. Moest van de premiera eigenlijk ook een cob bakstuk en een full neusriem en frontriem
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Moest van de premiera eigenlijk ook een cob bakstuk en een full neusriem en frontriem
. 
Ben benieuwd hoe Boes het onder het zadel gaat doen.
Ze heeft zo goed haar best gedaan. Ze had er flink zin in. In het begin was ze vervelend en toen heb ik haar even aangepakt en daarna was ze echt zo heerlijk te rijden. Ook weer een stukje galop meegepakt en ze snapt nog niet zo goed hoe het moet maar ze probeert het wel. Waren na het rijden allebei hartstikke moe en Nikita was zeiknat van het zweet.
Ja consequent zijn is bij die jonge paardjes echt hard nodig.. Kan soms streng overkomen, maar anders werkt het echt niet. moppielover schreef:Eline: Ze heeft wel een tijdje te koop gestaan omdat we dachten dat ze te moeilijk was voor ons. Maar we waren gewoon niet consequent genoeg. Nu wel en nu is ze dus een stuk braver en kan ze gewoon blijven
Super dat de osteopaath niks gevonden heeftBen benieuwd hoe Boes het onder het zadel gaat doen.
Ik kruip ook weer op de roze wolk. Ik heb net weer zo heerlijk geredenZe heeft zo goed haar best gedaan. Ze had er flink zin in. In het begin was ze vervelend en toen heb ik haar even aangepakt en daarna was ze echt zo heerlijk te rijden. Ook weer een stukje galop meegepakt en ze snapt nog niet zo goed hoe het moet maar ze probeert het wel. Waren na het rijden allebei hartstikke moe en Nikita was zeiknat van het zweet.
En de galop komt later wel weer.
. Vanochtend niet zo hard gewerkt. Alleen een beetje los gewerkt en lekker tempo wisselingen gedaan. Dat vind ze nog erg moeilijk maar ze deed weer super der best. Ze was ook heerlijk los en ontspannen vandaag.
kom op met foto's 

En wat fijn dat je les zo goed ging.
Haha.

Jeetje wat een weer
Foto's komen er als het goed is aan 
Vandaag geschreven bij de onderlinge wedstrijd op stal, was wel leuk 
Vandaag even met hem gewandeld en weer verder gegaan met vrijheidsdressuur.
Kan niet wachten!!
haha ja ik was ook wel blij dat hij gewoon braaf erachter aanliep. Hij stond wel een beetje te snuiven en verbaasd te kijken, er waren ook best een beetje golven..
wel fijn dat Fuur weer netjes op z'n voetjes staat! Hopelijk komen de foto's snel, ben ook benieuwd nu haha.