Nou,het was inderdaad érg nat op HE....

jemig,wat een pokke- weer!
Ik vanmorgen heel optimistisch vertrokken in een truitje(zonder ook maar een jas mee te nemen) want hier scheen dus de zon en was het vrij warm vanmorgen....daar gekomen koelde het hard af en hooste het! Dus maar een jas aangeschaft bij de hypotent (en natuurlijk zo stom om mn waardebon te vergeten in te leveren die je bij de ingang kreeg...) wel een goeie smoes,want heb nu een super leuke (te dure) jas er bij
Ik heb de PRM show wel gezien,erg indrukwekkend,maar zoals Karina ter plekke tussen neus en lippen door zei; hoog testosteron gehalte....en dan niet persé de paarden

vrij druk en opgefokt geheel (niet beledigend bedoeld,maar niet helemaal mijn smaak) wel schítterende veelzijdige paarden

als ik de PRM show in 1 woord moet samenvatten:indrukwekkend. Het 8tal had trouwens een geweldige choreografie (of noem je dat niet zo bij paarden

)
Verder Monty Roberts gezien,en inderdaad Frank,gewéldig hoe die fjord dus niet deed wat ie eigenlijk moest doen,die fjord werd hoe langer hoe pissiger

ik vond de "eind oplossing" van Monty roberts dan ook niet echt ideaal....
Chris Irwin gezien; die had als "probleem'paard een paard dat tijdens het rijden het bit vast pakt....helaas kwam hij tijd tekort en was zo lang bezig met het paard ontspannen te krijgen(wat ik overigens erg goed vond dat hij dat belangrijker vond dan er meteen op kruipen) dat toen hij er eindelijk bovenop zat zijn tijd voorbij was...dus niks gezien van het bit vastpakken en het oplossen daar van...
Ook nog HP Minderhout gezien met een bewegingswonder van 6 jaar en daarbij in monty Roberts met een geweldige reining haflinger

en Anky er bij voor het commentaar...
Monty Roberts heeft trouwens wel leuke humor
Verder Amable nog even in de zeik natte piste gezien,érg leuk om te zien wat ze Jauke allemaal geleerd heeft,maar wat ik eigenlijk nóg veel leuker vond om te zien,is met hoeveel liefde en plezier ze dit saampjes doen
Het was echt bagger slecht op het eind van de dag op het terrein,en toen we op de parkeerplaats aankwamen schrok ik me rot! Overal stonden auto's diep weg vast gereden,auto's tot de bovenkant wielkasten in de bagger die er uit gesleept werden...maar...ik had dezelfde mazzel als Frank,even rustig om je heen kijken,en een beetje geluk,en we konden op eigen kracht bij de weg komen!
(ik vraag me af hoe ze dat morgen gaan doen op die parkeerplaats,dan kan je er niet eens meer óp komen vrees ik) De tentjes zaten idd vroeg dicht,we konden zelfs onze consumptie munten niet meer op maken
Al bij al ondanks de nattigheid een erg leuke en gezellige dag gehad!