[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:40

Peet: Goed dat je hem toch buiten hebt gezet Haha! Nou hopen op een spoedig herstel Haha!

Nouvel: Mooie foto’s van je spookje!

Pipi: Echt fijn dat het zo goed gaat met Mynke Haha!

Hunnebun: Fijn dat het met al je paarden goed gaat Haha! Maak je ook snel weer foto’s van Yfke? Ik vind dat zo’n schattig veulentje.

Margot: Wat een droppie Lachen

van mijn kant heb ik op het moment niet zo veel te melden, alles gaat z'n gangetje.

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:03

Zal er aan denken, zasread Knipoog
K zal binnenkort maar eens allround foto's maken van alles wat ik tegenkom,
zijn jullie vast blij mee Lachen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:29

Soeske gave foto's hoor, hoe gaat het nu met hem nog steeds kreupel? Gelukkig is Claudje weer wat beter, bevangenheid is echt zo rot! Ze worden nog dik van de lucht die kleintjes, dus ik weet hoe lastig het kan zijn!

Cindy nog heel veel sterkte, echt erg dat ze nog zo veel pijn heb gehad op het laatste moment. Maar beter voor haar dan dat ze nu geen pijn meer heeft, en ze heeft echt een mooie leeftijd bereikt! Hopelijk voel jij je snel ook wat beter, sterkte ook met je rug! En dat genieten komt vanzelf wel weer hoor, tis toch logisch dat je dat nu even niet kan? De foto's zien er iig super uit, wat een mooi plekje!

Spokie hopelijk voel je je weer wat beter! Ik kan het goed begrijpen hoor, je mag je ook best even rot voelen. Je hebt natuurlijk ook best even veel voor je kiezen gehad de laatste tijd Ach gut

Fem hoest met Wesseltje, heeftie zijn rust weer een beetje gevonden? En Lucky hoort er al helemaal bij haha hij is echt stoer! Gaat hij ook voor de kar? Foto's van Dink met kar en complete uitrusting hoop ik vandaag even te maken, heb wel heeeeeeeele stoere andere foto's van Dinkeltje die hoop ik strax even te plaatsen Kwijl

Sanne haha ja shetjes hebben zeker een groot ego Tong uitsteken Ik vind ze eigenlijk veel stoerder dan grote paarden haha maar ja helaas pas je er al heel snel niet meer op qua lengte. Anders had ik waarschijnlijk nu nog steeds op een shet gereden haha Schijnheilig Wel fijn dat het trouwens weer beter gaat op je werk! je diploma uitreiking klonk erg gezellig haha Pipi Lankous dat is tenminste wel origineel Tong uitsteken

Regine leuke foto's van Maes! Hij wordt al een hele vent!

Pipi wat geweldig dat Snuitje het zo goed doet onder het zadel! haha ik zou er ook graag zelf opwillen hoor, dat is toch altijd weer een historisch moment! En echt hele mooie foto's!

Yenneke klinkt goed, sux6 met de verkoop! haha wat was er gebeurd dan met je oude paardje, schrok hij dan zo van een koe ofzo dat hij in de sloot sprong? Koe Nee heb helaas nog geen lesgroepje compleet, moet nog steeds een soort van folder die ik heb gemaakt bij de pensionstal van de buren gaan brengen. Hihi heb een beetje van de info gebruikt die jij mij had gePBd Haha! Hopelijk vind je dat niet erg! Verder heb ik ook info gekregen over Angela Remie, die in Breda zit, krijgt les van Marijke de Jong en doet dr opleiding bij Bent. Dus dat klinkt op zich ook wel goed, maar ik heb natuurlijk liever gewoon Willy. Fijn dat Xje alles zo goed oppakt joh, dat is echt lekker!

Madelief, leef je nog?! Haha druk zeker! Wel cool dat je die prijs hebt gehad voor Duits Tong uitsteken

Picasso Suevo dekt af en toe ook nog gewoon. Hij staat nu alleen maar in de kudde dekte hij ook steeds 1 merrie. Denk niet dat je je daar al te veel zorgen over hoeft te maken Knipoog

Loola nou kom op joh met je foto's we hebben nu wel lang genoeg gewacht Tong uitsteken En die vlekken daar kijken wij als barokke paarden fans natuurlijk dwars doorheen Vork gefeliciteerd met je nieuwe aankoop trouwens! Ook daar willen wij natuurlijk foto's van Haha!

Peet sterkte met je niet-meer-kerel, ik hoefde Suevo ook niet af te spuiten want dan kan je bacterien terug de wond inbrengen. Wel idd veel beweging, het liefst op de wei maar als dat niet mogelijk is een paar keer per dag stappen zoals Eef al zei. Hopelijk is hij snel weer de oude!

Marit hoe ging je les? En ben je weer een beetje bijgekomen?

Liekej & Margot leuke foto's!

Nouvel tussendoor wel nog even ademhalen he Tong uitsteken maar ik weet wat je bedoelt hoor, hier precies hetzelfde! En je witte sprookje staat er weer mooi op Kwijl

Nou ik ben weer bij geloof ik whaha Tong uitsteken We hebben gisteren een 2 uur durende buitenrit gemaakt naar een natuurgebied, was echt supermooi daar! Dinkey heeft heerlijk rondgesjouwd met 2 hele lieve meisjes op zijn rug en daar heb ik wel hele leuke fotos van die ik straks even zal gaan verkleinen, uploaden en dan plaatsen natuurlijk!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:44

Zo, pfoeh, gister die wedstrijdclinic bij Lia de Ruiter; het was ontzettend leuk en leerzaam en er keken ook vet veel mensen. Wel een beetje spannend maar dat ging al gauw over.

Ze zei dat Picasso en ik een leuke combinatie waren en dat we elkaar goed aanvulde, dat ik erg netjes zat, en dat Picasso veel aanleg had voor het hogere werk. Daarbij vond ze dat ik in draf nog erg hard moest werken omdat hij de neiging heeft om in twee stukken te vallen en het is dan heel moeilijk om hem bij elkaar te rijden. We hebben heel veel schouderbinnenwaarts op de volte geoefend, ook contra-schouderbinnenwaarts. Ze vond wel de galop héél erg goed, hij zet zijn achterhand er heel erg mooi onder en is mooi verzameld. Middenstap zou nog iets meer mogen en middendraf was redelijk goed.

Ik heb helaas geen foto's.

Proef was heel erg slecht naar m'n idee, hij liep de hoeken niet door. Hij galoppeerde steeds aan in verzamelde galop, hij ging draven tijdens de middenstap. Al met al toch nog netjes 176 punten. Ja

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:46

Nou hier dan de foto's!

Hier Dinkey met Brenda (9), ze hadden eerst aan de longeerlijn geoefend en toen dat goed ging mocht ze even los in de bak Lovers

Heel erge LOL Pling
Afbeelding

Je ziet het niet goed door de enorme bos manen maar als je goed kijkt komt Dink hier heel trots met zijn oortjes naar voren op mij af gedraafd Kwijl "Kijk dan baasje!"
Afbeelding

En toen met Amber (5) nog veilig aan de longeerlijn.

Oh wat lijkt hij hier dik! Haha Dink in de passage Schijnheilig en ook Amber heeft heel veel LOL Haha!
Afbeelding

Nagevelijke super sport pownie Cool (Jammer dat hij nu die peesjes en springschoenen niet aanhad Tong uitsteken Schijnheilig) Opperste concentratie bij beiden Lovers
Afbeelding

En Suev op zijn nieuwe stek, lekker in de wei:
Afbeelding
Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:48

Leuke foto's Dinkeygirl, die Shet is echt zo lief. Lovers
En Suev is ook zo'n knapperd. Ja

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:00

Heee Malin,
Wat ziet suevo er goed uit zeg!!! Hij glanst als een trein!!

Ik heb ook weer foto's van enno gemaakt.

viewtopic.php?f=53&t=800925&p=27659703#p27659703

en ik heb ook rijfoto's.
die zet ik niet in een apart topic maar laat ik even alleen aan jullie zien omdat het echt de goede kant op gaat.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:06

Enno ziet er ook goed uit joh, leuke foto's! Heb ook ff in je topic gereageerd Knipoog

Hihi ja Suev is daar echt veranderd! Hij is ook weer veel heter dan hij op mn oude stal was hihi Nagelbijten / Gniffelen maar hij laat zich wel heel fijn rijden op het moment dat ik zijn concentratie eenmaal heb. Hier had hij trouwens net gerold in het zand van de paddock, maar had het er een beetje afgeveegd voor de foto Bloos Kan je nagaan als ik hem ff goed poets Haha!

De kids hebben trouwens ook nog gegaloppeerd op Dinkey haha dat was helemaal dikke LOL Hyper! maar die fotos heb ik niet geplaatst anders werden het er zoveel Tong uitsteken

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:50

Malin wat een gave foto's van Dinkey Haha! Hij heeft er zo te zien ook erg veel lol in, haha!
En Suev glimt als een spiegel!!!! Ben best een beetje jaloers, want Licor zit momenteel niet erg goed in zijn vel en hij is een beetje dof.
Door de aanhoudende nattigheid is hij verkouden geworden (snotneusje en een hoest) en hij wordt ook gek van de jeuk aan zijn manen Huilen Er blijft dus niet veel meer van over helaas.
DA is langsgeweest en hij krijgt pilletjes tegen zijn verkoudheid en de jeuk zou een allergische reactie zijn op die kleine steekmuggetjes die hier talrijk aanwezig zijn. Het is geen zomereczeem, maar dus een allergie en het is erg plaatselijk. Voor Yoshi's zomereczeem heb ik een super middeltje gevonden, maar voor Licor helpt het dus niet.
Ik denk erover om een losse halsdeken te kopen, maar daar zullen zijn manen ook niet mee gespaard worden... Als iemand tips heeft voor een halsdeken??

Ik heb echt nog niet de tijd gehad om alles bij te lezen wat er getypt is toen ik op vakantie was, hopelijk vergeven jullie mij dat Bloos

Eef, het rijden met Enno gaat duidelijk beter! Wat een knapperd Lovers

De foto's van het witte spookje zijn ook weer prachtig, wat een mooie compacte merrie is het toch!

Lola, nu willen we wel foto's hè Haha!

Ik heb nog niet echt kunnen rijden sinds ik terug ben (normaal had ik vandaag wedstrijd, maar ik heb me afgemeld), maar straks ga ik een stapwandelingetje maken met Licor en volgend weekend hebben we 3 dagen dressuurstage, daar kijk ik al naar uit Lachen
Maandag begin ik dan op mijn nieuwe werk... spannend!

Ik heb wat foto's opgeladen van onze vakantie, maar het zijn er nogal veel geworden, anders moeten jullie de link maar bekijken van mijn site: http://users.telenet.be/erik.kerkhofs/V ... daluc%eda/
Als je uitleg wil bij een foto, dan gil je maar Knipoog

tepaard2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:55

hallo allemaal,

Ik ben Michel, ik heb een Andalusische merrie waar ik gigantisch trots op ben, We rijden endurance samen met een arabier (zjivago van Jeannine).

Lista doet het echt geweldig in de endurance, alleen laatst op de Ginkelse heide kreeg ze een B bij het nakeuren voor de locomotie. Ze is onbeslagen voor en ik had haar springschoenen vergeten!
Stom he

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:07

Welkom Michel! Het is hier heel gezellig Lachen heb je ook foto's van je paardje?

Lobke heb net al je foto's bekeken, echt waanzinnig mooi joh! haha ik herkende Licor gelijk op die foto Haha! Wel balen joh dat Licor even niet zo lekker in zn velletje zit. Ik kan me voorstellen dat je baalt van zn manen maar dat groeit vanzelf weer aan.

Wat betreft de dekens zou ik voor de Weatherbeeta gaan of anders de rambo sweet itch hoody. Dat zijn geen losse halzen maar complete dekens. Ik heb er zelf natuurlijk ook naar zitten kijken en die twee dekens hebben bij de manen en boeg van dat speciale, hele zachte en gladde spul zodat het niet te veel schuurt. De sweet itch hoody is echt een exceemdeken en de WB is een gewone vliegendeken, voordeel daarvan wel is dat die weer een buikflap heeft. De stof van de WB was ook echt zacht en soepel. Van bucas heb j de buzz off maar die schijnt meer te schuren op de nek dan die andere twee. Die Femke toen liet zien is ook een goeie alleen daar zit geen glad spul aan de binnenkant voor zijn manen.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:35

Bedankt voor de tip Malin Lachen Kocht jij je dekens niet ergens on line? Wat was die link ook weer Clown

Welkom Michel!

Kijk eens wat een leuke prijs (4000 euro inclusief transport) voor een fijn paardje met een kleine schoonheidsfout http://82.198.111.110/verkaufspferde/mo ... narca.html
Als we enkele jaren verder waren, had ik hem meteen naar hier gehaald Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:06

DinkeyGirl schreef:
Nou hier dan de foto's!

Wat een leuke foto's Malin Haha! Die van Dinkey zijn überschattig en Suev ziet er heel goed uit!

Idra schreef:
DA is langsgeweest en hij krijgt pilletjes tegen zijn verkoudheid en de jeuk zou een allergische reactie zijn op die kleine steekmuggetjes die hier talrijk aanwezig zijn. Het is geen zomereczeem, maar dus een allergie en het is erg plaatselijk. Voor Yoshi's zomereczeem heb ik een super middeltje gevonden, maar voor Licor helpt het dus niet.
Ik denk erover om een losse halsdeken te kopen, maar daar zullen zijn manen ook niet mee gespaard worden... Als iemand tips heeft voor een halsdeken??

Euh Lobke, zomereczeem ís een allergie voor kleine steekmuggen. Het komt in tal van gradaties voor en sommige paarden hebben enkel een klein plekje op hun manenkam dat verschrikkelijk jeukt terwijl andere hun hele lichaam compleet naar de sodemieter schuren...
Ik heb zelf al 2 eczemers gehad, beste wat je kan doen is de piekuren van de Cullicoide mug vermijden (voor 10 uur 's ochtends na 5 uur 's avonds) door ze binnen te houden of in te pakken met een eczeemdeken. Voeding doet heel veel, geen vet groen gras, niet teveel eiwitten en liefst oud(er) stengelig hooi. Verder géén verse groenten of fruit zoals peen en appels...

Qua dekens kan ik die van Equitheme aanraden, kost slechts 75€ maar is heel degelijk van kwaliteit. Je kan ook enkel een halsdeken proberen maar dan kunnen de muggen nog steeds steken en vertaald dat zich nog altijd naar jeuk in de manenkam...
Enkel een halsdeken (bvb Ivanhoe) kost al meer dan een complete van Equitheme Knipoog
Je zou kunnen denken dat zo een eczeemdeken hinderlijk is maar het is van een zeer snel drogende, lichte stof gemaakt. Mijn merrie blijft er koeler onder dan zonder deken, heeft daardoor minder last van dazen en de deken schuurt, trekt of knelt nergens door de elastische stof.
Deze heb ik dus http://www.janborneman.nl/images/eczeem.jpg

Ik zou voor al mijn dieren (moest ik vliegendekens gebruiken...) een eczeemdeken kopen, ik ben enorm kritisch als het om pasvorm en comfort gaat en er is over geen enkel deken zo goed nagedacht als over een eczeemdeken. Dat wordt echt een tweede huid vind ik.

Ik ga zo je foto's bekijken trouwens!

redina schreef:

Wat is Enno toch moooooi! Wat een beest is het toch, nog steeds evenveel présence en kracht straalt ie uit!

En welkom Michel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:11

Ben ik ook weer even!

Redina wat ziet Enno er goed uit! Rijden ziet er ook al stukken beter uit! Nu nog het koppetje wat meer omhoog en het neusje er wat meer uit en het plaatje is perfect! Knipoog

Malin Ja, Daks ging toen even voor zeepaardje spelen. Hij gaat echt gewoon helemaal flippen als hij koeien ziet. Hij krijgt een waas voor z'n ogen en hij kan alleen nog maar aan vluchten denken. Gelukkig is alles goed afgelopen en kunnen we er achteraf wel om lachen. Het was een heel komisch gezicht. Paard was ineens weg en twee seconden later springt ie weer op de kant, maar dan helemaal doorweekt en groen van de kroost. Haha!

Maar wat ziet Suev er goed uit!!! Mooi manneke hoor! En die Dinkey, zo schattig!!! Lovers

Maar vind het niet erg hoor dat je wat van mijn uitleg hebt gebruikt Knipoog Hoop dat je nog wat geïnteresseerden kunt vinden zo!

Lobke Die is leuk!! Wow! Voorlopig komt er bij mij ook geen nieuwe, heb net een jonge knapperd Knipoog

Michel Welkom!! Foto's van je dame?!? Pling

Zal verder wel weer een heleboel mensen vergeten zijn... sorry, sorry, sorry! Afgod

Heb vanochtend weer les gehad. X heeft weer aan de dubbele longe gelopen. Hij doet echt zo braaf mee! We gingen hem nu op commando leren aandraven, overgang draf-stap en halthouden. Alleen op stemcommando en zonder dat je dan zo aan die longe moet gaan hangen. Hij onthoudt alles echt snel! Dus het ging heel goed!

M'n ouders zijn hem ook voor het eerst komen bewonderen en hij is goedgekeurd Go jij! Go jij! Haha!
M'n moeder heeft nog een aantal foto's gemaakt, dus ik ben benieuwd hoe die zijn geworden!

Nou ga er weer vandoor. We moeten zo langs schoonmoeders, want die is heel zielig op 't moment omdat haar oude kater van de week dood is gegaan.

Succes met de paardjes!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:13

Kei toffe foto's Lobke! Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:21

Wat een gave foto's zijn er weer geplaatst zeg!! Het witte sprookje ziet er weer prachtig uit, rijden gaat ook netjes! Suev ziet er ook heel goed uit, en die glimt idd als een spiegel zeg Ja En dan Dinky Lovers Echt een stoere man, super hoe braaf die rond rijd met die kleine meiden op zn rug! De andere paarden foto's waren ook heel leuk!

Nieuwkomer, welkom hier! Het is hier erg gezellig Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:45

Ik heb hier alvast enkele foto's van mijn nieuwe fokmerrie Havane, verwacht er niet veel van... 23-jarige fokmerries die 18 veulens hebben gehad (waarvan de laatste een tweeling) die zien er ietsje anders uit dan wat we in dit topic gewend zijn Knipoog

Veulentje van Havane v: Vermont

Afbeelding

Havane zelf als 23-jarige fokmerrie. Als ze naar hier komt gaat er voorzichtig wat krachtvoer aangehaald worden in de hoop ze van dat schrale af te krijgen. Nu doet ze het uitluitend op gras.

Afbeelding

En nogmaals de jongste dochter

Afbeelding

Afbeelding

Zeg gerust wat je er van vind Haha! We kunnen er tegen Knipoog

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:46

Michel, welkom!

Dames, geweldige foto's hierboven.

Ook maar even een paar van mij (heb ze ook al op het Barokke Paarden Forum gezet). Van mijn über-penny-setje dat dus paars is ....

Heel erg paars....
Afbeelding

Tot in detail Haha!
Afbeelding

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:52

Laura ik weet dat zomerczeem ook een allergie is aan die muggetjes, maar toch kan het bij Licor geen zomereczeem zijn want hij is al 10 jaar en dan zou dat al veel langer geleden moeten naar boven gekomen zijn.

Verder heeft mijn ruitersportzaak een middeltje dat zelfs voor de ergste schuurders helpt (een apotheek maakt het en verkoopt het bij hen) en voor Yoshi helpt dit wel en voor Licor totaal niet.
Elk paard met zomerczeem dat ik ken en met dat middeltje behandeld wordt is er vanaf. (Crinis heet het, je moet het echt proberen!)
Dus bij Licor moet het wat anders zijn. Hij had vorige jaren enkel heel veel jeuk in zijn oren van die muggetjes, en nu blijkbaar ook op een stuk van zijn manenkam, maar volgens de DA is het geen zomereczeem.
Mijn haflinger heeft ook altijd zomereczeem gehad, dus ik ben helaas niet aan mijn proefstuk toe....

Verder zie ik het eigenlijk niet echt zitten om hem elke keer helemaal ingepakt de wei op te zwieren, een paard staat af en toe toch ook graag "kaal" op de wei denk ik. Darabij weet ik niet of het mogelijk is een anagenaam deken te vinden voor zo'n breed paard als Licor... Maar ja, ik ga het nog even aanzien en wat dingetjes uitproberen en dan zien we wel weer.
Rekening houden met de uren is ook moeilijk, aangezien ik om 10u en 17u nog op mijn werk ben Haha!

Jouw nieuwe merrie vind ik wel heel mooi fokken Laura, als ik zo naar haar veulen kijk!
Maar waar zijn de Xender foto's???? Tong uitsteken

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:00

Branka, staat gaaf die kleur!

Ik zal vanavond even proberen te reageren, ben vandaag de hele dag op de club geweest...
We hadden een schrik- en obstakeltraining, echt zo gaaf!

Eerst aan de hand en toen nog even onder het zadel, ik ben echt super trots op m'n kleine witte spook!

ingepakt! Haha!
Afbeelding

rijden met zeil, dat was best even spannend, zo'n wapperend ding naast je! Cool
Afbeelding

Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:21

Hee, is dat John Erb van het Balingehof? Leuk zeg! Lijkt mij ook heel gaaf om eens te doen.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:30

nou hier even een paar foto`s van tsjillert
Afbeelding
Afbeelding
en mijn andere kanjer Afbeelding

en tja nu ook de eerste foto als ruin Afbeelding

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:31

Hey, da's John! Wat leuk! Hij cond je spookje vast erg leuk! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:53

@dinkeygirl,wat ene gave foto`s van die shet met de kleine anky op zijn rug
je ziet zo dat heel veel plezier erin hebben
gaaf hoor
@redina ook mooie rijfoto`s ziet er mooi en netjes uit
@michel, welkom bij de leuke club van dit forum ik zag in tekst staan dat je uit amsterdam komt , ben ik ook geboren waar kom je vandaan en hoelang doe je over je reis met je paardje???????
en graag foto`s zijn we gek op
@loolapelooza wat een mooie veulens geeft die merrie door en idd een beetje kracht voer zal geen kwaad kunnen maar ze lijkt me erg lief de merrie geef haar maar een mooie oude dag Pling
@brankaz wat een gaaf kleurtje dat paars hahahha ik had al gezegd echt pennygevoel he maar ik beloof jullie ik ga tsjillert van de weke op de foto zetten helemaal in het roze hahahaa even me man gek maken nu kan het he als ruin als hengst mocht ik nooit roze op doen bij hem maar nu noemt hij tsjillert gordon!!!!! Boos!
@nouvel erg mooi die foto`s van je spook leuk he hoe ze dat doen
zijn ook laatst bij ons op stal geweest voor een demo erg gaaf om te zien

ik hoop dat ik niemand vergeten ben anders sorryyyyyyyyyyy Bloos

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:10

peetisgreat schreef:
@brankaz wat een gaaf kleurtje dat paars hahahha ik had al gezegd echt pennygevoel he maar ik beloof jullie ik ga tsjillert van de weke op de foto zetten helemaal in het roze hahahaa even me man gek maken nu kan het he als ruin als hengst mocht ik nooit roze op doen bij hem maar nu noemt hij tsjillert gordon!!!!! Boos!

Roze is bij Frío echt not done! Hij mist al onderdelen, dat ga ik echt niet benadrukken! Verder vind ik roze best leuk maar niet op Frío Knipoog Paars kan nog net Haha!