderdaad wel ergens van geschrokken zijn. Dat kan ook gebeuren..

Elise: Lekker dan, ze kunnen in de medische wereld zulke uiteenlopende ideeën hebben.. Maar goed dat jullie heen zijn gegaan voor een second opinion! Het is toch te belachelijk voor woorden dat die andere je gewoon naar huis heeft gestuurd!

Suus: Leuke foto's :j
En ik wil ook wel bij jou langskomen, jij ligt toch op de route naar Noord-Holland?

Angela: Een moedige keuze om hem binnenkort te laten gaan, hij heeft zo geen paardenwaardig leven meer :(:)

Laura: Volgens mij krijgt Hincapie een beetje hengstenkuren. Pas je wel goed op dat hij niet te dominant wordt?

Eline: Het lijkt mij ook niet dat een zadel perfect ligt als een een dubbelgevouwen sjabrak onder ligt :n Ik zou dan toch een kijken naar een ander zadel!

Vandaag komt er een andere dierenarts bij Igneo kijken. Omdat de dierenarts die ik nu had niet kon achterhalen wat hij heeft wil ik toch dat er ook een ander naar komt kijken. En als hij het ook niet weet ga ik vragen om een endoscopie, want ik zit er toch enorm mee in mijn maag. Zijn hoest is dan wel niet meer zo diep (het ik nu meer een oppervlakkige kuch) en hij doet het alleen nog maar als hij gelegen heeft en op staat (of als ik het op wek), maar nu ik de slijmoplossers om de dag geef, gaat het hoesten niet over. En eergisteren heeft hij ook nog een heerlijke kwak snot op bij gebriest... en dat lijkt me toch ook niet goed.

Gisteren hebben mijn vader en mijn zusje weer op Dosie gereden. Alleen met hen was ze ook heel actief, dus ook zij hebben lekker rond geracet :P.

Zaterdag ging het rijden met Vaidosa echt helemaal niet. Mevrouw wilde echt alleen maar hard en galopperen en ik niet :n Op gegeven moment ging het wel iets beter, maar de situatie was redelijk uitzichtloos. Dus ik ben maar wat anders gaan doen. Lekker rond hobbelen zonder zadel.
Vrijdag heb ik een heerlijke buitenrit gemaakt samen met de dochter van Lisa. En met die dikke buik van Doos was ze toch sneller dan Yamea en Bonita op het zandpad :D

We hebben zaterdag ook stiekem een klein sprongetje meegenomen :o (was alleen even voor de foto)
Arm veulen (mijn zusje zit nu naast me en die zegt dat het veulen er helemaal mismaakt uit gaat komen :P Als het op de wereld komt gaat het volgens haar alleen maar slapen, omdat ie dan eindelijk rust heeft en niet meer heen en weer wordt geklotst :P )
Afbeelding

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:06

Jumping Dosie :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:12

*komt vast even zwaaien* :wave:
Paar daagjes weggeweest, bijgelezen, maar moet er vandoor dus nog even geen tijd om bij te reageren. Volgt :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:14

Elise – leuke foto’s van je dochter echt lief

Angela – moeilijke maar moedige beslissing van je ik wens je heel veel sterkte en zoals ik de vorige keer al zij geniet van de goede momenten

Sanne – het is idd net chico op die foto’s :D
En ik vindt het helemaal prima hoor die fotoshoot wil jij wel even zeggen wat je precies van mij krijgt want ik neem aan dat iloon der auto niet op water rijd :P en natuurlijk jou kosten ‘)
En volgens mij beseft doos nog niet echt dat ze een veulentje in der buik draagt :D
Wel een leuke foto zo zonder zadel springen

Madelief – ik heb iedere zaterdag ochtend zo vroeg les dus ben het ondertussen wel gewent maar af en toe is het idd wel erg vroeg.
Leuke baby poesjes echt schattig die foto’s ook
En super dat er van de week al iemand kom kijken voor furia want ik kan best begrijpen dat je af en toe wat dagen voor je zelf wil ik doe heike overigens 6 dagen in de week en soms gewoon 7 maar het is wel zwaar hoor

Frank – oh heerlijk een zwembad vooral met dit lekker weer kan je heerlijk genieten in de zon

Laura – ach ja je moet wat overhebben om te lessen :P
En fijn dat je nu wel lekker gereden hebt lekker relax in het bos en hincapie een leerpaard super hoor

Saida – heerlijk is dat het om zo te genieten van je kanjer ik kan ook van sommige dingen die die doet zo genieten

Karina – zwaait even terug :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:19

Sanne, ja, ik zit op de route naar NH haha.
Moppielover, sterkte ermee..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:54

Angela: Oh oh, wat moeilijk ;( . Maar ik wens je veel sterkte komende tijd, met deze moeilijke beslissing..

Laura: Knappe Hincapie! Goed zeg dat ie zo braaf is buiten! :D

Saida: Haha, ik zie het helemaal voor me! Net mijn hondje, ook een JR, die is ook gek op de paarden. Chico is ook heel lief voor haar. Doet hij ze neus naar de grond, kan zij hem een kus geven :D :D . Zo leuk he, om te zien!

Karina: Hoe is het? Is er al meer bekend?

Gab: Ja, altijd even checken hoor. Anders is het nog duur als je wordt opgelicht := . Inmiddels al meer te weten gekomen?

Frank: Zo, lekker hoor! Beetje bijgekleurd al 8-) ?

Denise: Jeeetje, wat ben jij fantiek zeg... zo vroeg. Menn, dat zou ik volgens mij niet kunnen opbrengen op mn zaterdag _O- . Maar fijn dat ie nog steeds zo lekker gaat!! Top!

Sanne: Wat wordt Dosie mooi!! Die voorpluk staat haar goed :~ . En wat leuk dat ze nog zo actief is, gek paard _O- . En wel balen van Iggie.. wat moet je er nou mee? ;( Ik snap dat het een beetje moedeloos wordt nu.... succes ermee, hoop dat er nu een einde aan komt! En dat paard, hihi, hij heeft echt wat van Chico, of andersom :+ . Maar te grappig gewoon :D . En ik wil heel graag snel weer naar buiten, zeker nu de veluwe dichtbij komt. Moet alleen nog een iemand vinden die mee wil! Mn vaste maatje, die van Guess, is niet zo lekker op t moment, en guess heeft bulten op zn rug...

Mies: Whaa, stoere Shannon :D . Wat een heerlijk dier is het toch! Was zeker wel gaaf zo spetteren? Chico durft de zee niet in ohz _O- . Maar zo'n klein 'meertje' op het strand wel :P . Maar in madestein in een echt meer durft hij het ook niet, watje :D .

Madelief: He, wat balen van je bijrijdster :( . Maarja, soms gaan die dingen zo. Hopen dat het meisje van dinsdag wat is!! Ben benieuwd.. En wat uber schattig die poesjes :+: ! Er zit wel een look a like rocky bij zie ik!

Chico gisteren weer gereden. had wat minder tijd, en er waren mensen op stal, dus werd wat afgeleid. Ging daardoor ietsje minder dat die heerlijke zaterdag. Maar toch deed hij super zn best. De galop gaat steeds beter nu, en pasje naar voren gaat ook lekker. Af en toe stukje opzij stappen voor druk pak ik ook mee. Doet ie allemaal heel goed :D . Ben echt blij hoe hij het oppakt, hij wil echt zo graag voor je werken :+: .

Vandaag mag die lekker een dagje vrij. Hij mag kennis gaan maken met de andalusier merrie! :D Ben benieuwd wat ie van dr vind.. En daarna gaan we samen even wandelen en laten grazen. Heb nu al zin in vanavond 8-) .

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:55

Leuk Iloon.
Straks komt er weer iemand langs die weer fotos komt maken, ben benieuwd :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:00

Zo, lekker aan het shooten jij :D . Prachtige plaatjes vast weer *D ! Ik heb ook leuke ideeen voor een ' shoot :+ . Maar dat komt nog wel...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:21

Zo, was ik weer. Tjonge, wij waren met alle toestanden wel even toe aan een weekendje weg. Afgereisd naar Zuid-Limburg, vrijdag langsgeweest bij de fokker van Ullkenney, zaterdag lekker toeristisch dagje Maastricht en Valkenburg gedaan, en gisteren bezoek gebracht aan lusitano-fokkerij. Allemaal leuk.

Niet dat er iets veranderd is dan als je thuiskomt natuurlijk, maar even ontspannen leek wel een goed idee. Wat betreft het Landje-Veroveren-issue met Defensie hebben we nog geen nieuws, dat wordt woensdag.

Met de paarden inmiddels een week verder na het bezoek aan Steffi.
Rico leek eerst geweldig, en viel later weer wat tegen. Ik ben nog niet helemaal gerust en hoewel ik echt wel zie dat die spierbevangenheid erg is opgeknapt verdenk hem toch ook nog van gevoeligheid in zijn voeten. Even in het overleg gooien maar.
Veludo... tsja, het is moeilijk en dat zal het nog wel een poos blijven. Aan zijn instelling zal het niet liggen want hij doet overal gruwel zijn best op, maar zijn lijf doet gewoon nog niet wat zijn hoofd doorgeeft. Ik snap wel dat spieren/zenuwen blijven activeren nodig is maar het voelt toch niet zo leuk soms, en ook nog eens als een enorme verantwoording. Hij kan er niks aan doen, maar ik ben doordat "normale" reacties veel uitbleven of juist uitvergroot werden ook wel gaan twijfelen, op een gegeven moment weet je haast niet meer wat wel normaal is. Gisteren had ik de eer om even op een rete-gave lusitanohengst te mogen rijden, dan ben je ook wel even aan het zoeken natuurlijk, maar wel onwijs lekker om echt weer gevoel op een paard te kunnen krijgen, dat het klopt. Zucht. Doorzetten maar weer.

Sanne : Begrijp je frustratie heel goed w.b.t. Igneo, je doet er al zoveel aan en het blijft tobben. Hopelijk helpt een verse blik van andere DA.
Het doet me er trouwens wel aan denken dat Sundance, het American Minature hengstje van mijn ouders wat onlangs goedgekeurd werd, de eerste anderhalf jaar zelfs "Snotty" heeft geheten vanwege ook zo'n hardnekkige luchtweginfectie. Op een gegeven moment komt er toch een keerpunt, en hij is nu niet bepaald gevoelig gebleven, is echt een onwijs sterke gezonde hengst nu.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:23

Karina, wat is er precies met Veludo? Mag ook via PB hoor...
Iloon, haha, ja, ze wilde ook oefenen dus prima. Zou het ook mooi vinden met een jurk en alles maar die heb ik niet..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:37

Prinslover schreef:
Gab, nee, met die online shop heb ik geen ervaringen! Heb je er wat gekocht, of wil je wat gaan kopen?

Anouk: Haha, als ik hem vol negeer, dan loopt ie er zo voorbij. Maar het idee dat hij toch kan schrikken, doet mij schrikken, en als ik ook maar iets verkramp, straft hij mij door dan juist even lekker te kijken of weg te springen. :+ Hij corrigeert zo goed.. Hij wou rechtom niet lekker loslaten.. ik wat druk geven, nou nee hoor. Ik dacht oja, oeps, lóslaten. En plop, daar kwam die. Dan hou ik onbewust teveel vast :o . Hij doet dan helemaal niks meer haha!

Tjonge, jij zou zo op Sam kunnen stappen. :+ Klinkt echt helemaal hetzelfde haha! Ik heb om die reden ook echt begeleiding nodig gehad. Ik kan nogal driftig worden en dat is nu juist iets, wat ik niet moet doen. Want dan schrikt ie van mij en vertrekt ie.
Madelief Alleen de uitleg al... :Z :o Ik zal het wel eens proberen. Kan dat zo ook op je profiel? Sam ligt graag in zijn stal, maar altijd is ie dan al droog van het allang weer staan. Nu was ie net overeind gekrabbeld. Ik denk dat ik hem 2 keer heb zien liggen in zijn leven... In de bak gaat ie altijd wel graag liggen.
En Aaaaaah, wat een mooie beestjes!
Mies Sabrina krijgt les van papa en mama. Vooral mama vindt dat heeeel moeilijk, want tja, mama's zijn zuinig op hun kindjes. *D Omdat ze draven nog heel eng vond, vond mijn instructrice het nog niet verstandig om al les te gaan geven en ze is nog zo jong. Ze is net 6. Degene die het gaat proberen met haar is de instructrice van de ponyclub. Die hakt vaker met dat bijltje en komt aan huis. Heel makkelijk dus. Nu ze ook durft aan te draven, wil ik haar inzet zo belonen, want ze wil dolgraag van haar les.
Oewi, lekker! Badderen met je paard!
Laura Hincapie klinkt opstandig idd. Dat is mijn reden dat ik Sam nooit heb leren steigeren. Hincapie kan het van nature al, zo te lezen. Fijn dat hij wel braaf was met rijden, maar ik denk dat je ook wat meer grondwerk erbij moet pakken om hem ook aan de hand wat makkelijker te krijgen?
Brankaz Wat leuk dat jullie ook van die heethoofden hebben. Frank beweerde al dat dat een afwijking was die alleen KWPN'ers hebben. :D Dat is dus blijkbaar niet zo. Sam is idd ook exact hetzelfde.
Snowy Haha, die Atlas! Wat een snuiter toch! Hier hebben we het met mijn 14-jarige Jack. Wij denken dat ze doof is, maar als het haar uitkomt, heeft ze ons toch gehoord. Hoe kan dat toch? Jammer dat ie niet ontspannen was. Maar zoals je al zegt, het kan niet elke dag een roze wolk zijn. Dit is vast dat stapje terug van die drie stappen vooruit. Het komt vast snel weer goed! Zo dokteren met je zadel is geen goeie oplossing hoor. Ik zou er toch eens een expert naar laten kijken.
Goh, ik wil de opleiding Zadelpassen gaan doen. Je zou een uitstekende case zijn als het elke maand moest. :D Maar je hebt gelijk idd. Hopelijk is alles snel weer correct!
Wat een mooie meid zeg! Rowena ziet er goed uit! Hoe oud is ze nu?
Borderjay Ook geen ervaring mee, maar een kennisje van mij heeft haar Boett deken daar volgens mij ook vandaan en die heeft hem gekregen.
Saida Zo dat klinkt al als een leerzame les van Cloris, dat je nu al wat in praktijk kan brengen en verbetering merkt! Netjes!
En wat een klein jongetje. Wat heerlijk dat het nu goed gaat met hem! Basje hier was 2 dagen te vroeg en woog 4900 gram bij de geboorte. Een bul dus! Ik vind die hele kleine baby's heel eng om vast te houden. Ik krijg altijd van die bullen.
Leuk is dat hè? beesten die met elkaar spelen? Sam kijkt altijd met plezier naar een hond. Dessie mept ze tegen hun hoofd.
Denise Heike moet ook nog flink timmeren dan voor de roze wolk? Klinkt al positief dat ie lekker nageeflijk is in stap en draf. Bij mij is de draf de moeilijkste gang. Fijn dat je zo'n ommetje even kan doen. Hier is dat behoorlijk link. Veel zwaar verkeer enzo.
Sanne Ja dat wist ik. Ik had even de hoop voor ze dat ze Floris konden herplaatsen bij mijn zusje, maar uiteindelijk ging dat niet door. Ik kan nog een balletje opgooien of ze Zalamera voor mij willen financieren? Haha, ze hebben mijn bruiloft immers níet betaald. ;) Dat wist ik namelijk ook al. Ze is wel een leuke voor als Sam te oud wordt en een merrie is wel handig als we eventueel nog willen fokken. Wel jammer dat ze zo moeten ruimen. Ik hoop dat ze inderdaad meer ruimte willen creëren voor rijden en zo en minder voor stallen mesten. Maar het ziet er zo wel rigoreus uit. Die lusitano ziet er ook mooi uit, alleen wat zit die ruiter er raar op? Jammer dat we er voor naar Portugal moeten.

Hopelijk vinden ze iets makkelijk te behandelen bij Iggie. Niet leuk hoor dat ie nu al tobt met zijn gezondheid.

Mooi plaatje van Dosie en baby's kunnen veel hebben hoor. Sabrina heeft haar eerste paardenval al gehad toen ze nog in mijn buik zat en ze ziet er van buiten behoorlijk gezond uit. Ook is ze zeer intelligent, dus het zal allemaal wel meevallen. Je moet voor de grap eens kijken wat zwangere vrouwen zich nog in hun hoofd halen met hun dikke buiken! Daar kan een sprongetje nog wel bij haha. Wel apart dat ze zo voorwaarts is nu. Is ze dat altijd?
Ilona En wat vond ie van het vrouwelijk gezelschap? Fijn dat het weer zo lekker gaat!
Soeske De achtergrond van de laatste fotosessie maakt al veel goed. Ben benieuwd naar de volgende...

Zo bij.. haha, wat een gedoe. Was gisteravond laat thuis.
Ik wilde dus Sam rijden, maar ik was er helemaal alleen! En toen werd ik wel wat bang, want in mijn eentje in de buitenbak, daar ben ik nog niet aan toe. Dus even de binnenbak gesproeid en daar losgereden. We zijn zonder longeren weer begonnen. Ook het opstijgen en dat is voor mij al een overwinning! Toen kwam er iemand om te longeren en die ging naar de buitenbak en zo kon ik dus toch buitenrijden. Alles lukte weer. Ik heb echt getraind voor de wedstrijd van zondag. Want dan heb ik er weer één in Schijndel. De galop was nog wel pijnlijk hoor, maar ik kon 40 minuten rijden zonder problemen. Sam is op rechts wel stijf (of ik). Daar moeten we wel op trainen, maar ik merk dat dat nog gevoelig ligt. Het lange zonnebaden heeft me genekt in mijn rug, dus vandaag zet ik een stoel neer. Toen die andere de bak uitging ben ik nog even doorgegaan. Even nog samen de draf oefenen en toen zijn we gestopt. Al met al dus weer vooruitgang!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:41

Nou dames (en heren, hoewel die soms ook kletsen als dames :P)

Ik kan gelukkig goed nieuws brengen over Igneo!
De DA die vanochtend geweest is heeft mee eerst compleet uitgehoord over zijn voor geschiedenis van geboorte tot nu. Vervolgens heeft hij naar Igneo zijn longen geluisterd en hoorde niks bijzonders. Vervolgens heeft hij een hoest opgewekt bij Igneo en weer geluisterd, weer niks bijzonders. Vervolgens heeft hij Igneo zijn neus dichtgeknepen, zodat hij even geen lucht zou krijgen en je het effect van buitenadem zijn creëert en weer klonken de longen goed. De longen waren volgens hem schoon. Hij heeft ook op de keel geluistert en volgens hem zat het hem daarin. Igneo zijn keel is nog gevoelig. Dit komt allemaal mede door de fikse spoelworm besmetting die hij had. In principe was hij nu gewoon beter aan het worden en uit ervaring wist hij dat het wel een paar maanden kon duren voordat een veulen zo'n flinke spoelworm besmetting te boven was.
Omdat de andere DA had gezegd dat er een kans was dat Igneo astma zou krijgen, heb ik daar ook nog even naar gevraagd. En volgens hem was daar absoluut geen sprake van, omdat zijn longen dus gewoon schoon zijn en gezond klinken. Ook het ruisje op het hart kon hij niet horen/vinden.

Alles wat de DA mij vertelde en hoe we door het ziektebeeld zijn gelopen klonk voor mij heel logisch en eindelijk kwam er een helder beeld uit (wat bij de andere DA totaal niet het geval was)

In principe hoef ik de slijmoplossers niet meer te geven, maar ik mocht de pot die ik nu had opmaken. Daarnaast moest ik hem wel om de 2 maanden blijven ontwormen tegen spoelworm, voor de zekerheid.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:15

Dat is fijn te horen Sanne! super!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:53

Saida: Hahahaha gekke rintske... En ze zeggen altijd dat friezen zo rustig zijn :P. Fijn dat de oefening wel hielp!
Denise: Fijn dat het uiteindelijk goed ging met rijden, je komt uiteindelijk wel lekker vooruit :).
Moppielover: Hopelijk kan je een goede beslissing maken voor Moppie! Sterkte in ieder geval :(:).
Madelief: Wat schattig zeg die katjes! Fijn dat er al iemand komt kijken voor Furia! Hopelijk past ze bij hem en is ze betrouwbaar! Dat zou wel fijn zijn!
Frank: Lekker hoor zo'n zwembad! Dat vinden de kids vast heerlijk! En ach ja ze zeggen altijd dat dieren een zesde zintuig hebben he... Dus wie weet zat er wel een heeel eng spook wat voor mensen gewoon niet zichtbaar is :).
Laura: Wat kan Hincapie toch braaf zijn! Lekker hoor dat je hem zo mee kan nemen naar het bos!
Sanne: Leuke foto van jou en Dosie! En wat fijn dat het nu gewoon helder is met Igneo! Nu weet je wel om welke dierenarts je de volgende keer vraagd ;). Zit echt verschil tussen helaas...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:08

Sanne, fijn om te horen! Rare DA's ook altijd...
Leuk foto van Dosie
Anouk, dat is onze tuin... Fijn dat het lekker ging met Sam!

Lekker dagje vrij vandaag, ben me kledingkast aan't opruimen.. Heb ik weer een excuus om te shoppen hihi

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:10

Sanne, fijn om te horen zeg. Dat is wel een opluchting. Wat een leuke foto weer van jou en Dosie. Ze ziet er zo blij uit.

Anouk, volgens mij kan ieder paard steigeren hoor. Alleen de meeste kunnen het niet op commando. Sun kan het wel op commando, maar hij gebruikt het nooit tegen mij. Moet hij eens proberen ;). Wat fijn dat het weer lekker ging met Sam.

Karina, wat balen van die onzekerheid.

Iloon, jij ook lekker bezig met Chico. Wat leuk dat hij zo werkwillig is.

Laura, beterschap. Voel je je al wat beter? En hincapie als begeleidend paard....moet niet gekker worden ;).

Frank, lekker zeg een zwembad in de tuin. Gaat bij mij niet passen (op zo'n babybadje na dan :)). Enne....spoken zijn altijd onzichtbaar voor ons.

Madelief, wat een poppies zeg. En balen van je bijrijdster.

Moppielover, wat een moeilijke beslissing. Maar ik denk wel dat je er goed aan doet. Jammer dat het alsnog zo snel is gegaan.

Denise, lekker vroege les zeg. Dat zou aan mij niet besteed zijn, ook al woon ik tegenover Sun. Dan lig ik toch nog liever in mijn bedje.

Saida, leuk zeg dat je ook van Cloris les krijgt.

Verder kan ik niet teruglezen. En ook niet veel te melden. Heb zaterdag met de barebackpad een rondje bij ons door de wijk gedaan. Sun vond het allemaal een beetje spannend (voetballende kinderen, schommels die piepen, deuren die opengaan omdat kinderen een paard langs zien komen). Maar hij snuift alleen wat meer. Dus was een lekker rondje. Gisteren lekker met vriendlief naar Euromast gegaan, om ons 12 jarig jubileum te vieren. Was erg gezellig en mooi weer, dus je kon lekker ver kijken.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:39

zo dan ook weer trg van een weekend lol

pfffff zat alles in me hoofd kreeg ik telefoon, haha }:0 maar met een nieuw toestel dus kon hem eerst niet vinden :+ }:0 en nu ben ik alles weer kwijt dus
van wat ik wou reageren :(
wel leuke foto`s gezien van baby`s en poesjes ohhh die met die witte kop lijkt op onze kwiebus

frank wil je niet meer van die leuke berichten op me hyves plaatsen :Y) :Y) :7 }:0 :P
komt gelijk zo dichtbij he ahhaahha

ga nu dus niet meer bij reageren heb knalkoppijn

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:52

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:19

Soeske: Hahahaha ik heb gewoon een nieuwe grotere kast gekocht :), dan heb je weer meer ruimte dus ook een goede reden om te shoppen :D.
Spokie79: Gefeliciteerd met je 12 jarig jubileum! Ik ga zo even de filmpjes kijken :).

Ik gaat zo even naar stal kijken bij de les van Eline en Margriet... Neem me camera mee dus misschien heeft ze dan wat fotomateriaal om hier te plaatsen ;). Moet even kijken hoe het licht straks is...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:49

laura: maar snel afleren zulke kunsten! Werken zal tie :P

eline: Ik vind het zo mooi om te zien dat ze dr echt plezier in hebben..en maar spelen met dat water! Ik ben 1x met shannon naar zee geweest..dat vond ze ook geweldig! Gaan we zeker vaker doen!

saida: Heerlijk vind ik van die lessen waar je ook het hoe en waarom wordt uitlegd ipv alleen wat je moet doen. Mijn instructrice doet dat ook altijd..precies welke spieren we trainen en waarom. Je bent je dan veel bewuster van wat je eigenlijk doet.
Cas de kwieler :~

Denise: Daar had ik hem ook gezien, maarja het idee vind ik een beetje eng. Ik hoorde ook dat hij heel sterk rook...dus zie er maar vanaf. ik moest stiekem wel lachen om je les verhaal...ik zie je al helemaal zitten! Dat grote paard en jij erop ;)

Madelief: wij moesten ook goed kijken, want ze waren heel verschillend qua diepte...1 leek ook wel geschikt maar die liep ineens stijl af..waar we nu in waren was maar ondiep maar wel leuk! Zeker met dit warme weer
Dat katje met dat rode streepje :+: heb je er al 1 gekozen?

Sanne: Shannon durft alles! Het was geen weer voor een zwarte dus elke verkoeling was welkom ;)
Gelukkig goed nieuws over igneo! Hij komt er helemaal bovenop!

Ilona: en heeft chico een nieuwe vriendin? Heb je hem al verteld dat hij binnenkort een hele week met een erg lekker stuk op pad mag ;) ik heb shannon al wel voorbereid op dr dubbeldate ;)

Karina: Klinkt als een geslaagd weekendje weg? Nog foto's van de hengst?
Komt er nog een vervolgbehandeling voor rico en veludo?

Anouk: voor die leeftijd is het denk ik ook niet echt zinnig om echt 'serieus' te lessen. Leuk dat ze zo fanatiek is! Maarja wat wil je met prince als je pony!
Fijn dat het zo goed ging! Hopelijk zondag ook!

anita: gefeliciteerd! Gaaf fimpje! Knappe sun!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:03

Haha Mies ja werken zal Hincapie wel hoor haha! Hij heeft volgens mij twee persoonlijkheden, de ene heeeeel lief en de andere zwaar ondeugend...

esther foto's zijn altijd welkom!!

spokie gave filmpjes zeg! Hij pakt het wel makkelijk op he! Ik vind het alleen altijd doodeng om zulke dingen aan te leren. Heb genoeg afgezien met paarden die niet meer wisten wanneer wel en wanneer niet... Waren gelukkig niet mijn eigen paarden maar ik mocht het dan voor die mensen weer oplossen....

tsjillert wordt je gestalkt door Frank... :P

Suus lekker hoor een dagje vrij!

Sanne Wat super zeg dat het allemaal waarschijnlijk goed gaat komen met Igneo!!!

Anouk Ja dat wordt inderdaad nog meer grondwerk dan we al doen.. ennuh ik zou mijn paard ook nooit stijgeren. Mijn vorige die kon het toen ik terug kwam van vakantie. Was iets fout gegaan met de verzorgster. Heb ik jaren last van gehad want die gebruikte het tegen me...
Fijn dat het zo goed ging met rijden helemaal in je uppie!!

Karina Balen zeg dat het nog steeds niet super gaat met de paardjes...

Ilona Fijn dat chico goed ging! En hoe vond hij de andalusier merrie??

Denise Ja inderdaad je moet er wat voor overhebben haha... Ik ben waarschijnlijk te verwend met mijn moeder die zelf hoge school rijdt...

Zo ik voel me gelukkig al weer iets beter. Hopen dat ik morgen weer naar mijn stage kan want heb nog genoeg te doen!
Hincapie was vandaag bij mijn moeder heel lief geweest. Ze had hem lekker laten spelen en hij mocht lekker op de wei genieten. Het was namelijk veel te warm in de binnenbak om te rijden en mijn moeder durfde nog niet in haar eentje naar het bos zonder iemand die meeloopt of rijdt.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:10

Frank: Lekker genieten van het weer dus, helemaal lekker voor de kids!
Laura: Wat opgeknapt van je vrije dag? Stoer hoor, Hincapie als voorbeeldpaard :D
Furia heeft die funcie ook heel vaak en die is ook nog best jong :D
Saida: Ja de mama is heel lief en beschermend. Hoewel ze ook heel genietend even buiten het nestje kan liggen :D
Hahahaham handig vermaak voor zowel hond als paard, dat moet wel een heel grappig gezicht zijn geweest :D
Sanne: We weten het nog niet zeker, we zouden er alleen voor een tweede gaan als er eentje echt heel gaaf was, maar nu zijn ze nog zo klein is lastig zeggen :D
Ja baal er echt van, maar heb dit keer reacties van meer ervarener, een aantal waar ik heel enthousiast over ben :D
Wat een leuke foto van Vaidosa! Wat een energie heeft ze nog!! Helemaal super van Igneo! Zal wel even een opluchting zijn :j
Denise: Ja, ik vind 6/7 dagen in de week best pittig, wil ook mijn vriend regelmatig zien en af en toe gewoon een dagje voor mezelf hoe aso dat ook klinkt.
Heb ook vriendinnen die er weinig begrip voor hebben als ik een dag vrij heb maar toch nog naar dat paard moet..
Iloon: Ja je hebt ook wel gelijk soms gaan die dingen zo... Maar zo plotseling!
Gelukkig ben ik erg enthousiast over een aantal reacties dus ik ben benieuwd :D
Hahaha, ben je Chico een beetje aa het uitpooieren :P
Karina: :(:) Pff even door een dalletje zo te lezen, met zowel de paarden als het land.
Succes ermee!
Anouk: Haha, echt het is heeeel simpel.. Als je nou vlakbij was dan had ik het je zo uitgelegd :D
En ja het werkt hetzelfde in je profiel :D Lekker getraind zo te lezen, super nu zondag wedstrijd!
evdpanne: Schattig he :D Door de goede serieuze reacties heb ik er wel weer vertrouwen in om een goed iemand te vinden.
Anita: Volgens mij heb je echt een leuk bijrijdpaard aan sun, klinkt lekker ontspannen!
En gefeliciteerd uiteraard.
Mies: Hahaha die vind ik juist het minste :D Ben niet zo van de lapjes/schildpadjes maar ze zijn wel heel populair!
En ik weet het niet, ik vind alle 2 die donkere zo leuk :D Maar denk wel die met het meest witte koppie, dat ik die het leukst vind.
Ff afwachten hoe ze uitgroeien.

Zo, net lekker gegeten, morgen eerst autorijlessen en dan heerlijk naar Furia, lekker de tijd en natuurlijk komt dat meisje kijken.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:18

Lau, inderdaad :) Fijn dat Hincapie rustig was bij je moeder. Succes op je stage morgen!
Madelief, succes morgen, ook met t meisje wat komt kijken!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:43

Ohoh madelief durf ik dan morgen de weg op als jij rijles hebt :P of woon je hier ver vandaan haha! Neehoor veel plezier morgen!

Suus Ja ben altijd wel blij als hij zich bij mijn moeder goed gedraagd. Ze kan heel wat hebben maar zou het zonde vinden als ze het vertrouwen in hem zou verliezen. En ze is ook niet meer heel jong dus dat scheelt ook...

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:04

heey
Even een ego post.

We hebben vandaag besloten dat we het niet langer aankijken. Hij mag naar de groene weides ;(. Woensdag avond komt er iemand kijken of hij naar de slacht kan. Als dat niet kan dan laten we hem inslapen ;( Hij is echt helemaal op ;(