Nouvel: Mooie foto’s van je spookje!
Pipi: Echt fijn dat het zo goed gaat met Mynke

Hunnebun: Fijn dat het met al je paarden goed gaat

Margot: Wat een droppie

van mijn kant heb ik op het moment niet zo veel te melden, alles gaat z'n gangetje.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DinkeyGirl schreef:Nou hier dan de foto's!
Idra schreef:DA is langsgeweest en hij krijgt pilletjes tegen zijn verkoudheid en de jeuk zou een allergische reactie zijn op die kleine steekmuggetjes die hier talrijk aanwezig zijn. Het is geen zomereczeem, maar dus een allergie en het is erg plaatselijk. Voor Yoshi's zomereczeem heb ik een super middeltje gevonden, maar voor Licor helpt het dus niet.
Ik denk erover om een losse halsdeken te kopen, maar daar zullen zijn manen ook niet mee gespaard worden... Als iemand tips heeft voor een halsdeken??
redina schreef:
peetisgreat schreef:@brankaz wat een gaaf kleurtje dat paars hahahha ik had al gezegd echt pennygevoel he maar ik beloof jullie ik ga tsjillert van de weke op de foto zetten helemaal in het roze hahahaa even me man gek maken nu kan het he als ruin als hengst mocht ik nooit roze op doen bij hem maar nu noemt hij tsjillert gordon!!!!!