[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:46

leuke fotos Anouk! Ben benieuwd naar die van de les. Fijn dat je spierpijn meevalt.
Ik heb vandaag even zonder zadel en met een halstertje op Goya geprobeerd te lichtrijden. Nou, dan voel je die spieren die ik je aanwees echt wel haha

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:47

Heey

Shanna: Nette punten :D. Fijn dat het beter ging als de vorige keer :D.

Anouk: Wat een leuke foto's :D. Fijn dat sams bespiering steeds beter word :D.

Vandaag Shaddy op het andere stuk gezet, ze maakt nu aanstalte om te bevallen. Haar banden zijn nu bijna drilpudding. Vanmiddag had ze ieniminie harsjes maar dat mocht eigenlijk nog geen naam hebben. Ook had ze 3 minipoepjes, maar nu is haar poep weer wat meer. Ook is ze nu erg verschillend in gedrag terwijl dat normaal vrij constant is.

Vanavond gaat mijn vader nog even kijken maar waarschijnlijk is het waken begonnen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:49

Anouk: wat gaaf voor Sabrina. Wat zullen jullie trots zijn geweest.

Klinkt als een goede les met Suus. Altijd leuk om weer verder te kunnen.

Ik ben al een tijdje van plan om Esperanza te gaan beleren (tijd ervoor maken). Ze stond vanmiddag lekker in het land en ben toen over haar rug gaan hangen. Ze vond dat totaal geen probleem. Later nog zadel opgelegd en ook dat vond ze de normaalste zaak van de wereld.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:51

Angela: spannend en sterkte met de slapeloze nacht(en).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:52

Was zeker een goede les met Anouk, al zeg ik het zelf hihi
Lisenka, wat leuk, Esperanza vind het allemaal wel best dus, fijn hoor!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:17

Eerst even lekker in het zonnetje.
Afbeelding

Dan even de beentjes strekken
Afbeelding

En dan even een vreugde bokje
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:19

Leuke fotos!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:22

Knap paard zeg! <3

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:24

Ja, zeker trots Lisenka! Heel trots. Ook wel teleurgesteld dat Sabrina het allemaal heel eng vond, maar ze gingen er heel makkelijk mee om! Super gedaan allemaal.

Angela: Ik hoop stiekem dat je er bij bent als het veulen geboren wordt. Het is heel mooi om te zien.

Suus: Ik vond het echt een heel leuke les weer, nou ja, leuk... een eye-opener! ;)

Jan, wat een mooie foto's van Halley!! Mooi joh!

Shanna: Ik snap dat je droomt om daar zelf over te mogen besluiten, maar je moet wel in een situatie zitten dat het idd een keuze van jou is en niet die van je bankrekening. Dan is het ook wrang hoor! ;) Toch nog even geduld hebben!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 23:53

Suus: ben ook heel benieuwd hoe ze het straks verder oppakt.

Halley was vanmiddag echt de clown aan het spelen. Hij kan dan heel raar springen en je vervolgens aankijken van ... zag je dat wel. Gek beest, maar wel lief.

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 00:05

@Jennifer: we hebben vorige week zondag mee gedaan met carousselwedstrijd in Ermelo! ;) kijk eens op www.nemosbern.nl of op mijn hyves kim-hester.hyves.nl op mn hyves staan veeeeel foto's!
ohja als je ze dan neit kunt zien, voeg me maar ff toe!
verder staat ook in de agenda op de site wanneer we weer optreden, nu staat alleen eind augustus Vorden in de planning, 4 dagen lang, met een 8 tal! :D
daar rijd ik in principe ook in mee 4 dagen lang :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 00:35

Speciaal voor Anouk en foto van Kirsten in roze outfit:

Afbeelding

Rijbroek maatje 104 en laarzen maatje 25 zijn te koop :D
Laarzen heten bij ruitershop.nl Kinderlaars Bravo

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:06

Helaas! Michelle heeft inmiddels ook maat 110... en schoenmaat 28...
Maar mooie foto hoor! Echt wel!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:17

Halley _O- hahahaha echt een clown. Ik kan me wel voorstellen hoe hij je aankijkt.
Leuke foto's Jan!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:28

Annash schreef:
Jennifer8 schreef:
Ha shanna,

Recent zat ik ook nog in jouw situatie. Ik kon echt niet wachten om een paard te kopen, maar heb dat toch 3 jaar volgehouden, anders was hij/zij er al in mijn studietijd geweest, wat echt niet uitgekund had. Als ik je een tip mag geven; idd eerst afstuderen en dan eerst lekker genieten, dus buitenland ervaring opdoen. Een eigen paard is fantastisch natuurlijk maar vanaf dan gaan al je spaarcentjes daar in zitten en komt er van buitenland/ talen leren echt niets meer terecht. Ben dus blij dat ik gewacht heb met een paard tot ik afgestudeerd was en een baan had. Buitenlandervaring in NZ tijdens studie opgedaan, dus nu alle tijd en geld om me op mijn paard te richten. Maargoed, tis uiteindelijk wel een luxeprobleempje ;) .

Klopt, sluit me helemaal bij je aan... maar het is zo moeilijk... hahaha.

Ik heb het niet zo lang vol kunnen houden en heb Igneo aan het begin van mijn tweede studiejaar gekocht. Ik heb het wel zo gepland dat ik als ik echt met hem aan de slag kan afgestudeerd ben. (als het goed is :P)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:32

Anouk: Stoere foto's van Prince!
Ik denk niet dat Igneo zijn vriendjes heel erg zou missen. Hij is toch wel een beetje het buitenbeentje van de drie. Daarnaast krijgt hij op de nieuwe stal ook nieuwe vriendjes er voor terug.

Lisenka: Wat goed dat Esperanza zich daar niet druk om maakt :D
Gave foto's van Halley 8-) Hij kan echt zo mooi strekken :D
Igneo gaat trouwens als het goed is op 1 mei over, dus dan kan je een keertje langskomen met Keljan :D (kan je Boykin van Karin ook zien, want die staat daar ook :j )

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:47

Hier is Prince wel het buitenbeentje, maar Sam zorgt wel dat hij respectvol behandeld wordt door Des. Die jaagt graag op hem... Maar Prince is wel een karakterpaardje. Dat hebben we zaterdag ook wel gezien. Hij laat zich ook niet graag in de luren leggen door een opdringerige collega-dartmoor.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 10:01

Shanna gefeliciteerd! Mooi debuut gereden!

Mooie halley foto's voorbij zien komen...hoezo pre kan niet strekken!

wanda: leuk zo'n moeder dochter vader zoon dag!
Zwart? Dat is wel een hele overschakeling ja! ah wie weet als ze zo'n leuke my little pony cap ziet gaat ze weer om ;)! *ik smolt al en dankzij mijn erg kleine hoofd paste ik hem nog ook! Maarja om daar nu mee op wedstrijd te komen ;)*

anouk: Prince mocht dus de show stelen! Ben benieuwd naar foto's van je les!

jennifer: het ligt er ook maar aan in wat voor situatie je zit. Een verzorgpaard zoeken is niet altijd even makkelijk en als je op bepaald moment geen paard te rijden hebt, maar wel het geld voor een eigen paard, waarom wachten?
In mijn geval was het zo dat ik het wel een beetje gehad had met verzorgen, ik wilde meer verantwoordelijkheid en eigen keuzes kunnen maken. Plus het paard waar ik gek op was stond te koop, wilde niet dat er iemand anders mee van door ging ;) Dus in het 2e jaar van mn studie heb ik mn paard gekocht!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 13:58

Sanne: Kom ik zeker een keer langs. Heb Boykin ook nog nooit in het echt gezien. Rij nu af en toe weer buiten met Keljan, dus dan moet het makkelijk lukken.

Halley was ook echt aan het showen.

Michelle: Als Jan en ik het qua tijd redden proberen we bij de APTA van de dames aanwezig te zijn. Hoewel ik er niet aan twijfel dat ze er doorkomen, vind ik het toch wel spannend. Het zijn tenslotte de eerste Halley's die naar de APTA gaan.

Je kan rustig met een my little pony cap op de wedstrijd komen hoor. Mooi zelfde kleur dressuurjasje erbij en je bent er helemaal klaar voor.

Wanda: ik vind dat roze ook altijd erg lief bij meiden.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:10

Hoop dat ik dit jaar ook bij de keuring kan zijn. Assen is gelukkig niet zo ver (iig niet zo ver als Deurne hihi)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:01

Ik ben vandaag weer met Jippe aan de slag gegaan. Eerst lekker los longeren, ja hij blijft zuur kijken ook zonder zweep... Doe ik hem aan de longe dan kijkt ie vrolijker, is werkbaarder... gek paard. Na wat losstap en indraafwerk 3 balkjes neergelegd (op 1/3 van de bak 1) en dat vond ie nog best lastig. Trapte 1 keer hard met zijn achterbeen op de balk, verschoot ervan (ik ook, dacht OEI!), gaf een onderdrukt gilletje en bokte 3 a 4 keer. Dat ben ik niet gewend van hem. Hij was echt bozig en heb hem maar even laten gaan (hij bleef draven en liep de balkjes heel mooi, alsof hij wilde laten zien dat ie het echt kon) en toen was ie wat kalmer. Heb hem naar mij toen gehaald en zijn hoef geinspecteerd en opgetild... wat bleek: zat er een schelpje IN zijn straal. ;( Stak er echt uit. Dus dat eruit gehaald. Was ie wel dankbaar voor. Dus ik denk met dat harde neerkomen dat die schelp erin is gegaan. Ja dat doet zeer en dan mag je ook wel effe bokken. Heb hem toegesproken dat ie rustig moet doen, niet zo wild en geloof het of niet... maar het ging daarna beter.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:19

JeanleGrand schreef:
Eerst even lekker in het zonnetje.
Afbeelding

Dan even de beentjes strekken
Afbeelding

En dan even een vreugde bokje
Afbeelding

Lisenka! Je hebt zn mooie appels eraf gepoetst |( hihi. Hij is wit geworden :oo . Niet normaal! Wel jammer, maar misstaat hem zeker niet. Wat kan hij toch lopen he :~ . Het blijft echt 1 van mijn favo's <3 .

*Heeft gewoon even gecheckt met een andere foto, en nee, ik ben niet scheel :D *
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:42

Halley is inderdaad een stuk lichter geworden!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:00

Ik moest ook echt even 2 keer kijken of het Hallt was, wat is die veranderd!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:53

Ik vind hem echt zó'n lekker ding...en niet alleen omdat hij prachtig is,maar gewoon zijn uitstraling,zijn oog.....

snappen jullie me nog :P