Ik heb ook altijd 205/195 ligt er een beetje aan hoe groot het valt. Ik ga in principe wel altijd uit van 205, zweetdekens vind ik nooit zo erg als die wat aan de grote kant zijn.
Misschien zou je hem eerst mogen passen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsemarie schreef:Hier ook 195/205.. verschilt een beetje per merk. (1.64 en breed maar compact)
Fijn dat dat trainingstraject zijn vruchten afwerpt caro_marjaH! En wat leuk, je was gister met een stalgenootje van mij op buitenrit! (Esmee met haflinger mando!) 't was wel koud of niet?
Verder iedereen heel veel succes en plezier in Emmeloord!
Ze hebben zowel mijn als Arjen's naam verkeerd geschreven op de startlijst in Emmen... tjeem.. staat toch wel duidelijk op het inschrijfformulier lijkt mij?En zelfs in de aanmeld mail staat mijn naam er gewoon in...
Ben benieuwd... 't is een beetje een generale, volgend weekend finale van de indoorcompetitie starten![]()
Wij hebben gister in de les teugeldrukmeting gedaan! Was echt super leuk en we kunnen weer even vooruit met oefenen. Maar al met al was 't helemaal niet gek![]()
[ [url=m/X1LtUr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sanet schreef:Wat balen Els! Nog snel op zoek naar andere wedstrijd?
Estherr__1 schreef:Het is gewoon via mp dus moet natuurlijk eerst betalen voordat hij verstuurd word, dus ik twijfel..
Vind 40 euro dan weer te veel geld om het even te proberen![]()
Edit: zou er anders iemand interesse hebben om hem weer van mij over te nemen mocht hij niet passen?
Gaat om deze: http://www.dedunsborg.nl/a-36633546/glo ... d-edition/
Gaaf hoor Janet pirouettes oefenen! Mijn instructrice ging gisteren zelf ook nog even op haar paard nadat ik gereden had, ging ze ook pirouettes laten zien en wissels om de 3 passen, het ziet er allemaal zo makkelijk uit maar als je het zelf moet doen
Estherr__1 schreef:Ik ga hem in maat 195 proberen, dan zou jij eventueel wel interesse hebben Splinterz? (goede reden hoor)
Hij is gaaf he! Dan ga ik hem via mp kopen.
Houd je dan even op de hoogte!