Soeske Turkse vrouwen. Na hun dertigste gaan ze op hun moeder lijken en dat is meestal niet fraai.

Saida Toen ik vanmorgen wakker werd, was ie al weg, dus uitslapen is niet gelukt. En volgens mij heeft hij ook niet op de bank gelegen,maar ik heb hem een lekker ijsje gegeven...
Madelief Ja, Frank zei verbaasd, dat ie nog niet in jouw profiel had gesnuffeld, dus hij keek mee. Toch een mooi profiel! De mijne is leeg. Daarvoor verwijs ik naar mijn hyve. Ik snap niet hoe je hier foto's moet uploaden. Dat klinkt altijd zo omslachtig. Maar vandaar dat ik de kat niet zag haha! Nou mooi, drie katten! leuk! Ik kom pas kijken als ze alledrie een baasje heben.

Snowy Dat is idd balen. Jammer dat wij niet dichterbij wonen. Frank is er altijd wel voor te porren en dan zou Sam het waarschijnlijk ook gewend zijn. Hij doet dat regelmatig met Frank, maar nu hij Dessie heeft, staat Sam op het 2e plan.
Sanne mooie fotosessie. Ik zit weer met een grijns op het gezicht!
Ilona Herkenbaar, dat schijterige. Samaranch kan het ook al. Vandaag waren de buren heel eng, want die... praatten...

Moppie Sterkte! Jammer dat het nu weer minder gaat.
Nou even over mij en Sam. Meneer was nogal opgefokt. Hij had al liggen rollen in zijn stal. Iets wat ie nog nooit heeft gedaan. Toen begon het te regenen. Dus maar eerst uitgebreid gelongeerd in de binnenbak. We hoorden mensen praten, want naast de binnenbak wonen de buren en die hadden een feestje. Toch alleen opgestapt en gereden, maar de bak was zo stoffig, dat ik afgestapt ben en het buiten weer probeerde. Meneer liep weer wat te drietsen. Allemaal stapjes naar voren, opzij enzo zetten, terwijl ik wil opstijgen. Hij zal mijn twijfels wel gevoeld hebben. Uiteindelijk ben ik toch alleen opgestegen. Rijden ging lekker! Draven en lichtrijden gingen weer goed! Toen de andere ruiter er uit ging heb ik nog een paar rondjes actief gestapt, maar ik ben toch wel huiverig om nu alleen te rijden in de buitenbak en het hield op met zachtjes regenen, dus na een dik half uur zijn we gestopt. Al met al allemaal weer goed gegaan! 2 keer alleen opgestegen en een braaf paard. Dus ik was tevreden! Morgen gaan we weer.

Sabrina heeft vandaag ook even gereden. Ze wilde persé even draven op prince. Daarna vond ze het wel goed en Prince ook, want het was warm! Tevreden zijn we gestopt! Maandag bel ik een kennis van mij om af te stemmen wanneer ze kan lessen. Ik denk dat ze het nu wel aankan. Ze werkt er keihard voor en dat moet je dan belonen hè?