Nouvel leuk he die schriktraining, zouden wij vandaag ook hebben maar was afgelast, jammer genoeg.
michel welkom FOTO'S
redina Enno ziet er echt lekker uit, gaat goed he!
Loola wat een schiterende veulens, ik denk ook dat wat krachtvoer voor de merrie geen kwaad kan, mooie baby's geeft ze
Nou de nieuwe Anky's zijn er he op een mini bonfire
Vandaag heerlijk in het bos gereden super weer eindelijk

Ik wilde eigenlijk met de kar gaan rijden maar de mini Anky's hadden al gereden en ik was eigenlijk ook heel erg laat dus kwam mooi uit hihi

Hij mist al onderdelen, dat ga ik echt niet benadrukken! Verder vind ik roze best leuk maar niet op Frío
Paars kan nog net 

En gelukkig kan Tjillert nog steeds zo stoer kijken, erug leuk! De foto's van Nouvel zijn ook leuk zeg, zou ik ook wel eens willen doen. Ze lijkt wel steeds mooier te worden
Ik zou zo dat veulen wel willen hebben als dat kon. Alleen en vraagje, ik neem aan dat je nog gaat fokken met de merrie? Alleen tot wat voor leeftijd kan dat ongeveer? Daar ben ik best benieuwd naar.
Zijn karakter is zo onwijs leuk 
Wat zul jij een heerlijke vakantie gehad hebben daar. En bij die arena foto’s zat ik echt even met mijn mond open! Wow, wat een ruimte!!
maar zoals eerder gezegd, echt plaatjes van veulens! Idd goed voer instoppen en t schrale eraf!
Hij is écht het sport typje hoor hihi! Wat kan die zo lekker lopen. Echt super die sites man! Ik ga dat longeer singeltje kopen bij superhorse, die zijn echt klein idd, dat moet Rocky wel passen