[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 19:01

Sorry even een kort berichtje van mij..

Spannend! De kleintjes zijn in aantocht zo te merken.
Toen ik net thuis kwam was kruimel niet beneden, lag ze boven op ons bed. Dus ik haar naar beneden tillen, ze wilde niet van het bed af, merkte ik wat vocht op (geen bloed, gewoon doorzichtig). Eenmaal beneden racete ze weer naar boven en kreeg haar daar niet meer weg, zag tevens op het bed ook wat natte plekken (lekker! :P ), toen ging ik naar beneden al snel kwam ze weer beneden.
Nu is ze erg onrustig, verliest nog steeds wat vocht, miauwt en wilt aandacht.... Dus ben benieuwd!
Iemand nog tips&tricks?

Overigens nog wat minder nieuws, kreeg vandaag een belletje dat mn bijrijdster het de komende 3 maanden te druk heeft, combinatie Furia met haar nieuwe werk valt te zwaar...
Viel me best koud op me dak :n Dus moet op zoek naar een nieuw iemand, Jasmijn helpt me voorlopig uit de brand, misschien dat ik het die 3 maanden wel red maar ga wel op zoek, mocht ik nu niks vinden vervelend maar dat hou ik wel uit tot september. Maar een topbijrijdster is altijd welkom, dus ga weer op zoek!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:11

Haha ilona ons val je altijd lastig als je bij ons dronken ben hihi.
Maar dat nemen we voor lief :) Want ach dat heb iedereen van ons hahhahahah.

ik ga zo eens even bijlezen en reageren:D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:33

Borderjay Kijk hier eens: http://www.knhs.nl/news.asp?ID=470 daar staat er veel informatie over!
Ilona Natuurlijk niet, zul je net zien! Haha. Prince is echt een superlieverd! Ik ben echt stapeldol op hem.
Soeske Ik ga heel graag altijd naar de efteling, alleen vind ik wel de prijzen bespottelijk duur. Dat mag minder van mij. Een souvenirtje is ook al een vermogen!
Peet Dat heb ik nog niet geprobeerd. Hertshoornolie werkt wel, mits niemand anders het gebruikt...
Madelief Ik reken op een foto als ze er zijn! Tja, met honden weet ik het wel, maar met katten?
Als je dichterbij zou wonen zou ik het wel weten met Furia! Volgens mij is het een heel leerzaam paard. Hier is het ook heel moeilijk om een goeie bijrijdster te vinden en te houden. Succes!

Ik was echt van plan te gaan rijden, maar het is al laat. Eerst de kids alleen naar bed gebracht, want Frank is nu nóg niet klaar met zijn werk. Tips om personeel door te laten werken (ik bedoel vlugger) zijn zeer welkom! Hij baalt ook als een stekker, want hij had zich verheugd op een strandritje...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:19

Elise -> Hoe gaat het nu met je en met je oog?

Suzanne -> Nog gefeliciteerd met Spirit zijn verjaardag! *\o/*

Laura -> A-C rechte lijn,..... ow wat vinden ze dat nog moeilijk! Rints ook, hoor!

Karina -> Je klinkt nog wel boos, maar al een stuk minder 'overstuur'.
Nu dus wachten tot woensdag dat je meer weet dus?

Esther -> We waren er al achter dat Eline de eigenaresse is van Atlas, dat kon haast niet anders, hahaha!
Volgens mij zijn er maar weinig friezen die Atlas heten. ;)

Eline -> Wat een leuke foto! Is dat je dochtertje?
Wat kunnen ze zich dan belangrijk voelen hè, als ze zo'n voorbeeldfunctie hebben!

Nathaly -> Leuk dat je er weer bent!
Wat een leuke dag heb je gehad met het WE-en!
Ook al ging het voor je gevoel niet zo goed, jullie hadden er allebei lol in en weer wat ervaring opgedaan.
Gewoon lekker doorgaan!
Alvast heel veel plezier op je vrijgezellenfeest morgenavond!!! PARTY!!! *\o/*

Anouk -> Waren er nou al foto's gemaakt, of verwar ik je nu met iemand anders?
En wat zei de fysio?
Ah, geef Sabrina even een dikke knuf van mij!
Wel stoer dat ze er weer op is gegaan!

Heidi -> Jee Heidi, dit kan idd echt niet!
Had je de eigenaren van de stalling er ook al op aan gesproken over de vergeten maaltijden en het mesten?
Hoe reageerden die dan?

tsjillert schreef:
Mies_Apollo schreef:
heeft er iemand ervaring met die insectwerende halsbanden voor paarden?

gebruik gewoon een fles water en een fles lavendelbadolie van kruitvat eigenmerk door elkaar mengen en superspul ruikt ook nog fris en is heel goedkoop
:):) :):)
Ik vind alleen wel het nadeel hiervan dat de vacht zo stug/plakkerig/dof van wordt......

Kelly -> Wat een geweldige leuke foto's van jou en Vera!
Het is overduidelijk dat jullie een hele speciale band hebben! :j

Lobke -> Hallo zeg! Wat een behandeling voor een paard wat net uit de kliniek komt!
Echt schandalig..... groot gelijk dat de nieuwe eigenaresse hem meteen heeft opgehaald.

Sanne -> JAAAA!!! Ik heb echt wel interesse! :j :):)

Gabriella -> Hoe gaat het met Moreno en z'n uitslag?

Madelief -> Jammer dat je bijrijdster het te druk heeft, het ging net zo lekker!
Wil je niet wachten tot na die 3 maanden dan?

Vandaag mijn 1e les gehad van Cloris!
Het was echt heel anders dan wat ik gewend was, maar het voelde wel goed.
Rintske twijfelde nog wat, maar al snel ging ze meedenken en werd ze allerter.
Echt een hele leuke les was het!
Cloris heeft erg veel uitleg gegeven, dus ik was helemaal overspoeld door alle info.
Zeker voor herhaling vatbaar en we gaan dan ook snel weer een afspraak maken, hè Cloris? :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:40

Saida, nee, geen foto's gemaakt. Ik ben zo hard aan het herstellen nu, dat het volgens mij allemaal wel meevalt. De fysio was erg pijnlijk. Dinsdag moet ik terugkomen, maar dan moet het wel over zijn. Als het niet over is, laat ik alsnog foto's maken.

Sabrina ging het zelf heel trots tegen papa vertellen en wilde er later in haar korte broek nog een keer op... :D

Klinkt als een heel leerzame les zeg. Fijn dat het zo lekker is gegaan.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:42

hehe ben er ook weer eens.
bah bah en nog eens bah, ja ik baal idd als een stekker zoals anouk het al verwoordde.
ben net pas klaar met werk, terwijl de verwachting om 4 uur was.
mooi weer, ilona vrij, maar helaas.

heb alles bijgelezen maar geen puf om uitgebreid te reageren.

saida: lekker dat je er een goed gevoel aan over houdt.

heidi: keertje van leer trekken bij de pensionhouder, of is er ook een wachtlijst?

verder nog een akkefietje vanavond:
m'n pa wilde des uit de wei halen omdat ik zo laat was. komt ie op een gegeven moment melden dat ie zich niet laat pakken en dat ie dolgedraaid was. ik zo van ach man, ik heb er nooit enige moeite mee. dus ik in me uppie naar de wei. hij kwam niet naar me toe, dus liep ik ff een stukkie weg. hop daar was ie al en halster aanschieten en meewandelen. haha. hij was wel wat gestresst dus denk dat ie ergens van geschrokken is: schrikdraad misschien of een opvliegende reiger.

gister had me pa 2 twenter forest ruinen verkocht, die ook geladen moesten worden. warempel allebei op een rustige manier erop. ben toch blij dat ik vorig jaar bij 2moons die theorieavond heb gedaan. die man allemaal aanduwen en ik maar zeggen dat ie gewoon niets moest doen. maar t ging formidabel.

zo, nu nog ff de eigen berichten doorkijken en daarna zullen de luiken wel sluiten denk ik.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:51

@ Saida, even gequote van mijn hyves:

Het nieuws van vandaag, met dank aan Pitbull Anita die ervoor gezorgd heeft dat ik mooi toch naar de arts kon!

Verder geen tijd gehad om bij te lezen. doe ik van het weekend even. Moet even mijn Alona verslag gaan schrijven. Vind het leuk om het eens een keertje bij te houden. Gisteren grondwerk gedaan, vandaag aan de kaptoom gewerkt. Maar goed, dat moet ik allemaal nog even gaan uitwerken. In de tussentijd een hap eten naar binnenwerken vermengd met een slok cola en zo snel weer naar beneden op Hollands got Talent te kijken. Zit een mega goede dansact in (en met mijn theaterverleden vind ik dat errug leuk!).

Vandaag redelijk goed nieuws. Geen nieuws is ook nieuws toch?

Samen met Anita, mijn steun en toeverlaat, zijn we vandaag op de bonnevooi naar het ziekenhuis gegaan voor een second opinion. Zonder afspraak, maar dat wisten ze daar niet

Gelukkig werd ik geholpen door dezelfde (hele vriendelijke) arts die mij ook op de spoedeisende hulp heeft geholpen. Die begreep mijn zorgen en heeft een oogmeting uitgevoerd, naar zijn zeggen 'nog wel wat te vroeg'. Nog voordat hij uberhaupt aan de meting begonnen was, zag hij al dat mijn oog dof was en dus troebel.

Hij constateerde een zichtvermindering van 50% (dat was met bril), dus zonder bril is de wereld voor mij momenteel dus helemaal 'wazig'.

Met een speciale lens (zonder sterkte) waarbij ik door een heel klein gaatje moest kijken (daarmee filteren ze bijna alle lichtval uit je ogen) kon ik zicht halen tot 90%. Daaruit concludeerde de arts dus dat mijn hoornvlies vooralsnog onvoldoende genezen is en klopte het dus dat ik zei dat ik heel slecht kan zien.

In tegenstelling tot de vorige arts, vind deze arts het wel noodzakelijk dat ik voorlopig op controle blijf komen. Onvoorstelbaar en onbegrijpelijk. De ene arts verklaarde mij 2 dagen geleden dus nog 'blijvend slechtziend' terwijl er vandaag een hele andere diagnose is gesteld! En tuurlijk, het kan nog alle kanten op, het kan blijvend zijn. Maar het HOEFT DUS HELEMAAL NIET!

Volgende week moet ik weer terug en dan wordt er opnieuw een meting uitgevoerd. Mijn zicht moet dan echt beter zijn, want voorlopig is er dus nog steeds kans dat er littekenweefsel zal gaan ontstaan, gezien de grootte, maar vooral ook de plaats, van de wond.

Maar we blijven positief... ER IS DUS NOG GOEDE HOOP!!!

Nu maar hopen dat het van de week gaat herstellen, nee niet hopen, het GAAT van de week herstellen...

Ik hou jullie op de hoogte! Hopelijk met goed nieuws!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:06

Eerste is inmiddels geboren en al aan het drinken, lijkt erg op mams ook heel donker met een aantal vlekjes volgens mij...
In afwachting van de rest maar even bijreageren..

Cyrina: Mooie foto van de kudde!
Karina: wow, dat zou mooi klot.e zijn als dat waar is :oo Succes ermee!
Cloris: ik vind het zelf ook niet raar, maar wel anders inderdaad als vergelijking met vroeger.
Iloon: Ja wat een sukkeltje he Furia :D
Op werk gaat wel oke, kan me leukere banen verzinnen maar goed, voordeel is dat het lekker flexibel is en voorlopig zit ik daar wel goed :j Whahaha, wat een grappemaker die Fries!! Volgende keer foto's? ;)
Mies: Ja Furia heeft af en toe nog wat last van achtergebleven hormonen :P
Als er een mooi katje bij zitten willen we inderdaad meteen een tweede!
Saida: Op onderlinge wedstrijd houden ze rekening met de leeftijd van het paard, ik heb nog nooit gemerkt dat ze in de punten rekening met de jongheid houden.. Wel volgens mij eens wat bij de opmerkingen erover gelezen..
Achja, over de wedstrijdsport kan je een hele discussie houden, niet veel van de Z ruiters rijden Fair...
Hangt er een beetje vanaf. Ik ga gewoon een advertentie zetten, en neem natuurlijk niet genoegen met de eerste de beste..
Van de vele reacties van de vorige keer was ik er eigenlijk over 1 ook maar echt tevreden en dat was mn bijrijdster die nu dus stopt.
Als ik zelf Furia 6 dagen in de week ga doen, ren ik mezelf echt rot. Wil het liefst ook niet teveel polonaise aan zn lijf als je snapt wat ik bedoel... Bij Furia gaat het gezegde verandering van spijs doet eten namelijk absoluut niet op..
Voor mij was de eerste les ook super interessant, zijn ze nu nog steeds maar toen zat ik ook even van, oja zo kan t ook :D
Frank: Lekker met Des bezig dus! Haha, ds die zich niet liet pakken, alleen door zn baassie :D
Lobke: Gefeliciteerd met het nieuwe huisje voor Terroso, en zo dichtbij!
Kan me voorstellen dat het nieuwe baasje hem daardoor liever wat sneller naar huis haalde..
Malin: Lekker dat Suevo zo goed gaat, leuk van die springles! Hoe hoog ga je nou met hem? Ben ik wel benieuwd naar :D
Elise: Wow, kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zit... Dacht inderdaad al uit je verhalen dat je bij de politie werkte, dan kan je dit echt niet hebben! Lees gelukkig nu al wat positiever nieuws, gelukkig maar. Wel leuke afleiding van die KWPN merrie!
Soeske: Gefeliciteerd met Spirit.
Laura: Au, stomme dazen, sterkte daarmee!
Snowy2004: Dat is dan wel iets om aan terug te denken, haha dat hij eerst zo stout was buiten..
Moppielover: Haha grappig een watergevecht, leuk dat ie weer wat ondeugend is, goed teken!
Anouk: Mn vriend en ik gaan in juni een nachtje in het Efteling hotel, met daarop volgend een bezoekje.
Het hotel ben ik nog nooit geweest, dus ben benieuwd! Efteling zelf al heel vaak :D
Gelukkig dat je al weer wat fanatiekere hebt kunnen rijden.. Aaah, arme Sabrina :(:)
Heidi: Zooo! Als dat bij mij op stal zou gebeuren!! Gebeurt gelukkig niet, daar heb ik wel vertrouwen in..
Hopen dat je snel op die nieuwe stal terecht kan!
Kelly: Wat een lieve foto's!!
Denise: Ramptoerist :P Lekker he zo'n lui dagje!!
Sanne: Ja er liggen nu al 2 babypoesjes naast!!
Jaa, maar tis Furia :P Die schrikt echt alleen van hele rare dingen, niet zoiets :P
Wat een boef die Dosie!! Hopelijk is Iggie snel helemaal klaar met al het hoesten en ziek zijn :(:)
Oeeiiii!!! Heb je je bank al gebeld?!

Imiddels dus al 2 jonge katjes ernaast, die allebei veel op hun moeder lijken..
Ben benieuwd wat er nog meer komt of dat dit alles is. Ze maken zulke schattige geluidjes die kleintjes :+:

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:08

Helemaal mee eens Elise! Dat oog gaat gewoon genezen! Het duurt alleen ietsje langer dan verwacht, maar het gaat wel gebeuren... Dat was wel heel goed nieuws. Wel triest, dat het allemaal zo moet tegenwoordig in het ziekenhuis.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:14

Heb nog een aantal gehad:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dees komt in t groot :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:15

_Saida_ schreef:
Vandaag mijn 1e les gehad van Cloris!
Het was echt heel anders dan wat ik gewend was, maar het voelde wel goed.
Rintske twijfelde nog wat, maar al snel ging ze meedenken en werd ze allerter.
Echt een hele leuke les was het!
Cloris heeft erg veel uitleg gegeven, dus ik was helemaal overspoeld door alle info.
Zeker voor herhaling vatbaar en we gaan dan ook snel weer een afspraak maken, hè Cloris? :D

Zeker weten, ik ben ook erg gecharmeerd van jouw prachtige merrie maar dat was wel duidelijk :D als er nog ergens info zit die je niet meer even kan ophalen kan je altijd een gil geven ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:18

Madelief, leuk, kleintjes! Moederpoes gewoon lekker laten gaan, lekkere bak geven waar ze in kan bevallen en doen wat ze wil :p
Ooh, zie dat er al 2 zijn, wat leuk :)
Anouk, ff met de zweep er achteraan, werkt dat niet? :P
Saida, fijn dat de les van Cloor fijn ging!
Suelza, ja, Hollands got talent staat ook hier op. Vind Lars helemaal geweldig, maarja, dat komt ook doordat ik zelf (bas) gitaar speel haha.

Vanmiddag ff met een vriendin naar Lemmer geweest, ff bij het zeilen wezen kijken. Nog een nieuwe rok en 2 hempjes gekocht..Vanavond weer geoefend met de band

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:29

Gefeliciteerd Madelief! Maar ik zat al in je profiel te neuzen, maar zie je kat niet, dus nu weet ik nog niet waar ze op lijken. :+ Wel een heel gaaf profiel. Frank was ook verrast, had het nog niet gezien. haha, hoezo elkaar aanvullen.

Het hotel is ook wel mooi, we hebben er eens een bruiloft gevierd. Best chique en leuk aangekleed. Een nicht van Frank had de bruidssuite daar. Ook errug gaaf!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:32

Soeske, wat een schitterende foto's van jou met Goya!!! GAAF!

En idd stelde ik ook al iets soortgelijks voor. Maar ja, het zijn turken en die hebben geen respect voor vrouwen. Haha.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:48

Hm, ja, dan wordt t lastig Anouk haha. Dankjewel trouwens :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:08

Toch dank voor de tip hoor. haha. Ik wil Frank al een varkensprikker kado doen. Dat is zo'n kastje met stroom erin. De traagste prikken we in de billen :D :+ Jammer dat ze foeilelijk zijn, anders was het niet eens een straf...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:13

Wie zijn foeilelijk, die mensen of die varkensprikker? :+

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 07:59

Anouk -> Ok, het is duidelijk, was ik toch in de war met iemand anders, hihi!
Gelukkig dat je nu hard aan het herstellen bent, pijn aan je stuitje is echt heeeeeeeel vervelend! :j

Frank -> Klinkt als een lange en vermoeiende dag, hopelijk ben je vandaag uitgeslapen en kan je vanmiddag wat uurtjes pikken!

Elise -> Zo dat klinkt al een stuk positiever dan een paar dagen geleden!
Wat zal jij opgelucht zijn dat je nog een vrij grote kans op herstel hebt!
Gelukkig bestaan er ook nog artsen die hun patienten wel serieus nemen en er de tijd voor nemen.
Ben heel blij voor je! +:)+

Madelief -> Ik hoop dat je niet bent vergeten om foto's te maken van de kittens?
Ben wel nieuwsgierig!
Ik denk dat de beste omschrijving van Cloris haar les voor mij is -> verfrissend! :D

Suzanne -> Mooie foto's weer!
Ik vindt die 1-na laatste van Spirit zo lief.....

Cloris -> En óf dat duidelijk was, hahaha!
We voelen ons zeer gevleid! :D

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:10

Sorry dat ik even niet reageer. Ik lees wel braaf mee en lees de laatste tijden wat minder roze wolk berichten helaas.
Ik wil iedereen die het nodig heeft in ieder geval sterkte wensen!

Ik heb al een tijdje niet gereageerd hier. Ben erg druk met mijn nieuwe baan die ik sinds 3 weken heb. Zit soms wel 15 tot 20 uur per week in de auto voor mijn werk. Ik reis minimaal 1000 km per week. (vorige baan was 10 minuten van mijn huis)
Ik werk in de ict en moet nu door heel nederland heen problemen bij klanten oplossen.
De baan is leuk en de collega's ook maar de reistijden etc vallen mij erg tegen. Ben in de avond echt helemaal dood. En met veel pijn en moeite ga ik dan naar nero toe.
In de weekenden rijdt ik hem nu en door de weeks longeer ik hem 2 x in de week.
Ik moet even inkomen in mijn nieuwe baan. Daarna zal het wel beter gaan denk ik.
Ik slaap in ieder geval super veel haha want ben echt kapot als ik in de avond om 7 uur thuis kom (en al om half 7 in de ochtend vertrokken)

Als het weer wat rustiger is schrijf ik wel weer mee.

Ik heb in ieder geval les gehad deze week en volgende week weer.
Was wel fijn. Voor het eerst in 4 maanden geloof ik.
Hij is braaf en doet het netjes. Af en toe is hij baldadig maar ach dat heeft ieder paard natuurlijk als ik het hier zo lees.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:12

Nou er zijn er uiteindelijk (tot nu toe dan haha :D ) 3 uitgekomen:
De eerste is heel donkergrijs/zwart met grijs gestreepte pootjes.
De tweede is zwart/grijzig met een bijna wit kopje en nog wat meer wit.
De derde is een kopie van zn mama, lapjeskat dus.
Ben erg benieuwd hoe die eerste 2 gaan worden, valt nu nog niet te zeggen.
En uiteraard foto's gemaakt, heb mn kabeltje alleen niet hier dus zit die er waarsch vanmiddag op.

Soeske: Die zwart wit is inderdaad erg gaaf! Heb de kat ook laten begaan, mn zus had al wat nestelplekjes gemaakt maar daar ging ze niet rustig in liggen, dus mijn vriend een grote doos gehaald waar ze meteen super tevreden in ging liggen.
Anouk: Zit nu ook in mijn zus haar huis (die met vakantie is), de kat is van haar. Maar misschien een van de jonkies wordt wel ons tweede katje :D Dus vandaar dat je die niet in mn profiel kan vinden ;) Ja mn profiel is wel leuk maar niet echt up to date meer, een jaar oud zo'n beetje (tenminste het gedeelte van Furia). Haha Frank ook verrast :D
Saida: Ja dat vond ik ook van mijn eerste les, volgens mij zei ik precies hetzelfde :j
Eveline: Wow, dat klinkt wel als een heftige baan! En het is altijd even wennen, kan me het wel voorstellen :j

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:49

Moppielover: Wat vreselijk! Cushing en dampig, alsof 1 ziekte daarvan niet genoeg is. Nou, geniet idd maar van de mooie dagen met Moppie. Sterkte. :(:)
Madelief88: Spannend hoor zo’n bevalling. Ben benieuwd naar de kleintjes.
Wow, das niet zo handig. Je bent toch een soort van afhankelijk van je bijrijdster. Gelukkig heb je Jasmijn die je kan helpen. Succes met het zoeken naar iemand anders. ;)
Saida: Ja, dat is mijn dochtertje Rowena. Ze was daar 9 maanden en is nu 13 maanden. Als je haar wat klein vind lijken, kan dat kloppen. Ze is 9 weken te vroeg geboren en is voor haar oorspronkelijke leeftijd vrij groot, maar voor haar "nu" leeftijd te klein. *D
Ja, Atlas voelde zich idd erg belangrijk. Wel leuk om dat ook eens mee te maken.
Frankiej: Bedoel je dat je een trailerlaadt therorieavond heb gedaan? Atlas is niet te laden, je kan alles maar 1 keer doen en daarna trapt hij er niet meer in. Ik heb nog 1 troef, maar wacht net zo lang daarmee, als dat ik het echt een keer nodig heb. Ik krijg hem wel in een trailer zonder auto, dus als hij ooit een keer met spoed moet, hoop ik dat hij dat dan wel doet. ;)
Suelza: Wat goed dat je daarheen bent gegaan. En wat een fijn idee, dat het misschien toch nog overgaat. Ik leef met je mee. Sterkte. :(:)
Soeske: Wauw!!!! Wat een schitterende foto’s zijn dat. *D

Ik baal echt. Ik zou vandaag een strandrit gaan maken, met een vriendin. Ik ben al een tijdje niet geweest, omdat Atlas niet in vorm was en we het heel rustig aan deden. Nu, vond ik het wel weer kunnen. Zijn conditie is goed vooruit gegaan en zijn spieren zijn ook weer aan het groeien. Dus wilde dit weekend erg graag naar het strand. Mag je nu van 7 tot 7 niet meer op het strand komen. :(
En vanavond kan mijn vriendin niet. En om nu al alleen te gaan, zie ik niet zo zitten. Baal echt. :(

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:33

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:39

Madelief: Joepie, zijn er 3 geboren! *\o/* Ben zo benieuwd, snel foto's plaatsen! :D

Saida: Super zeg!! Dat je les zo goed is bevallen! Helemaal top dat je weer iemand hebt gevonden :j .

Eline: He, balen is dat zeg :( . Bij ons is het ook tot 19.00 uur verboden terrein met je paard. Maar ik zit maar 10 min van het strand af, dus s avonds is heel goed te doen voor mij :j .

Suus: Wauw :~ Mooi zeg!! Wat issie mooi wit!

Eef: Jeeetje := . Hoe hou je het vol?! Ik moet er niet aan denken. Vind het soms met mijn baan al vermoeiend... is langer reizen nu, en ik ga op zn laatst 8 uur van huis en kom soms pas 19.00 uur thuis.. Dat is ook de reden dat het deze week op een laag pitje heeft gestaan met rijden. Baal ik wel van! Dus snap dat je niet kunt bijreageren. Hopelijk wen je snel, en kom je meer in ritme!

Elise: Zo, dat klinkt stukken beter! Er is nog hoop. Duimen...!

Frank: Balen van je werk van gisteren.. maar ach, het komt snel goed!! Geef een gil wanneer je weer tijd hebt!

Gister weer eens op Chico geklommen! Eerst even gelongeerd. Er stond een ijzerenrek in de hoek, en dat was me toch eng... :z . Soms wordt ik er wel eens gek van, dat kijkerige van hem. Hij wil er dan gewoon niet langs :n . En hij vind heel veel eng als hij er steeds opnieuw langs moet.. Bv. een stoel, pion, longeerlijn die ineens in de bak staat/ligt, is levensgevaarlijk volgens hem *zucht* :z Dus lekker lang gelongeerd tot hij geen kick meer gaf. Dat duurde best lang, en hij was eigenlijk al helemaal kapot van hem opwinden.. Maar toch nog even 20 min erop. Hij maakte het toen gelukkig wel goed met me om heerlijk te lopen! :D Zelfs de rechtergalop ging alweer beter, en hij kwam netjes terug op de achterhand en zakte daarmee van voren. Echt super *D .

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:10

Heey
Suelza : Dat klinkt beter :) Ik duim mee ;)
Madelief : Jeej :D Ben erg benieuwd naar de foto's
Soeske : Wat een gave foto's zeg :D
Snowy : Dankje :). Balen dat je niet naar het strand kon :(:)
Iloon : Gekke chico :P. Wel fijn dat ie op het laatst heerlijk liep :D

Moppie gaat weer goed slecht ;(
Hij stond bijna de hele dag onder het afdakje te pompen zweten en te slapen ;(. Nu het hier regent is ie wel weer buiten maar heel goed gaat het niet

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 22:21

weer effetjes. morgen wat uitgebreider reageren denk ik. vandaag was wederom een drukke dag dus helaas saida....

vanavond nog wel ff voor de regen op des gereden, deze keer zonder zadel. draf pikt ie echter niet meer, denk toch dat z'n rug daarvoor wat gevoelig is en nu hij een goed passend zadel kent, zoiets heeft van jaaa daaaaag. maar goed, lekker ontspannen bezig geweest in stap.

eline: ja bij petra vlasblom: www.2moons.nl Des ging ook niet vorig jaar, daarna uiteindelijk binnen enkele minuten.

wil wel ff reageren op angela. meid, hoe hard het ook is, maar laat dat dier toch inslapen. naar mijn idee doe je hem echt geen plezier om alsmaar te blijven rekken. er is een tijd van komen en een tijd van gaan.