Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Romantico_ schreef:Jeetje dit topic gaat veel te snel, is niet bij te houden haha
Ik heb de fokker van mijn PRE gevonden!
We hebben contact via de mail en hij heeft me uitgenodigd om zijn stoeterij te komen bekijken.
Dat aanbod kan ik natuurlijk niet afslaan, dus rond 10 augustus vlieg ik samen met mijn zus en vader naar Spanje
Hij heeft me ook foto's van Pontifice gestuurt toen ie nog in spanje stond, zo leuk om te zien
Ik herkende hem direct op die foto's.
Mijn pony staat te koop, als die verkocht is mag ik er een paard weer voor terug kopen.
Dus misschien neem ik er wel eentje mee uit Spanje ! Hij heeft er 43 te koop staan
Ben zo blij!
Annash schreef:Wat leuk joh!
Ik ga zo eens richting stal, Win vlechten etc.
Kijken of het een beetje wil vanmiddag... vorige week sloot ze zich heel erg af op concours. Misschien omdat het de eerste keer buiten was. Deed ze de eerste keer op binnenconcours ook een beetje.
Lisenka schreef:Annash schreef:Wat leuk joh!
Ik ga zo eens richting stal, Win vlechten etc.
Kijken of het een beetje wil vanmiddag... vorige week sloot ze zich heel erg af op concours. Misschien omdat het de eerste keer buiten was. Deed ze de eerste keer op binnenconcours ook een beetje.
Succes, zal vast wel goedkomen. Je hebt er in elk geval superweertje bij.
soeske schreef:Leuk Shanna! Gefeliciteerd met jullie L2 debuut. Grappig dat er 1 mee reed van Den Vinkenburg.
Jennifer8 schreef:Ha shanna,
Recent zat ik ook nog in jouw situatie. Ik kon echt niet wachten om een paard te kopen, maar heb dat toch 3 jaar volgehouden, anders was hij/zij er al in mijn studietijd geweest, wat echt niet uitgekund had. Als ik je een tip mag geven; idd eerst afstuderen en dan eerst lekker genieten, dus buitenland ervaring opdoen. Een eigen paard is fantastisch natuurlijk maar vanaf dan gaan al je spaarcentjes daar in zitten en komt er van buitenland/ talen leren echt niets meer terecht. Ben dus blij dat ik gewacht heb met een paard tot ik afgestudeerd was en een baan had. Buitenlandervaring in NZ tijdens studie opgedaan, dus nu alle tijd en geld om me op mijn paard te richten. Maargoed, tis uiteindelijk wel een luxeprobleempje.