[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:15

wat een geweldige foto's allemaal, dat paarse setje heb ik ook voor Rod, erg paars he, maar staat leuk op wit.

Nouvel leuk he die schriktraining, zouden wij vandaag ook hebben maar was afgelast, jammer genoeg.

michel welkom FOTO'S

redina Enno ziet er echt lekker uit, gaat goed he!

Loola wat een schiterende veulens, ik denk ook dat wat krachtvoer voor de merrie geen kwaad kan, mooie baby's geeft ze

Nou de nieuwe Anky's zijn er he op een mini bonfire Haha! Ja

Vandaag heerlijk in het bos gereden super weer eindelijk Cool

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:21

cojolly schreef:
Nou de nieuwe Anky's zijn er he op een mini bonfire Haha! Ja

Haha! Haha! Haha!

Hier de mini-Bonfire met zijn nieuwe peesjes en springschoentjes Cool

Afbeelding
En van dichtbij:
Afbeelding

Stoer toch *LOL* Ik wilde eigenlijk met de kar gaan rijden maar de mini Anky's hadden al gereden en ik was eigenlijk ook heel erg laat dus kwam mooi uit hihi Vork

Die paarse zijn ook gaaf trouwens Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 08-07-07 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:21

BrankaZ schreef:
peetisgreat schreef:
@brankaz wat een gaaf kleurtje dat paars hahahha ik had al gezegd echt pennygevoel he maar ik beloof jullie ik ga tsjillert van de weke op de foto zetten helemaal in het roze hahahaa even me man gek maken nu kan het he als ruin als hengst mocht ik nooit roze op doen bij hem maar nu noemt hij tsjillert gordon!!!!! Boos!

Roze is bij Frío echt not done! Hij mist al onderdelen, dat ga ik echt niet benadrukken! Verder vind ik roze best leuk maar niet op Frío Knipoog Paars kan nog net Haha!

ach moet een keertje kunnen ik leen het even van een stalgenootje Haha!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:25

peetisgreat schreef:
ach moet een keertje kunnen ik leen het even van een stalgenootje Haha!

Hahaha, als je een stalgenoot hebt die het heeft. Ik niet... gelukkig? Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:30

hahaha

ik heb hier ook nog een leuke foto van hoe je ene paard moet wassen Afbeelding
neem twee emmers en warm water en een lieve man die jepaardje gaat wassen terwijl wij toekeken
Afbeelding
dit is het paardje van mijn vriendin waar mijn dochter op rijdt

Afbeelding
en deze heb ik nog even genomen toen we in het bos waren vanmiddag

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:40

Wat een leuke foto's weer! Paars staat Frio goed Pling En gelukkig kan Tjillert nog steeds zo stoer kijken, erug leuk! De foto's van Nouvel zijn ook leuk zeg, zou ik ook wel eens willen doen. Ze lijkt wel steeds mooier te worden Knipoog

Ik wil ook foto's van Xender! Pling De fokmerrie is zelf de jongste niet meer dat zie je wel, maar wat een veulens komen daar uit zeg! Echt plaatjes Lovers Ik zou zo dat veulen wel willen hebben als dat kon. Alleen en vraagje, ik neem aan dat je nog gaat fokken met de merrie? Alleen tot wat voor leeftijd kan dat ongeveer? Daar ben ik best benieuwd naar. Haha!

Dinky ziet er weer top uit Malin. Hij is zoo stoer met al zn spulletjes om hihi! Alleen hoe klein/groot is dinky eigenlijk? Want hij heeft ook ijzertjes Haha! Die zijn zeker wel echt iniminie hihi Clown

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:30

Stoer hoor miniBonfire met zijn springschoenen

Mooie tinker zeg

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:37

DINKEYYYY ,hij is echt heel stoer malin!!

die springschoentjes,hahahaha

ik wil binnenkort ook een hoofdstelletje kopen voor Lucky en peesjes en een longeersingeltje,ik ga eens wat lange lijnen met meneer doen,eens kijken hoe die dat vind...

eef wat ziet enno er goed uit!!die is echt al veel bijgekomen!echt zo'n knap paard.

en nouvel,wat een mooi wit sprookje heb je toch,en hoe hou jij haar zo wit???die maestro ligt gewoon midden in zijn mest,echt die vlekken zijn er niet meer uit te krijgen..

loola,mooie veulens fokt die merrie,en met een beetje meer vlees,ziet ze er nog heel goed uit voor een 23 jarige!

peet,phoe ,is die zak zo dik ,lekker naar buiten zetten,dan slinkt het echt het snelste...en ik zou bij hem echt koelen.

paola super dat het zo goed gata zeg met mynke,en dat friezen zadelmak geboren worden...mmmmmmm,ik heb er mijn vraagtekens zo bij Haha!

verder weet ik het niet meer...dus als ik mensen vergeten ben,vergeef het mij...

hier gaat alles verder goed,kleine lucky is een dondersteen,en wessel is weer zichzelf,en hij is zo lief,echt een kroelpaard..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:59

Zo, pfoeh, gister die wedstrijdclinic bij Lia de Ruiter; het was ontzettend leuk en leerzaam en er keken ook vet veel mensen. Wel een beetje spannend maar dat ging al gauw over.

Ze zei dat Picasso en ik een leuke combinatie waren en dat we elkaar goed aanvulde, dat ik erg netjes zat, en dat Picasso veel aanleg had voor het hogere werk. Daarbij vond ze dat ik in draf nog erg hard moest werken omdat hij de neiging heeft om in twee stukken te vallen en het is dan heel moeilijk om hem bij elkaar te rijden. We hebben heel veel schouderbinnenwaarts op de volte geoefend, ook contra-schouderbinnenwaarts. Ze vond wel de galop héél erg goed, hij zet zijn achterhand er heel erg mooi onder en is mooi verzameld. Middenstap zou nog iets meer mogen en middendraf was redelijk goed.

Ik heb helaas geen foto's.

Proef was heel erg slecht naar m'n idee, hij liep de hoeken niet door. Hij galoppeerde steeds aan in verzamelde galop, hij ging draven tijdens de middenstap. Al met al toch nog netjes 176 punten. Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:27

Ik wil ook wel wat leuks kopen voor mn verzorgshet. Eigenlijk meer voor de show Haha! Maar hij is best wel inimie, dus ik vraag me af of ze daar ook peesjes of een longeersingel voor hebben? Want hij haalt geen meter. Tong uitsteken * Ik moet snel maar is foto's maken!

Picasso: Leuk hoor zo'n clinic. Zou mij ook wel leuk en leerzaam lijken. 176 punten valt nog best mee, en het was om te oefenen denk ik ? Jammer dat je geen foto's hebt btw. Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:23

Malin: Als ik niet zo enorm lang was (1.79) had ik ook op shetjes rond gehobbeld Haha! En dan nog het liefst op Otje, hoewel ik dan wel heel klein zou moeten zijn. Otje is maar 80 cm Nagelbijten / Gniffelen Zijn karakter is zo onwijs leuk Haha! Ik hoop ooit nog eens een paard te vinden met een soort gelijk karakter Lachen
En Pippi Langkous is zeker origineel, bij mij op school heeft nog nooit iemand daar een profielwerkstuk over gemaakt. Het werkstuk is trouwens nog bestwel diepzinnig geworden, je verbaasd je echt wat voor dingen er allemaal achter zitten en wat voor effect het boek heeft gehad. En het was zo ontzettend leuk om te maken. Terwijl andere suffe boeken aan het doornemen waren kon ik Pippi Langkous lezen en de documentaire en serie kijken Haha!

Die foto’s van Dinkey met Brenda en Amber zijn echt onwijs schattig!! Echt onwijs leuk Haha! En Suevo blijft ook een zeer knappe spaanse man Haha!

Picassox: Altijd leuk om te horen dat een professionele ruiter je een goede combinatie vind Haha!

Redina: Mooie foto’s van Enno! Hij gaat inderdaad echt voor uit. En ik vind hem echt het toppunt van stoer. Hij is echt zo’n showpaard Haha!

Lobke: Heel veel succes vandaag met je nieuwe baan!! En sterkte met Licor, ik hoop dat hij er snel weer een beetje bovenop komt!
En die foto’s van spanje Bloos Wat zul jij een heerlijke vakantie gehad hebben daar. En bij die arena foto’s zat ik echt even met mijn mond open! Wow, wat een ruimte!!

Michel: Welkom!

Branka: Hihi Nagelbijten / Gniffelen dat setje, het staat hem eigenlijk wel goed Haha!

Nouvel: haha, die foto dat ze ingepakt staat is echt te grappig Haha!

Vanmiddag ga ik met mijn nichtje naar Otje Haha! Zullen we hem ook weer eens in actie laten komen!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:39

Gave foto's van Nouvel en Tjillert! Die tink is ook vet mooi met zn lange manen!

Loola haha wel een erhm, apart model Nors opkijken maar zoals eerder gezegd, echt plaatjes van veulens! Idd goed voer instoppen en t schrale eraf!

Ilona Dinkey is 92 cm, die peesjes en springschoentjes heb ik bij de superhorse gekocht (allebei 12 euro per paar dus daar kan je niet voor tobben Vork ) en die passen hem perfect. Achter had ik mn oude peesbeschermers op deze foto's om, dat ware hele oude van kieffer die we een beetje verbouwd hadden Haha! Maar die sluiten niet meer zo goed dus heb nog een paar van die nieuwe zwartjes voor achter. Je hebt ook kleine peesjes van HB of norton maar die zijn hem allemaal te groot. Waren voor het zicht wel leuk en in allerlei kleurtjes, maar als hij dr mee gaat lopen snijden ze heel zijn kootholtes open en dan willen we natuurlijk niet Zijn ijzertjes zijn 7x0 hihi Nagelbijten / Gniffelen

Fem haha ben benieuwd hoe die dat op gaat pikken, als je een beetje goed zoekt is er best wel heel veel klein spul op internet te vinden voor die ukkies! En bovendien is het gewoon überschattig Lovers

Penny klinkt als een fijne clinic, leuk dat ze jullie zo'n goede combi vonden OK dan!

Sanne haha ik ben 1.86 maar ach Suev is net een grote pony Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:46

Volgens mij is Rocky ook zo'n maatje, misschien 90 cm ofzo, maar heel veel kleiner ook niet. Is super horse een paardenwinkel, of een onlineshop op internet, * Mag ik dan de site Bloos * En heb jij voor Dink een longeer singeltje? Want ik zie wel eens shetten hier op bokt hobbelen met zo'n ding om, maar weet niet of die ook zo klein zijn (90 cm dus Knipoog ).. Ben benieuwd, anders wil ik ook wel wat aanschaffen hihi! * Ik heb btw wel op een andere paardensite op internet hele gave peesjes gezien in allerlei kleurtjes, maar dan moet je volgens mij wel een shet van minimaal 1 meter hebben!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:25

ja femke die zak is echt zo dik
hij was nog dikker maar hi zakt nu mooi af gaat zo nog ff lekekr naar buiten en vanmiddag is hij ook lekker op het land geweest

heb hem ook lekker gewassen vandaag (de benen dan) die stonken wel van het oude bloed
nu is alles weer schoon
Haha! nog ff afwachten en dan heerlijk buiten gaan rijden kan niet meer wachten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:48

Superhorse in een winkel in Breda maar je kan er ook online bestellen. Ze hebben er ook hele kleine dekjes, hoofdstelletjes, halstertjes en bijpassende oornetjes haha Lachen http://www.superhorse.nl

Dink heeft een gewone stoffen pony longeersingel die mn moeder wat heeft ingenomen maar op deze site kan je ze ook kopen: http://shop.strato.de/epages/Store11.sf ... ops/219714

Daar hebben ze echt heeeeeeel veel voor shets, is echt een aanrader al is het alleen maar om al die cute kleine spulletjes te bekijken. Fem die zitten in DL dus voor jou ook interessant!

Deze site heeft ze ook: http://www.horseshophorsepower.nl/

Dit is ook een hele leuke: http://www.deminishop.nl/index.htm

Een aantal merken die kleine dekentjes verkopen zijn S&K, BR, HH, bucas en premiere maar er zijn er vast nog wel meer te vinden.

Die peesjes die ze in allerlei kleurtjes hebben waren van HB, die zijn Dink idd ook te groot. Wel heel jammer want die waren wel errug leuk Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:23

Thnx Malin, ik ga denk ik toch wat leuks kopen, het ziet er zooo schattig uit Haha! * Vind dat pees setje in army kleur echt heeeel gaaf, alleen in denk dat ie te korte pootjes heeft.. hmm jammer. Maar misschien een longeer singel, en een leuk dekje en halster.. hihi Clown

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:31

He Iloon ik zie net dat ze bij de superhorse onder "Speciaalrassen" ook een shetlandmenu staat, waar ze ook een echt mini-longeersingeltje hebben *LOL*

Hier een plaatje (Femke je wilde een sportshet he Tong uitsteken)

Afbeelding

Sorry jongens ik zal nu echt ophouden met mini-dingen Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:18

DinkeyGirl schreef:
He Iloon ik zie net dat ze bij de superhorse onder "Speciaalrassen" ook een shetlandmenu staat, waar ze ook een echt mini-longeersingeltje hebben *LOL*

Hier een plaatje (Femke je wilde een sportshet he Tong uitsteken)

Afbeelding

Sorry jongens ik zal nu echt ophouden met mini-dingen Haha!

het is toch schattig die kleine shetjes Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:38

Wat een toffe foto's van die mini peesbeschermers!! En die longeer foto's zijn helemaal te cute.. Bloos

Ik ben een tijdje weggeweest..maar heb weer een nieuwe foto, wat vinden jullie dr van? (zn hoofd is wel een beetje groot he Nagelbijten / Gniffelen ) heheh
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 00:09

Ohhh, malin wat is dinkey stoeeer!! Bloos! Hij is écht het sport typje hoor hihi! Wat kan die zo lekker lopen. Echt super die sites man! Ik ga dat longeer singeltje kopen bij superhorse, die zijn echt klein idd, dat moet Rocky wel passen Ja En misschien nog wel wat anders leuks hihi! Nogmaals thnxxxx Haha!

Noah: Wat issie al gegroeid zeg! Heb je idd een tijd niet gezien, maar de foto maakt veel goed. Zn koppie is aan de grote kant, maar dat zal allemaal wel weer bijtrekken hoor Knipoog Hij is mooi!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 04:36

dat is inderdaad lang geleden Noah, maar je maakt het weer goed met een mooie foto, hij ziet er goed uit

Wat is Mini-Bonfire stoer aan de longe, echt zo leuk.

Jullie hebben altijd van die leuke shets geweldig, Malin zoeken jij en Femke ze samen uit?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:24

Haha wat een heerlijke foto's van Dink!
Ik zal ook nog eens foto's maken van Yoshi, die begint ook echt superstoer te worden Haha! Vanaf volgend jaar kan ik er ook een sportshet van maken, nu is het nog echt een kleuter Lachen

Sanne: ik begin pas volgende maand op mijn nieuwe werk Haha! Nog 1.5 dag op mijn oude werk, wat gaat dat traag zeg... Tong uitsteken
Ik heb hier eigenlijk niks meer te doen, dus zal straks eens de tijd nemen om eens goed bij te lezen...

Licor voelt zich overigens alweer een stuk beter, gisteren hebben we erg fijn gereden Lachen En zondag hebben we een lange buitenrit gemaakt in een rustig tempo, was echt genieten... Verder ben ik aan het experimenteren met allerlei anti-jeuk middeltjes dus ik hoop dat er snel wat aanslaat dan kunnen zijn manen weer groeien.
Donderdag komen ze zadels passen, maar ik weet dus al welk zadel het zal worden, een Bates Isabell... de winkel neemt dan ook mijn oud zadel over, dus het zal dan toch meevallen van prijs Hyper!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:08

Dat is beter Idra, heb je weer een fijn zadel waar je goed mee uit de voeten kan! Wel vervelend dat ie zo'n last heeft van jeuk, arm beest, hopen dat het snel weer overgaat!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:20

@prinslover & cojolly; het was even druk de laatste tijd. Gaat alles goed met jullie Haha! en de paardjes??

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:39

Idra schreef:
Sanne: ik begin pas volgende maand op mijn nieuwe werk Haha! Nog 1.5 dag op mijn oude werk, wat gaat dat traag zeg... Tong uitsteken

Dat moest dus maandag zijn ipv maand Haha!

Jaja, Prinslover (oh help, ik kan geen namen onthouden...), zal beter zijn! Ik ga ook ander voer kopen, lager in eiwitten, om eens te kijken wat dat voor effect heeft.

*start bijleespoging, go!*