Wie start er allemaal met een fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iEmmaaa

Re: Wie start er allemaal met een fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 09:51

Sterkte Laura!

Ik heb ook altijd 205/195 ligt er een beetje aan hoe groot het valt. Ik ga in principe wel altijd uit van 205, zweetdekens vind ik nooit zo erg als die wat aan de grote kant zijn.
Misschien zou je hem eerst mogen passen? :)

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 09:54

Laura beterschap

Hier ook een 195. Ze is 1.60

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:01

Hier ook 195/205.. verschilt een beetje per merk. (1.64 en breed maar compact)

Fijn dat dat trainingstraject zijn vruchten afwerpt caro_marjaH! En wat leuk, je was gister met een stalgenootje van mij op buitenrit! (Esmee met haflinger mando!) 't was wel koud of niet?

Verder iedereen heel veel succes en plezier in Emmeloord!

Ze hebben zowel mijn als Arjen's naam verkeerd geschreven op de startlijst in Emmen... tjeem.. staat toch wel duidelijk op het inschrijfformulier lijkt mij? :') En zelfs in de aanmeld mail staat mijn naam er gewoon in...
Ben benieuwd... 't is een beetje een generale, volgend weekend finale van de indoorcompetitie starten :#

Wij hebben gister in de les teugeldrukmeting gedaan! Was echt super leuk en we kunnen weer even vooruit met oefenen. Maar al met al was 't helemaal niet gek *\o/*

Afbeelding

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:11

Hier 195 of 205.
Ze is net geen 1.60. Maar wel veel schouder, borst en bips...

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:36

Zoals het er nu naar uitziet kan ik niet in Emmeloord starten. Ik had in augustus al aangemeld maar mijn mail is blijkbaar niet aangekomen en ik heb er niet op gelet of ik een bevestiging kreeg. Misschien als er nog wat afmeldingen komen.......

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:48

Ilsemarie schreef:
Hier ook 195/205.. verschilt een beetje per merk. (1.64 en breed maar compact)

Fijn dat dat trainingstraject zijn vruchten afwerpt caro_marjaH! En wat leuk, je was gister met een stalgenootje van mij op buitenrit! (Esmee met haflinger mando!) 't was wel koud of niet?

Verder iedereen heel veel succes en plezier in Emmeloord!

Ze hebben zowel mijn als Arjen's naam verkeerd geschreven op de startlijst in Emmen... tjeem.. staat toch wel duidelijk op het inschrijfformulier lijkt mij? :') En zelfs in de aanmeld mail staat mijn naam er gewoon in...
Ben benieuwd... 't is een beetje een generale, volgend weekend finale van de indoorcompetitie starten :#

Wij hebben gister in de les teugeldrukmeting gedaan! Was echt super leuk en we kunnen weer even vooruit met oefenen. Maar al met al was 't helemaal niet gek *\o/*

[ [url=m/X1LtUr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk dat dat een stalgenootjes van jou is... :) Het was super gezellig. Maar wel koudddd :P
Intressant zegt die teugeldrukmeter, was dat bij de les van Jenny? Kwam er nog iets bijzonders uit naar voren?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:49

Jullie gingen echt goed Ilsemarie! Arjen laat zich steeds fijner bewerken!

Wat balen Els! Nog snel op zoek naar andere wedstrijd?

Syb is net geen 160 en draagt van Horseware die tussenmaat, de 198. Dat past echt mooi. Maar het hangt echt van het merk af of het 195 of 205 moet zijn. 195 soms wel wat krap voor bij de borst of om de hals.

Ik heb gisteren ook les gereden bij de juf. Begin van de pirouettes gemaakt, dat klinkt makkelijker dan het is. Maar er zaten echt wel goede stukken bij...

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:07

Sanet schreef:
Wat balen Els! Nog snel op zoek naar andere wedstrijd?

Ik heb al gekeken maar er zijn er maar 2 een beetje in de buurt en die zitten vol. Ik wacht even af, meestal melden zich nog wel wat mensen af. En voor de M zijn het ook geen fijne starttijden, zaterdagavond laat en zondagochtend weer vroeg. Dus als ik 1 van de 2 dagen nog zou kunnen starten door afmeldingen dan vind ik het ook prima en anders maar niet op concours komend weekend.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:25

Sterkte Laura!

Fem is 1,65 niet super breed ik heb maat 195 ligt er ook aan wat voor merk

Wauw dat lijkt me zo intressant ilsemarie dan word je bewust van je druk. Zou een goede spiegel voor mij zijn.

Jammer Caro, misschien vallen er wel een aantal uit!

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:36

Het is gewoon via mp dus moet natuurlijk eerst betalen voordat hij verstuurd word, dus ik twijfel..
Vind 40 euro dan weer te veel geld om het even te proberen :)

Edit: zou er anders iemand interesse hebben om hem weer van mij over te nemen mocht hij niet passen?
Gaat om deze: http://www.dedunsborg.nl/a-36633546/glo ... d-edition/

Gaaf hoor Janet pirouettes oefenen! Mijn instructrice ging gisteren zelf ook nog even op haar paard nadat ik gereden had, ging ze ook pirouettes laten zien en wissels om de 3 passen, het ziet er allemaal zo makkelijk uit maar als je het zelf moet doen :=

geertje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:50

bij mij ligt het er aan wat voor deken ik heb. ik heb nu een wollen deken met hals mt 205 en een dikke fleece 195.

maar zijn winterdken bijvoorbeeld is weer 215

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:02

Estherr__1 schreef:
Het is gewoon via mp dus moet natuurlijk eerst betalen voordat hij verstuurd word, dus ik twijfel..
Vind 40 euro dan weer te veel geld om het even te proberen :)

Edit: zou er anders iemand interesse hebben om hem weer van mij over te nemen mocht hij niet passen?
Gaat om deze: http://www.dedunsborg.nl/a-36633546/glo ... d-edition/

Gaaf hoor Janet pirouettes oefenen! Mijn instructrice ging gisteren zelf ook nog even op haar paard nadat ik gereden had, ging ze ook pirouettes laten zien en wissels om de 3 passen, het ziet er allemaal zo makkelijk uit maar als je het zelf moet doen :=

In welke maat ga je 'm proberen? Vind 'm erg leuk. Maar ik moet echt wel 205 hebben. Isanne is zo'n 1.65 en inmiddels vrij breed :)

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:18

Oeeehhh gave deken Esther!!! Ik denk dat ik em anders wel over wil nemen.. want in 1 van mijn fleecedekens zit een gaatje (goeie reden toch? :P)

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:30

Ik ga hem in maat 195 proberen, dan zou jij eventueel wel interesse hebben Splinterz? (goede reden hoor :D )
Hij is gaaf he! Dan ga ik hem via mp kopen.
Houd je dan even op de hoogte!

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:35

Ik heb maat 185 hihi in alle dekens.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:45

Oooh die is ook echt super gaaf esther
Maar heb al een roze kan hem niet overnemen sorry

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:53

Oooooooohhhhh die deken is echt gaaf! <3 Femme heeft wel 205 nodig vanwege haar borst.
Ik gaduimen voor je dat hij past. En dan wel ff foto posten hoor!

Els, hopelijk komt er nog een plekje vrij voor je in Emmeloord.

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 13:00

Marjolein, 185 dat is klein, heb je een klein/smal Friesje? :)

Ik hoop ook dat hij past, en dan zal ik een foto posten :D

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 13:22

Estherr__1 schreef:
Ik ga hem in maat 195 proberen, dan zou jij eventueel wel interesse hebben Splinterz? (goede reden hoor :D )
Hij is gaaf he! Dan ga ik hem via mp kopen.
Houd je dan even op de hoogte!

Ja, ik heb dan zeker interesse!! Komt goed :D Maar hoop natuurlijk voor jou dat ie past!

Ik heb ook een paar 185 voor Mike maar fleece is wel fijn als het wat ruimer zit.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 15:12

Het ziet er wel gaaf uit esther! Ze is 1.58 maar ze heeft een smalle borst.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 16:02

De meeste dekens hier zijn 185, soms 175. Maar daar komt nu haar dikke buik onderuit... 8)7

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:03

Zo. Wij hebben vandaag lekker even van het zonnetje genoten, paardje gezadeld en op pad gegaan. Nieuw pr 9,3km in 1 uur en 16 min :) kan echt merken dat haar conditie weer goed op peil komt, vandaag ook lekker afgewisseld tussen stap en draf. Madam was nog lang niet uitgeput toen we weer thuis waren, ze stapte de hele weg gewoon lekker door :) .

Afbeelding

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:09

Heerlijk Emma!
Wij hebben hier echt niet van die mooie paden om lekker te kunnen buiten rijden.. :n echt jammer
Mijn merrie is nogal schrikkerig buiten en als er dan allemaal auto's rijden vind ik het maar niks

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:13

Het was echt lekker weer er voor emma! Die van mij is helaas ook vrij schrikkerig zeker alleen. En ik moet eigenlijk het hele stuk langs de weg dus dat durf ik ook niet.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:28

Ik vind het ook altijd heel snel eng worden maar ben echt super blij met Klasien, ze is echt nergens bang voor. Als er een grote vrachtwagen aan komt dan ga ik gewoon even stil staan in de berm en vind ze het allemaal prima. Als er iets is wat ze dan wel eng vind, brieven bussen bijvoorbeeld :') dan is ze gelukkig heel makkelijk te overtuigen. Dat geeft gelukkig wel heel veel vertrouwen anders zou ik ook niet op pad durven te gaan :=