[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:37

Jolijn: Wat super!! Foto's Schijnheilig

Borderjay: Zo stom, ik vergeet steeds je naam Bloos wat was het ook al weer?
Krijgen we binnenkort ook weer foto's van Moreno te zien? Ik vind het wel super voor je dat jullie zo lekker gaan.

Frank, Borderjay en Madelief: Veel plezier vandaag Haha!

Ilona: Wat een gave foto's van Cantaor en Taco! Je zult daar wel genoten hebben.
Je mag ook wel even bij komen rijden hoor Knipoog Ik heb het op het moment af en toe te druk om 2 paarden te doen.

Bianca: Het gaat super goed met hem Lovers In mijn onderschrift staat het laatste topic van hem.
Hij wordt al echt een ventje. Heel dapper en ontzettend gericht op aandacht. En hij krijgt een dikke kont!!!
Ennuh foto's van Yippie onder het zadel Knipoog Ik wacht met spanning af!

Michelle: haha Haha! gelukkig maar Tong uitsteken
En is het nog droog geworden Knipoog volgens mij vond je het vast niet erg dat het regende Nagelbijten / Gniffelen

Net weer op Cedro gereden. Het blijft een super paard, hij wil zo graag voor je werken. Ik ben benieuwd wat voor baasje hij straks zal krijgen!
Daarna nog even Vaidosa gelongeerd, ze was vandaag redelijk gestrest dus heb ik het bij longeren gelaten. Dentino (haar veulen) was ondertussen onwijs aan het klieren dus dat hielp waarschijnlijk ook niet mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:39

Lekker hoor, al die rijd verhalen Lachen
Volgens mij gaat het met ieder paardje wel lekker als ik het zo hoor (lees).

Hahaha, nee van loslopende klierende veulens worden ze meestal niet braver Clown

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:43

Op dit moment ben ik met Cedro en Vaidosa bezig en dat gaat ontzettend goed Haha! Ben ik erg blij mee, want dat geeft je altijd zo'n lekker gevoel.

Hoe is het trouwens met Robijn? Voelt ze zich al thuis op haar nieuwe plekje? En staat ze samen met andere paarden in de wei of alleen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:48

Ze voelt zich prima thuis! Ze staat alleen in de wei, maar wel van 2 kanten over de draad neuscontact. Ben hard bezig om een weidemaatje voor haar te zoeken! Dus een stalgenoot voor mij eigenlijk Clown

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:48

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:49

oeh nee Vingers aflikken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:33

he frank rustig maar een man die van paarden houdt heeft toch wel mijn voorkeur dus vaj jij niet onder die groep mannen Haha! Knipoog

veel pelzier bij horse evnet ben je er zondag nog??????

en wat een gave foto`s van die anda vos jammie lekker kwijl gehalte Tong uitsteken

marielle alweer aen de betere hand of heb je Koe thea Koe nog gezien dat zou jammer zijn want dan weet je zieker dat je zieker wordt Haha! Knipoog Vork

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:58

peet nee ben nu echt super slecht tepas ,voel me met de dag slechter worden
en met winnie gaat het een stukje beter .seine heeft winnie voor het eerst gespoten vanmorgen en dat ging harstikke goed.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:46

mareille rust maar lekker uit je paardje heeft heerlijk gek gedaan in de bak
heel veel gerold en bokken niet normaal meer
ik heb hem nog heerlijk lang geknuffeld
ik wou hem wel poetsen maar ik zag geen borstel die schoon was.
met die schimmel op stal ben ik wel heel voorzichtig hoor.........
dus je parel is niet gepoetst kus van djemo en mij Ach gut

wat is het hier verder stil zeg niet normaal joh zit in deurne ofzo

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:50

PEET je bent een schat bedankt knuf van deze kant .
ja hoop dat ik weer snel beter ben hoor kan slecht zonder mijn kanjer ,voel me zo schuldig als ik niet naar hem toe kan .
peet denk er even over na wat je straks in januari wil doen, hoor het wel.
ik heb al een beetje op internet gekeken .

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:16

en wat leuks gezien dan ?????
moeten wel weer onze plek 2de plek veilig stellen
Knipoog Clown

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:34

we zijn weer thuis.
Wat een pechdag zeg! Vanmorgen mooi op tijd in deurne (9.45). kom ik daar tot de ontdekking dat de kaartjes thuis liggen. Tis een uur rijden dus me broer effe geregeld dat ie me tegemoet zou komen rijden met kaartjes. Scheelde dus weer een klein half uurtje, ik vond het namelijk zonde om nieuwe kaartjes a 25 euro te kopen. Maar helaas dus geen menorquin-show kunnen zien. Vanmiddag weer de menorquin-show gemist omdat we net te laat bij de fokkerijpiste waren. Maar ik had ook het idee dat die show geannuleerd was, het was er zooo stil. Overigens waren om half 5 of eerder al veel stands gesloten. Oorzaak denk ik: de heeeeele dag regen gehad bah! Een aantal programma's liep daardoor uit of werd niet gedaan vanwege nattigheid of te weinig belangstelling. Het was er sowieso niet druk. Monty bezig gezien, het ging niet helemaal zoals hij het gedacht had, de fjord was nogal sterk en volhoudend.... Verder heb ik riemen, beugels en een spaans halster gekocht bij callista en daar ook gezellig gekletst. Oja en tegen de regen bij hypo nog een waterdichte Happy Valley jas aangeschaft, die kwam dus wel van pas vandaag.
Hihi toen naar huis.... wat een blubberbende (zo'n 15 cm bagger) zeg. Met een stuk of 6 traktors, shovel en quad werden de auto's het terrein afgesleurd. Spektakel hoor. Hihi ik wilde het zelf proberen ondanks dat de quadrijder het me afraadde. En dus hup het golfje in z'n achteruit en zo'n beetje buitenom het parkeerterrein eraf gehobbeld zonder vast te komen zitten! Toevallig kwam net die quad bij het verharde deel aantuffen, ik natuurlijk ff triomfantelijk me raampje omlaag gedaan haha. Voornemen voor een volgende HE is geen voorverkoopkaartjes en pas gaan als we zeker zijn van goed weer.
Overigens wel een paar plussen hoor:
Madelief ontmoet, je bent echt een leuke meid. verder nog een aantal bokkers (mods o.a.) gesproken in de bokt-tent en daar nog wat lol gemaakt. De naamplaatjes zijn niet van de grond gekomen, waarom wist niemand.
Enne peet, zondag ben ik er niet, ben vandaag nog wel ff in de lourenshoeve stand wezen kijken...
Oja en op weg naar huis ook nog tegenvallend: superdruk op de weg wederom door al die regen. Maarja al met al toch wel genoten van HE.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:48

jammer van het weer zeg! Ik ga morgen met een stalgenootje naar HE, wij hopen echt op beter weer dan jullie vandaag gehad hebben!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:49

neem maar laarzen of goede schoenen mee, het parkeerterrein is vandaag een groot blubbermoeras geworden. het HE terrein is ook best nat geworden.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:52

ohhhhhh frank wat jammer van je dag en wat een pech met je kaartjes
ik zelf leg ze meteen maar klaar voor morgen als we weg gaan
jammer dat je dan ook net de show gemist hebt die je wilde zien
en de stands waren die echt om half 5 al dicht ????????
ik weet van vorig jaar dat we pas tegen 7 uur op gingen ruimen en om half twee thuis waren (met eten mee en dik twee uur rijden)
en kom je een keer op vakantie op de lourenshoeve???????of lijkt het je niks Knipoog Haha!

dus als ik me verveel hebben ze wel lol in de bokt stand dan maar daarheen
en ik zal me leislaarzen meenemen voor de blubber die ik aantref op het parkeer terrein
hoop dat me twingo me niet laat staan in de troep zal hem ff lief toespreken

tot laterrrrrrrrrrrrr

en voor de rest die nog gaan HE veel pleizerrrrrrrrrr

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:56

ik dacht dat je er vandaag ook zou zijn peet? veel standjes maar niet allemaal hoor waren al vervroegd dicht ja. maarja t was er rustig en veel standhouders hadden het vanwege het weer, koud nat, denk ik al snel bekeken.
lourenshoeve voorlopig nog niet met 3 kleine kids hier.
met je twingo kom je er echt niet op denk ik. ik vraag me sowieso af hoe ze het van t weekend willen gaan oplossen met dat blubbermoeras-parkeerterrein

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:43

Nou,het was inderdaad érg nat op HE.... Verdrietig jemig,wat een pokke- weer!
Ik vanmorgen heel optimistisch vertrokken in een truitje(zonder ook maar een jas mee te nemen) want hier scheen dus de zon en was het vrij warm vanmorgen....daar gekomen koelde het hard af en hooste het! Dus maar een jas aangeschaft bij de hypotent (en natuurlijk zo stom om mn waardebon te vergeten in te leveren die je bij de ingang kreeg...) wel een goeie smoes,want heb nu een super leuke (te dure) jas er bij Haha!
Ik heb de PRM show wel gezien,erg indrukwekkend,maar zoals Karina ter plekke tussen neus en lippen door zei; hoog testosteron gehalte....en dan niet persé de paarden Knipoog vrij druk en opgefokt geheel (niet beledigend bedoeld,maar niet helemaal mijn smaak) wel schítterende veelzijdige paarden Vingers aflikken als ik de PRM show in 1 woord moet samenvatten:indrukwekkend. Het 8tal had trouwens een geweldige choreografie (of noem je dat niet zo bij paarden Bloos )
Verder Monty Roberts gezien,en inderdaad Frank,gewéldig hoe die fjord dus niet deed wat ie eigenlijk moest doen,die fjord werd hoe langer hoe pissiger ROFL ik vond de "eind oplossing" van Monty roberts dan ook niet echt ideaal....
Chris Irwin gezien; die had als "probleem'paard een paard dat tijdens het rijden het bit vast pakt....helaas kwam hij tijd tekort en was zo lang bezig met het paard ontspannen te krijgen(wat ik overigens erg goed vond dat hij dat belangrijker vond dan er meteen op kruipen) dat toen hij er eindelijk bovenop zat zijn tijd voorbij was...dus niks gezien van het bit vastpakken en het oplossen daar van...
Ook nog HP Minderhout gezien met een bewegingswonder van 6 jaar en daarbij in monty Roberts met een geweldige reining haflinger Vingers aflikken en Anky er bij voor het commentaar...
Monty Roberts heeft trouwens wel leuke humor ROFL
Verder Amable nog even in de zeik natte piste gezien,érg leuk om te zien wat ze Jauke allemaal geleerd heeft,maar wat ik eigenlijk nóg veel leuker vond om te zien,is met hoeveel liefde en plezier ze dit saampjes doen Lovers
Het was echt bagger slecht op het eind van de dag op het terrein,en toen we op de parkeerplaats aankwamen schrok ik me rot! Overal stonden auto's diep weg vast gereden,auto's tot de bovenkant wielkasten in de bagger die er uit gesleept werden...maar...ik had dezelfde mazzel als Frank,even rustig om je heen kijken,en een beetje geluk,en we konden op eigen kracht bij de weg komen!
(ik vraag me af hoe ze dat morgen gaan doen op die parkeerplaats,dan kan je er niet eens meer óp komen vrees ik) De tentjes zaten idd vroeg dicht,we konden zelfs onze consumptie munten niet meer op maken Nors opkijken
Al bij al ondanks de nattigheid een erg leuke en gezellige dag gehad!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:54

Madelief -> Ik moet echt zeggen dat ik het een heel fijn zadel vind!
Rints is natuurlijk nog erg kort onder het zadel om daar groot verschil in te merken, maar ik geloof echt dat mijn hulpen beter door komen.
Ik kan de eigenaren wel deels begrijpen dat ze liever niet willen dat er verschillende mensen op hun erf komen, maar zou er zelf niet mee om kunnen gaan.
Ik wil zelf kunnen bepalen wie er aan mijn paard komt.
Ben ook blij dat dit bij ons niet het geval is en dat wij hier vrij in zijn! Knipoog

Marielle -> Hoe gaat het nu met Winnie? En met jou?

Michelle -> http://www.trekkingsaddles.com/html2006/info-zaldi-hanover.htm
Helaas heeft Mayke geen detailfoto's,....... heb haar gelijk een tip gestuurd! Haha!
Maar op deze site zie je de Hanover, dat is dezelfde als mijn zadel, alleen is deze van kunststof.
Daar zie je ook een detailfoto van de onderkant van het zadel.
Kom maar een keer langs! Dan kan je zelf voelen! Haha!
Ik had de enkelgebroken nog zelf, dus vandaar dat ze die kreeg.
Maar nu ik het verschil duidelijk kon merken weet ik voortaan wel wat ik gebruik!
Lekkere smoes voor je hè, een regenbui....... Tong uitsteken

Lusitana -> De dikke wrongen heb ik persoonlijk liever óp het zweetblad dan eronder is mijn ervaring.
Als ze eronder zitten heb je nog minder contact met je paard, want er zit altijd een 'loze' ruimte tussen de zweetbladen, waardoor het je meer kracht kost om door te kunnen dringen.
Met dit zadel heb je 1 zweetblad, de wrongen zitten er op en dan een zadeldekje ertussen.
Maar het verschilt per persoon heb ik gemerkt welk zadel fijn is, én welk paard fijn zit.
Geef mij maar een barok paard, mag breed geschouderd, dat vind ik véél lekkerder zitten dan bijv. een KWPN-er! Haha!
Belachelijk hoe sommige mensen (amerikanen) met hun dieren omgaan....... heb er geen woorden voor.
Honden worden aangekleed of het een pop/baby is, en ook zo behandeld......
Voor elk 'probleem' wordt één of ander idiote 'oplossing' bedacht zoals jij het had over die poephangzak........
Vind het eerlijk gezegd zielig voor die dieren, ze mogen geen dier meer zijn in mijn ogen.......

Miichelle90 -> Gaat het al weer wat beter met je?

Petra -> Whahahaha! Als je je lieve zwarte ventje even een weekend komt brengen dan heeft ie mazzel!
Ze is op het moment behoorlijk hengstig! Hahaha! Haha!

Jolijn -> Jullie gaan lekker, hè? Haha! Gaaf hoor!
Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!
Dat door willen gaan herken ik maar al te goed.
Ik moet echt de tijd goed in de gaten houden anders ga ik te lang door met Rintske.
Ze zijn nog zo jong en niets gewend, dus je moet echt heel streng zijn voor jezelf om op tijd te stoppen.

Borderjay -> Moreno zal zich wel thuis voelen zo tussen al die friesjes!
Je moet ff tegen je baas zeggen dat ie z'n site eens moet bijwerken! Knipoog Clown

Frank -> Je kent het gezegde toch; een dag niet geBOKT is een dag niet geleefd.....? Haha! Hahaha!
Enne...... als enige kerel vind ik je heul stoer hoor, tussen al die paardenmeiden!
Zeker niet scary! Vork
Hoe was Horse-Event vandaag? * lees net dat het allemaal een beetje in het water is gevallen, jammer hoor! *

Ilona -> Ik persoonlijk vind het een erg fijn zadel, maar gisteravond heb ik ook andere reacties gehoord.
Een stalgenootje moet een ander zadel voor haar merrie en de mijne past perfect.
Ze heeft er gisteravond heel; even mee gereden maar vindt het maar niks......
Het is maar net wat je gewend bent denk ik.
Tegen de tijd dat je voor een zadel moet kom je de mijne maar een keer uitproberen op Rintske!

Cyrina -> Wanneer komt Yaco ongeveer weer terug?
Nu ik de foto's op je Hyves heb gezien en die van Ilona wordt ik alleen maar nieuwsgieriger naar jou en je mannen! Haha!

Sylvia -> Welkom hier! Clown
Jammer dat je foto's zo klein zijn, Valduz is volgens mij een heel mooi paard!

Vanmorgen weer les gehad met Rintske.
Madam is hengstig en op zich merk ik het niet echt heel erg, behalve dan dat ze in protest komt als ze het genoeg vindt en dit laat merken door een bok te geven.
Verder ging het rijden best goed!
Ik moest vrijwel alles met lange teugel doen, dus alles op zit en been.
Stappend gaat dit al heel goed, maar dravend nog niet zo.
Ik moest op gegeven moment een rechtsomkeerd maken, en dat weigerde ze gewoon.
Als hulp hield ik mijn zweep voor haar hoofd, omdat ze echt niet reageerde op mijn beenhulp en gewichtsverplaatsing, maar ook daar liep ze dwars doorheen.
Toen ik het nog eens probeerde, voor de zoveelste keer, gaf ik ff een schopje, en als antwoord gaf zij ff een flinke bok.
Mayke en ik moesten er wel heel erg om lachen, sja wat moet je anders?
Wat ik bij haar vooral niet moet doen is mijn geduld verliezen of boos worden, want dan raakt ze helemaal in de war en hyper.
Het enige wat ik daarmee bereik is dat ze heel snel gaat lopen en helemaal nergens meer op reageert.
Dat is best wel eens moeilijk, vooral als ik merk dat ze een loopje met me neemt, maar ik merk snel genoeg dat ik er niets mee bereik.....
Verder een hele fijne les gehad.
Mayke is er ook weer even op gegaan, ze wilde weer even voelen hoe ze loopt en reageerde.
In vergelijking met 2 weken geleden is ze een behoorlijk stuk vooruit gegaan!
Waar we vooral veel aan moeten gaan werken is dat ze heel erg uitnodigt om je binnenteugel te gebruiken.
Iemand tips daarvoor?

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:14

jaa eindelijk kotm het allemaal wat dichter bij.
vandaag intake gehad voor mijn rijbewijs en heb in okt al theorie examen en heb binnen nu en 2 weken mijn eerste rijles Haha!

met mij en janske was het super gegaan woensdag weet niet hoe het kwam want die woensdag er voor hadden we geen les gehad en de week daarvoor was ze er 3 keer tussen uit gegaan en zo heet als het maar kon dus was superrr trots op haar dat het woensdag superr goed ging Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:36

Ik heb mijn hondje net voor het laatst geaaid Verdrietig

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:55

He jolijn wat klo*te... vooral niet teveel denken dat het de laatste keer is, hoe moeilijk het ook is...Sterkte!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:10

Saida : Jaa gaat wel weer wat beter, het is al aardig wat geslonken alleen nog pijn. Maar ben vanavond die kleine wezen ophalen by myn ouders. en mijn vader heeft erge sterke pijnstillers tramadol ofzo iets.
en heb ik ff ingenomen en meegenomen voor hier. en die werken perfect Haha!
ken alleen nog niet normaal eten want me wang komt tussen me kiezen en ken me mond nog niet heel ver open doen.
Maar op de vla en soep leef ik tot nu toe nog prima haha.

het is alleen zooo viese smaak in je mond die hechtingen. maar die moeten er over een paar dagen ook uit zyn Haha!

Robijntjah : wat onwijs k.lote voor je ! Voel met je mee ! Heeel veel sterkteeee (K)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:18

Frank en borderjay, wat jammer dat HE zo in het water valt! kaartjes thuis laten liggen zou ook echt iets voor mij zijn, haha

Jolijn, sterkte, lijkt me echt verschrikkelijk.....

Ilona, mooie foto's zitten er tussen!! Ik vond het ook erg gezellig! Taco is idd een patser, ook al heeft hij een zeer voorbeen, hij blijft knallen om te showen!

Michelle, als het zo dik is, heb je dan niet al een ontsteking?!

Saida; mooi zadel is het toch!! Volgens mij heet hij in het leer nu zo enb de kunstof versie blijft gewoon de hannover heten.
Ik weet niet wanneer Yaco thuis komt, ik denk over een week of 3, ligt er een beetje aan hoe hij voordert.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 10:33

borderjay schreef:
Nou,het was inderdaad érg nat op HE.... Verdrietig jemig,wat een pokke- weer!
Ik vanmorgen heel optimistisch vertrokken in een truitje(zonder ook maar een jas mee te nemen) want hier scheen dus de zon en was het vrij warm vanmorgen....daar gekomen koelde het hard af en hooste het! Dus maar een jas aangeschaft bij de hypotent (en natuurlijk zo stom om mn waardebon te vergeten in te leveren die je bij de ingang kreeg...) wel een goeie smoes,want heb nu een super leuke (te dure) jas er bij Haha!
Ik heb de PRM show wel gezien,erg indrukwekkend,maar zoals Karina ter plekke tussen neus en lippen door zei; hoog testosteron gehalte....en dan niet persé de paarden Knipoog vrij druk en opgefokt geheel (niet beledigend bedoeld,maar niet helemaal mijn smaak) wel schítterende veelzijdige paarden Vingers aflikken als ik de PRM show in 1 woord moet samenvatten:indrukwekkend. Het 8tal had trouwens een geweldige choreografie (of noem je dat niet zo bij paarden Bloos )
Verder Monty Roberts gezien,en inderdaad Frank,gewéldig hoe die fjord dus niet deed wat ie eigenlijk moest doen,die fjord werd hoe langer hoe pissiger ROFL ik vond de "eind oplossing" van Monty roberts dan ook niet echt ideaal....
Chris Irwin gezien; die had als "probleem'paard een paard dat tijdens het rijden het bit vast pakt....helaas kwam hij tijd tekort en was zo lang bezig met het paard ontspannen te krijgen(wat ik overigens erg goed vond dat hij dat belangrijker vond dan er meteen op kruipen) dat toen hij er eindelijk bovenop zat zijn tijd voorbij was...dus niks gezien van het bit vastpakken en het oplossen daar van...
Ook nog HP Minderhout gezien met een bewegingswonder van 6 jaar en daarbij in monty Roberts met een geweldige reining haflinger Vingers aflikken en Anky er bij voor het commentaar...
Monty Roberts heeft trouwens wel leuke humor ROFL
Verder Amable nog even in de zeik natte piste gezien,érg leuk om te zien wat ze Jauke allemaal geleerd heeft,maar wat ik eigenlijk nóg veel leuker vond om te zien,is met hoeveel liefde en plezier ze dit saampjes doen Lovers
Het was echt bagger slecht op het eind van de dag op het terrein,en toen we op de parkeerplaats aankwamen schrok ik me rot! Overal stonden auto's diep weg vast gereden,auto's tot de bovenkant wielkasten in de bagger die er uit gesleept werden...maar...ik had dezelfde mazzel als Frank,even rustig om je heen kijken,en een beetje geluk,en we konden op eigen kracht bij de weg komen!
(ik vraag me af hoe ze dat morgen gaan doen op die parkeerplaats,dan kan je er niet eens meer óp komen vrees ik) De tentjes zaten idd vroeg dicht,we konden zelfs onze consumptie munten niet meer op maken Nors opkijken
Al bij al ondanks de nattigheid een erg leuke en gezellige dag gehad!

In de bokt-lounge had Annemarie het er ook nog over dat Monty enigzins aangedaan was door de "stevige manier van werken" bij de PRM's. Maarja zo schijnt dat te gaan in het land van de zon.
Ook ik was niet gecharmeerd van de afsluiting van Monty. Dan had ik toch die spuitbus maar laten staan. Degene voor ons was het er ook al niet zo over eens. (Of was jij dat toevallig Gabrielle??)
Danielle had ik graag willen zien, ze gaf in eerste instantie in de bokt-lounge echter aan dat ze het waarschijnlijk niet liet doorgaan vanwege de nattigheid en weinig belangstelling. Komen we langsgelopen, had ze dus toch Jauke ingespannen, maar helaas ze was net klaar. Jauke had wel gezeten, niet gelegen. Begrijpelijk overigens!
Haha die hypo-tent zal best goed gedraaid hebben, ook wij kwamen aan in shirtje....

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 10:52

Cyrina : Dat schijnt normaal te zyn zeide de doktoren. Het is gelukkig wel al minder.
Maar heb geen koorts gekregen, en ze zeggen toch als je ontsteking heb krijg je koorts. En moest pas terug naar het ziekenhuis als ik koorts kreeg of als de pijn na 3 @ 4 dage niet afnam.
Maar geen koorts, en pijn neemt af.
Ff aankijken nog.