Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caro_MarjaH schreef:Caro_MarjaH schreef:Nee, ik rij beide dagen heen en weer. Ik zit op ongeveer een half uur rijden van Emmeloord vandaan dus dat is wel te doen.
De startlijsten staan erop, sta ik er niet tussen! Ik had me voor Emmen ook opgegeven maar daar voor afgemeld, misschien hebben ze bedacht dat ik dan ook maar niet naar Emmeloord zou gaan. Mail is al verstuurd en ik hoop dat ze me nog kunnen plaatsen.
M_arjolein schreef:Gefeliciteerd laura en splinterz jullie gefeliciteerd met je baan. Mijn vriend heeft een audi a 4 station op zijn zaaks naam zal ook wel wat kosten als die particulier was. Hij wil alleen geen trekhaak er onder zetten grrr
Estherr__1 schreef:M_arjolein schreef:Gefeliciteerd laura en splinterz jullie gefeliciteerd met je baan. Mijn vriend heeft een audi a 4 station op zijn zaaks naam zal ook wel wat kosten als die particulier was. Hij wil alleen geen trekhaak er onder zetten grrr
Is het geen optie om een afneembare trekhaak erop te zetten? Kost wel iets meer maar kan er wel af.
Mijn vriend heeft pas ook een andere auto en ik wilde graag een trekhaak maar hij niet, hij vind t lelijk (omdat het een gtc is) dus is het een afneembare geworden.
Je ziet er echt helemaal niks van, ook het stroom kastje gaat helemaal naar binnen
Sanet schreef:Mannen... Soms... Onder de Volvo van mijn man zit ook om die reden een afneembare trekhaak. Wel even een paar keer oefenen hoe hij er precies op moet. Welke klik de juiste is en welke niet. Maar als je het eenmaal in de vingers hebt, is het zo klaar....
AmoorM schreef:Sanet schreef:Mannen... Soms... Onder de Volvo van mijn man zit ook om die reden een afneembare trekhaak. Wel even een paar keer oefenen hoe hij er precies op moet. Welke klik de juiste is en welke niet. Maar als je het eenmaal in de vingers hebt, is het zo klaar....
Ik vindt het ook best nog wel gevaarlijk, stel je voor dat hij er niet goed op zit... En een gedoe terwijl een trekhaak amper op valt. Auto wordt er echt niet anders door haha.
AmoorM schreef:Sanet schreef:Mannen... Soms... Onder de Volvo van mijn man zit ook om die reden een afneembare trekhaak. Wel even een paar keer oefenen hoe hij er precies op moet. Welke klik de juiste is en welke niet. Maar als je het eenmaal in de vingers hebt, is het zo klaar....
Ik vindt het ook best nog wel gevaarlijk, stel je voor dat hij er niet goed op zit... En een gedoe terwijl een trekhaak amper op valt. Auto wordt er echt niet anders door haha.