Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Fijn dat het beter ging als de vorige keer
.
. Fijn dat sams bespiering steeds beter word
.
Toch nog even geduld hebben!
kijk eens op www.nemosbern.nl of op mijn hyves kim-hester.hyves.nl op mn hyves staan veeeeel foto's! 
hahahaha echt een clown. Ik kan me wel voorstellen hoe hij je aankijkt.Annash schreef:Jennifer8 schreef:Ha shanna,
Recent zat ik ook nog in jouw situatie. Ik kon echt niet wachten om een paard te kopen, maar heb dat toch 3 jaar volgehouden, anders was hij/zij er al in mijn studietijd geweest, wat echt niet uitgekund had. Als ik je een tip mag geven; idd eerst afstuderen en dan eerst lekker genieten, dus buitenland ervaring opdoen. Een eigen paard is fantastisch natuurlijk maar vanaf dan gaan al je spaarcentjes daar in zitten en komt er van buitenland/ talen leren echt niets meer terecht. Ben dus blij dat ik gewacht heb met een paard tot ik afgestudeerd was en een baan had. Buitenlandervaring in NZ tijdens studie opgedaan, dus nu alle tijd en geld om me op mijn paard te richten. Maargoed, tis uiteindelijk wel een luxeprobleempje.
Klopt, sluit me helemaal bij je aan... maar het is zo moeilijk... hahaha.
) 
Hij kan echt zo mooi strekken
(kan je Boykin van Karin ook zien, want die staat daar ook
)
! *ik smolt al en dankzij mijn erg kleine hoofd paste ik hem nog ook! Maarja om daar nu mee op wedstrijd te komen
*
Dus in het 2e jaar van mn studie heb ik mn paard gekocht!
Stak er echt uit. Dus dat eruit gehaald. Was ie wel dankbaar voor. Dus ik denk met dat harde neerkomen dat die schelp erin is gegaan. Ja dat doet zeer en dan mag je ook wel effe bokken. Heb hem toegesproken dat ie rustig moet doen, niet zo wild en geloof het of niet... maar het ging daarna beter. JeanleGrand schreef:Eerst even lekker in het zonnetje.
Dan even de beentjes strekken
En dan even een vreugde bokje
hihi. Hij is wit geworden
. Niet normaal! Wel jammer, maar misstaat hem zeker niet. Wat kan hij toch lopen he
. Het blijft echt 1 van mijn favo's
.
*