Spannend! De kleintjes zijn in aantocht zo te merken.
Toen ik net thuis kwam was kruimel niet beneden, lag ze boven op ons bed. Dus ik haar naar beneden tillen, ze wilde niet van het bed af, merkte ik wat vocht op (geen bloed, gewoon doorzichtig). Eenmaal beneden racete ze weer naar boven en kreeg haar daar niet meer weg, zag tevens op het bed ook wat natte plekken (lekker!
), toen ging ik naar beneden al snel kwam ze weer beneden.Nu is ze erg onrustig, verliest nog steeds wat vocht, miauwt en wilt aandacht.... Dus ben benieuwd!
Iemand nog tips&tricks?
Overigens nog wat minder nieuws, kreeg vandaag een belletje dat mn bijrijdster het de komende 3 maanden te druk heeft, combinatie Furia met haar nieuwe werk valt te zwaar...
Viel me best koud op me dak
Dus moet op zoek naar een nieuw iemand, Jasmijn helpt me voorlopig uit de brand, misschien dat ik het die 3 maanden wel red maar ga wel op zoek, mocht ik nu niks vinden vervelend maar dat hou ik wel uit tot september. Maar een topbijrijdster is altijd welkom, dus ga weer op zoek!
Want ach dat heb iedereen van ons hahhahahah.
Succes ermee!

Wel een heel gaaf profiel. Frank was ook verrast, had het nog niet gezien. haha, hoezo elkaar aanvullen.
Mooi zeg!! Wat issie mooi wit!
. Hoe hou je het vol?! Ik moet er niet aan denken. Vind het soms met mijn baan al vermoeiend... is langer reizen nu, en ik ga op zn laatst 8 uur van huis en kom soms pas 19.00 uur thuis.. Dat is ook de reden dat het deze week op een laag pitje heeft gestaan met rijden. Baal ik wel van! Dus snap dat je niet kunt bijreageren. Hopelijk wen je snel, en kom je meer in ritme!
. Soms wordt ik er wel eens gek van, dat kijkerige van hem. Hij wil er dan gewoon niet langs