Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik herken heel erg de uitstraling op dr koppie,ze is lichter en wat minder zwaar als Moreno,maar zóóó ontzettend herkenbaar!(En Morrie heeft kortere pootjes
) Het attente hoofd met verhouding hoofd/ogen vrij klein oog(maar wat voor een oog
) en vooral de blik,super lieve uitstraling....echt zó leuk om nog een halve fries te zien!
Mooie veulens ook, maar helaas ben ik op het moment geldloos 

). Ben ze aan het uploaden
met afstappen was ze even een beetje ril, maar dat was het dan ook. ben echt onwijs trots op haar

filmpjes duren nog ff, lukt niet zoals ik het wil
. Maar volgend jaar wil ik er zeker weten heen
. Wel jammer dat het zo slecht weer was hoor... Maar goed, het mocht de pret niet drukken las ik
. Hier gaat verder alles zn gangetje. Amanda maakt het goed, ik zal zo nog een paar foto's uploaden van dr toen ze nog op de wei stond...
. Enne, die spullen, oeeeh, die zijn leuuuk
.
. Maar in den haag was t ook wel erg gezellig opzich! Volgende x kom ik wel ff langs hoor
.
. Gelukkig maakt ie het weer beter... En wat jammer van jou en je vriend, hopelijk komt alles nog goed.. Maar toch ff wel jammer, want jullie hadden het zo leuk toch?!
. Hij weet volgens mij wel dat ie een heel mooi mannetje is
. Ik zou hem ook nog heul graag een keer zien showen hoor
. Wie weet als ik binnenkort nog eens langs kom... Hebben ze er verder nog opgezeten? En hoe staat t verder met de verkoop? Nog serieus geïnteresseerde?
Helemaal super johh!! Ik ben nu wel heeull niewsgierig naar de foto's!!! [Edit] Knappe Yippessss!
. Wat doet ze het braaf zeg... ongelovelijk. Toch best bijzonder dat je zomaar erop kan stappen, en dat ze het toelaten he..
), dus sorry als ik je vergeten ben!
ik vind het echt super mooie veulens!
Hoe ging de keuring?

Lusitana schreef:Ik heb via de grapevine te horen gekregen dat de helft van de merries niet goedgekeurd zijn.
).Mooie setjes ook,en het rijden ziet er echt heel erg goed uitvind ik,jullie gaan echt keihard vooruit volgens mij!Super 

Mooi neutraal. Zal vast prachtig staan. Je heb lekker flink geshopt. Maar dat mag ook wel
snel weer ff foto's neerzetten van dr hoor. Maar denk dat ik dr Zaterdag ook nog wel ff zie. Want ik laat me eerder bij Tessa droppen:P en was van plan om daarvoor nog ff naar stal tegaan. ff kijken hoe of wat
en wie dr allemaal zijn hihi. Ga je ook naar Wendy d'r verjaardag toe?
Het ziet d'r al aardig goed uit voor met nog een jong paardtje onder je bips hihi.
haha
[/i]
niet normaal!