Hallo allemaal,
Wast ik ook weer eens.
Cinv: Sterkte met Lin, wat jammer zeg. En wat sneu dat ze nog zo geleden heeft. Sterkte hoor!
Nouvel: Mooi paardje 
Peet: Sterkte met Tsjillert. Komt vast allemaal goed. En op het land zetten lijkt mij ook het beste, ivm de hygiëne, werd ons bji de shetten ook aangeraden.
zasread: Nog gefeliciteerd met je diploma! Leuk hoor!
Pipi: Mooi dat het zo goed gaat met Mynke! Als jij gaat rijden willen we foto's hoor!
Super.
Nou, hier gaat het goed. Yfke (veulen) is heel lief, prachtig en mooi
. Ze is vorige week gechipt en verder geen problemen. Mama Triks ziet er ook goed uit, kan niet beter eigenlijk. Met Nico (Fjord) gaat het ook goed. Vooral zijn manenexceem zakt heel erg af. Rijden gaat ook goed. Hij was wat stijver geworden, we maken hem nu weer wat soepel. En verder blijft de galop nog moeilijk, maar gaat nu ook weer redelijk. Rijd nu 4 maanden en ben best trots dat ik al zo'n end ben
We gaan de goede kant op! Verder zal ik weer eens foto's maken van Trude (entermerrie). Die ziet er ook prachtig uit, hoop dat ik daar over een paar jaartjes op ga rijden 
Nou, iedereen, geniet van het mooie weer. Het is hier nu namelijk prachtig! En veel plezier met de paardjes. Cinv en Peet, nogmaals sterkte!